Jump to content

Suzuki GSR 600


rebel

Recommended Posts

Ja no, moje mnenje je pa ravno obratno...

Vozil sem oba in tudi tako, da sem presedel iz enega na drugega za čim boljši občutek razlik...

Moji moja občutki in poznanstva pa govorijo ravno obratno...suzuki gsr je veliko bilj prožen in že zelo kmalu začne vleči v primerjavi s hornetko ki do 12,000 obr/min skorajda ne mrdne...

Sama drža na motorju je tudi v prid gsr-u udoben širok sedež, z nogami se lepo objame tank za gorivo, širok prijem balance za boljšo stabilnost in občutek...

Pri hornet je pa tank za gorivo take oblike da se ne moreš ravno najbolje zasidrati, tekom vožnje sem skoz lezel naprej za kar je tudi kriva oblika sedeža in materijal le tega...

Kar se pa vodljivosti tiče moram pa reči, da je honda zelo vodljiva (lahkotna kot bi peljal kolo), no tudi gsr je vodljiv mogoče za odtenek manj vendar je to delikatna razlika...

Taka so pa moja spoznanja B)

Kateri letnik Horneta si te vozil?? 1976?? Alo, daj zberi se, Hornet pri 13000 zacne z rdecim poljem, torej vlece samo zadnjih 1000 obratov??? Jaa, to bo ja....

Link to post
Share on other sites
  • Replies 663
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • boys

    56

  • shark90

    46

  • bobk56

    31

  • Tedybear

    29

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Sem vedel, da bodo moje fotke še prav prišle Posoda za hladilno tekočino se nahaja pod rezervoarjem za gorivo. Če jo hočeš doliti, moraš sneti plastike, in dvigniti rezervoar. Najprej odvij 2 vi

Evo pa smo ga oblekli...izpuh je pa Mass

Plastike so pač stvar okusa, bočni auspuh na GSR-ju pa je za mene bogoskrunstvo, jaz sem si GSR-ja kupil ravno zaradi auspuha ispod sedeža, tako je pač moje skromno mnenje.

Posted Images

GSR vs HORNET?

Nisem vozil ne enega ne drugega, ampak po podatkih na papirju bi kljub temu, da sem bolj za Suzukije izbral Hornetko :) Plus vzmetenje mi pri Hornetki deluje bolj konkretno, vsaj prve vilice, ki so USD in verjetno tudi nastavljive. Razen če je občutna razlika v ceni, potem pa Suzuki it is :)

Edited by DeX
Link to post
Share on other sites
GSR vs HORNET?

Nisem vozil ne enega ne drugega, ampak po podatkih na papirju bi kljub temu, da sem bolj za Suzukije izbral Hornetko :) Plus vzmetenje mi pri Hornetki deluje bolj konkretno, vsaj prve vilice, ki so USD in verjetno tudi nastavljive. Razen če je občutna razlika v ceni, potem pa Suzuki it is :)

Zal, najvecja pomanjkljivost Hornetke je NENASTAVLJIVO prednje vzmetenje.... To so ga fejst mimo pihnili... :slap:

Link to post
Share on other sites

Zakaj so ga mimo pihnili.Motor je namenjen za vsakodnevno rabo, krajše izlete, itd.

Če želiš imeti nastavljivo vzemetenje imajo pri Hondi drug segment motorjev.

Avtomobili tudi nimajo nastvaljivega vzmetenja pa se noben ne pritožuje.

LP

Link to post
Share on other sites
Zakaj so ga mimo pihnili.Motor je namenjen za vsakodnevno rabo, krajše izlete, itd.

Če želiš imeti nastavljivo vzemetenje imajo pri Hondi drug segment motorjev.

Avtomobili tudi nimajo nastvaljivega vzmetenja pa se noben ne pritožuje.

LP

Ja, ja, ja, saj vem...... Pa vseeno se s teboj sploh ne strinjam! :whistle:

Link to post
Share on other sites
Zakaj so ga mimo pihnili.Motor je namenjen za vsakodnevno rabo, krajše izlete, itd.

Vsaj delno nastavljivo vzmetenje (prednapetost vzmeti) je pri mopedih skoraj nujno - pri 200kg teže samega mopeda je razlika med 60kg in 120kg voznikom zelo občutna na voznih lastnostih - vsakodnevna raba in krajši izleti pri tem niso nobena izjema.

Če želiš imeti nastavljivo vzemetenje imajo pri Hondi drug segment motorjev.

Ali pa kupiš boljši moped iz istega segmenta. :P

Avtomobili tudi nimajo nastvaljivega vzmetenja pa se noben ne pritožuje.

1. Pri 1500kg avtomobila se teža voznika in potnikov pač manj pozna.

2. Avtomobil ima drugačno 'fiziko' vožnje - nastavljivost vzmetenja je pri tem bistveno manjši faktor kot pri dvokolesih

3. Avtomobili so večinoma dejansko namenjeni vsakodnevni uporabi in temu, da so praktični. Tisti, ki so namenjeni bolj 'uživanju', pa tudi imajo nastavljivo vzmetenje.

D.

Link to post
Share on other sites

Vem jaz kako je.Vendar pa je verjetno razmišljanje Honde tako da so pač prišli do spoznanja da to ni potrebno.

Se pa strinjam da je nastavljivo vzmetenje vsekakor fajn imet.

Po pravici povedano pa sam še nisem počel tega kljub temu da imam to možnost.

Vzemtenje imam nastavljeno dokaj na trdo kar pa kar odgovorja moji teži.

Verjetno bi po prvem obisku dirkališča tudi sam resneje začel štelat vzmetenje.

LP

Link to post
Share on other sites
Kateri letnik Horneta si te vozil?? 1976?? Alo, daj zberi se, Hornet pri 13000 zacne z rdecim poljem, torej vlece samo zadnjih 1000 obratov??? Jaa, to bo ja....

Demon :alien1:

Sploh ne vem zakaj se razburjaš...

Drgače sem pa vozil čisto frišno še toplo(letnik 2007 seveda) iz asa...

Alo, daj zberi se, Hornet pri 13000 zacne z rdecim poljem. :whistle: Drgače sem pa čisto zbran pa če neveš kaj sem mislil stem da pozno vleče pri "12,000" si potem takem da se bom lepše izrazil "nerazgledan"...

Pa sploh ne vem kaj se zaletavaš...

Naj lažje se je zaletavat v besedilo in brezveze cepiti dlako...

Pa kdo ti kaj hoče :lol:

No ja da ti prevedem kaj sem hotel reči z vsem tem, da "zelo pozno vleče pač proti gsr-u" je pa potem tudi odvisno od načina vožnje samega posameznika...

Pa sej če ne zastopiš zdej ne boš nikoli...

Link to post
Share on other sites
Demon :alien1:

Sploh ne vem zakaj se razburjaš...

Drgače sem pa vozil čisto frišno še toplo(letnik 2007 seveda) iz asa...

Alo, daj zberi se, Hornet pri 13000 zacne z rdecim poljem. :whistle: Drgače sem pa čisto zbran pa če neveš kaj sem mislil stem da pozno vleče pri "12,000" si potem takem da se bom lepše izrazil "nerazgledan"...

Pa sploh ne vem kaj se zaletavaš...

Naj lažje se je zaletavat v besedilo in brezveze cepiti dlako...

Pa kdo ti kaj hoče :lol:

No ja da ti prevedem kaj sem hotel reči z vsem tem, da "zelo pozno vleče pač proti gsr-u" je pa potem tudi odvisno od načina vožnje samega posameznika...

Pa sej če ne zastopiš zdej ne boš nikoli...

No ja... Morda si pa vozil 25 kW blokiranega.... Pa potem pac ti ne razumes..... :naughty:

Link to post
Share on other sites
No ja... Morda si pa vozil 25 kW blokiranega.... Pa potem pac ti ne razumes..... :naughty:

Če ne drugega je GSR boljši/lepši že v tem, da od spredaj ne spominja na skuterja in nima riti na počez počene... in da se ne množi kot gobe po dežju...

Če sodim po letniku 2006 hornetke, ki sem jo vozil, je res precej, precej boga v nizkih in srednje nizkih obratih...zwei-takt feeling :)

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Včeraj sem na Moto boomu lezel po GSR 600. Moped mi je zlo zlo všeč. Ampak kot je nekdo že ugotavljal, za nas, desce in pol (1,88 cm/90kg) je med nakedi vse manj izbire, ker so stroji vse nižji in vse krajši. Da o udobju za sopotnico ne govorim. Zanima me pa naslednje: Ne spomnim se, da bi opazil, kam in kako se na GSR montira nosilec za kovček. Je že kdo to probal, že kdo to ima?

Link to post
Share on other sites

Pozdravljen :)

Gsr600 je super motorček, ampak kot si rekel, mislim da je za ljudi tvoje (in tudi moje) mere malce premajhen :) Bi se skoraj bolj splačalo ozret po kakšni večji kobili.

Nosilce pa dobiš v Louisu. In sicer nosilce za stranska kovčka (ali torbe) za 120 EUR in nosilec za vrhnji kovček za 110 EUR.

http://www.louis.de/_10828b175ed54bdbc5803...x=5&cmd.y=4

http://www.louis.de/_10828b175ed54bdbc5803...x=0&cmd.y=0

Slikce so simbolične.

LP

Link to post
Share on other sites

če primerjaš hornet in gsr 2007, potem honda spodej lepše vleče, suzi pa na obratih precej bolje potegne. fajn motorček drgač, gsr

Link to post
Share on other sites
Pozdravljen :)

Gsr600 je super motorček, ampak kot si rekel, mislim da je za ljudi tvoje (in tudi moje) mere malce premajhen :) Bi se skoraj bolj splačalo ozret po kakšni večji kobili.

Nosilce pa dobiš v Louisu. In sicer nosilce za stranska kovčka (ali torbe) za 120 EUR in nosilec za vrhnji kovček za 110 EUR.

http://www.louis.de/_10828b175ed54bdbc5803...x=5&cmd.y=4

http://www.louis.de/_10828b175ed54bdbc5803...x=0&cmd.y=0

Slikce so simbolične.

LP

Sem pogledal slikce, ja.

In kaj je od nakedov po tvojem mnenju potem primerno za našo "nadpovprečnost".. Za BMW ni špage, pa še niso mi všeč. Bandit 1250 je sicer mal večji....

No, obstaja še en segment, ki pa je tudi problematičen glede "špage" Honda CB 1300, Yamaha XJR 1200, pa B King...

Nekaj takega, kot je bil Kawasaki ZR 7.....bi bilo zame...

Link to post
Share on other sites

mali bandit mislm da sprejme tud večjega šoferja. je pa dost težak in se mu že mal poznajo leta. vleče fino enakomerno, pa pocen je

  • Downvote 1
Link to post
Share on other sites

Zanima me če kdo iz foruma vozi gsr-600 in kako je zadovoljen z njim oz. če ga kdo misli kupiti ? Prav tako me zanima, če je kje mogoče opraviti testno vožnjo s tem motorčkom ? Je pač moja top izbira iz segmenta nakedov :worship:

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Ima kdo praktične izkušnje z GSR 600? Nekaj teh motorjev sem že videla, tukaj pa še nisem zasledila mnenj dejanskih lastnikov. Prebrala sem teste nakedov in se je uvrstil kar visoko. Zanima me če je res tako dobro vodljiv kot je bilo prebrano, skratka zanimajo je izkušnje lastnikov.

lp

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
Ima kdo praktične izkušnje z GSR 600? Nekaj teh motorjev sem že videla, tukaj pa še nisem zasledila mnenj dejanskih lastnikov. Prebrala sem teste nakedov in se je uvrstil kar visoko. Zanima me če je res tako dobro vodljiv kot je bilo prebrano, skratka zanimajo je izkušnje lastnikov.

lp

Ali ga kdo vozi od MSovcev?

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

danes sem ga videl v živo.. no lepa makina, samo osebno me ne prepriča - zadek mi je preveč nabasan, rad mam bolj špičaste :rolleyes:

je pa res, da ma ta debelo gumo zadi.. no konc koncev, ma tudi konjev kar nekaj.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • 4 months later...

Živ,

da mal obudim temo. V bližnji prihodnosti mam namen menjat motor (mam SV650S, letnik 2001) in eden od motorjev ki so prišli v ožji izbor je tud GSR600. No zdej me pa zanima kako je kej s tem motorjem, plusi, minusi itd... Skratka praktične izkušnjeo tej mašinci :evilgrin: .

Hvala in srečno vožnjo!

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!