Skoči na vsebino

Serviserji motorjev!!! -- Najslabši IN najboljši!


Priporočene objave

Objavljeno

Danes sem dobila mail od našega fana, ki pa lahko samo bere motosvet, predlog, da odprem nov topic Najslabši serviserji motorjev.

V to me je tudi prepricalo dejstvo, da sem se ravno v nedeljo pogovarjala z dvema, ki sta dala motor na servis, pa ni bilo narejeno tako kot bi moglo biti (ketna še vedno umazana, en šrauf še vedno ni bil prišraufan, olje so dali drugega (dražjega), kot je bilo naroceno, itd.). Nakar je rekel tip, da ce hoceta imeti motor zrihtanega v nulo, naj ga peljeta k serviserju (upam, da nisem narobe interpretirala).

Zdi se mi, da se take stvari dogajajo tudi VAM, zato ce imate grajo ali pa mogoce celo pohvalo, napišite.

Pupa

Objavljeno

Jest vam sam neki povem. Nikakor ne pelat motorja k Matjažu Makoterju, kao.inž.!

Moji kolegi in tudi sam mamo z njim ful slabe izkušnje.Nestrokovnost, cakanje, full visoka cena popravila.

Objavljeno

Ce želite smrt vašemu motorju, ga le pripeljite na Lucka spc - Živec ., Cilenška, Ljubljana - servis Aprilie! Vaš motor bodo pocasi a do konca mucili!!!

Objavljeno

Sam in še veliko drugih smo imeli zelo slabe izkušnje z SAMO OVEN servisom. Tip je cgan. Lepo vas prosim povejte še znancem, da tja motorja ne vozijo.

Je pa tu že omenjeni ŽIVEC, ki pa je tudi za en kurac, pa še nategne vas. Za povrhu je pa še totalka neprijazen in vase zagledan tip.

Objavljeno

Osebno vozim Kawasakija v Eliso v Domzalah, ki so tudi pooblasceni za Kawe. Moram reci, da sem bil kar zadovoljen, je pa tudi odvisno, kdo se ukvarja s tabo. Mimogrede: Perla bi tudi lahko podala svoje mnenje o Elisi. Ce pa kdo pozna se kaksen servis za Kawe, pa tudi ne bi bilo slabo preverit, kje je boljse. Vec glav vec ve...

Perla, javi se!

Objavljeno

Jaz imam tudi kavo al Kawo... whatever

Ne vozim ga sicer v Eliso, ker ga vecinoma sam popravljam ampak sem pa o Elisi slisal samo pohvalne stvari.

Osebno poznam cloveka ki dela v Elisi in ce je kaj vecjega ta motor priroma do njega na bolj resno popravilo.

Einherjer

-------------

Fighting For Odin And Glory!

Objavljeno

Ker ne morem pisati z mojega racunalnika, se oglašam preko Pupe. Hvala Pupa za prijaznost.

Naj še sam povem nekaj besed o pooblašcenem serviserju za Yamaho in Harley Matjažu Makoterju – Maksu.

Leta 1997 (marca) sem si kupil rabljeno Yamaho XJ 600 diversion in sem jo peljal k njemu na redni servis na 6.000 km. Po tem, ko sem se narocil na servis in sem moral cakati tri tedne, da me je sploh vzel, mi je še deset dni delal servis. Menjal mi je 4 svecke, oljni filter, 2,2 l olja, prve plošcice in zajlo za sklopko. Racun 600 (ja šesto) DEM po takratnem menjalniškem tecaju.

No v zacetku maja 1997 pa je tudi mene doletelo. Na Brncicevi v Crnucah me je izsilil avtomobilist. Da bi se izognil karambolu sem odvil v desno v robnik in na travo. Padel sem kot na kaki GP dirki. Ko je avtomobilist videl kako ga je usral mi je dal takoj kupon. Motor je bil sicer vozen, ampak vse je viselo z njega. Ker sem imel kupon, sem ga moral peljati popraviti na pooblašcen servis in najbližji je bil Maks. Mislil sem si sej mam kupon, za ceno se mi itak jebe, sej bo Tiglav vse placal.

Peljem motor k Maksu. Traja približno 14 dni, da je sploh pogledal kaj je še dodatno poškodovanega. Agent iz Triglava je še isti dan prišel popisat dodatno škodo. Potem pa je Maks »narocil« dele. Minevali so dnevi, tedni, celo dva meseca, da so prišli deli. Vmes sem vsak teden nosil Maksu platoje ledenega caja in piva, da bi malce pospešil zadevo. Ko pa so koncno prišli deli neko sredo v zacetku julija sem bil ravno pri njemu. Delta teamu je placal 2.300 mark za rezervne dele in nato od mene zahteval, da mu še isti dan prinesem ta denar, ki ga je on kao založil zame. To, da sem mu govoril, da imam kupon od zavarovanice in da mu bom placal, ko bo motor popravljen ni nic pomagalo. Mama mi je posodila 2.300 DEM in sem mu jih zvecer prinesel v upanju, da bo v nekaj dneh motor popravljen. Prinesel sem mu tudi športne izpuhe BSM, ki sem jih kupil v Nemciji (Hein-Gericke). Pa nic. Motorja se dva tedna ni niti dotaknil, raje je delal redne servise na Harleyih, potem ga je sodelavec postrigel kar v delavnici, potem je on postrigel njega itd. Med tem sem šel na dopust (na žalost z avtom – veste kaj to pomeni za motorista). Vsak dan sem iz Italije klicaril, ce je motor že gotov pa nic. Mama in oce sta mu vsak dan hodila težit, ce je motor že popravljen pa nic. Potem pa je Maks še izjavil, da gre za cel avgust na dopust, tako kot vsako leto in da bo motor popravljen nekje sredi septembra. Starša sta mu zagrozila, da bosta pisala v Yamaho o njegovem pocetju. No 1. avgusta je bil motor popravljen. Ker smo placali že vse rezervne dele, smo placali še delo in oce je motor odpeljal domov. Maks pa je mami vrgel na listu s kulijem naceckan racun in rekel, naj ga kar sama napiše na racunalnik, saj se gre nam za denar od zavarovalnice on pa bo na koncu dal svoj žig. Uboga mama, ki sploh ne ve kje se racunalnik prižge! Pomagala ji je moja takrat 12 letna sestricna.

To pa še ni vse. Ko sem sredi avgusta prišel z dopusta in si ogledal motor, me je kap. Motor sploh ni bil licarsko popravljen. Podrajsana desna plastika, luknja v tanku, oklep brez nalepk, . . .Vožnja še bolj tema: zajla za števec pade iz števca, športni izpuhi se odšraufajo (Maks pod matice ni dal podložk), novi oklep trese (privit z vijaki z zlizanim navojem, sprešane gumice na nosilcih), prva guma ni centrirana (na platišcu so še originalne Yamahine uteži). Ko vse to sam popravim, grem na avtocesto, motor pa ne vec kot 170km/h, prej je šel 195 km/h po števcu. Normalno je, ce daš športne izpuhe moraš drugace nastaviti uplinjace. Tega se Maksu ocitno ni dalo.

Žalostna zgodba ! Poznam pa tudi veliko drugih, ki so bili nezadovoljni z Maksom.

Apmak tudi njega je doletela kazen. Izgubil je veliko strank, pred mesecem pa je Andrej Repovž – Repi odprl uradni pooblašcen servis za Harley, ki se nahaja prav tako na Vicu v Ljubljani, le kake 4 km stran od Maksa.

Zdaj, ko imam novo Yamaho jo vozim v Eliso v Domžale, kjer sem zelo zadovoljen.

Pupa

Objavljeno

Se ena zgodba serviserjev:Servis Pusnik

v Slovenskih Konjicah, ki je uradni zastopnik za Moto Guzzi, je imel nalogo menjati (na mojem tedanjem Moto Guzziju)

stikalo, ki priziga lucko za prosti tek. Ko cez cas pridem po motor-ta ni vzigal saj je mehanik namesto stikala za ler menjal stikalo, ki prekine elektricni tokokrog v primeru, ko je spusceno stojalo za motor!

badfreek

Objavljeno

Žalostna zgodba, tale zgoraj...

No, jaz sem imel z izbiro svojega serviserja sreco -- še dobro, da je internet, bi lahko rekel... Tako, da je zdej moj Pegaso dober poservisiran...

Za Vombergerja mi je povedal FalcoR, ki je svojo Gardo, Falcota, Classica, in še skuterja servisiral tam.

Poleg tega, da je Vomberger zahteval, da s sabo prinesem en del, ki bi ga naj dobil zraven dokumentov, TC Motoshop (kjer sem motor kupil) pa zanj sploh ni vedel, mi je takoj postalo jasno kolk je ura.

Poklical sem v Avto Triglav in po krajšem moledovanju dobil zahtevani del, na moje vprašanje zakaj zadeve ne dajejo zraven (en rele al upor al neki takega), je šef mehanik odgovoril, da jih dajo samo tistim strankam ki to zahtevajo ???!?!? Serviserji (Motoshop npr.) pa zanj sploh ne vejo??

Potem pa sem si mislil, ok, kaj pa ce ga kar pri Avto Triglav porihtajo, sej prvi servis pa ja ne morjo kej dost sfalit. HAR HAR HAR, ko sem vprašal mehanika kaj kej naredijo na prvem servisu, je izpustil nastavitev ventilov... Jasno, ker sem vedel, da je zadevo takrat treba nastavit (tko je rekel Vomberger + piše v servisni knjižici), sem vprašal kaj pa je z ventili?

Odgovor? Tip se nasmehne in rece da ventilov pa že ni treba štelat.

Mislim, ocitno vedo eni serviserji mal vec kot pa proizvajalec???

Da skrajšam tole epopejo... Vomberger je zadevo zrihtal v 20 urah (pa ne delovnih, ampak tko, normalnih) --> zvecer pripeljal, naslednji dan popoldne odpeljal; na servis sam sem cakal ene tri dni...

Prijazna obadva z ženo, tip je motorist in resnicno mojster.

Svaka cast za take serviserje...

PS: Pa da naute mislil da mam samo jaz tako mnenje; ko sem se mal okrog muval in še zdej ko grem kdaj v njihovo štacuno, vidim motorje z registrskimi MS, KP, KK, CE itn.

//0iSe />aTa

-=> //otos/et.co//

Objavljeno

Vomberger je v Britofu zraven Kranja, popravlja pa Aprilie, Honde, MotoGuzije, Hyosunge. Ce popravlja tudi kaj drugega ga pa poklici na tel:04/2342601 Brane

LP

Objavljeno

Totalno ste me presral z maxom. Tja sem namrec pelov motr na redni servis, zdej ga bom pa ocitno se sam mal bilj detaljno pregledu, ce je sploh zrihtan.

Kje pa je potem ta ELISA v Domzalah

LP Climber

PS Pa kljub vsemu ena pohvalna Maxu. Metal mi je iz druge prestave, pa sem ga pelu k njemu, je pogledu, pogruntu da je samo rocka za aaltat kriva, jo mal poravnov in stvar je bila reaena. Racunu mi ni pa nic.

Objavljeno

Elisa:

tocnega naslova se ne spomnim, ampak gres takole: iz LJ peljes mimo Trzina proti Domzalam. Prides v Domzale, imas na desni Petrolovo bencinsko. No, gres naprej po glavni cesti se kaksnih 300 metrov in potem je na desni strani (za enimi smrekami) Elisa. Ima tudi neke zastave (mislim, da Dunlop, ker so zastopniki za te gume).

Objavljeno

Ja se strinjam. Živec je ena najvecjih barab mad seviserji.

Lani pred poletno sezono je moj fotr peljal k njemu TOMOS 4 (za vodo), ker je zkorodiral vijak za pritrditev na coln.

Po dveh dneh je šel po TOMOSA, TOMOS pa na mizi v prafaktorjih. Živec mu je rekel, da je opazil luft na glavni gredi in da je to potrebno nujno popraviti. In rezultat po enem tednu: 50.000 SIT za popravilo in generalno.

In rezultat na morju: motor vžge šele po pol ure kurblanja. Na koncu pocitnic sploh ne vžge vec.

Letos sem ga sam razdru in kaj sem vidu ? Levi zgornji stojni vijak cilindra pocen. Ko snamem cilinder vidim, da je v luknji v bloku 2 cm dolg navoj M8 (original je M7) nanj pa je bil privarjen preostali del originalnega stojnega vijaka M7. Glava je bila zamazana s ta oranžnim silikonom.

En teden je trajalo, da smo TOMOSA spet zrihtali, pol smo ga šli pa na Ljubljanco spropan in lepo dela. Ce je Živec res delal na njem generalno se lahko pišem drek.

Objavljeno

Glede Elise v Domžalah.

Meni šraufata motor Tomaž ali pa Eki, sam prej se moraš narocit.

Fantje obvladajo, jih tudi po moto zborih hvalijo, še posebej tisti, ki vozijo cestake.

K njim hodijo iz cele Slovenije.

Sam neki pa je! Tudi ko si narocen npr. samo za menjanje disk plošcic, vedi da boš tam visel celo popoldne. To pa zato, ker je taka gužva, vsi se spotoma ustavijo in kaj sprašujejo.

Moj nasvet: ne stoj ob mehaniku, ko ti bo šraufal motor ampak pojdi raje mal naokrog, ker mehaniki v Elisi tega ne marajo.

Objavljeno

quote:

Moj nasvet: ne stoj ob mehaniku, ko ti bo šraufal motor ampak pojdi raje mal naokrog, ker mehaniki v Elisi tega ne marajo.

To je lahko kar splošni nasvet, tega ne mara nihce.

Eni zaradi tega ker so barabe, drugi pa zaradi tega, ker ne morejo normalno delat ce jim en kvazi-pametnjakovic (lastnik motorja + še kakšna dva kolega + še kakšen ki se ustavi mimo po nasvet) serje po glavi. Jaz grem raje stran, ceprav bi blo fajn ostat zraven.

Mu moraš pa zaupat, jasno.

//0iSe />aTa

-=> //otos/et.co//

Objavljeno

Sorry, ce sem te prestrašil z Maxom. Verjetno mu je ful padel promet, pa se je poboljšal. Ampak vem še toliko grdih stvari o njemu da je joj. Naj ti povem kako se je grdo obnašal do mojega prijatelja iz Cerknice. Kljub temu, da sem mu Maksa mocno odsvetoval, je rinil k njemu. Po telefonu se je narocil in na dogovorjeni dan pripeljal viragota 1100 na redni servis. Ko je prišel v delavnico, je Maks ravno iz zaboja odvijal novega Harleya in rekel mojemu prijatelju, da naj pride drug teden. Ko ga je prijatelj vprašal, ce lahko pusti motor pri njemu do drugega tedna (z njim je prišel njegov oce, da bi prijatelja odpeljal nazaj v Cerknico), ko bo na vrsti, mu je Maks brez sramu odgovoril: Ja lahko ga pustiš pri meni ampak za vsak dan mi moraš placati 500 SIT ležarine !?!?

Prijatelj je samo spokal.

Po predhodni najavi so mu cez dva dni v Elisi naredili servis v enem popoldnevu, tko da je lahko kar pocakal zraven v bifeju.

Pozivam pa še Meto od Furij, da pove svojo »prijetno« servisno izkušnjo pri Maksu s svojim bivšim viragotom 535!

Tadej

To je dodatek, ki mi ga je Tadej poslal, naj ga objavim.

Pupa

Objavljeno

Še jaz bi se prikljucil pohvali o Vombergerju: sam namrec Hondo vozim tja, pa do sedaj jo je še zmeraj dobro zrihtal.

Res pa je tudi, da je še k nobenemu drugemu nisem peljal, ker je pac najbližji. Sem pa slišal od nekega prijatelja, ki je vcasih vozil na prvenstvih 125 ccm, da ce imam rad svoj motor, naj ga nikar ne peljem v TC Motoshop (slišal sem, ce je pa res pa ne vem). Drugace je pa Vomberger tudi uradni uvoznik za Hondo in Aprilio, pa še ene skuterje, pa mislim da ima še nekaj iz programa Kymco (al nekaj takega).

Servis mi je opravil v manj kot 24 urah, se pravi, da prakticno nisem ostal brez motorja niti en dan.

Za primerjavo: za servis (olje, filtri, svecke, zadnja guma, plošcice, ...),se pravi skoraj vse, mi je pisal 3 delovne ure (saj vsak ve da so uradne ure daljše, pa kaj ceš, ko pa rabiš podpis s štempljem).

Kako je drugje, ne vem, je pa tip res prijazen, al pa vsaj daje tak obcutek, ceprav ko ga še ne poznaš, si misliš svoje ... Cez ženo pa tako ali tako nimam nobene pripombe (na to temo bi pa lahko odprli drug topic :o) !!! )

LP, do prihodnjic ...

SECTOR

Objavljeno

Glede Elise v Domžalah.

Meni šraufata motor Tomaž ali pa Eki, sam prej se moraš narocit.

Fantje obvladajo, jih tudi po moto zborih hvalijo, še posebej tisti, ki vozijo cestake.

K njim hodijo iz cele Slovenije.

Sam neki pa je! Tudi ko si narocen npr. samo za menjanje disk plošcic, vedi da boš tam visel celo popoldne. To pa zato, ker je taka gužva, vsi se spotoma ustavijo in kaj sprašujejo.

Moj nasvet: ne stoj ob mehaniku, ko ti bo šraufal motor ampak pojdi raje mal naokrog, ker mehaniki v Elisi tega ne marajo.

Živjo!

Ja res je, v Elisi so mojstri svojga posla. Tut sam vozim svojga kawa v Eliso. Šraufa mi ga Eki. Sam pohvale, mašinco ti zrihta tko kot je treba. Folk pa res iz cele Slovenije vozi sportake v Eliso, no pa še jst povrh. Res pa je, da je zmeri gužva.

Objavljeno

Ja, z guzvo je pa tako: kakor kdaj, kot si rekel. Meni je ploscice zamenjal v 10 minutah: 5 cakanje + 5 menjava. Majka.

Sem pa enkrat drugic cakal samo za nastavitev ketne (po 300 kilometrih) eno uro. Se zgodi...

Objavljeno

Najprej lep pozdrav vsem skupaj po malo daljsem premoru.

Se enkrat ponavljam podatke o DOBRIH serviserjih:

1. MOTOMAXX, Industrijska cona b.š., Izola 05/6404253

2. AMH VOMBERGER, Britof 180, Kranj, 04/2342600

Oba sta v redu (za Vombergerja se strinjate tudi ostali, zato le pogumno k njima (samo na redne servise - pomeni cimmanj okvar)

lp Easyrider

Objavljeno

quote:

Ja se strinjam. Živec je ena najvecjih barab mad seviserji.

Lani pred poletno sezono je moj fotr peljal k njemu TOMOS 4 (za vodo), ker je zkorodiral vijak za pritrditev na coln.

Po dveh dneh je šel po TOMOSA, TOMOS pa na mizi v prafaktorjih. Živec mu je rekel, da je opazil luft na glavni gredi in da je to potrebno nujno popraviti. In rezultat po enem tednu: 50.000 SIT za popravilo in generalno.

Jaz sem pred leti (cca 9 let) nesu k njemu mašino od jawe 350 ker je nekaj ropotalo. Po treh mesecih sem jo dobil nazaj in je zamenjal skoraj pol mašine pa še iz druge v tretjo ni vec šlo. Da bi imel kakšno dihtngo pa tako ali tako ni bilo za pricakovati.

quote:

In rezultat na morju: motor vžge šele po pol ure kurblanja. Na koncu pocitnic sploh ne vžge vec.

Letos sem ga sam razdru in kaj sem vidu ? Levi zgornji stojni vijak cilindra pocen. Ko snamem cilinder vidim, da je v luknji v bloku 2 cm dolg navoj M8 (original je M7) nanj pa je bil privarjen preostali del originalnega stojnega vijaka M7. Glava je bila zamazana s ta oranžnim silikonom.

Verjetno še ni slišal da so vse Tomosove 60cc mašine brez tesnil pod glavo cilindra, ker je sama glava narejena iz dokaj mehkega aluminija in moraš zelo paziti ko jo zateguješ da jo ne skriviš.

quote:

En teden je trajalo, da smo TOMOSA spet zrihtali, pol smo ga šli pa na Ljubljanco spropan in lepo dela. Ce je Živec res delal na njem generalno se lahko pišem drek.

Jaz ravno sedaj delam generalno na tomosu 4, ki je stal 12 let v kotu garaže in je vse zarustalo. Ce bom mogu zamenjati gred, cilinder, bat bo ves material komaj 20000 sit, tko da ce si dal 50000 te je nategnu že zaradi tega big time.

Zanima me kje na Ljubljanici ali na gorenjskem se lahko voziš z bencinskim motornim colnom?

LP, Gorazd

Objavljeno

Mene pa zanima, kaj ti imajo reden servis po vec dni ali ur opravljat. Dela imajo za maksimalno 3 ure brez cakanja. To da te serviser noce zraven pri servisiranju je pa zelo sumljivo. Sam, ce imam cas hocem biti prisoten pri servisiranju, pa ceprav nimam blage veze kaj šraufa in dobrega, zaupanja vrednega serviserja to ne bi smelo motiti.

Še enkrat ponavljam:

N E H O D I N A S E R V I S E :

S a m o O V E N i n

M i r k o Ž I V E C

Objavljeno

ja,vsak dober serviser te pusti gledati,ce mu prevec ne gobcas zraven,ali mu drugace hodis na zivce.pri nekaterih moras biti pac tiho,samo gledas.ce me nocejo imeti zraven se motorja tam ne pustim.

best

Ice

Objavljeno

Še ena priloga od Tadeja!!

Odg. za Icea: pri Elisi nimajo radi da si zraven zato, da majo mir, da lahko delajo in ne da bi ti kej dobrega novega spizdili iz mašine, tako kot je to delal SAMO OVEN.

Ce prosiš si seveda lahko zraven, samo ne pametuj s svojim cvekanjem. Takih pa res ne marajo (še posebej Eki). Kar bo narobe ti bo že mehanik sproti povedal in pokazal.

Tadej

Pupa

Edited by - gregs on 01/07/2001 19:24:51

Gost
Ta tema zaprta in dodajanje odgovorov ni več mogoče.
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!