rebel Objavljeno September 29, 2005 Deli Objavljeno September 29, 2005 povpraševanje po tovrstnih motorjih v evropi (pobuda je prišla prav iz Italije) je prisililo suzuki da poda na trg bolj športno in moderno različico naked motorja motor je od GSX-r 600 izpušna cev je speljana iz 4 v 1 in v 2 izpušna lonca s katalizatorji, s homologacijo Euro 3 kompresija 12,5:1 zavore: spredaj dva koluta 310mm in 2x 2-batne čeljusti pnevmatike: 120/70 spredaj in 180/55 na 5.5 palčnem platišču rezervoar 16L na armaturi so podatki o temperaturi, gorivu, trenutni prestavi, .. ključavnica za kontakt je nameščena spredaj pri rezervoarju Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
rebel Objavljeno September 29, 2005 Avtor Deli Objavljeno September 29, 2005 :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
rebel Objavljeno September 29, 2005 Avtor Deli Objavljeno September 29, 2005 :alien1: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
rebel Objavljeno September 29, 2005 Avtor Deli Objavljeno September 29, 2005 izgleda kar dobro kaj pa cena ← italijani pišejo, da bo konkurirala nekje z hornet in z750.... aja... zanimiva je namestitev sprednjih smerokaziv :klicaj: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DDEAN1 Objavljeno September 29, 2005 Deli Objavljeno September 29, 2005 Ob poplavi modelov v tej klasi (naked 600) bo počas postalo nemogoče izbrat. Drgač pa :OK: :OK: :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
premza Objavljeno September 29, 2005 Deli Objavljeno September 29, 2005 Zgleda lepo, ampak... ...tko kot vsi nakedi bo imel odlično mašino, odlične zavore,... pa ceneno vzmetenje, prenizke stopalke,... :doze: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SiR Objavljeno September 29, 2005 Deli Objavljeno September 29, 2005 Zgleda lepo, ampak... ...tko kot vsi nakedi bo imel odlično mašino, odlične zavore,... pa ceneno vzmetenje, prenizke stopalke,... :doze: ← gumij-lajtnge, težave z elektroniko in cenenimi komponentami, brenčanje, komaj dovolj čvrst geštel za ekstreme, ki jih omogoča mašina ... bo pa poceni pa "kul luking" :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kölm Objavljeno September 30, 2005 Deli Objavljeno September 30, 2005 ... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
rebel Objavljeno September 30, 2005 Avtor Deli Objavljeno September 30, 2005 Zgleda lepo, ampak... ...tko kot vsi nakedi bo imel odlično mašino, odlične zavore,... pa ceneno vzmetenje, prenizke stopalke,... :doze: ← GSR ima na tlak nastavljive vilice (Kayaba 43mm) in povsem nastavljiv zadnji amortizer.... malo nad povprečjem pa že bo :blush: upajmo na kakšno testno vožnjo :rolleyes: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dave Objavljeno September 30, 2005 Deli Objavljeno September 30, 2005 Zgleda lepo, ampak... ...tko kot vsi nakedi bo imel odlično mašino, odlične zavore,... pa ceneno vzmetenje, prenizke stopalke,... :doze: ← Vsi ravno ne. Kaj pa superduke, tuono, monster s4r in speed triple? Morda bi bilo bolj realisticno reci, "tako kot vsi ceneni motorji bo imel nekatere dele bolj poceni." Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Pervy Objavljeno September 30, 2005 Deli Objavljeno September 30, 2005 :eek: a je to FZ6 za 2006? :blink: aj ne, suzuki da je? hmmmmm :hmm: vauuuu čestitke suzukiju za inovativnost designa :slap: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
JURVE Objavljeno Oktober 1, 2005 Deli Objavljeno Oktober 1, 2005 Res je odlicen. MOgoce ga poceni komponente izdajo........ :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bajsi Objavljeno Oktober 1, 2005 Deli Objavljeno Oktober 1, 2005 No ja toliko o B-Kingu z vsemogočnim Haybusinim motorjem z turbo polnilnikom. Mogoče bo od aktualnega 600taka ostalo vsaj 95KM in celih 60Nm navora, drugače pa zanimiv motor kar se dizajna tiče samo ene 3 leta so zamudili...... :? LP Bajsi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Osama Objavljeno Oktober 3, 2005 Deli Objavljeno Oktober 3, 2005 Skrajno všečnen motorček. Vse na svojem mestu. Izdali ga bodo pa detajli. Upam da ni tako plastičen kot novi fazer. Dashboard je že manj cenen kot na Z 750 in FZ6, saj so mu privoščili vsaj kazalnik za obratomer. Tista LCD korita na prej omenjenih, sta namreč tisti razlog preveč, zakaj tistih motorčkov nebi imel. Se pa meni zdi problem, da so ti motorčki vedno manjši in manjši in so kot taki meni absolutno premajhni, pa imam samo 1,85 cm. Pravzaprav so pravilne velikosti samo za ženske in ne razumem, kaj naj vozimo moški. Klasa nad 750 je za marsikoga predraga, pa tudi tisti motorji (večinoma) niso kaj dosti večji. Moj prejšnji motor je bil Suzuki SV 650 in glavna zamera gre temu, da sem na njem zgledal kot na oslu (moja velikost vs. velikost ali bolje majhnost motorja). Druga zamera gre glupemu dvonadstropnemu zicu (trpeči sopotnik in posledično tudi voznik), na agregat in moč pa nimam pripomb - še več - agregat je odličen in suveren. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ZABEC Objavljeno Oktober 16, 2005 Deli Objavljeno Oktober 16, 2005 Predstavil se je novi naked od Sozukija, ne izgleda slab. Lahko bi rekli da je podoben Yamahi FZN 600 sprednja luč, itd. TEHNIČNI podatki: MANJKA koliko PS ima pri kolikih obratih ?? Vrsta agregata: 4T Prostornina: 599,4 ccm Vrtina / Gib: 67.0 x 42.5 mm Kompresijsko razmerje: 12.5:1 Ventil / valj: 4, DOHC Izpuh: EURO 3 Priprava zmesi: vbrizg Zagon: E Menjalnik: 6 Sekundarni prenos: verižni Zavore spredaj: 2 K (310 mm) Zavore zadaj: K (240 mm) Pnevmatike - spredaj: 120/70ZR-17M/C Pnevmatike - zadaj: 180/55ZR-17M/C Višina sedeža: 785 mm Teža: 183 kg Posoda za gorivo: 16.5 l Vrsta goriva: neosvinčen Kdaj pride v slovenijo za ogled in kakšna bo cena ???? Je kdo ki že kaj več ve ?? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ZABEC Objavljeno Oktober 16, 2005 Deli Objavljeno Oktober 16, 2005 No še nekja slik ! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ZABEC Objavljeno Oktober 16, 2005 Deli Objavljeno Oktober 16, 2005 Našel sem na netu ceno iz Španije da naj bi stal okoli 7 500 €. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SiR Objavljeno Oktober 17, 2005 Deli Objavljeno Oktober 17, 2005 Predstavil se je novi naked od Sozukija, ne izgleda slab. Lahko bi rekli da je podoben Yamahi FZN 600 sprednja luč, itd. verjetno si mislil FZ6 naked? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SiR Objavljeno Januar 4, 2006 Deli Objavljeno Januar 4, 2006 GSR ima na tlak nastavljive vilice (Kayaba 43mm) in povsem nastavljiv zadnji amortizer.... malo nad povprečjem pa že bo :blush: upajmo na kakšno testno vožnjo :rolleyes: tole pravijo pri britanskem mcn... Suzuki has billed the bike as a ‘Hyper-naked’ and with a GSX-R600 engine shoehorned in to the frame and styling mimicking the Hayabusa-engined B-King concept you wouldn’t be wrong to expect something sensational. The reality however doesn’t quite manage to live up to all the hype. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
dr-big Objavljeno Januar 16, 2006 Deli Objavljeno Januar 16, 2006 ...Mastna konkurenca tudi FZ6...vsekakor...udaril bo kot.. wery nice... A. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Fritz Objavljeno Januar 16, 2006 Deli Objavljeno Januar 16, 2006 Pri Odarju ga še nisem videl na ceniku. V Italiji stane 7095€. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jure Objavljeno Januar 17, 2006 Deli Objavljeno Januar 17, 2006 Če bi kupoval nov motocikel, bi biu ta Suzuki zagotovo med resnejšimi kandidati! Všečen motorček, ve kdo ceno pri nas? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
rebel Objavljeno Januar 25, 2006 Avtor Deli Objavljeno Januar 25, 2006 (popravljeno) povzetek iz testa .... pozicija voznika je naravna in neutrujajoča. motor ima malce pavze med 5000 in 8000obrati ampak od tu dalje lepo potegne do 14000 v spremstvu odličnega zvoka iz izpuhov. med kokurenco 600cc je še vedno v odspredju pri nizkih in srednjih obrati. okrog 6.500obratov povzroči kakšno vibracijo na krmilu in rezervoarju. sopotnik naj bi sedel dokaj udobno, stopalke so dovolj nizko.... skratka.. pravijo da je veliko boljši od honde hornet in cenejši.. .) Popravljeno Januar 25, 2006. Popravil rebel Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Skubaduba Objavljeno Januar 25, 2006 Deli Objavljeno Januar 25, 2006 Če bi kupoval nov motocikel, bi biu ta Suzuki zagotovo med resnejšimi kandidati! Všečen motorček, ve kdo ceno pri nas? Pri nas se ni cene, cena v DE je 6.990,00 €. lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
LordInVejder Objavljeno Februar 1, 2006 Deli Objavljeno Februar 1, 2006 Motor sem videl na moto sejmu na dunaju in je zadeva zakon. Meni se je zdel zelo udoben in relativno velik (recimo proti kaki r6 ali zx-6r se mi je zdel kar dosti večji, sicer pa še sam nimam motora tak da mojega mnenja ne preveč resno vzet :) ). tu še slika iz sejma: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se