Skoči na vsebino

Krmila - razno


Desmo

Priporočene objave

A je zlo pomembno, da imata obe uteži enako maso. Zdaj jo na eni strani sploh nimam, pa ne čutim nobene razlike.

A kdo ve kaj več o tem, da ne bi brez potrebe z grami kompliciru.

Kolikor sem jaz pogruntal funkcija "uteži" na balanci sploh ni v obteževanju balance, ampak gre za končnik balance. Motorji včasih namreč "uteži" sploh niso imeli. Ker pa so postajali vse močnejši, je prišlo do teoretične in gotovo tudi praktične možnosti, da se ti pri pospeševanju sname gumica ročke ali pa ročka za gas (jo drži samo plastičen utorček) in zgubiš ravnotežje - padeš. Rešitev je bila - kot vidimo - čisto preprosta. Na krmilo priviješ fizični omejevalec preko katerega nič ne more iti.

Ta moj pogled na uteži je še bolj utrdilo dejstvo, da je na moji novi XJR 1300 (kao močen motor) desna utež potem, ko je zašraufana v balanco, še dodatno zihrana, tako da je balanca na tistem mestu udarjena in je ne moreš odšraufati (oziroma se ne more sama). To kaže na to, da varuje gas ročko, ne pa na njeno obteževalno funkcijo.

Če bi uteži že tako obteževale balanco, potem na motorjih nebi smelo prihajat do shimyja, pa veselo prihaja. Tudi alu aftermarkt uteži bi bile v tem primeru čisto brez veze.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

osama, ce bi bilo po tvoje, bi bila dovolj samo ene "podlozka" (debeline ca. 5 mm in par gramov teze) da se ne bi "gumica" snela? ali zakaj je potrebna utez.... katera BTW ni samo 5 mm "debela" (oz. dolga) in ima tudi svojo doloceno tezo.

nehajte odkrivati toplo vodo prosim.

shimmy je pa drugi efekt; vzroki in efekti shimmiy-a so drugacni in nimajo z utezmi na koncih balance veliko skupnega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam uteži že precej ozke in se mi lahko gumjaste ročke snamejo pri ostrem pospeševanju. Zato se takrat, ko vem da bo šlo hitro z mesta, nagnem naprej in se z zobmi primem za obesek od ključa, da me ne strese z motorja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Transalpa ima wankl motor od takrat,ko sta se Honda in Norton združla :D :P

Honda res dela Wanklov motor, nisem pa še zasledil, da za motorje. Tudi v katalogih (Motosvet) ni duha ne sluha o Wanklu, ampak je 4T, 52° V-twin.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

bom se jaz napisal svoje mnenje. Imel sem stabilizator krmila na yamahi r6 letnik 99

kupil sem ga v tc motoshopu mislim da od firme extrem tech model 3. da bi obcutil kaksno

veliko razliko ne morem reci...Sedaj imam motor brez stabilizatorja (ninja) pa se mi voznja

ne zdi nic slabsa...Ce mene vprasate je stabilizatort bolj sminka kot ne. Ce bi bil res tako

nujno potreben bi ga vsa SS motorji imeli ze serijsko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bom se jaz napisal svoje mnenje. Imel sem stabilizator krmila na yamahi r6 letnik 99

kupil sem ga v tc motoshopu mislim da od firme extrem tech model 3. da bi obcutil kaksno

veliko razliko ne morem reci...Sedaj imam motor brez stabilizatorja (ninja) pa se mi voznja

ne zdi nic slabsa...Ce mene vprasate je stabilizatort bolj sminka kot ne. Ce bi bil res tako

nujno potreben bi ga vsa SS motorji imeli ze serijsko.

ja jebat ga, meni je že 2x streslo balanco, je treba nekaj ukrent a ne ( v tretje gre rado pravijo in ne bi rada pristala v malinah) .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bom se jaz napisal svoje mnenje. Imel sem stabilizator krmila na yamahi r6 letnik 99

kupil sem ga v tc motoshopu mislim da od firme extrem tech model 3. da bi obcutil kaksno

veliko razliko ne morem reci...Sedaj imam motor brez stabilizatorja (ninja) pa se mi voznja

ne zdi nic slabsa...Ce mene vprasate je stabilizatort bolj sminka kot ne. Ce bi bil res tako

nujno potreben bi ga vsa SS motorji imeli ze serijsko.

odvisno kako voziš in kje voziš

šminka :grrr

PS: sam ga nimam, ne še

bi mi pa večkrat prihranil povišan pulz in tudi par izletov na nasprotni pas

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

odvisno kako voziš in kje voziš

šminka :grrr

PS: sam ga nimam, ne še

bi mi pa večkrat prihranil povišan pulz in tudi par izletov na nasprotni pas

Šminka sigurno ni, še posebej, če se voziš tudi po pisti. Prav zato me čudi, da ga ti še nimaš, ker ti je Grobnik drugi dom .) :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

imam rad povišan pulz ... :D

Jest tut, dokler se držim za balanco... ko te ba motor "orng" zruka, mi pa ni do tega. Osebno me je s CBRo 600 2x zmetal :wacko: in bi blo v tistem trenutku fino imet blažilnik.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

seveda je odvisno tudi od nacina voznje sicer se ne vozim po pisti, ampak vseeno vozim precej hitro ceprav po cestah :cry: Na yamahi se imel blazilec pa me je vseeno streslo....Ninjo tudi vcasih strese amapk jebat ga zato pa je SS :OK: Glede sminke sem mislil v tem smislu da stv ar sigurno pomaga do neke mere da bi pa ravno resevala vsekakrsne situacije pa ne...Samo povedal sem svoje mnenje ker sem preizskusil obe varianti brez in z blazilcem. Trenutno sem brez ce pa me bo slucajno prevec metal ga pa se vseeno lahko kupim ceprav je stvar kar draga. Glede 1000ccm je seveda cisto druga situacija jaz govorim o 600 ss ker imam samo s temi izkusnje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bom se jaz napisal svoje mnenje. Imel sem stabilizator krmila na yamahi r6 letnik 99

kupil sem ga v tc motoshopu mislim da od firme extrem tech model 3. da bi obcutil kaksno

veliko razliko ne morem reci...Sedaj imam motor brez stabilizatorja (ninja) pa se mi voznja

ne zdi nic slabsa...Ce mene vprasate je stabilizatort bolj sminka kot ne. Ce bi bil res tako

nujno potreben bi ga vsa SS motorji imeli ze serijsko.

Stabilizator krmila vsekakor ni šminka ampak pri sodobnih cestakih prej nuja kot moda

1. Vsi japonski tisočaki imajo sedaj stabilizator krmila (ZX-10R ga je dobil letos in to OHLINS-ovega nastavljivega, Suzuki ga ima že več ko 15 let serijsko in ga je imel že GSX-R 1100-750 leta 1990,Cbr 1000 ga je dobila 2004-HESD-Honda Electronic Steering Damper,R1 ga ima tudi že par let).Ducati 916 ga ima že od svojega obstoja 1994 serijsko le da nimajo vse različice nastavljivega Ohlinsovega (velja tudi za modele 748.749,916,996,998,999).MV AGUSTA F4 ima tudi že serijsko Ohlinsa,Aprillia MILLE ima tudi serijsko stabilizator krmila in prav tako kot DUCATI imajo dražje različice Ohlins nastavljivega,MOTO GUZZI,Mondial......imajo tudi stabilizatorje.

2.Stabilizator ni samo blažilec velikih sunkov, ki jih blaži ponavadi pri zelo hitri vožnji, ampak blaži tudi manjše tresljaje ter vibracije, ki pri daljši vožnji seštevek ter malih vibracij tudi utruja voznika.Stabilizator tudi ublaži sunke ki bi se drugače preko krmila prenesla na voznika ta pa na motor in pol se ve... :P

3.Še vedno številka 1 v svetu je blažilnik OHLINS. ki je zelo zanesljiv,trpežen ter sorazmerno preprosto izdelan in velja med stabilizatorji kot KALAŠNIK med orožjem, ki je preprost in deluje v vseh razmerah (se opravičujem za primerjavo :blush: )

4.Sam uporabljam OHLINS-ov stabilizator že istega 10 let in z njim naredil že okoli 160 000 kilometrov in razen treh preventivnih servisov(oba tesnila ter rezervarček) pri GIDLU deluje popolnoma brez problemov in je še vedno iste oblike .)

5.Hiba ostalih stabilizatorjev še ni v tem da ne delujejo vsi dobro, kakor v tem, da ni pri nas serviserja ter rezervnih delov zanje oziroma, da se nekaterih sploh ne da odpreti in je po nekaj letih le za okras ali v kanto :eek:

6.Edini stabilizator, ki ima med rabljenimi tudi ceno je tudi OHLINS,ki ga kupiš narediš servis in je spet nov za ostale sm pa že povedal (to ni reklama za OHLINS ampak samo po vseh iskušnja s tem stabilizatorjem nasvet )

7.Za tovarno je nastavljiv stabilizator krmila serijsko na motorju velik strošek in se izogibajo serijski vgradnji (predvsem japonske tovarne) dokler jih konkurenca ne prisili k temu.Pri tisočah ga imajo že vsi in ko ga bo imel prvi tudi v 600 klasi ga bojo počasi dobili tudi vsi, tako kot je bilo z radialnimi zavorami,upside-down vilicami,električnim vbrizgom.......180 zadnjo pnevmatiko...)

8.Nakup stabilizatorja je dobra naložba in če te reši enkrat padca je nakup povrnjen.Če ga ne boš nikoli iskoristil pa toliko bolje in dobro je da kupiš na začetku kvalitetnega da ga mogoče še kdaj dobro prodaš.

No lahko bi še nalagal ampak je dost k me že roke bolijo :P

Popravljeno . Popravil RVT
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

şedaj ste se usedli vsi na mojo besedo sminka.... :glare: Poanta ki sem jo hotel povedati je da je to blazilec krmila.... Pa fantje ne pozabit blazilec ne pa preprecevalec.....Rec je da situacijo blazi kar pa se ne pomeni da potem pa lahko s krmilom pocnes kar se ti zahoce oz da te bo blazlec vedno resil iz kriticnih situacij...

aja pa se to sem pozabil. Glede nakupa blazilca je tako sigurno je boljse z njim kot brez njega ni pa to ohoho da boste rekl IMA BOGA :D No tako je samo moje subljektivno mnenje. Saj ko me pa 1x zmece ga bom pa mogoce s5 kupil :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj ko me pa 1x zmece ga bom pa mogoce s5 kupil :D

Če ne bo prepozno ... <_<

P.S.: Po moje je to boljša naložba, kot pa npr. drug izpuh (Se ve kateri).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

A ima kdo za prodat stabilizator krmila za ninjo zx6r 636 l05/06 znamke ohlins ???

Če kdo prodaja prosim na pm.

Aja pa še to, ima kdo izkušnje z lsl stabilizatorji mam eno ponudbo za tega pa me zanima kako je kaj z vzdržljivostjo, servisno mrežo...

Popravljeno . Popravil Zx_R
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Odločam se za nakup stabilizatorja za balanco... ker me je zadnič 2x zrukal, tega pa ne maram. Zanima me, če so ti stabilizatorji serijski oz. če vsak paše na motor, al obstajajo različne verzije za različne modele mopedov?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Stabilizatorji so isti samo tiste priklučne vilice so za skoraj vsak motor druge!

No, kot vidim nisem edini ki išče nekaj za večjo sigurnost pri vožnji :OK: :OK:

Če zveš kako ugodno varianto(Ohlins) mi prosim javi na pm, da ne boma tukaj smetila!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest tut, dokler se držim za balanco... ko te ba motor "orng" zruka, mi pa ni do tega. Osebno me je s CBRo 600 2x zmetal :wacko: in bi blo v tistem trenutku fino imet blažilnik.

Mene je do zdaj na rs125 3x zrukalo enkrat celo tak da me je z zica dvignlo in sem za las usel padcu,prejsno soboto ko sem se pelo na motoboom 2x prvic malo hujse kot drugic,vceraj pa malo mankalo da bi pristal na drugi strani v ograji,tako da sem zacel razmisljati da bi namontiral stabilizator gor,zdaj je pa vprasanje...ce se da sploh na rs125 montirat stabilizator,kaksne so cene,keri so za soliden denar dobri,ker 50+k tud neb dal,potem skor rajsi poliester dam gor,ceprav je vec varnosti z stabilizatorjem kot pa poliestrom.

Tako da ce ve kdo ce pase na rs125 mi naj posle pm,ker stabilizator pase,$$$,.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tina rr daj povej malo kakšni so kaj prvi vtisi če si že kaj furala zdaj ko maš montiran stabilizator! :) :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!