Jump to content

Suzuki GSR 600


Recommended Posts

Posted
Ja no, moje mnenje je pa ravno obratno...

Vozil sem oba in tudi tako, da sem presedel iz enega na drugega za čim boljši občutek razlik...

Moji moja občutki in poznanstva pa govorijo ravno obratno...suzuki gsr je veliko bilj prožen in že zelo kmalu začne vleči v primerjavi s hornetko ki do 12,000 obr/min skorajda ne mrdne...

Sama drža na motorju je tudi v prid gsr-u udoben širok sedež, z nogami se lepo objame tank za gorivo, širok prijem balance za boljšo stabilnost in občutek...

Pri hornet je pa tank za gorivo take oblike da se ne moreš ravno najbolje zasidrati, tekom vožnje sem skoz lezel naprej za kar je tudi kriva oblika sedeža in materijal le tega...

Kar se pa vodljivosti tiče moram pa reči, da je honda zelo vodljiva (lahkotna kot bi peljal kolo), no tudi gsr je vodljiv mogoče za odtenek manj vendar je to delikatna razlika...

Taka so pa moja spoznanja B)

Kateri letnik Horneta si te vozil?? 1976?? Alo, daj zberi se, Hornet pri 13000 zacne z rdecim poljem, torej vlece samo zadnjih 1000 obratov??? Jaa, to bo ja....

Posted (edited)

GSR vs HORNET?

Nisem vozil ne enega ne drugega, ampak po podatkih na papirju bi kljub temu, da sem bolj za Suzukije izbral Hornetko :) Plus vzmetenje mi pri Hornetki deluje bolj konkretno, vsaj prve vilice, ki so USD in verjetno tudi nastavljive. Razen če je občutna razlika v ceni, potem pa Suzuki it is :)

Edited by DeX
Posted
GSR vs HORNET?

Nisem vozil ne enega ne drugega, ampak po podatkih na papirju bi kljub temu, da sem bolj za Suzukije izbral Hornetko :) Plus vzmetenje mi pri Hornetki deluje bolj konkretno, vsaj prve vilice, ki so USD in verjetno tudi nastavljive. Razen če je občutna razlika v ceni, potem pa Suzuki it is :)

Zal, najvecja pomanjkljivost Hornetke je NENASTAVLJIVO prednje vzmetenje.... To so ga fejst mimo pihnili... :slap:

Posted

Zakaj so ga mimo pihnili.Motor je namenjen za vsakodnevno rabo, krajše izlete, itd.

Če želiš imeti nastavljivo vzemetenje imajo pri Hondi drug segment motorjev.

Avtomobili tudi nimajo nastvaljivega vzmetenja pa se noben ne pritožuje.

LP

Posted
Zakaj so ga mimo pihnili.Motor je namenjen za vsakodnevno rabo, krajše izlete, itd.

Če želiš imeti nastavljivo vzemetenje imajo pri Hondi drug segment motorjev.

Avtomobili tudi nimajo nastvaljivega vzmetenja pa se noben ne pritožuje.

LP

Ja, ja, ja, saj vem...... Pa vseeno se s teboj sploh ne strinjam! :whistle:

Posted
Zakaj so ga mimo pihnili.Motor je namenjen za vsakodnevno rabo, krajše izlete, itd.

Vsaj delno nastavljivo vzmetenje (prednapetost vzmeti) je pri mopedih skoraj nujno - pri 200kg teže samega mopeda je razlika med 60kg in 120kg voznikom zelo občutna na voznih lastnostih - vsakodnevna raba in krajši izleti pri tem niso nobena izjema.

Če želiš imeti nastavljivo vzemetenje imajo pri Hondi drug segment motorjev.

Ali pa kupiš boljši moped iz istega segmenta. :P

Avtomobili tudi nimajo nastvaljivega vzmetenja pa se noben ne pritožuje.

1. Pri 1500kg avtomobila se teža voznika in potnikov pač manj pozna.

2. Avtomobil ima drugačno 'fiziko' vožnje - nastavljivost vzmetenja je pri tem bistveno manjši faktor kot pri dvokolesih

3. Avtomobili so večinoma dejansko namenjeni vsakodnevni uporabi in temu, da so praktični. Tisti, ki so namenjeni bolj 'uživanju', pa tudi imajo nastavljivo vzmetenje.

D.

Posted

Vem jaz kako je.Vendar pa je verjetno razmišljanje Honde tako da so pač prišli do spoznanja da to ni potrebno.

Se pa strinjam da je nastavljivo vzmetenje vsekakor fajn imet.

Po pravici povedano pa sam še nisem počel tega kljub temu da imam to možnost.

Vzemtenje imam nastavljeno dokaj na trdo kar pa kar odgovorja moji teži.

Verjetno bi po prvem obisku dirkališča tudi sam resneje začel štelat vzmetenje.

LP

Posted
Kateri letnik Horneta si te vozil?? 1976?? Alo, daj zberi se, Hornet pri 13000 zacne z rdecim poljem, torej vlece samo zadnjih 1000 obratov??? Jaa, to bo ja....

Demon :alien1:

Sploh ne vem zakaj se razburjaš...

Drgače sem pa vozil čisto frišno še toplo(letnik 2007 seveda) iz asa...

Alo, daj zberi se, Hornet pri 13000 zacne z rdecim poljem. :whistle: Drgače sem pa čisto zbran pa če neveš kaj sem mislil stem da pozno vleče pri "12,000" si potem takem da se bom lepše izrazil "nerazgledan"...

Pa sploh ne vem kaj se zaletavaš...

Naj lažje se je zaletavat v besedilo in brezveze cepiti dlako...

Pa kdo ti kaj hoče :lol:

No ja da ti prevedem kaj sem hotel reči z vsem tem, da "zelo pozno vleče pač proti gsr-u" je pa potem tudi odvisno od načina vožnje samega posameznika...

Pa sej če ne zastopiš zdej ne boš nikoli...

Posted (edited)

B)

post-14793-1202293290_thumb.jpg

Edited by Tonfa
Posted
Demon :alien1:

Sploh ne vem zakaj se razburjaš...

Drgače sem pa vozil čisto frišno še toplo(letnik 2007 seveda) iz asa...

Alo, daj zberi se, Hornet pri 13000 zacne z rdecim poljem. :whistle: Drgače sem pa čisto zbran pa če neveš kaj sem mislil stem da pozno vleče pri "12,000" si potem takem da se bom lepše izrazil "nerazgledan"...

Pa sploh ne vem kaj se zaletavaš...

Naj lažje se je zaletavat v besedilo in brezveze cepiti dlako...

Pa kdo ti kaj hoče :lol:

No ja da ti prevedem kaj sem hotel reči z vsem tem, da "zelo pozno vleče pač proti gsr-u" je pa potem tudi odvisno od načina vožnje samega posameznika...

Pa sej če ne zastopiš zdej ne boš nikoli...

No ja... Morda si pa vozil 25 kW blokiranega.... Pa potem pac ti ne razumes..... :naughty:

Posted
No ja... Morda si pa vozil 25 kW blokiranega.... Pa potem pac ti ne razumes..... :naughty:

Če ne drugega je GSR boljši/lepši že v tem, da od spredaj ne spominja na skuterja in nima riti na počez počene... in da se ne množi kot gobe po dežju...

Če sodim po letniku 2006 hornetke, ki sem jo vozil, je res precej, precej boga v nizkih in srednje nizkih obratih...zwei-takt feeling :)

  • 2 months later...
Posted

Včeraj sem na Moto boomu lezel po GSR 600. Moped mi je zlo zlo všeč. Ampak kot je nekdo že ugotavljal, za nas, desce in pol (1,88 cm/90kg) je med nakedi vse manj izbire, ker so stroji vse nižji in vse krajši. Da o udobju za sopotnico ne govorim. Zanima me pa naslednje: Ne spomnim se, da bi opazil, kam in kako se na GSR montira nosilec za kovček. Je že kdo to probal, že kdo to ima?

Posted

Pozdravljen :)

Gsr600 je super motorček, ampak kot si rekel, mislim da je za ljudi tvoje (in tudi moje) mere malce premajhen :) Bi se skoraj bolj splačalo ozret po kakšni večji kobili.

Nosilce pa dobiš v Louisu. In sicer nosilce za stranska kovčka (ali torbe) za 120 EUR in nosilec za vrhnji kovček za 110 EUR.

http://www.louis.de/_10828b175ed54bdbc5803...x=5&cmd.y=4

http://www.louis.de/_10828b175ed54bdbc5803...x=0&cmd.y=0

Slikce so simbolične.

LP

Posted

če primerjaš hornet in gsr 2007, potem honda spodej lepše vleče, suzi pa na obratih precej bolje potegne. fajn motorček drgač, gsr

Posted
Pozdravljen :)

Gsr600 je super motorček, ampak kot si rekel, mislim da je za ljudi tvoje (in tudi moje) mere malce premajhen :) Bi se skoraj bolj splačalo ozret po kakšni večji kobili.

Nosilce pa dobiš v Louisu. In sicer nosilce za stranska kovčka (ali torbe) za 120 EUR in nosilec za vrhnji kovček za 110 EUR.

http://www.louis.de/_10828b175ed54bdbc5803...x=5&cmd.y=4

http://www.louis.de/_10828b175ed54bdbc5803...x=0&cmd.y=0

Slikce so simbolične.

LP

Sem pogledal slikce, ja.

In kaj je od nakedov po tvojem mnenju potem primerno za našo "nadpovprečnost".. Za BMW ni špage, pa še niso mi všeč. Bandit 1250 je sicer mal večji....

No, obstaja še en segment, ki pa je tudi problematičen glede "špage" Honda CB 1300, Yamaha XJR 1200, pa B King...

Nekaj takega, kot je bil Kawasaki ZR 7.....bi bilo zame...

Posted

Omenjeni motocikli so dimenzijsko vsi kar ok. Meni osebno je zelo všeč CB1300, ima kolega in mi deluje super motorček.

Pa tudi dobit se da že za kakšnih 5k eur v italiji. Kar je pa v rangu GSR600.

http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=1500377

  • Downvote 1
Posted

mali bandit mislm da sprejme tud večjega šoferja. je pa dost težak in se mu že mal poznajo leta. vleče fino enakomerno, pa pocen je

  • Downvote 1
Posted

Zanima me če kdo iz foruma vozi gsr-600 in kako je zadovoljen z njim oz. če ga kdo misli kupiti ? Prav tako me zanima, če je kje mogoče opraviti testno vožnjo s tem motorčkom ? Je pač moja top izbira iz segmenta nakedov :worship:

  • Like 1
Posted

Tak lep motor pa nič...jest bom vseeno probal enga zvohat za test :whistle:

  • 2 months later...
Posted

Ima kdo praktične izkušnje z GSR 600? Nekaj teh motorjev sem že videla, tukaj pa še nisem zasledila mnenj dejanskih lastnikov. Prebrala sem teste nakedov in se je uvrstil kar visoko. Zanima me če je res tako dobro vodljiv kot je bilo prebrano, skratka zanimajo je izkušnje lastnikov.

lp

  • 3 weeks later...
Posted
Ima kdo praktične izkušnje z GSR 600? Nekaj teh motorjev sem že videla, tukaj pa še nisem zasledila mnenj dejanskih lastnikov. Prebrala sem teste nakedov in se je uvrstil kar visoko. Zanima me če je res tako dobro vodljiv kot je bilo prebrano, skratka zanimajo je izkušnje lastnikov.

lp

Ali ga kdo vozi od MSovcev?

  • 2 weeks later...
Posted

očitno nihče... tudi mene zanima kaj o tem motorju od lastnikov.

Posted

danes sem ga videl v živo.. no lepa makina, samo osebno me ne prepriča - zadek mi je preveč nabasan, rad mam bolj špičaste :rolleyes:

je pa res, da ma ta debelo gumo zadi.. no konc koncev, ma tudi konjev kar nekaj.

  • 1 month later...
Posted

Fantje in dekleta napišite kaj o gsr-u,ker nas je kar nekaj ,ki nas ta motor zanima ,predvsem njegove šibke točke

  • 4 months later...
Posted

Živ,

da mal obudim temo. V bližnji prihodnosti mam namen menjat motor (mam SV650S, letnik 2001) in eden od motorjev ki so prišli v ožji izbor je tud GSR600. No zdej me pa zanima kako je kej s tem motorjem, plusi, minusi itd... Skratka praktične izkušnjeo tej mašinci :evilgrin: .

Hvala in srečno vožnjo!

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!