Skoči na vsebino

Moj maxiscooter


Tomozuki

Priporočene objave

No, zdaj sem že tut jas registriral svojo žverco in morm povedat, da sem zelo zadovoljen po prvih 400km (od navdušenja sem jih uspel spravit skupaj v enem vikendu + še ena sobota :) ). Je težava tiščat skuto 60-70km/h, saj je to tista spodnja meja, ko sploh še lahko obračaš ročko (manj brez spuščanja gasa skoraj ne gre). Ampak v fazi einfahranja je pač treba potrpet :xx: Lega v ovinkih in lahkotnost sta me zelo presenetili, saj skuter vaga skoraj 160kg pa se mu nikjer ne pozna (razen na mestu). Zavore so dobre (po en disk za vsako kolo), rezervoar je velik (10,5l), poraba je minimalna pri takšnih hitrostih kot so zdaj (okol 2,5 l), edino kar me moti je majhno odmerjen prostor za čelado pod sedežom. Svojo NZI Razerko komaj stlačim noter. Je pa res da je prostor pod sedežem osvetljen, kar v zatemnjenih garažah precej prav pride. Ampak prostorsko stisko je pač treba vzet v zakup za 4T mašino. Glas je podobn kakšnemu "lažjemu" enduru, pri pospeševanju pa spominja na ZZR-a 250. Popeški so po občutku enaki 2T Runnerju 180 FXR (po tehničnih podatkih naj bi imela tudi podobn pospešek do 100km/h), kar me je vbistvu kar presenetilo, saj Runner VXR 200 precej zaostaja v pospešku za 2T bratom. Na hladilniku ima celo ventilator (podobno kot Teo`s) :yea2: Luči svetijo proti Aeroxu tako, kot če bi primerjav svečo z meglajtko :) Pri dajanju smerokaza se oglasi tudi včasih malo nadležno šklocanje avtomata, ki opozarja na prižgan smerokaz (pozabit ga ziher ne moreš). Sedež je precej dobro odmerjen, zato se lahko dva brez težav peljeta na daljšo vožnjo brez postanka. Če povzamem sem zaenkrat zelo zadovoljen. Jutri sledijo še obvezne slikice :)

Tukaj pa hrvaški test:

http://www.vidiauto.com/motori/index.php?id=6341#slike

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem tudi bil nad skuterjem od Tomaza pozitivno presenecen ko mi ga je prvic na ogled pripeljal :) Zraven vsega nastetega se ima vgrajen digitalni termometer B) Drugace pa super skuter :OK: :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 6 mesecev pozneje...

Toliko ste prehvalili glede udobja in ostalih stvari, da moram nekaj kontra zabit. sorry no, samo mi ne da mira. :D

Res je, da imajo ti maksi skuterji ful dobro zaščito pred vetrom in ostalimi vremenskimi vplivi, a saj potovalni motorji tudi imajo. Če ne verjamete, pe preizkusite, npr. BMW RT,LT, pan europan, fjr, kawa GT 1000, GW, itd.

da ni potrebno verigo mazat in ostalo, kolikor sem prebral, pa saj imajo potovalni motorji kardane, ki tudi ni potrebno skoraj nič vzdrževat...

glede sedenja in zadnje plati...menim, da ne more biti tako udoben, kljub fotelju, zaradi premajhnega hoda zadnjega amortizerja...Še kako prav pride enduro vzemetenje na naših sfu***** cestah in kje na potovanju v vukojebini.

Ni ga čez potovalni enduro.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

Imajo endure kar nekaj plusov, samo z maxiskuterji se pa tudi pod razno ne morejo primerjat. Endure ala Caponord ali Varadero so pretežke, za na hard endure pa potrebuješ skoraj lojtro, tako so visoke. Ta težke so za po avtocesti super, za po mestu preštoraste, hard ali soft endurce kot npr. XT so pa za po mestu super, za po avtocesti pa beda. O.K. Transalpica je še najboljša izbira, samo takoj, ko bi rad malo več peljal s seboj, rabiš tri kovčke, potem si pa za po mestu spet preširok. Poleg tega boš pri vseh zgoraj naštetih motorjih mazal verigo, pa pred semaforji gledal, ali je v leru ali ni. Če jaz pri XT yamahi nisem dal v ler, še preden se je čisto ustavila, sem lahko kar cel čas do zelene tiščal sklopko. Kaj pa vožnja v službo? Jaz se vozim s frendico in to je kar dosti opreme. Čeladi dam v kovček, oblačila pa pod sedež. Čevlje imam pa službene, saj mi jih šalthebel nič ne uniči. Sedi se na maxijih fantastično, placa pa je tudi za sopotnika več kot dovolj. Niso pa bili napravljeni za vožnjo po makadamu in nekih božjih rovtah.

Skratka, to je zelo uporaben cabrio na dveh kolesih. In tudi od izleta, kamorkoli že pač greš, imaš zelo veliko, ker med vožnjo imaš dovolj časa za opazovanje naše lepe deželice. Moj ima zelo pregledno armaturko, ročno zavoro, stransko in centralno stojalo, vse štiri utripalke, katalizator, direktno ubrizgavanje, ni požrešen in še registracija do pol litra je poceni. Sicer pa jih bo po moje na naših cestah kmalu in bi jih tudi bilo, samo je standard pač takšen kot je. Moj je srebrn s srebrno maxio in povišano šipo in meni je prav lep. Lep pozdrav vsem skuterašem in čas bi že bil, da se ustanovi klub, ali pa da se kdaj pa kdaj maxiskuteraši vsaj skupaj kam zapeljemo. Valentin, kaj praviš na to ???

post-6273-1109431862.jpg

post-6273-1109432058.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav vsem skuterašem in čas bi že bil, da se ustanovi klub, ali pa da se kdaj pa kdaj maxiskuteraši vsaj skupaj kam zapeljemo. Valentin, kaj praviš na to ???

:) :OK:

Vidim, da ti je uspelo pripet slike. Lepotec, ni kaj.

Saj jaz sem tudi že objavil repliko na ta post pred tvojim, pa se je motosvetu sesula stran in je šlo veliko stvari v maloro, potem pa se mi ni dalo pisat še enkrat...

Kar se kluba tiče, sem že rekel, da sem zelo zagret za to. Pri organizaciji lahko sodelujem po najboljših močeh, kolikor mi jih bo prosti čas dopuščal.

Skupne izlete maksiskuteristov pa pogrešam že od leta 2002, ko sem ga kupil. Sicer sem kdaj pa kdaj šel tudi na kakšen zbor motoristov, vendar sem bil s svojim maksijem vedno v manjšini, če ne celo edini. Tako, da se potem niti ne moreš kaj pametnega pogovarjat, saj pri nas maksije ostali motoristi v glavnem ne šmirglajo kaj preveč...

In ko se bo otoplilo, pa se zapeljemo skupaj kam, normalno. Pa še kakšen se bo sigurno pridružil, ni vrag...

:D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Včeraj se mi je zgodilo nekaj precej.... vznemirljivega. Stestiral sem prvega Xcitinga v Sloveniji in to na relaciji Ljubljana - Maribor. Torej rabili so nekoga, da bi jim Kymca prpeljal iz Scooter & Quada v Stupit. In, če mi enkrat rečejo, če bi peljal skuter, je to več kot dovolj. Torej prvi vtisi. Ta skuter je poezija. Nebom rekel, da je boljši od kakega drugega maxija, ker drugih še nisem vozil (tega ranga), ampak pelje se svetovno. To je sicer osnovni model, ampak že ta ima kar nekaj opreme. Najprej naj povem, da so spoji plastike odlično spojeni, nikjer nič ne škripa in z lahkoto se po kvaliteti izdelave meri z ostalimi tekmeci. Sedež je lepo odmerjen in nobene težave nisem imel z bolečo ritjo do Maribora. Sicer sem se ustavil na Lopati, ker sem moral tankat. Ponosno sem kolovratil okoli skuterja, drugi so pa pasli zijala (dobesedno). Črpalkar se je kr začel zanimat za stvar in pomoje je bodoči kupec (hehe, malo pretiravam). Tisti, ki vam maxiji niso všeč in imate odpor do njih... peljite nekaj takega. Po 20km vožnje že spremeniš mnenje. Ker tudi sam recimo nisem bil preveč navdušen nad cestnimi ladjami, ampak kmalu sem se začel gristi v jezik. Moč agregata je 44 KS, skuter odlično pospešuje vse do 160km/h in bi šel še čez, vendar ga vseeno nisem želel preterat, tako da sem ga večinoma gnal okoli 110km/h po magisralki in 130km/h po avtocesti. Teh 110km/h ni tistih dirkaških, adrenalin pumpajočih, saj jih zaradi odlične veterne zaščite komaj zaznaš. Popolnoma lagodno se da peljat nad 100km/h tudi po zelo ovinkasti in razsuti cesti (Trojane - Vransko), saj je skuter neverjetno agilen. Ima CBS zavorni sistem, podobno kot Blackbird XX, temu primerno tudi zavore odlično primejo. Če želiš zavirat samo z zadnjo, takrat ne zavira tudi sprednja, kar je fajn za zaviranje v ovinku. Navora ima skuter kar precej, tako da se čuti pospeševanje tudi od 140km/h navzgor. Vetrna zaščita je odlična tudi pri najvišji hitrosti, saj za vetrobranom ne čutiš nikakršnih turbolenc. Podobno kot pri Runnerju ti iz armaturke piha v roke topel zrak iz hladilnika, kar je bilo meni, ko sem imel oblečene kolesarske rokavice, kar prijetno. Sama oblika skuterja je pač popolnoma dovršena, športno - elegantna in lahko konkurira ostalim velikim skuterjem. Zadnja luč je iz LED diod! Sprednja pa žal ne :D Veliko je tudi skrivnih predalčkov, kjer se lahko postavi kakšne stvari, prostor pod sedežem je velik, vendar bolj ploščato in razpotegnjeno po horizontali odmerjen. Noter je tudi stojalo za mobitel in 12 voltna vtičnica. Skuter ima tudi ročno zavoro! Ja prav si prebral. Zelo dobro deluje in je še posebej učinkovita, če parkiraš na hribu. Kolesa so zadaj 14 palčna (visoko presečne gume), spredaj 15 (nizko presečne gume). Štrije utripajoči smerniki so že itak standard, ni pa stroboskopov :yea1: Za 10 EUR doplačila so možni tudi ti. Pač sam si jih moraš noter montirat. Kljčavnica je tatinsko protektirana, saj se s posebnim ključem, ki ga vstaviš pod ključavnico, le-ta prekrije s kovinsko ploščico. Drugo leto pridejo še taki, ki bojo imeli ABS, elektornski pomik stekel (hehe), elektronsko centralno stojalo, elektronski vetrobran, einspritz, elektronsko nastavljiva ogledala in klimo (hehe). Vsi našteti "hehe" so izmišljeni, ostalo je res. To je to!

post-1649-1113608172_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Morn kaj mimo tebe prit, samo najprej je treba moped registrirat  :yea2:

Ti samo pridi .) Boma uzivala ob gledanju dirkanja Golobo po cesti gor in dol :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem bil na testnih vožnjah pri BMW-ju, peljal sem GS-a 1200 pa me je pustil mlačnega. Pospeški so dobri, lega tudi, pri menjavanju navzdol ga kr nekaj piga zaradi kardana, vetrna zaščita bolj švoh, blinkere se šalta kot pri tovornjaku... pa ne zato, ker mam sam Kymcota, ampak Xciting mi je bil bolj všeč.

P.S.: Kaj Golob trenira za naslednjo sezono GP? Še dobro, da ni vido moje nove kosilnice, ker bi se je vstrašo pa v ločje zapelo :lol1:

Popravljeno . Popravil Tomozuki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bravo Tomozuki!

Jaz sem predlani imel 1 dan na razpolago Aprilia Scarabeo 500 in sem bil tudi navdušen nad udobjem. Dobro, vem da je ta maxi pretežek (okrog 230 KG), ima pa 16 palčna kolesa. Pa pod sedežen nima prtljažnika :BUA: ravno to je pri maxijih super, da imajo velik prtljažnega prostora.

Kymco je pa predvsem privlačen zaradi ugodne cene. Ni mi pa jasno, zakaj nekje piše, da ima xciting 500 44 KM (KM in ne KS), nekje pa le 38 KM. A se pri nas dobi Xciting 250? V katalogu je, nisem pa ga zasledil pri nobenem prodajalcu (pa nimajo kaj vredu www strani oz. jih sploh ni).

Trenutno se pa najbolj ogrevam za Piaggio Beverly 250... sam bo treba še par mesecev delat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dober članek, imam pa vprašanje:

A je ta Xciting sedaj v MB na ogled in za teste? Sam sem letos že vohunil okoli Majestya 400 vendar je cena tista ki me odvrača od nakupa. Ta pa je cenovno zelo ugoden.

Če se ga da kje v živo videt se pripeljem v MB. V LJ ga še niso imeli (kak mesec nazaj).

Kako leži v ovinkih?

LP

P.S sanjam o Tmax-u :worship: vendar ni dovolj cekinčkov

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Tomozuki, Valentin, maxiscooter in morebitni ostali lastniki večjih 4-taktnih skuterjev, kakšno imate kaj porabo?

Sodelavec ima Beverlyja 250 in pravi, da mi kuri 2,5 litra (povprečno pri normalni uporabi). Meni se to zdi zelo malo. Kako ostali komentirate?

dodano: Piaggio navaja, da se z litrom prevozi 25km, se pravi, da je proaba 4l.

Popravljeno . Popravil Jason
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni moj X9 500 ponuca okrog 4,5l. Se ga pa da spravit tudi na 4l, z malo bolj umirjeno roko... :)

Popravljeno . Popravil Valentin
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2,5 litra? Kaj je dizel? :lol1: No, to je zelo mala poraba. Pri meni varira med 3,5 in malo manj kot 5 litri. Odvisno kako se voziš. Prvo porabo dosežeš, če se voziš po magistralkah do 90km/h, 5 litrov pa pri športni vožnji oziroma "gas do daske". Večinoma imam to zadnjo verzijo porabe, predvsem zaradi nemirnega zapestja :rolleyes: Rezervoar je okoli 10 litrov, tako da vsaj 200km se da narediti z enim točenjem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še nisem meril, a po moje zna piti po avtocesti na ful kar veliko, po moje okoli 5 litrov. Kazalec količine goriva pa kaže nulo, ko ga je not še vsaj 3 litre in to je včasih malo moteče. Pri bolj mirni vožnji pa verjetno žre manj kot 4 litre. Je pa možno porabo zelo zmanjšati, če zamešaš 40% supra, 40% kurilnega olja in 20% vode. Meni je potem žrl samo okoli 2 litra, pa še boljše pospeške je imel. Letel je pa okoli 150. Malo je sicer smrdelo in se kadilo, letelo pa kot sneta sekira. Primorci bi dejali, MA SMO SE HECALI. Če bo to mešanico kdo poizkusil, se zna poraba zmanjšati celo na nič, ker se sploh ne bo več vozil. To bi pa bila škoda, ker se je sezona glih začela. Bi pa lahko maxiskuteraši naredili en fajn izlet skupaj. Npr. do Hotavelj, od tega kraja pa kaka 2 km navzgor po asfaltiranem klancu se pride do enega tipa, ki vari prima domače pivo. Od tam pa je možno peš obiskati Blegoš, od koder je prav lep razgled. Potem pa do tega tipa na pivo in domov. Zadnjič sem kupil pri njem plastenko 1,5 litra stane 450 SIT in na njej piše Gamsar ispod Blegoša.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!