Jump to content

Yamaha FZ 1


lederman

Recommended Posts

Ja ni slabo. Sam pri nas jih verjetno ne bo veliko. Me pa zanima, a je že dal kdo dol iz nove fazer-ke

originalno zadnjo plastiko (blatnik) in namestil gor nosilec za tablico? Imam namen to narediti, pa se bojim, da bom vso umazanijo s ceste dobil po hrbtu.

Link to comment
Share on other sites

Danes sem ravno prodal mojo FZ6S in razmišljam o nakupu FZ1S, ker je še nisem imel priložnosti vozit, in je FZ6 bil moj prvi motor me zanima če je kdo že naredil podoben preskok oz. s čim je bil bolj zadovoljen. V trgovini sem namreč sedel na FZ1S in imam občutek kot, da sedim na manjšem motorju.

Link to comment
Share on other sites

Po velikosti sta motorja primerljiva. Ni pa to ne vem kakšen preskok, ker se že z FZ6 da konkretno peljat. Sam malo manj bo prestavljanja na FZ1.

Link to comment
Share on other sites

Motor ni manji mogoče je občutek da sediš na majšem zaradi dokaj ozkega sedeža. Drgač pa tud mene matra da bi zamenjal FZ6 z FZ1. Mal so me zjebale akcije novih fejzerk, upam da bo drugo leto kakšna podobna akcija na FZ1

lp

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Pred približno mesecem so ga že prodajali,ter tudi prodali, ko sem jih vprašal, tako da ne vem zakaj je spet naprodaj.

lp

Link to comment
Share on other sites

:hmm: :hmm: :hmm:

tole pa ni najbolj fajn :o

mi je pa trgovec zagotavljal da je od prvega lastnika :eek:

kaj pa tale :hmm: nebi se rad nasral

raje dam za večerjo :OK:

post-5614-1163608976_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Vzame številko šasije motorja in preveri v DeltaTeam-u v KK, kjer ti bodo povedali, kdo je prvi lastnik.

Link to comment
Share on other sites

Vzame številko šasije motorja in preveri v DeltaTeam-u v KK, kjer ti bodo povedali, kdo je prvi lastnik.

pa sej ni tolk važno kdo je ker ne mislim špilat policaja :hmm:

rad pa bi vedel če se je z motorjem lepo ravnalo ali ne :naughty:

v prvem primeru pa je zanimivo zakaj se preprodaja naprej :hmm:

je bil sesut :hmm: pa popravljen :doze: bog si ga vedi :hmm:

Link to comment
Share on other sites

Če je res, poznam motor in lastnika. Motor lahko mirne duše kupiš. ker je kot nov. Po tleh ni bil, kilometrov pa tudi nima dosti-ne vem pa koliko. Če te še kaj zanima PM.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Ej zdravo fantje!

A mi lahko prosim kdo od vas, ki je presedlal iz 600 na 1000 pove kolk za vraga kej pokuri tisočka.

Pri meni je 600-tka v prvi sezoni 4,8 do 5,2l v drugi pa 5,5 do 6,2l ( sej se ve zakaj :D ) zanima me pa kako je pri 1000. res je ,da moreš pri 600 veliko"šaltat" ampak 1000 je pa le tisoč. ( pa 150 hp ) :D

Hvala za odgovor :yea1:

Link to comment
Share on other sites

od 5 do 10 litrov, odvisno, kako voziš.

če si previden in umirjen, ti bo verjetno okoli 6,5 litra, mogoče največ 7,5.

Link to comment
Share on other sites

Iščem nosilec za zadnji kovček (topcase) za FZ1 S. Ker kovčka večinoma ne bom vozil, si želim ćimlepši oz. čimmanj moteč nosilec. Zaenkrat sem ga našel samo tukaj:

http://www.mo-tech.de/

Ve še kdo za kakšno drugo alternativo ?

BDW: Kdo za vraga je VIK d.o.o., ki za slovenijo zastopa mo-tech? Na internetu ne najdem njihove strani, tudi po tem forumu se jih ne omenja...?

Hvala za odgovore

lp

tomo

Link to comment
Share on other sites

Iščem nosilec za zadnji kovček (topcase) za FZ1 S. Ker kovčka večinoma ne bom vozil, si želim ćimlepši oz. čimmanj moteč nosilec. Zaenkrat sem ga našel samo tukaj:

http://www.mo-tech.de/

Ve še kdo za kakšno drugo alternativo ?

BDW: Kdo za vraga je VIK d.o.o., ki za slovenijo zastopa mo-tech? Na internetu ne najdem njihove strani, tudi po tem forumu se jih ne omenja...?

Hvala za odgovore

lp

tomo

Kolega ga je kupil v Labi, vendar isto ni original Yamahin (baje ga Yamaha še ni naredila...).

lp

Link to comment
Share on other sites

Iščem nosilec za zadnji kovček (topcase) za FZ1 S. Ker kovčka večinoma ne bom vozil, si želim ćimlepši oz. čimmanj moteč nosilec. Zaenkrat sem ga našel samo tukaj:

http://www.mo-tech.de/

Ve še kdo za kakšno drugo alternativo ?

Nosilec Givi monorack 359 FZ dobiš v Ljubljani (Dragomer oz. po novem Trzin - motočerne).

Na nosilec sedejo kovčki Givi in Kapa,seveda si pa prej oglej nosilec na int. strani GIVI.

lp

Ankh

Link to comment
Share on other sites

Givi je velik in grd nosilec, vsaj tako zgleda na njihovi web strani. Iščem nekaj malo manj opaznega in bolj skladnega.

Lahko pa kdo kako fotko svojega nosilca prilepi, bi bil zelo vesel...

lp

tomo

Link to comment
Share on other sites

Iščem nosilec za zadnji kovček (topcase) za FZ1 S. Ker kovčka večinoma ne bom vozil, si želim ćimlepši oz. čimmanj moteč nosilec. Zaenkrat sem ga našel samo tukaj:

http://www.mo-tech.de/

Ve še kdo za kakšno drugo alternativo ?

BDW: Kdo za vraga je VIK d.o.o., ki za slovenijo zastopa mo-tech? Na internetu ne najdem njihove strani, tudi po tem forumu se jih ne omenja...?

Hvala za odgovore

lp

tomo

Jaz sem pri njih kupil kovčke in nosilce. Pa še montirajo ti ,če rabiš. Meni so. :OK:

Link to comment
Share on other sites

A res samo givi in mo-tech izdelujeta rack za fz1 fazer ?

Skoraj ne morem vrejet... :cry:

Upam, da kdo prilepi kako fotko, da se lažje odločim...

Edited by Tomba
Link to comment
Share on other sites

Vsem lastnikom fazerja fz1 naj povem, da nova prva pomoč lepo "paše" pod prednjo desno bočno oplato (tam kjer je pritrjen prednji smernik). Prej jo je potrebno zapakirati v vakumsko zaprto vrečko (tiste za salame, ki so debelejše so super). Ko jo vakumiramo se malce naslonimo nanjo z dlanimi (stisnemo jo po debelini), da se stanjša. Potem vakumiran paketek lepo paše noter.

Pritrdimo jo z elastikami. Kavlje za pripenjanje elastik naredimo iz ALU pločevine. Lahko jih montiramo na vijake, ki so že notri...pri tem je seveda potrebno sneti tisto zgornjo plasiko (4 vijaki), da lahko dostopamo do notranjosti.

Ko je delo končano, seveda ni potrebno vijačiti, da pridemo do prve pomoči. Enostavno obrnemo balanco desno in od spodaj ven potegnemo PP.

:OK: :OK: :OK:

PS: še vedno iščem čimanj opazen nosilec za top kufer, please HELP

Edited by Tomba
Link to comment
Share on other sites

Ej zdravo fantje!

A mi lahko prosim kdo od vas, ki je presedlal iz 600 na 1000 pove kolk za vraga kej pokuri tisočka.

Pri meni je 600-tka v prvi sezoni 4,8 do 5,2l v drugi pa 5,5 do 6,2l ( sej se ve zakaj :D ) zanima me pa kako je pri 1000. res je ,da moreš pri 600 veliko"šaltat" ampak 1000 je pa le tisoč. ( pa 150 hp ) :D

Hvala za odgovor :yea1:

Jst vodim komplet evidenco porabe in je tkole:

lani cez celo leto (16.500km) sem mel porabo 6,6 na 100km.

Minimalno je blo 5, manj pomoje ne gre.

Najvec pa 7,5 po navadni cesti.

Vozim pa "relativno" umirjeno in ne mesarim po nepotrebnem.

No, na Grobniku je blo pa drgač :kva2: tam je šlo pa kukr duša da in je bla poraba tam od 11 do 14. :grim

Kar se pa nosilca tiče, sem pa jst zraven dubu od Givija in priznam da ga tud odpakiral še nisem, niti ne mislm nč montirat, tko da na žalost ne morem pomagat :(

Link to comment
Share on other sites

Kar se pa nosilca tiče, sem pa jst zraven dubu od Givija in priznam da ga tud odpakiral še nisem, niti ne mislm nč montirat, tko da na žalost ne morem pomagat :(

Hvala vseeno. Oba nosilca (givi in motech) sta mi bljak... :D

PS: Kako pa pelješ prtljago če greš za več kot dan ali dva ? :hmm:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!