classic Posted October 22, 2006 Share Posted October 22, 2006 Ja ni slabo. Sam pri nas jih verjetno ne bo veliko. Me pa zanima, a je že dal kdo dol iz nove fazer-ke originalno zadnjo plastiko (blatnik) in namestil gor nosilec za tablico? Imam namen to narediti, pa se bojim, da bom vso umazanijo s ceste dobil po hrbtu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mirkoo Posted October 24, 2006 Share Posted October 24, 2006 Danes sem ravno prodal mojo FZ6S in razmišljam o nakupu FZ1S, ker je še nisem imel priložnosti vozit, in je FZ6 bil moj prvi motor me zanima če je kdo že naredil podoben preskok oz. s čim je bil bolj zadovoljen. V trgovini sem namreč sedel na FZ1S in imam občutek kot, da sedim na manjšem motorju. Link to comment Share on other sites More sharing options...
classic Posted October 30, 2006 Share Posted October 30, 2006 Po velikosti sta motorja primerljiva. Ni pa to ne vem kakšen preskok, ker se že z FZ6 da konkretno peljat. Sam malo manj bo prestavljanja na FZ1. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DDEAN1 Posted October 30, 2006 Share Posted October 30, 2006 Motor ni manji mogoče je občutek da sediš na majšem zaradi dokaj ozkega sedeža. Drgač pa tud mene matra da bi zamenjal FZ6 z FZ1. Mal so me zjebale akcije novih fejzerk, upam da bo drugo leto kakšna podobna akcija na FZ1 lp Link to comment Share on other sites More sharing options...
classic Posted October 30, 2006 Share Posted October 30, 2006 Jaz pa upam, da ne bo nobene akcije vsaj še nekaj let. Jaz ga že imam. :naughty: Link to comment Share on other sites More sharing options...
eMBe Posted November 15, 2006 Share Posted November 15, 2006 če kdo pozna ta motor naj me kontaktira na PM se pa prodaja v TCju Link to comment Share on other sites More sharing options...
dore Posted November 15, 2006 Share Posted November 15, 2006 Pred približno mesecem so ga že prodajali,ter tudi prodali, ko sem jih vprašal, tako da ne vem zakaj je spet naprodaj. lp Link to comment Share on other sites More sharing options...
eMBe Posted November 15, 2006 Share Posted November 15, 2006 :hmm: :hmm: :hmm: tole pa ni najbolj fajn :o mi je pa trgovec zagotavljal da je od prvega lastnika :eek: kaj pa tale :hmm: nebi se rad nasral raje dam za večerjo :OK: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frips Posted November 15, 2006 Share Posted November 15, 2006 Vzame številko šasije motorja in preveri v DeltaTeam-u v KK, kjer ti bodo povedali, kdo je prvi lastnik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
eMBe Posted November 15, 2006 Share Posted November 15, 2006 Vzame številko šasije motorja in preveri v DeltaTeam-u v KK, kjer ti bodo povedali, kdo je prvi lastnik. pa sej ni tolk važno kdo je ker ne mislim špilat policaja :hmm: rad pa bi vedel če se je z motorjem lepo ravnalo ali ne :naughty: v prvem primeru pa je zanimivo zakaj se preprodaja naprej :hmm: je bil sesut :hmm: pa popravljen :doze: bog si ga vedi :hmm: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bojč Posted November 16, 2006 Share Posted November 16, 2006 Mislim da tega motorinota poznam, nism pa prov gvišn. A mi lahko daš še kšn info?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
eMBe Posted November 16, 2006 Share Posted November 16, 2006 Mislim da tega motorinota poznam, nism pa prov gvišn. A mi lahko daš še kšn info?? lastnik naj bi bil iz Ilirske bistrice :hmm: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bojč Posted November 16, 2006 Share Posted November 16, 2006 Če je res, poznam motor in lastnika. Motor lahko mirne duše kupiš. ker je kot nov. Po tleh ni bil, kilometrov pa tudi nima dosti-ne vem pa koliko. Če te še kaj zanima PM. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TOMCAT Posted March 3, 2007 Share Posted March 3, 2007 Ej zdravo fantje! A mi lahko prosim kdo od vas, ki je presedlal iz 600 na 1000 pove kolk za vraga kej pokuri tisočka. Pri meni je 600-tka v prvi sezoni 4,8 do 5,2l v drugi pa 5,5 do 6,2l ( sej se ve zakaj :D ) zanima me pa kako je pri 1000. res je ,da moreš pri 600 veliko"šaltat" ampak 1000 je pa le tisoč. ( pa 150 hp ) :D Hvala za odgovor :yea1: Link to comment Share on other sites More sharing options...
SiR Posted March 3, 2007 Share Posted March 3, 2007 od 5 do 10 litrov, odvisno, kako voziš. če si previden in umirjen, ti bo verjetno okoli 6,5 litra, mogoče največ 7,5. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomba Posted March 3, 2007 Share Posted March 3, 2007 Iščem nosilec za zadnji kovček (topcase) za FZ1 S. Ker kovčka večinoma ne bom vozil, si želim ćimlepši oz. čimmanj moteč nosilec. Zaenkrat sem ga našel samo tukaj: http://www.mo-tech.de/ Ve še kdo za kakšno drugo alternativo ? BDW: Kdo za vraga je VIK d.o.o., ki za slovenijo zastopa mo-tech? Na internetu ne najdem njihove strani, tudi po tem forumu se jih ne omenja...? Hvala za odgovore lp tomo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pravokotar Posted March 3, 2007 Share Posted March 3, 2007 BDW: Kdo za vraga je VIK d.o.o., ki za slovenijo zastopa mo-tech? ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
solo Posted March 3, 2007 Share Posted March 3, 2007 Iščem nosilec za zadnji kovček (topcase) za FZ1 S. Ker kovčka večinoma ne bom vozil, si želim ćimlepši oz. čimmanj moteč nosilec. Zaenkrat sem ga našel samo tukaj: http://www.mo-tech.de/ Ve še kdo za kakšno drugo alternativo ? BDW: Kdo za vraga je VIK d.o.o., ki za slovenijo zastopa mo-tech? Na internetu ne najdem njihove strani, tudi po tem forumu se jih ne omenja...? Hvala za odgovore lp tomo Kolega ga je kupil v Labi, vendar isto ni original Yamahin (baje ga Yamaha še ni naredila...). lp Link to comment Share on other sites More sharing options...
ankh Posted March 3, 2007 Share Posted March 3, 2007 Iščem nosilec za zadnji kovček (topcase) za FZ1 S. Ker kovčka večinoma ne bom vozil, si želim ćimlepši oz. čimmanj moteč nosilec. Zaenkrat sem ga našel samo tukaj: http://www.mo-tech.de/ Ve še kdo za kakšno drugo alternativo ? Nosilec Givi monorack 359 FZ dobiš v Ljubljani (Dragomer oz. po novem Trzin - motočerne). Na nosilec sedejo kovčki Givi in Kapa,seveda si pa prej oglej nosilec na int. strani GIVI. lp Ankh Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomba Posted March 3, 2007 Share Posted March 3, 2007 Givi je velik in grd nosilec, vsaj tako zgleda na njihovi web strani. Iščem nekaj malo manj opaznega in bolj skladnega. Lahko pa kdo kako fotko svojega nosilca prilepi, bi bil zelo vesel... lp tomo Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktm-kozina Posted March 3, 2007 Share Posted March 3, 2007 Iščem nosilec za zadnji kovček (topcase) za FZ1 S. Ker kovčka večinoma ne bom vozil, si želim ćimlepši oz. čimmanj moteč nosilec. Zaenkrat sem ga našel samo tukaj: http://www.mo-tech.de/ Ve še kdo za kakšno drugo alternativo ? BDW: Kdo za vraga je VIK d.o.o., ki za slovenijo zastopa mo-tech? Na internetu ne najdem njihove strani, tudi po tem forumu se jih ne omenja...? Hvala za odgovore lp tomo Jaz sem pri njih kupil kovčke in nosilce. Pa še montirajo ti ,če rabiš. Meni so. :OK: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomba Posted March 3, 2007 Share Posted March 3, 2007 (edited) A res samo givi in mo-tech izdelujeta rack za fz1 fazer ? Skoraj ne morem vrejet... :cry: Upam, da kdo prilepi kako fotko, da se lažje odločim... Edited March 3, 2007 by Tomba Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomba Posted March 6, 2007 Share Posted March 6, 2007 (edited) Vsem lastnikom fazerja fz1 naj povem, da nova prva pomoč lepo "paše" pod prednjo desno bočno oplato (tam kjer je pritrjen prednji smernik). Prej jo je potrebno zapakirati v vakumsko zaprto vrečko (tiste za salame, ki so debelejše so super). Ko jo vakumiramo se malce naslonimo nanjo z dlanimi (stisnemo jo po debelini), da se stanjša. Potem vakumiran paketek lepo paše noter. Pritrdimo jo z elastikami. Kavlje za pripenjanje elastik naredimo iz ALU pločevine. Lahko jih montiramo na vijake, ki so že notri...pri tem je seveda potrebno sneti tisto zgornjo plasiko (4 vijaki), da lahko dostopamo do notranjosti. Ko je delo končano, seveda ni potrebno vijačiti, da pridemo do prve pomoči. Enostavno obrnemo balanco desno in od spodaj ven potegnemo PP. :OK: :OK: :OK: PS: še vedno iščem čimanj opazen nosilec za top kufer, please HELP Edited March 6, 2007 by Tomba Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djamali Posted March 7, 2007 Share Posted March 7, 2007 Ej zdravo fantje! A mi lahko prosim kdo od vas, ki je presedlal iz 600 na 1000 pove kolk za vraga kej pokuri tisočka. Pri meni je 600-tka v prvi sezoni 4,8 do 5,2l v drugi pa 5,5 do 6,2l ( sej se ve zakaj :D ) zanima me pa kako je pri 1000. res je ,da moreš pri 600 veliko"šaltat" ampak 1000 je pa le tisoč. ( pa 150 hp ) :D Hvala za odgovor :yea1: Jst vodim komplet evidenco porabe in je tkole: lani cez celo leto (16.500km) sem mel porabo 6,6 na 100km. Minimalno je blo 5, manj pomoje ne gre. Najvec pa 7,5 po navadni cesti. Vozim pa "relativno" umirjeno in ne mesarim po nepotrebnem. No, na Grobniku je blo pa drgač :kva2: tam je šlo pa kukr duša da in je bla poraba tam od 11 do 14. :grim Kar se pa nosilca tiče, sem pa jst zraven dubu od Givija in priznam da ga tud odpakiral še nisem, niti ne mislm nč montirat, tko da na žalost ne morem pomagat :( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomba Posted March 7, 2007 Share Posted March 7, 2007 Kar se pa nosilca tiče, sem pa jst zraven dubu od Givija in priznam da ga tud odpakiral še nisem, niti ne mislm nč montirat, tko da na žalost ne morem pomagat :( Hvala vseeno. Oba nosilca (givi in motech) sta mi bljak... :D PS: Kako pa pelješ prtljago če greš za več kot dan ali dva ? :hmm: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now