lederman Objavljeno September 1, 2005 Opozori Objavljeno September 1, 2005 "Yamaha Fazer 1000 bo dobila naslednico. Razlogi so znani, koncept Kawasakija Z1000, ki je pozabil na turistično naravnanost in dobre prodajne številke športnejše FZ6, so zadosten razlog za radikalizacijo modela FZ10. Nenazadnje stari agregat v Fazer 1000 pestijo tudi prihajajoči izpušni predpisi. Zato nov okvir, motor, vbrizg, izpuh in mnogo zapeljivih podrobnosti. Za začetek "le" 150 KM." Tole sem zaslediol na eni naši strani. Zgleda je tale model vroča zadeva. :rolleyes: Škoda da je sam ta slika. Če tema že obstaja :oops: Lp
Zdrawc Objavljeno September 1, 2005 Opozori Objavljeno September 1, 2005 (popravljeno) Kar cool zgleda, sam nea vem, kaj mislijo pri Yamahi za leto 2006 z izpuhi, na vseh modelih so čudni :BUA: Drugače pa že obstaja Yamaha 2006 Popravljeno September 1, 2005. Popravil Zdrawc
Avatar Objavljeno September 1, 2005 Opozori Objavljeno September 1, 2005 Tile novi trendi mi niso preveč všeč. Sicer bi tole lahko bil tudi "fake", oz. montaža. Pogrešal bom staro fazerko. ninja6 1
vulcan Objavljeno September 1, 2005 Opozori Objavljeno September 1, 2005 :hmm: Meni je tudi stara bolj vsec. Sicer je pa turi zelo slaba slika, bomo pocakali na kaksne boljse fotke pa bomo potem podajali kritike.
vuk76 Objavljeno September 1, 2005 Opozori Objavljeno September 1, 2005 (popravljeno) Slike iz Yamahine spletne strani: KLIK Popravljeno September 1, 2005. Popravil vuk76
Avatar Objavljeno September 1, 2005 Opozori Objavljeno September 1, 2005 Kaj pa vem. Malce spominja na Bulldoga in BT nevem kaj že. Duh stare fazerke se izgublja. Zadnji del je zelo minimalističen. Če je stara reč dobro služila tudi kot potovalni moped, bo tokrat sopotnica grela zelo majen sedež. In še avspuh je čuden.
D.J. Objavljeno September 1, 2005 Opozori Objavljeno September 1, 2005 yamaha spet in kot vedno nardila motor kot se šika! edin škoda ker je komercialc, čeprov predober za to..ga večina šoferjev ne bo vredna haha..vatever USD vilce, tenka linija..športno touring naked al kva
vrho1679 Objavljeno September 2, 2005 Opozori Objavljeno September 2, 2005 Ma kaj je tem japonotom s takimi raufinki. A ne kapirajo, de nam je blo tko k je blo čist všeč? No ja, morda pa nam bo še nekoč všeč. Nikol ne veš.
Lobo Objavljeno September 2, 2005 Opozori Objavljeno September 2, 2005 Je za ponucat. Pa tudi auspuh ni ravno tako grd, kot nekateri trdite. Pa še na vozne lastnosti (razen kakšnega kw +/-) nima ne vem kakšnega vpliva.
SiR Objavljeno September 2, 2005 Opozori Objavljeno September 2, 2005 A bi kdo vedel, kaj pomeni tale feature pri tem motorju: - 43mm inverted front fork w/left-leg compression damping adjustment, right-leg rebound adjustment ? Če prav razumem, niso vse nastavitve na obeh nogah vilic, ampak ena na eni, druga na drugi? :hmm: No, bo že dobr delal, če je to nardila Yamaha (ki je tut lastnikca őhlinsa) :)
ernessto73 Objavljeno September 2, 2005 Opozori Objavljeno September 2, 2005 Jesss!!! Zelo me je skrbelo kaj bodo po čudno čudni FZ6 naredili z motorjem, ki je naslednji na mojem spisku :D . Kot kaže je bil strah neutemeljen. Tole je čisti cukrček. :OK: Zakaj za vraga mora biti na modrem Fazerju 1000 srebrna mašina??? To je tako nagravžno... Pa ravno na modrem :glare: . Rdeč je pa čisto cool - upam, da bo res tako temno rdeč. Čakam še na črnega... če bo. In prav zanimivo... meni je pa tale izpuh zelo zelo všeč. Čista terna. Ni šans, da bi ga zamenjal za nek svetleč dimnik, ki bi štrlel proč od okvirja. Zato prosim, če že pluvate po dimniku, pluvajte v svojem imenu. Razen če sami sebe vikate...
Fazer03 Objavljeno September 2, 2005 Opozori Objavljeno September 2, 2005 ENGINE Type Liquid-cooled, 4-stroke, forward inclined parallel 4-cylinder, DOHC Displacement 998 cc Bore and stroke 77.0 x 53.6 mm Compression ratio 11.5:1 Max. power NA Max. torque NA Lubrication Wet sump Fuel supply Fuel Injection Clutch type Wet, multiple-disc Ignition TCI (digital) Starter system Electric Transmission Constant mesh, 6-speed Final transmission Chain Primary reduction ratio 1.521 Secondary reduction ratio 2.647 Gear ratio: 1st, 2nd, 3rd, 4th, 5th, 6th 2.533, 2.062, 1.762, 1.522, 1.350, 1.208 CHASSIS Frame Aluminium die-cast, diamond shaped Front suspension Telescopic upside down forks Front wheel travel 130 mm Rear suspension Swingarm (link suspension) Rear wheel travel 130 mm Caster angle 25° Trial 109 mm Front brake Double discs, Ø 320 mm Rear brake Single disc, Ø 245 mm Front tyre 120/70 ZR17M/C (58W) Rear tyre 190/50 ZR17M/C (73W) DIMENSIONS Overall length 2,140 mm Overall width 770 mm Overall height 1,205 mm Seat height 815 mm Wheelbase 1,460 mm Min. ground clearance 135 mm Dry weight 204 kg Fuel tank capacity (reserve) 18 litres (3.4 litres) Oil capacity 3.8 litres
vulcan Objavljeno September 2, 2005 Opozori Objavljeno September 2, 2005 :hmm: Druge slikce so pa boljše. Se mi zdi, da se sptednja maska ni veliko spremenila, kar itak ni slabo. Bolj zadnji konc. Seveda je pa prednje vzmetenje :OK: . Kar se izpuha tiče ga bomo pa morali v živo videt kako se mu poda. Splošno moje mnenje je, da je lep in dober motor. :OK:
ZABEC Objavljeno September 2, 2005 Opozori Objavljeno September 2, 2005 Ja dobro bo zgledala ta 1000-sočka. Zgelda že malo bolj agresivna kot 600. Pa 150 PS bo dalo vetra marsikomu. Če bo cena normalna bo se najverjetneje dobro prodajala, kot 600.
ZABEC Objavljeno September 2, 2005 Opozori Objavljeno September 2, 2005 kaj se tiče izpuha pa res, malo smešno zgleda, tisti štucl ven .) . Ma sem prepričan da že majo pri akrapoviču in drugih proizvajalcih MODELE za ta motor. Tako da bo verjetno lepše zgledal ??
ToneR Objavljeno September 2, 2005 Opozori Objavljeno September 2, 2005 Hej, zaradi enga qrcevga rora se ne bomo kregal. Dejstvo je, da je masina preizkuseno dobra z dosti rezerve, dvokolesnik pa predvsem izredno lep, vsaj zame (ce odmislim ror). Koncno ima sodobne prednje vilice. Zadnji del je pa res na oko precej "moderen", s tem pa ni receno , da je neudoben za sopotnika. Motor je posrecena mesanica pravih naked-ov (XJR), in Yamahinega sodobnega designa (R1). Men je zelo vsec. Svet se vrti NAPREJ. Pri nekaterih hitreje, pri ostalih pocasneje, pa sigurno.
BINCA Objavljeno September 4, 2005 Opozori Objavljeno September 4, 2005 nisem bral teme, ampak tole je takooo ociten photoshop... :wacko: avspuh od GSXR 1000 (tanovga - pa se ful slabo je naravnan), rust od FZ6/R6/R1 (ne vem, se nism am vzel), maska od stare fazer, jada jada jada. pa poln napak je gor. mislim d gre za spekulacijo. ← Fotka je kar prava! So nam že predstavili vse nove modele ta vikend v Barceloni :yea1:
Osama Objavljeno September 5, 2005 Opozori Objavljeno September 5, 2005 Jao, jao še en neuporaben motor. Preveč konjev, preveč radikalen, premalo udobja, nemogoča touring uporaba. Sedaj je že zares težko kupiti mmotor, ki bi bil vse - namenski. Sami superšportniki ali super debeli potovalniki. Japonci vedno, ko začutijo en trend, pretiravajo preko mere zdravega okusa. Tako v 80 tih letih nisi mogel kupiti motorja brez nagnusnega oklepa. Jaz sem že takrat napovedal trend nakedov. In sedaj težijo s temi stritfajterji, ko da rabiš 150 konjev, da greš na kavo. Paradajza pa s placa že ne moreš peljat. Jaz nikoli nerbi dal toliko denarja (sicer ne vem koliko) za tako neudoben zic. Folk se bo še bolj neusmiljeno pobijal, evropski komisarji pa so že začeli delati na tem, da bi sploh prepovedali (oziroma z rigoroznimi predpisi popolnoma omejili) motociklizem.
vrho1679 Objavljeno September 5, 2005 Opozori Objavljeno September 5, 2005 (popravljeno) nisem bral teme, ampak tole je takooo ociten photoshop... :wacko: avspuh od GSXR 1000 blablablablablablablablabl....... Ti pa nis glih brihtn jlde :blink: Montaža ( 360 stopinjska ) -> http://www.yamaha-motor.com/sport/products...60/7/0/360.aspx Popravljeno September 5, 2005. Popravil Rok
Frips Objavljeno September 5, 2005 Opozori Objavljeno September 5, 2005 Če je to res.....namest original lonca damo akrapota,zamenjamo zadnji nosilec tablice, dodamo spodnji spojler in stvarca bi bla čist ok (gledano iz mojega zornega kota .)
Barth Objavljeno September 5, 2005 Opozori Objavljeno September 5, 2005 Meni je motor ful všeč, auspuh s strani zgleda res malo weird :blink: , ampak na tej 360 stopinjskem pogledu sploh ne štrli tako v stran, kot se mi je na začetku zdelo. :OK: Komaj čakam prve teste. Nosilec tablice in auspuh ponujata obilo možnosti za dodelave / predelave, kar je zame kvečjemu pozitivno. Najbolj čudi pa me dejstvo, da na yamaha-motor-europe.com ni niti sledu o FZ10, ostali novi modeli pa so. FZ10 se pojavlja za zdaj zgolj na ameriški yamahini strani. Res pa je tudi, da mi ni jasno od kod se je pojavila slika modre FZ10, ker na uradnih straneh je enostavno ni. Možno pa je, da za evropo prihaja več možnosti glede barvnih kombinacij in mogoče ga zato ni še na evropskih yamahinih straneh. we will wait and see, lahko pa nam Binca že prej kaj namigne .) PLEASEEEEEEEEE lp
BAMATO Objavljeno September 5, 2005 Opozori Objavljeno September 5, 2005 Tist nosilc za tablico bo čist cool, ko bodo gor takšni in drugačni nosilci za kufre in kufri.
classic Objavljeno September 5, 2005 Opozori Objavljeno September 5, 2005 Sam suha teža je pa spet preko 200 kg. Drugače pa bo motor po določenih zamenjavah določenih delov "všečen". Ne laufa mi 360 stopinski ogled in ne vem kakšo kaj izgleda števec?
domin Objavljeno September 5, 2005 Opozori Objavljeno September 5, 2005 FZ10 se pojavlja za zdaj zgolj na ameriški yamahini strani.... Fantje ali ste opazili, da ima motor oznako FZ1 in ne FZ10 kot se vrti na motosvetu.Kaj je le prav?! :hmm:
SiR Objavljeno September 5, 2005 Opozori Objavljeno September 5, 2005 V ZDA je bil tudi prej FZ1, v Evropi pa FZS1000 ... si zdaj še bolj zmeden? :D
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se