Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
rebel

Suzuki GSR 600

Recommended Posts

Demon
Ja no, moje mnenje je pa ravno obratno...

Vozil sem oba in tudi tako, da sem presedel iz enega na drugega za čim boljši občutek razlik...

Moji moja občutki in poznanstva pa govorijo ravno obratno...suzuki gsr je veliko bilj prožen in že zelo kmalu začne vleči v primerjavi s hornetko ki do 12,000 obr/min skorajda ne mrdne...

Sama drža na motorju je tudi v prid gsr-u udoben širok sedež, z nogami se lepo objame tank za gorivo, širok prijem balance za boljšo stabilnost in občutek...

Pri hornet je pa tank za gorivo take oblike da se ne moreš ravno najbolje zasidrati, tekom vožnje sem skoz lezel naprej za kar je tudi kriva oblika sedeža in materijal le tega...

Kar se pa vodljivosti tiče moram pa reči, da je honda zelo vodljiva (lahkotna kot bi peljal kolo), no tudi gsr je vodljiv mogoče za odtenek manj vendar je to delikatna razlika...

Taka so pa moja spoznanja B)

Kateri letnik Horneta si te vozil?? 1976?? Alo, daj zberi se, Hornet pri 13000 zacne z rdecim poljem, torej vlece samo zadnjih 1000 obratov??? Jaa, to bo ja....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jure

GSR vs HORNET?

Nisem vozil ne enega ne drugega, ampak po podatkih na papirju bi kljub temu, da sem bolj za Suzukije izbral Hornetko :) Plus vzmetenje mi pri Hornetki deluje bolj konkretno, vsaj prve vilice, ki so USD in verjetno tudi nastavljive. Razen če je občutna razlika v ceni, potem pa Suzuki it is :)

Edited by DeX

Share this post


Link to post
Share on other sites
Demon
GSR vs HORNET?

Nisem vozil ne enega ne drugega, ampak po podatkih na papirju bi kljub temu, da sem bolj za Suzukije izbral Hornetko :) Plus vzmetenje mi pri Hornetki deluje bolj konkretno, vsaj prve vilice, ki so USD in verjetno tudi nastavljive. Razen če je občutna razlika v ceni, potem pa Suzuki it is :)

Zal, najvecja pomanjkljivost Hornetke je NENASTAVLJIVO prednje vzmetenje.... To so ga fejst mimo pihnili... :slap:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kawl

Zakaj so ga mimo pihnili.Motor je namenjen za vsakodnevno rabo, krajše izlete, itd.

Če želiš imeti nastavljivo vzemetenje imajo pri Hondi drug segment motorjev.

Avtomobili tudi nimajo nastvaljivega vzmetenja pa se noben ne pritožuje.

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
Demon
Zakaj so ga mimo pihnili.Motor je namenjen za vsakodnevno rabo, krajše izlete, itd.

Če želiš imeti nastavljivo vzemetenje imajo pri Hondi drug segment motorjev.

Avtomobili tudi nimajo nastvaljivega vzmetenja pa se noben ne pritožuje.

LP

Ja, ja, ja, saj vem...... Pa vseeno se s teboj sploh ne strinjam! :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites
danci1973
Zakaj so ga mimo pihnili.Motor je namenjen za vsakodnevno rabo, krajše izlete, itd.

Vsaj delno nastavljivo vzmetenje (prednapetost vzmeti) je pri mopedih skoraj nujno - pri 200kg teže samega mopeda je razlika med 60kg in 120kg voznikom zelo občutna na voznih lastnostih - vsakodnevna raba in krajši izleti pri tem niso nobena izjema.

Če želiš imeti nastavljivo vzemetenje imajo pri Hondi drug segment motorjev.

Ali pa kupiš boljši moped iz istega segmenta. :P

Avtomobili tudi nimajo nastvaljivega vzmetenja pa se noben ne pritožuje.

1. Pri 1500kg avtomobila se teža voznika in potnikov pač manj pozna.

2. Avtomobil ima drugačno 'fiziko' vožnje - nastavljivost vzmetenja je pri tem bistveno manjši faktor kot pri dvokolesih

3. Avtomobili so večinoma dejansko namenjeni vsakodnevni uporabi in temu, da so praktični. Tisti, ki so namenjeni bolj 'uživanju', pa tudi imajo nastavljivo vzmetenje.

D.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kawl

Vem jaz kako je.Vendar pa je verjetno razmišljanje Honde tako da so pač prišli do spoznanja da to ni potrebno.

Se pa strinjam da je nastavljivo vzmetenje vsekakor fajn imet.

Po pravici povedano pa sam še nisem počel tega kljub temu da imam to možnost.

Vzemtenje imam nastavljeno dokaj na trdo kar pa kar odgovorja moji teži.

Verjetno bi po prvem obisku dirkališča tudi sam resneje začel štelat vzmetenje.

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tonfa
Kateri letnik Horneta si te vozil?? 1976?? Alo, daj zberi se, Hornet pri 13000 zacne z rdecim poljem, torej vlece samo zadnjih 1000 obratov??? Jaa, to bo ja....

Demon :alien1:

Sploh ne vem zakaj se razburjaš...

Drgače sem pa vozil čisto frišno še toplo(letnik 2007 seveda) iz asa...

Alo, daj zberi se, Hornet pri 13000 zacne z rdecim poljem. :whistle: Drgače sem pa čisto zbran pa če neveš kaj sem mislil stem da pozno vleče pri "12,000" si potem takem da se bom lepše izrazil "nerazgledan"...

Pa sploh ne vem kaj se zaletavaš...

Naj lažje se je zaletavat v besedilo in brezveze cepiti dlako...

Pa kdo ti kaj hoče :lol:

No ja da ti prevedem kaj sem hotel reči z vsem tem, da "zelo pozno vleče pač proti gsr-u" je pa potem tudi odvisno od načina vožnje samega posameznika...

Pa sej če ne zastopiš zdej ne boš nikoli...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Demon
Demon :alien1:

Sploh ne vem zakaj se razburjaš...

Drgače sem pa vozil čisto frišno še toplo(letnik 2007 seveda) iz asa...

Alo, daj zberi se, Hornet pri 13000 zacne z rdecim poljem. :whistle: Drgače sem pa čisto zbran pa če neveš kaj sem mislil stem da pozno vleče pri "12,000" si potem takem da se bom lepše izrazil "nerazgledan"...

Pa sploh ne vem kaj se zaletavaš...

Naj lažje se je zaletavat v besedilo in brezveze cepiti dlako...

Pa kdo ti kaj hoče :lol:

No ja da ti prevedem kaj sem hotel reči z vsem tem, da "zelo pozno vleče pač proti gsr-u" je pa potem tudi odvisno od načina vožnje samega posameznika...

Pa sej če ne zastopiš zdej ne boš nikoli...

No ja... Morda si pa vozil 25 kW blokiranega.... Pa potem pac ti ne razumes..... :naughty:

Share this post


Link to post
Share on other sites
MarduK
No ja... Morda si pa vozil 25 kW blokiranega.... Pa potem pac ti ne razumes..... :naughty:

Če ne drugega je GSR boljši/lepši že v tem, da od spredaj ne spominja na skuterja in nima riti na počez počene... in da se ne množi kot gobe po dežju...

Če sodim po letniku 2006 hornetke, ki sem jo vozil, je res precej, precej boga v nizkih in srednje nizkih obratih...zwei-takt feeling :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tedybear

Včeraj sem na Moto boomu lezel po GSR 600. Moped mi je zlo zlo všeč. Ampak kot je nekdo že ugotavljal, za nas, desce in pol (1,88 cm/90kg) je med nakedi vse manj izbire, ker so stroji vse nižji in vse krajši. Da o udobju za sopotnico ne govorim. Zanima me pa naslednje: Ne spomnim se, da bi opazil, kam in kako se na GSR montira nosilec za kovček. Je že kdo to probal, že kdo to ima?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jure

Pozdravljen :)

Gsr600 je super motorček, ampak kot si rekel, mislim da je za ljudi tvoje (in tudi moje) mere malce premajhen :) Bi se skoraj bolj splačalo ozret po kakšni večji kobili.

Nosilce pa dobiš v Louisu. In sicer nosilce za stranska kovčka (ali torbe) za 120 EUR in nosilec za vrhnji kovček za 110 EUR.

http://www.louis.de/_10828b175ed54bdbc5803...x=5&cmd.y=4

http://www.louis.de/_10828b175ed54bdbc5803...x=0&cmd.y=0

Slikce so simbolične.

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
batzajla

če primerjaš hornet in gsr 2007, potem honda spodej lepše vleče, suzi pa na obratih precej bolje potegne. fajn motorček drgač, gsr

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tedybear
Pozdravljen :)

Gsr600 je super motorček, ampak kot si rekel, mislim da je za ljudi tvoje (in tudi moje) mere malce premajhen :) Bi se skoraj bolj splačalo ozret po kakšni večji kobili.

Nosilce pa dobiš v Louisu. In sicer nosilce za stranska kovčka (ali torbe) za 120 EUR in nosilec za vrhnji kovček za 110 EUR.

http://www.louis.de/_10828b175ed54bdbc5803...x=5&cmd.y=4

http://www.louis.de/_10828b175ed54bdbc5803...x=0&cmd.y=0

Slikce so simbolične.

LP

Sem pogledal slikce, ja.

In kaj je od nakedov po tvojem mnenju potem primerno za našo "nadpovprečnost".. Za BMW ni špage, pa še niso mi všeč. Bandit 1250 je sicer mal večji....

No, obstaja še en segment, ki pa je tudi problematičen glede "špage" Honda CB 1300, Yamaha XJR 1200, pa B King...

Nekaj takega, kot je bil Kawasaki ZR 7.....bi bilo zame...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jure

Omenjeni motocikli so dimenzijsko vsi kar ok. Meni osebno je zelo všeč CB1300, ima kolega in mi deluje super motorček.

Pa tudi dobit se da že za kakšnih 5k eur v italiji. Kar je pa v rangu GSR600.

http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=1500377

Share this post


Link to post
Share on other sites
batzajla

mali bandit mislm da sprejme tud večjega šoferja. je pa dost težak in se mu že mal poznajo leta. vleče fino enakomerno, pa pocen je

Share this post


Link to post
Share on other sites
RHonda

Zanima me če kdo iz foruma vozi gsr-600 in kako je zadovoljen z njim oz. če ga kdo misli kupiti ? Prav tako me zanima, če je kje mogoče opraviti testno vožnjo s tem motorčkom ? Je pač moja top izbira iz segmenta nakedov :worship:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nesta_Anis

Ima kdo praktične izkušnje z GSR 600? Nekaj teh motorjev sem že videla, tukaj pa še nisem zasledila mnenj dejanskih lastnikov. Prebrala sem teste nakedov in se je uvrstil kar visoko. Zanima me če je res tako dobro vodljiv kot je bilo prebrano, skratka zanimajo je izkušnje lastnikov.

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
halls
Ima kdo praktične izkušnje z GSR 600? Nekaj teh motorjev sem že videla, tukaj pa še nisem zasledila mnenj dejanskih lastnikov. Prebrala sem teste nakedov in se je uvrstil kar visoko. Zanima me če je res tako dobro vodljiv kot je bilo prebrano, skratka zanimajo je izkušnje lastnikov.

lp

Ali ga kdo vozi od MSovcev?

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrejba

danes sem ga videl v živo.. no lepa makina, samo osebno me ne prepriča - zadek mi je preveč nabasan, rad mam bolj špičaste :rolleyes:

je pa res, da ma ta debelo gumo zadi.. no konc koncev, ma tudi konjev kar nekaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites
rak1

Fantje in dekleta napišite kaj o gsr-u,ker nas je kar nekaj ,ki nas ta motor zanima ,predvsem njegove šibke točke

Share this post


Link to post
Share on other sites
SVetek

Živ,

da mal obudim temo. V bližnji prihodnosti mam namen menjat motor (mam SV650S, letnik 2001) in eden od motorjev ki so prišli v ožji izbor je tud GSR600. No zdej me pa zanima kako je kej s tem motorjem, plusi, minusi itd... Skratka praktične izkušnjeo tej mašinci :evilgrin: .

Hvala in srečno vožnjo!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Borutt
      Jaz pa mislim, da pišeš nesmisle.  Pa, preden me napadeš, pretvori teh tvojih 200 km/h  ali kakšno drugo hitrost v m/s. Ker promet nikoli ne poteka idealno in to zaradi enega samega faktorja; človeka.  Nadalje te pa verjetno nihče ne razume s to tvojo najnižjo mejo in kršenjem le-te.  Seveda boš dal primere, kako ponavadi prihaja do prometnih nesreč, ker se voznik drži pravil. Nisem uporabil tvojo besedo slepo, ker slepi ne vozijo.  Nepozornost? Obrazloži, kako zakonodajalec to enači z varnostnim pasom. 
    • ligenjček
    • ligenjček
      še en primer, ki dokazuje, da je neka fiksna omejitev hitrosti pač nesmiselna, oziroma namenjena praznjenju žepov siromakov. Preden me napadete vsi zagovorniki naj razložim kaj sem s tem mislil. Avtocesta je narejena tako, da ob idealnih razmerah ter ob predpostavki, da vsi vozniki pozorno spremljajo cesto in ogledala, lahko brez ogrožanja svoje ali druge varnosti pelješ sproščeno 200 km/h. Ampak seveda razmere niso idealne, ko je prisoten človeški faktor je takoj prisotna nepozornost, nezbranost ipd... če ti med prehitevanjem frajerček ki je na instagramu in te ni opazil zapelje na prehitevalni pas je že 100km/h lahko prehitro, prav tako je treba upoštevati vreme, dež, sneg, poledica veter(kot na posnetku)... ob določenih razmerah se pelješ 60km/h pa še vedno nisi 100% ponavadi se išče neko srednje spodnjo mejo, katera je v dobrih pogojih smešno počasna, zato jo tudi prekrši velika večina, ampak v slabih pogojih pa je lahko kdaj celo ta prehitra... do nesreč pa ponavadi pride kadar se nekdo slepo drži pravil, namesto da bi uporabil svojo pamet in ocenil ostale razmere in pa seveda svoje sposobnosti... pa seveda nepozornost, ki je po mojem mnenju največji razlog za nesreče, ampak naša zakonodaja ga enači z uporabo varnostnega pasu - še ena brihta naših zakonodajalcev 
    • ligenjček
      CUkrov mu pa ne dajat, če si je že zobe umIL
    • Kugelschreiber
      Uz malo sportske sreće......jadranko naslednic drgnem 30.12. sicer na diesel, ampak...bols s kondomom k ne......
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!