Skoči na vsebino

Ostalo

Arhiv vseh tem in objav, ki so ostale po čiščenju kategorije motocikli.


2.385 tem v kategoriji

  1. Honda koncepti

    • 6 odgovorov
    • 1,8k ogledov
  2. Honda novicke..

    • 7 odgovorov
    • 1,8k ogledov
  3. Honda NR 750

    • 19 odgovorov
    • 4,1k ogledov
  4. HONDA NS 400 R

    • 13 odgovorov
    • 2,5k ogledov
  5. Honda NTV 650

    • 4 odgovorov
    • 1,5k ogledov
  6. honda prodajne številke 1 2

    • 44 odgovorov
    • 4k ogledov
  7. Honda SEGONI Four

    • 21 odgovorov
    • 2,2k ogledov
  8. Honda Shadow vs Kawasaki VN 900

    • 14 odgovorov
    • 7,4k ogledov
  9. Honda ST 1100 Pan European

    • 6 odgovorov
    • 3,6k ogledov
  10. Honda Transalp

    • 2 odgovorov
    • 893 ogledov
    • 62 odgovorov
    • 20k ogledov
  11. Honda V5 na cesti?

    • 8 odgovorov
    • 1,6k ogledov
  12. Honda Varadero vs Yamaha TDM 1 2 3

    • 74 odgovorov
    • 26,2k ogledov
  13. HONDA VF 1000 (750) f

    • 14 odgovorov
    • 3,4k ogledov
  14. Honda VF 500

    • 17 odgovorov
    • 3k ogledov
  15. Honda VF 750 C Magna (post-´93) 1 2 3

    • 59 odgovorov
    • 10,9k ogledov
  16. Honda VF500 F2

    • 8 odgovorov
    • 2k ogledov
  17. Honda VFR 1000

    • 14 odgovorov
    • 4k ogledov
  18. Honda VFR 800 vs. Yamaha FZ1-N 1 2

    • 41 odgovorov
    • 26,2k ogledov
  19. Honda VT 600 C Shadow

    • 4 odgovorov
    • 2,1k ogledov
  20. Honda VTR proti Aprili Falco

    • 23 odgovorov
    • 5,5k ogledov
  21. Honda VTX 1300

    • 16 odgovorov
    • 3,1k ogledov
  22. Honda VTX 1800

    • 16 odgovorov
    • 3,6k ogledov
  23. Honda XL 600RM

    • 8 odgovorov
    • 2k ogledov
  24. Honda XR 600

    • 6 odgovorov
    • 1,9k ogledov


  • Zadnje objave

    • pik1
      . ... a neb raj mrzu pir namest vroče juhe ??? 
    • Kugelschreiber
      Ne se hecat. Hehe.   Danes. Porcija od 520km   Tudi cez Tonale in Mendolo. Zdaj spim v Livignu, jutri Stelvio. Morda Resia, morda Umbrial-Fluela-Davos. Nekje tud 35°C. Na 2000mnm pa diham na skrge.   
    • Luka66
      Imel ADV 1190 in SA1290S....zelo zadovoljen, me vozila po Afriki, EU in Aziji...lepi spomini na oranžna. S prvim v dveh letih 24Kkm, z drugim v treh letih 46Kkm....brez nekih problemov.
    • tomaz69
      Tudi danes uspešno do “počitka”…cca 300 km..Stelvio, Lago di Resia, Passo Rombo, Passo Giovo…😍😍
    • DESMODUE
      Po 1500 km z letošnjim modelom 510x, lahko strnem malo vtisov in primerjave z modelom 500x Na prvi pogled je najbolj očitna razlika v barvnih kombinacijah. Ob podrobnejšem pogledu opazimo TFT armaturno ploščo,namesto kombinacije led/analog na 500. Ostalo več ali manj znano, okvir je enak,vzmetenje tudi,ergonomija tudi..kar je v bistvu super. Ker je to zelo dobro klapalo že pri 500tki. Tudi oprema je enaka, razlika je seveda v informacijah s TFT ( screen mirroring,tlak in temperatura v pnevmatikah ) upravljanje menijev s stikali na levi strani krmila,osvetljena stikala. Lahek in hiter dostop do ABS in TCS menija,ki ju lahko izklopimo začasno,ali stalno. Dve mapi oziroma riding moda. Še vedno ima tubeless platišča in dodane kotne ventilčke za polnjenje gum. Dodana je protizdrsna sklopka. Največja razlika sta agregat in menjalnik. Agregat ima večjo prostornino,precej večji premer valja in krajši hod, še vedno uporablja 180  stopinjsko gred. Prej je agregat pridobil na živahnosti pri 6000 obratih, zdaj je ta točka pomaknjena na 4000 obratov, ostaja pa tako elastičen, da so zavijanja v križišču možna v tretji prestavi. Veselje do vrtenja je še večje,kot.pri predhodniku. Na zaviti cesti sem recimo izvedel preizkus uporabe ene prestave ( tretje ) in dejansko je uporabna med 30 in 125km/h. Četrta je super med 70 in 145km/h. Menjalnik je fantastičen in med boljšimi,kar sem jih vozil, omogoča prestavljanje navzgor in navzdol prez uporabe sklopke z izjemno lahkotnostjo in natančnostjo ( brez quickshifterja ) V šesti se motor pri 160km/h vrti na 7400 vrtljajih,kar je daleč od rdečega polja in omejevalnika. Že planiram novo avanturo z njim pozno jeseni😉 Zavoji? Zaviranje? Makadami? Vrhunsko! Tablica je na njem, testne vožnje so brezplačne.  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!