Skoči na vsebino

frizura za 125ccm 4T


kekec

Priporočene objave

Zena vozi daelim VT evolution 125ccm.

Najvecja hitrost je okrog 105-110km/h.

A ma gdo kak predlog kako to izboljsati (ampak ne kaksne variante za veliko denarja).

Najbolj me zanima kaj bo ce odprem auspuh.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam ne ga tako odpret, kot ga je en mulc iz sosednjega kraja. Ima slabšo štimo kot kak APN, po mojem pa še gre slabše od standard.

Kolikor jaz vem pa koncno hitrost ne boš moral prevec izboljšati brez frizure saj je motor 4-takten pa še coper za povrhu.

Najceneje je ce znižaš belanco - bolj aerodinamicno, vendar dvomim, da se bo punca vozila 120 kot na kakem športniku.

No veliko ti nisem pomagal.

Upam pa, da se bo še kdo s kaj vecjim znanjem o auspuhih, dizah in zracnih filtrih odzval.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

z menjanjem dize in zracnega filtra pridobis mogoce kaksnega konja ali stiri.ampak ce bo to bistveno vplivalo na koncno hitrost dvomim.kot je rok rekel,je masina ze v osnovi "preslaba" za kaksne tuning podvige.

najresneje bi bilo zamenjati cilinder (150-180 ccm),samo to stane.vama nic drugega ne preostane,kot da trpita.sorry.

-----

clean and sober

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako je pa z blokadami? Ce se ne motim so pri 125-kah blokade not-ce so,jih daj ven in koncna hitrost se bo nedvomno povecala, pa tudi pospeški.

By zohi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Te blokade so ponavadi pri 2-taktnih racing replikah 125, ker bi drugace prevec šle za 16 letnika. Pri štiritaktnih je pa že tako ali tako težko doseci tistih 15 KM.

Sicer pa ce Brrrrm zdrži na svoji Gileri pri 90 na uro bo pa tudi punca zdržala kako leto ali dve. Se bo vsaj varneje privadila motociklov.

Ko bo denari pa kaj huje a ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

125 = zakon

Samo malo bolj pocasen.

Pridejo boljši (mocnejši in hitrejši casi).

Sicer je pa utopcno pricakovati, da boš dal za motocikel 700000 tolarjev in da bo potem po avtocesti letel kot sneta sekira.

So pa tej 125 ccmjcki ene vrste past.

Si receš, samo da pridem do motorcka, pa bo.

In potem, ko na prvem klancu ugotoviš, da je tisti bo bolj tako, tako in da te ima bratovšcina zaradi polžavosti po kakšnem mesecu dovolj in odbrzi naprej, zacneš resno misliti o necem mocnejšem, vecjem.

Tisto vecje je potem dražje za razliko med tvojo nabavno in prodajno vrednostjo 125 ccmjcka.

Ali pa, vclani se v Solo riders in rini po svetu sam. Pocasi postaneš strokovnjak za prepoznavanje vseh znamk in vrst motorjev od zadaj.

Vendar podobno velja tudi za do 350 ccmje.

Po moje kakšno vecje vlaganje denarja (recimo nad 50000 tolarjev) v 125tice ni smiselno, ker potovalne hitrosti 140 km/h, ko postaneš suveren na avtocesti, iz nje ne moreš izvleci.

Brrrm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

2taktni cestak iz sredine 80tih,z cca.55-60 km.

Yamaha RD 350 YPVS je bila v Italiji naprodaj do sredine devetdesetih. BTW, mašina se še sedaj uporablja v Yamahi Banshee.

Hruško anyone?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Zena vozi daelim VT evolution 125ccm.

Najvecja hitrost je okrog 105-110km/h.

A ma gdo kak predlog kako to izboljsati (ampak ne kaksne variante za veliko denarja).

Najbolj me zanima kaj bo ce odprem auspuh.

pozabi na dobrote, kupi ji vecji motor. ce bi daelima "nafriziral" bi lahko na 100 km menjal masino in vse sraufe ki skupaj drzijo motor.

sorry ampak zakaj mislis da so japonski 125 ccm toliko drazji pa tudi nikamor ne grejo.

SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

No ja jest bi vam pa tko reku. 125 je cist kewlski motor za prve zacetke. Ni ga bolsga feelinga k se lahko pri 16 letih sam odpelješ proti morju...al pa do bleda pa pri tem še prehitevaš vse z avti. Kdor je probov ve..

Glede pocasnosti je pa cist odvisn. Itaq ce si kupš dealima al pa kšnga viragota al pa kej, normalno da ne bo nikamor šlo, ampak s tem se morš že prej predno ga kupiš..

Jest sem imel Aprilio 125 cestno, pa je cist dost hitr motor, šel je pa 150. Res pa je da sem se samo enkrat pelov po avtocesti do kopra, pa je to taka beda da ni vecje, ampak po stari ceste je pa majka, veckrat smo bli hitrejši kot pa kakšni enduraši s 600 al pa chooperisti....

Tko da odvisn kwa hoces, je pa sigurn da se ti ne splaca ne vem kolk dat v 125ccm motor, tko kot je en reku do 50.000 je se cist kewl...

pa LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za zacetek oziroma za prehodno obdobje je cist OK 125ccm. Pocas pa ziher! Ko bomo pa imeli izpite za neomejeno kubikažo, pa kupimo ornk motor!

LP

Alfonso

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

se strinjam z robertom-pri 16 letih je 125-ka res zakon,sam imam ETXa,in čeprav ne gre kaj dosti več kot 100 km/h,sem z njim v letu in pol prezivel velik lepih kilometrov(ce smo natancni,dobrih 16000). 4-taktni 125 so pa sploh leni,za izpit sem vozil DR125,je sel toliko kot takrat moj BT...

na apriliji imam delorto PHBH28 za tistega k je spraseval.ta frgazar ima vecina 2-taktnih 125(WRE,mito)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ja jest bi vam pa tko reku. 125 je cist kewlski motor za prve zacetke. Ni ga bolsga feelinga k se lahko pri 16 letih sam odpelješ proti morju...al pa do bleda pa pri tem še prehitevaš vse z avti. Kdor je probov ve..

Glede pocasnosti je pa cist odvisn. Itaq ce si kupš dealima al pa kšnga viragota al pa kej, normalno da ne bo nikamor šlo, ampak s tem se morš že prej predno ga kupiš..

Jest sem imel Aprilio 125 cestno, pa je cist dost hitr motor, šel je pa 150. Res pa je da sem se samo enkrat pelov po avtocesti do kopra, pa je to taka beda da ni vecje, ampak po stari ceste je pa majka, veckrat smo bli hitrejši kot pa kakšni enduraši s 600 al pa chooperisti....

Tko da odvisn kwa hoces, je pa sigurn da se ti ne splaca ne vem kolk dat v 125ccm motor, tko kot je en reku do 50.000 je se cist kewl...

pa LP

Valda ni vse v hitrosti!!!Sploh pa če se maš kej rad so hitrosti na 120 po navadnih cestah čisto cool!!!

Ciao,by Pero

PS:Preveč ljudi si za prvi motor kupi 500+ mašine ,ki jih ne obvladajo!!Mislim da bi moglo to pri vsakem it postopoma pa kaj ko se vsem tako zelo mudi!!!Jest sem šel po korakih in morm rečt da je bilo zakon!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej vse zakon v frizurah, ampak ko imas enkrat tak motor je tezko ga spravit nazaj v obstojece stanje, in tudi pri prodaji dostkrat dobis manj za sfriziran motor kot pa za original, ker vsak rece mah ce ga je pa full nafrizirov pol ga je zihr tud gonu.

Druga stvar je pa ce znas vse sam delat, frizirat, potem popravljat, menjat...ce pa moras za vsako stvar peljat motor na servis si pa s friziranjem naredil veliko uslugo serviserju, ker bo motor velikokrat tam...

Vsi zeljni friziranja preberite si clanek o cross motor, pa boste vidl kaksni so stroski vzdrzevanja pri 125 in 250ccm navitih masinah...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 let pozneje...

glih to temo sm mislu odpret :P .

sam vozm yamaho ybr 125 (pa brez posmehov prosm k je čist supr motor ;) ) in se mi tistih 110 na uro zdi mal mal po pa ne vem. za po kakšnih takih bl počasnih in ovinkastih cestah je supr, včasih še prehitr :blush: sam ko pa prideš na ravnino je pa doooougcajt. zdej pa baje obstajajo filtri za 125 ccm sm kokr sm slišov od mojga serviserja sm za 2-taktne, vem d se da zamenat avspuh sm ne vrjamm d bi se s tem kej dost prdoblu, zdej pa me zanima kko je kej s forgazerji, če se splača menat, kok to stane, kok se prdobi in kok se s tem poslabša zaneslivost mašine (če se).

pa če ma gdo izkušne s tem motorjem (yamaha ybr 125) naj kej pove :D

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ej ti pa res velik veš kokr vidm.....

serviser ti predlaga izpuh, ti bi šeu pa filter menat, ker boš po tvoji logiki dobil več HP ven :lol1:

največ ti da izpuh, in če hočeš kaj čarat ga zamenjaj :grim , filter pa rajši pusti original, ker z njim ne boš pridobil nič, razen glasa, ki bo magnet za plavce

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glih to temo sm mislu odpret :P .

sam vozm yamaho ybr 125 (pa brez posmehov prosm k je čist supr motor ;) ) in se mi tistih 110 na uro zdi mal mal po pa ne vem. za po kakšnih takih bl počasnih in ovinkastih cestah je supr, včasih še prehitr :blush: sam ko pa prideš na ravnino je pa doooougcajt. zdej pa baje obstajajo filtri za 125 ccm sm kokr sm slišov od mojga serviserja sm za 2-taktne, vem d se da zamenat avspuh sm ne vrjamm d bi se s tem kej dost prdoblu, zdej pa me zanima kko je kej s forgazerji, če se splača menat, kok to stane, kok se prdobi in kok se s tem poslabša zaneslivost mašine (če se).

pa če ma gdo izkušne s tem motorjem (yamaha ybr 125) naj kej pove :D

lp

A da prideš do 110 z unim?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lejte človek vm reče ne se smejat vi se mu pa na račun tega in nepoznavanja tuninga še režite <_<

Enim mogoče tastari ne pustijo da bi mel 125ke 2-stroke pa da bi se vozil 170km/h. cavalier lej jst ti tko povem iz motorja ne boš prdobu nč ker ta kubikaža pri 4-takt ne more tok KM dat kot kakšni 2-taktarji, razen z kakšnimi dragimi kiti kokr vidm da obstajajo. Nekak boš mogu potrpet dokler ti izpit ne bo dovoljevou močnejših motorjev. Do takrat se pa dobr voz pa če boš kšnga od ns vidu kako brcamo svoje 2-takte za cesto če crknejo se dobr nasmej. Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ej ti pa res velik veš kokr vidm.....

serviser ti predlaga izpuh, ti bi šeu pa filter menat, ker boš po tvoji logiki dobil več HP ven :lol1:

največ ti da izpuh, in če hočeš kaj čarat ga zamenjaj :grim , filter pa rajši pusti original, ker z njim ne boš pridobil nič, razen glasa, ki bo magnet za plavce

sploh nisem reku d bi dobu več moči s filtrom, sm povem kr slišm, niti mi ni serviser svetvov za nobeno predelavo, ti pa če ne znaš brat pa tvoj problem <_<

HAHA :D po števcu pač :whistle: eh saj ne hec more bit :P te že pride...

po števcu ja, k niti ne laže...preverjeno, vrjameš al pa ne ;)

pa po ravnem (šentjernejska ravnina) d ne bo pomote

Lejte človek vm reče ne se smejat vi se mu pa na račun tega in nepoznavanja tuninga še režite <_<

Enim mogoče tastari ne pustijo da bi mel 125ke 2-stroke pa da bi se vozil 170km/h. cavalier lej jst ti tko povem iz motorja ne boš prdobu nč ker ta kubikaža pri 4-takt ne more tok KM dat kot kakšni 2-taktarji, razen z kakšnimi dragimi kiti kokr vidm da obstajajo. Nekak boš mogu potrpet dokler ti izpit ne bo dovoljevou močnejših motorjev. Do takrat se pa dobr voz pa če boš kšnga od ns vidu kako brcamo svoje 2-takte za cesto če crknejo se dobr nasmej. Lp

vsaj edn k mogoče mal zastop :)

sicer je blo pa kr za prčakvat nekak podobne odgovore, tku d bo res bul počakat do bolšga motorja...hvala vseen ;)

Popravljeno . Popravil C4V4L13R
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če hočeš kj pridobit na motorju nared sledeče:

1) menjaj izpuh pa ne kakega zaenk**c ker ti avspuh pri 4t lahko pomeni skoraj največ. nato filter ki ni drag ne glih zaradi hitrosti ampak zarad glasa in pa mogoče malo večjih pospeškov(mogoče).

2) kupi kit če se ti seveda splača.

3) menjaj stari zobnik z novim z večimi zobi.(bol bo šal ampak slabše bo šlo u hrib)

4) tuki pride frgazer v upoštev. tud ne vem če se ti splača. vsekakor se bo poznalo na pospeških vendar zna zadeva koštat.

še neki nasvetov:

-če misliš da če boš dau kit gor in pa pustil izpuh original nisi nič naredu. najprej izpuh nato kit.

-če menjaš izpuh in če imaš katalizator obvezno cel izpuh ker so ponavadi katalizatorji v cevi.

-glede kita mogoče se zna stvar pregrevati.

če use to zamenjaš se ti bo krepko poznal na končni hitrosti (ne zdj mislat da bo šel 160km/h :P ) kakšnih 140 pa sigurn. pa zna te tole use skup zlo drag pridet(predrag) tk da mau premisli samo o menjavi izpuha in zobnika. aja pa če se ne motim bi naj imel motor tudi na določenih obratih blokado. nism sigurn

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!