Skoči na vsebino

Krmila - razno


Priporočene objave

Objavljeno

Mogoce je tole tema že ta v topic Lega na cesti, ampak bom raje kar loceno temo nacel.

Ali si ga je že kdo namontiral oziroma ima vgrajenega že serijsko? Za Monsterja jih je na voljo ogromno (Ohlins, Arrow, HyperPro, Scott's...). Cene se gibljejo tam od 400 pa do preko 1000 DEM.

Kje se zadeva najbolj obnese, v ovinkih, pri visoki hitrosti...? Ali se ga res splaca imeti tudi pri cestni vožnji ali je vse le marketing? Naceloma je pri športnih motorjih že del serijske opreme, na dirkališcih pa se mi zdi, da jih imajo montirane kar vsi.

Bye

Desmo

Objavljeno

kolikor sem se z "storkovnjaki" pogovarjal,tega dela pri dobrem setup-u skoraj ne rabis,saj vilice naj ne bi "plapolale" (kick back),pri hitrem pospesevanju.

kick back se zgodi pri razlicnih hitrostih vecinoma pri pospesevanju,medtem ko je shimmy brcanje balance,ko se zmanjsuje hitrost od ca.80 do 50 km/h.odvisno od gum,obtezitve motorja,ceste itd.tako da pride damper vecinoma v teh situacijah do dela.sem kaj pozabil?

na tvojem mestu bi najprej sprobal,ce monster sploh reagira tako in sele potem bi se odlocil za ali ne.

-----------

FTW

Objavljeno

Meni na Monstru še ni NIKOL zatresl balance, da bi cutil porebo po blažilcu vibracij. Pika.

hotschko

Objavljeno

quote:

Meni na Monstru še ni NIKOL zatresl balance, da bi cutil porebo po blažilcu vibracij. Pika.

hotschko

Tudi jaz še nisem imel takšne izkušnje, vendar...

Kolikor sem uspel po netu zbrskat niti ni stvar toliko v vibracijah ampak v nezaželjenih hitrih gibih balance. Obicajno se to lahko dogaja pri pospeševanju in zaviranju lahko pa tudi pri obicajni vožnji. Primer za to bi lahko bil, da zapelješ v luknjo ali kolesnico na cesti in ti blažilnik v bistvu prepreci, da ti sune balanco iz roke.

Med surfanjem po netu sem naletel na Scotts-ovo stran (www.scottsonline.com) kjer se trudijo razlagati prednosti njihovega blažilnika, ki je zgleda res špica z vsemi mogocimi nastavitvami (nizka hitrost, visoka hitrost, kot delovanja).

Kakorkoli že, zadeva ni poceni in glede na to da nihce ni prav odlocno nakazal prednosti, ki bi jih z uporabo damperja obcutil navaden smrtnik, bom zaenkrat kar pozabil na to temo.

Bye

Desmo

Objavljeno

ni odvec,ce na slabi cesti drzis balanco z obema rokama.malo opazuj cestisce in bos ze se pogruntal,kdaj kje z eno ali obema rokama voziti.

-----------

at 200 mph you have no friends

Objavljeno

pomoje je ful odvisno od mortorja: na monsterjih sem jih videl dosti ampak kaj vec nebi vedel.

vem pa da na vmax-u baje ful pomaga in stabilizira krmilo predvsem nad 200 km/h.

SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!

Objavljeno

Na Grobniku sma z kolegom probala Ohlins stabilizator na zx6r z GP D207 gumami rezultat je bil fenomenalen kick back-a ni bilo vec obcutiti že pri vožnji z polnim plinom iz ovinka gume D207 GP ne zdrsujejo (ni opazno tako kot pri D207)

Objavljeno

quote:

Na Grobniku sma z kolegom probala Ohlins stabilizator na zx6r z GP D207 gumami rezultat je bil fenomenalen kick back-a ni bilo vec obcutiti že pri vožnji z polnim plinom iz ovinka gume D207 GP ne zdrsujejo (ni opazno tako kot pri D207)

Sem šel pogledat na Dunlopov site pa imajo že nov model D208GP, ki naj bi bil še boljši. Slaba stran (zame) pa je, da imajo samo dimenzijo 180. V vsakem primeru pa je verjetno za cestno vožnjo primernejša D207ZR. Ce ima kdo izkušnje s to gumo bi bil hvaležen za kakšno informacijo.

Ja, Ohlins je pa Ohlins. Pri našem zastopniku je cena za stabilizator za Monsterja 94000 SIT, tako da ga bom imel zaenkrat pocahnanega kot željo in ga bom šel kupit šele enkrat, ko bom zelo slabe volje...

Bye

Desmo

  • 9 mesecev pozneje...
Objavljeno

Med vožnjo mi je z GS500 odpadla ena od uteži krmila. Zdaj rabim novo, originalna pa stane 8.000 SIT

A ma kdo kako idejo, kje dobit to utež ceneje?

Objavljeno

Zakaj pa ne bi dal pol manj denarja kakemu strugarju in ti naredi obe novi iz nerjavečega jekla...potem pa pobarvaš črno al pa pustiš sijoče! V najslabšem primeru ti naredim.

Antifriz rulez!

LP pegaso

Objavljeno

Ne vem, če bi bla taka dost težka (se mi zdi da je noter svinc).

Je pa tud to varjanta, da se podreja zunanji del, pol se pa not svinc ulije.

Sam če bi jo kje dobu za kaka 2kSIT bi jo raj kupu.

Objavljeno

quote:

za kaka 2kSIT bi jo raj kupu.

Za tak denar boš moral naokoli po odpadih. Ker pa pri nas mitociklov na odpadih ni kaj dosti, boš moral v tujino. Pa tudi tam motocikli na odpadih ne ležijo kar na kupih. In boš letal sem in tja in bodo potni stroški hitro višji od 8000 tolarjev.

Brrrm

Objavljeno

Že vidim, da jo bom kar sam delu (no, ne čist sam ).

A je zlo pomembno, da imata obe uteži enako maso. Zdaj jo na eni strani sploh nimam, pa ne čutim nobene razlike.

A kdo ve kaj več o tem, da ne bi brez potrebe z grami kompliciru.

Objavljeno

quote: A je zlo pomembno, da imata obe uteži enako maso

Saj sam vidiš, da sploh ne opaziš razlike, ko ti ena manjka, zato se nikar ne obremenjuj z grami - pa tudi s svincem niso polnjene, ampak so čisto navaden postružen kos kovine.

Objavljeno

quote:

quote: A je zlo pomembno, da imata obe uteži enako maso

Saj sam vidiš, da sploh ne opaziš razlike, ko ti ena manjka, zato se nikar ne obremenjuj z grami - pa tudi s svincem niso polnjene, ampak so čisto navaden postružen kos kovine.

Teža je pomembna !

Ni važno kaj - važno da je Bandit !!!!!

LP SBN

Objavljeno

quote:pa tudi s svincem niso polnjene, ampak so čisto navaden postružen kos kovine.

Bom preveru. Men se zdi tako težka.

Če je pa res sam en kos železa, bom pa že jutri mel novo (pa še kako za rezervo) ..

Ampak 8kSIT za en kos železa .... banda!

ne se hecat

Objavljeno

quote:pa tudi s svincem niso polnjene, ampak so čisto navaden postružen kos kovine.

Doma preveru. JE SVINC not.

Tista mala utež ma več kot 1/4 kile. No, vsaj na mojem Suzukiju je tako.

Objavljeno

quote: Doma preveru. JE SVINC not

Pr bratov CBR-ki, pr SV-S-u od njegove žene in pr moji ATwin je podrejan železn komad - lahko pa obstajajo tudi drugačne variante. Vem, da so starejši motorji (dons se takim reče naked) imeli v krmilo zavarjene kovinske vložke in niso imeli zunanjih uteži.

Objavljeno

quote:Teža je pomembna !

Snemi s krmila vse, kar imaš na levi strani in vse kar imaš na desni, pa stehtaj vsako stran posebej - ne mi prosm srat o gramih!

Objavljeno

Zdej pa ne vem al sem jest tak butalc al kaj!

O kakšnih utežeh vi zdej to govorite, zakaj služijo in kje so?

Ker jest sem danes svojega kaveljna (KLE) skor okol obrnu pa nisem nikjer nobenega gifta najdu!

Se opravičujem za nevednost

LP

Leteči

Objavljeno

... uteži so pršraufane na skrajnih koncih belance....

... stružit, zakaj pa? Kakšen katalog (Louis, Hein Gericke al pa kej podobnga) pa najdeš komplet uteži (2 kom.) za pol cene originalne (8.000 Sit). Lani sem v Celju v Top motu kupil par za 3.000 Sit.

lp, Onim

p.s. Žal je trgovina propadla....

GSF {Genuine Suzuki Fun}

Objavljeno

quote: Snemi s krmila vse, kar imaš na levi strani in vse kar imaš na desni, pa stehtaj vsako stran posebej - ne mi prosm srat o gramih!

No jst ju bom podreju iz železa (kar obe, da ne bosta različni). Bosta mal lažji (natančno 57g ), pa se zarad tega ne bo svet pod'ru.

Objavljeno

... tut to je o.k. ....

lp, Onim

GSF {Genuine Suzuki Fun}

Objavljeno

quote:

p.s. Žal je trgovina propadla....

GSF {Genuine Suzuki Fun}

trgovina se ni propadla, ampak je na lokaciji, kjer je bil prej samo servis

  • 11 mesecev pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!