dvabatta Objavljeno April 4, 2007 Opozori Objavljeno April 4, 2007 :D Nisem prebral vseh strani,zato ne vem če je že bilo objavljeno. Imam Suzuki Vstrom-650 K4. Zanima me kakšna gostota (W)olja je v sprednjih vilicah in koliko se ga da noter. Rad bi ga menjal,pa bi rad podatke ,če jih mi lahko kdo sporoči tukaj. LP :OK: :yea1:
Brdaus Objavljeno Avgust 26, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2007 Moj iskalnik ni našel tele teme... OK, never mind. Zadnje čase sm se vrgel na vzmetenje... Par dobrih filmčkov na to temo .) In še en video za http://www.youtube.com/watch?v=t9JXHW_POdg, katerega je blo možno vidt že v drugih temah
Osama Objavljeno Avgust 27, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2007 Kar se tiče teme olja za sprednje vilice, sem se utrjevanja lotil malo originalno. Najprej sem se pozanimal koliko je not olja in se namenil potegniti ven ene polovico (iz vsake) s pomočjo injekcijske brizgalke na katero natakneš cevko. Namesto tega olja bi potem nalil not SAE 90 olje za getribe. Vendar so stari dobri gosti SAE 90 (ki je bil kot med) medtem nehali prodajati in novodobni ni pretirano gost, vsaj nič dosti bolj kot je tisto kar imam jaz že v vilicah. Potem sem se sprehodil malo po štacunah in si ogledoval ponudbo. V oči mi je padel STP ANTISMOKE dodatek motornemu olju. Ta ima namen zgostiti olje na starih jajcih, da ne kadijo in jih lahko potem prodamo. Jaz pa sem potegnil pol deci iz vsake vilice in dolil pol deci antismoka (ki je BTW gost kot sam hudič, komaj teče, no ja, kaplja) Ker to ni bilo dovolj, sem vajo ponovil in zdi se mi, da jo bom moral še enkrat, preden bom dosegel zadovoljujočo čvrstino. Je pa postopek relativno enostaven, ker ven ni ztreba potegniti prav veliko - recimo 1 - 1,5 deci. To gre vse z vrha, brez razdiranja - snemanja vilic.
hajoktejn Objavljeno Avgust 27, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2007 Precej originalno :yes: . Lahko pa se namesto fedrov v vilicah montira distančnike, ki motor držijo na željeni višini in utrdijo sprednji del :evilgrin:
hajoktejn Objavljeno Avgust 27, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2007 Precej originalno :yes: .Lahko pa se namesto fedrov v vilicah montira distančnike, ki motor držijo na željeni višini in utrdijo sprednji del :evilgrin: sicer pa dobra ideja, ne vem pa kako vpliva na kakšne semeringe, puše, itd?
Osama Objavljeno Avgust 30, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2007 Precej originalno :yes: .Lahko pa se namesto fedrov v vilicah montira distančnike, ki motor držijo na željeni višini in utrdijo sprednji del :evilgrin: Ne boš verjel, ampak na podoben način se res da utrdit motor. Treba je odrezat npr 5 cm fedra in ga nadomestit z 5 - 6 cm dolgo pušo. Tako dobimo bolj progresivno vzmetenje - krajši fedr je bolj progresiven. To so vse finte iz dobrih starih MZ-jev. Je pa npr. pri XJR 1300 problem, ker je zgornjih 15 cm fedra že itak natomeščeno s pušo in bi nadaljne krajšanje fedra povzročilo, da bi bil prekratek za normalno delovanje. Finto so provalili kar v fabrki. BTW - v čem misliš da je originalen forkoil boljši od mešanice obstoječega olja in npr. sae 90?
hajoktejn Objavljeno Avgust 30, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2007 BTW - v čem misliš da je originalen forkoil boljši od mešanice obstoječega olja in npr. sae 90? Pravzaprav niti ne vem, le porajalo se mi je laično vprašanje. Verjetno razlike res ni nobene, razen v gostoti.
simonsi Objavljeno Avgust 30, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2007 Ne exsperimentirat z motornimi olji, ker spreminjajo viskoznost in s tem lastnosti amortizerja. Če kdo hoče šparat, naj nalije ATF.
Osama Objavljeno Avgust 31, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2007 Ne exsperimentirat z motornimi olji, ker spreminjajo viskoznost in s tem lastnosti amortizerja. Če kdo hoče šparat, naj nalije ATF. Ja hudiča, saj lastnosti amortizerja hočem spremeniti. Hočem ga potršati, torej mora biti olje gostejše.
simonsi Objavljeno Avgust 31, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2007 Zato pa naliješ namensko olje za fedre 10w, ki ima ves čas isto viskoznost.
hajoktejn Objavljeno Avgust 31, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2007 Ja hudiča, saj lastnosti amortizerja hočem spremeniti. Hočem ga potršati, torej mora biti olje gostejše. Mislil je spreminjajo viskoznost s časom. Po moje :unsure:
danci1973 Objavljeno Avgust 31, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2007 Mislil je spreminjajo viskoznost s časom.Po moje :unsure: S temperaturo... D.
biker77 Objavljeno Avgust 31, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2007 (popravljeno) white power predelava..350 evrov, naredijo na težo in zahteve, hkrati obnovijo semeringe..toplo priporočam..drugače pa kakor želite.. najbližji je blizu salzburga.. Popravljeno Avgust 31, 2007. Popravil biker77
simonsi Objavljeno Avgust 31, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2007 (popravljeno) Mislil je spreminjajo viskoznost s časom.Po moje :unsure: S temperaturo... D. Poleti bodo še normalno delali, v hladnejšem vremenu bi pa postali trdi in neodzivni. Sprobano. :wacko: Popravljeno Avgust 31, 2007. Popravil simonsi
Leteči Objavljeno September 1, 2007 Opozori Objavljeno September 1, 2007 Zanimam se za nakup zadnjega blažilca Ohlins. Pozna kdo kakšnega ugodnega zastopnika pri nas ali v tujini??
2384nsdf83 Objavljeno November 13, 2007 Opozori Objavljeno November 13, 2007 Miiiiiiiiiiirrrnoooooooooooo! Kr zjoku bi se ko vidim, da čisto "resni novinarji" pišejo o vzmetenju, da je "nastavljivo v vse tri smeri" in da ima po novem nastavitev za "visoke in nizke hitrosti". Ja pizda, a sm jst kaj zamudu pr razvoju motorjev? Glede nastavljivosti v "vse tri smeri" - gre pač za trojno nastavljive elemente vzmetenja, torej nastavitev treh dejavnikov delovanja. Glede "visokih in nizkih hitrosti" - gre za nastavite načina delovanja pri bolj sunkovitih in manj sunkovitih gibih vzmetnih rok, kar je bolj, kot od hitrosti, odvisno od oblike in postavitve luknje/grbine, čez katero peljemo. Na mestu, voljno...
2384nsdf83 Objavljeno November 13, 2007 Opozori Objavljeno November 13, 2007 PS: lapsus trismerne nastavljivosti izhaja iz angleškega pojma "three-way adjustable", kar pomeni "nastavitev na tri načine". Way pač ni vedno "smer" oziroma "pot". :)
fp4492 Objavljeno November 13, 2007 Opozori Objavljeno November 13, 2007 Zanimam se za nakup zadnjega blažilca Ohlins.Pozna kdo kakšnega ugodnega zastopnika pri nas ali v tujini?? Zupin Motorsport. Drugače pa poskusi pri Gidl-u, mogoče bi ti znal kej povedat.
bladzo Objavljeno November 13, 2007 Opozori Objavljeno November 13, 2007 PS: lapsus trismerne nastavljivosti izhaja iz angleškega pojma "three-way adjustable", kar pomeni "nastavitev na tri načine". Way pač ni vedno "smer" oziroma "pot". :) Še dobro, da si nam objasnu, k jst sm meu pa že zemljevid v roki, ker nisem vedu v katero smer je treba....
2384nsdf83 Objavljeno November 13, 2007 Opozori Objavljeno November 13, 2007 Še dobro, da si nam objasnu, k jst sm meu pa že zemljevid v roki, ker nisem vedu v katero smer je treba.... Jah, en more. :)
Hiroshi Yamamoto - san Objavljeno November 19, 2007 Opozori Objavljeno November 19, 2007 Ja to so prevodi. Enkrat sem prečital v delu da je aprilia TUONO dobila ime po ribi TUNI :trance_33_sleep: OK šalo na stran. Zanima me če je kdo probal otrdet FZ6 fazer. Če jo poleti pustim na soncu (ko se segreje olje v pr vilicah), je občutek kot bi se peljal z diano ali pa katrco.
suzuki Objavljeno November 19, 2007 Opozori Objavljeno November 19, 2007 (popravljeno) ...Zanima me če je kdo probal otrdet FZ6 fazer. Če jo poleti pustim na soncu (ko se segreje olje v pr vilicah), je občutek kot bi se peljal z diano ali pa katrco. Hola mojster, a samo poleti da je gugalnica? :) OK, šalo na stran: u bistvu se je pri katerikoli predelavi motorja smiselno najprej vrašat ali se sploh splača... ker se zna zgodit da boš porihtal eno "šibko" točko, npr vilice, potem pa opazil da bi bile tudi zavore lahko boljše... ali pa... in tudi... IMHO je edina resna rešitev zamenjava motorja s takim, ki ima že v osnovi kvalitetno, nastavljivo podvozje če pa je tudi polovična rešitev dovolj dobra lahko poskusiš z gostejšim oljem (za vilice, ne motornim ali za menjalnik!), morda ga daš malenkost več (zmanjšaš zračno blazino v vilicah) a ne pretiravaj, morda 1 ali 2 (višinska) cmja, podložiš vzmeti, vgradiš aftermarket progresivne vzmeti, npr Wilbersove so relativno poceni... (mimogrede: tudi sam sem bil pred nekaj leti v enaki situaciji in najprej poskušal s polovičnimi rešitvami, a sem bil zadovoljen šele ko sem zamenjal lubico :blush: ) Popravljeno November 19, 2007. Popravil suzuki SharpNinja in freya 2
Hytech Objavljeno Maj 29, 2008 Opozori Objavljeno Maj 29, 2008 Lp,prosil bi če mi lahko kdo razloži kaj se dejansko naredi pri takem posegu (tršanju sprednjih vilic na motorju),ker sem klical v nekaj servisov pa so mi razlozili samo znesek posega, kaj pa naredijo, pa niso hotel razlozit kot,da je to neka skrivnost :unsure: Poslušam od ljudi tole: drugo olje drugo olje in drugi semeringi v vilcah samo dolije se olje drugačne gradacije
jegrmajstr Objavljeno Maj 29, 2008 Opozori Objavljeno Maj 29, 2008 jaz sem na svoji yamahi utrdil vilice samo z menjavo olja (gradacija 15, prej 10), enostaven poseg, samo staro olje spumpaš ven in naliješ zadostno količino novega, je pa kar precejšnja razlika, motor ne 'počepne' več tako močno kot je prej, kar je bilo s 25cm hoda že precej moteče in ne 'plava' več po vsaki večji grbini.
danci1973 Objavljeno Maj 29, 2008 Opozori Objavljeno Maj 29, 2008 Lp,prosil bi če mi lahko kdo razloži kaj se dejansko naredi pri takem posegu (tršanju sprednjih vilic na motorju),ker sem klical v nekaj servisov pa so mi razlozili samo znesek posega, kaj pa naredijo, pa niso hotel razlozit kot,da je to neka skrivnost :unsure: Poslušam od ljudi tole: drugo olje drugo olje in drugi semeringi v vilcah samo dolije se olje drugačne gradacije Pravilno tršanje vilic se naredi z močnejšimi vzmetmi. Trdota vzmeti je odvisna od teže voznika, izračun pa lahko najdeš na strani RaceTech. Za normalno cestno vožnjo se uporabljajo progresivne vzmeti, ki so na začetku mehkejše, potem pa vedno trše, za dirkališče so boljše linearne vzmeti (te imajo vedno enako trdoto). Hkrati z močnejšimi vzmetmi je včasih potrebno uporabiti tudi gostejše olje, da se dušenje povratka (rebount) povrne v 'normalno' območje. Včasih tudi to ne zadošča in je potrebno zamenjati 'ventile' v vilicah (tudi to dobiš pri RaceTech-u). D.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se