Skoči na vsebino

Sekcije, skupine, moto klubi, skupnosti

Forum, namenjen vsem oblikam druženja vseh tistih, ki jim diši vonj po bencinskih hlapih...


129 tem v kategoriji

  1. yamaha warriors 1 2

    • 49 odgovorov
    • 8k ogledov
  2. Zbilje 2009

    • 21 odgovorov
    • 2,9k ogledov
  3. Ženske bajkerce 1 2 3 4 27

    • 669 odgovorov
    • 106,3k ogledov
  4. Živo blato

    • 4 odgovorov
    • 1,6k ogledov


  • Zadnje objave

    • Matjaž10
      Dejansko od servisa do servisa dolijem od 1-3 deci olja, na sezono, cca nič takega, olje mora biti pravo, mislim da se najbolj poleti pozna, ko je več vročine, tudi odvisno od tipa vožnje. Neka poraba v normi seveda je tudi normalna, pomeni da olje naredi svoje poslanstvo. Pa še najbolj se je poznalo do prvega pravega servisa, najbrž zaradi utekanja motorja, pol niti ni neke porabe.
    • gusar
      TAkso bo mru plaČT
    • DAMI34
    • Fadil
      A vam V85TT porabi kaj olja? Sem bral različne informacije in nekje se kar pritožujejo čez porabo.
    • skalar36
      Kawasaki sx nad letnikom 2015 je najboljši nakup. Ima že veliko varnostnih pomagal. Buy once cry once . Vsi novinarji ga postavijo pred gt 1000. Cenovno je 1250 dost ugoden. Samo je težak na mestu. Med voznjo se teze ne opazi, je zelo agilen, ker je nizek. Za premagovanje vecjih razdalj v kratkem času je zelo dober nakup. Pa pri 3k obratih ima ogromno navora. Poraba okoli 6l. Za tako kubikazo zlo ugodno.Nima pa nobenih pomagal. Še absu se cuti da je zlo osnovni. FZ1 visoka poraba goriva. Treba jo je vrtet v visoke obrate, da da od sebe konjiče. To je bolj dirkalni motor. Agregat direkt iz R1. Nima ABSa. Če dobiš model z ABSom bo najverjetneje nagajal. CBF je zastarela, majhna, težka z visoko porabo. Slabim vzmetenjem. Ampak zelo ugodna in trpežna. Jaz dam glas za SXa. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!