Skoči na vsebino

frizura za 125ccm 4T


kekec

Priporočene objave

:hmm: s kje pol si d si šeu tam probavat kok gre :?

iz novga mesta--->žabja vas

aja, ti si kocjan ne? iz slatnka al nekje tm bliz ne?

ja sej res...khm lokar je moj sošolc, dejan :P

če hočeš kj pridobit na motorju nared sledeče:

1) menjaj izpuh pa ne kakega zaenk**c ker ti avspuh pri 4t lahko pomeni skoraj največ. nato filter ki ni drag ne glih zaradi hitrosti ampak zarad glasa in pa mogoče malo večjih pospeškov(mogoče).

2) kupi kit če se ti seveda splača.

3) menjaj stari zobnik z novim z večimi zobi.(bol bo šal ampak slabše bo šlo u hrib)

4) tuki pride frgazer v upoštev. tud ne vem če se ti splača. vsekakor se bo poznalo na pospeških vendar zna zadeva koštat.

še neki nasvetov:

-če misliš da če boš dau kit gor in pa pustil izpuh original nisi nič naredu. najprej izpuh nato kit.

-če menjaš izpuh in če imaš katalizator obvezno cel izpuh ker so ponavadi katalizatorji v cevi.

-glede kita mogoče se zna stvar pregrevati.

če use to zamenjaš se ti bo krepko poznal na končni hitrosti (ne zdj mislat da bo šel 160km/h :P ) kakšnih 140 pa sigurn. pa zna te tole use skup zlo drag pridet(predrag) tk da mau premisli samo o menjavi izpuha in zobnika. aja pa če se ne motim bi naj imel motor tudi na določenih obratih blokado. nism sigurn

bom se še pozanimov, hvala drgač :D

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

iz novga mesta--->žabja vas

aja, ti si kocjan ne? iz slatnka al nekje tm bliz ne?

ja sej res...khm lokar je moj sošolc, dejan :P

bom se še pozanimov, hvala drgač :D

lp

ne, jst sm iz velikih brusnic, lokarja pa poznam ja

ej k si ti slučajn letos z mano spomladi pri pavliču delu izpit za 125cc?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lj na 125 4-taktnem se itak ne splača nč menat, lpo se tiste dve let vozš pol pa kupš močnj k iz ne vem kakšnimi frizurami boš sam motor uničeval :D pa še dost cene boš zgubu k ga boš prodaju

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moogče pa nekateri ne bojo menjal kar po 2 letih motor. js bom čez 1 let star 18 pa sem kupil lansko leto yamaha xt125x novo pa mi ni žal tisga dnarja, ker itak vem da jo bom meu še dlje sam drug let bom kupo avto in bom imel yamaho samo za uživanje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne, jst sm iz velikih brusnic, lokarja pa poznam ja

ej k si ti slučajn letos z mano spomladi pri pavliču delu izpit za 125cc?

iz brusnic? moj bratranc je is tm če poznaš--->derganc sandi

pa sm delu ispit spomlad pr pavliču ja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moogče pa nekateri ne bojo menjal kar po 2 letih motor. js bom čez 1 let star 18 pa sem kupil lansko leto yamaha xt125x novo pa mi ni žal tisga dnarja, ker itak vem da jo bom meu še dlje sam drug let bom kupo avto in bom imel yamaho samo za uživanje

Vsak, ki se gre nek bolj resen motorizem (ne samo 2x letno do trgovine in krog po vasi), bo zamenjal 125cc za močnejše takoj ko dobi priložnost..

125 2t, 125 4t, 125 s super duper kiti, 125 z raketo odzadi, je še zmer sam 125 in vožnja z njo ni niti približno primerjliva z nekim 600 ali več ccm motorjem. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

iz brusnic? moj bratranc je is tm če poznaš--->derganc sandi

pa sm delu ispit spomlad pr pavliču ja

sori k smetim u to temo...

pol si zihr ti, se spomneš k sva skup delala izpit, pa sm jst mogu 250cc vozt, ker ni mel 2h 125k :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

125 2t, 125 4t, 125 s super duper kiti, 125 z raketo odzadi, je še zmer sam 125 in vožnja z njo ni niti približno primerjliva z nekim 600 ali več ccm motorjem. :)

125 2T SS pokne dol ZZRa 250, pa ce je mal nabrit tud kakega GS 500, ER5, itd... ...lastne izkusnje. 2T vs. 4T pac. ;)

ampak ce je 4T mora bit VSAJ 500, da lahk reces da gre za resen motor. friziranje 4T je pa drago. dosti drazje od 2.

...ampak za MZja SM/enduro 125 (ki je 4T, 15 HP) se da dobit ostra odmicna gred, ki v kombinaciji z Marving auspuhom in novimi nastavitvami uplinjaca/airboxa in kar je se teh zadevscin v sesalnem delu, izpljune baje 24 konjev (tako pravijo pri MZju), s cimer se ze da malo bolj kulturno peljati, ampak se vseeno to ni to, vseeno je 125 4T... ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sori k smetim u to temo...

pol si zihr ti, se spomneš k sva skup delala izpit, pa sm jst mogu 250cc vozt, ker ni mel 2h 125k :?

ja mislm, d smo se že vidl ja :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...ampak za MZja SM/enduro 125 (ki je 4T, 15 HP) se da dobit ostra odmicna gred, ki v kombinaciji z Marving auspuhom in novimi nastavitvami uplinjaca/airboxa in kar je se teh zadevscin v sesalnem delu, izpljune baje 24 konjev (tako pravijo pri MZju), s cimer se ze da malo bolj kulturno peljati, ampak se vseeno to ni to, vseeno je 125 4T... ;)

jest sm tud to slišou, sam a slučajno veš za kakšn link od teh odmicnih gredi, oz ke bi se to dal dobit?... ker razmišlam o nakupu MZ-ja, pa bi se laži odloču, če bi vedu de se ga da tud mal natunat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...ampak za MZja SM/enduro 125 (ki je 4T, 15 HP) se da dobit ostra odmicna gred, ki v kombinaciji z Marving auspuhom in novimi nastavitvami uplinjaca/airboxa in kar je se teh zadevscin v sesalnem delu, izpljune baje 24 konjev (tako pravijo pri MZju), s cimer se ze da malo bolj kulturno peljati, ampak se vseeno to ni to, vseeno je 125 4T... ;)

In koliko stane vse to kar si naštel?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

marving je mislim da 65 jurjev (pise v enem izmed MotoSI-jev), in je originalna dodatna oprema, kot tudi odmicna gred (ne vem cene), tako da se vse lahko dobi ze z novim motorjem (drugace pa pri MotorJet-u, ki je uvoznik za MZ), kar je pa se tistih malenkosti (diza, pa mogoce se kak filter za zrak) so pa drobiz... ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4T-Do I smell a TURBO?

na video google je filmček ko dajo na Vespo turbino, kukr vem so vespe 2T, in zadeva dela in pridela celih 42KM !!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, in za to je bil potrebn ducatijev inžinir pa cela strokovna ekipa ;) Ni to kr neki samo doma narejen

Popravljeno . Popravil Stroj
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, in za to je bil potrebn ducatijev inžinir pa cela strokovna ekipa ;) Ni to kr neki samo doma narejen

Pa kaj sm reku da je doma narjen? Sicr pa na filmčku ni videt nobenga inžinirja...

KLIK Tle je filmček

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

marving je mislim da 65 jurjev (pise v enem izmed MotoSI-jev), in je originalna dodatna oprema, kot tudi odmicna gred (ne vem cene), tako da se vse lahko dobi ze z novim motorjem (drugace pa pri MotorJet-u, ki je uvoznik za MZ), kar je pa se tistih malenkosti (diza, pa mogoce se kak filter za zrak) so pa drobiz... ;)

A ni Sebrings tist avspuh? :hmm:

Drgač pa ja, še v priročniku piše da z avspuhom in novo gredjo naredi 22 KM.

Jao, sam da se mal dnarja nabere.... :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, vespa turbo če kaj pomaga

To si je nardil en inžiner z ducatija, in bog si ga vedi kako je naredil da ni mešance ven šopalo na auspuh

O temu filmčku je blo že govora, ko je hotu red arrow predelat skuterja na turbino .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker za 15KM tega ne potrebuješ...

Če gledamo z vidika tovarne....

Če gledamo z vidika posameznika->kupiš motor, ne 125ko :D

Bi blo pa zanimivo sprobat dat eno malo turbino na motor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker za 15KM tega ne potrebuješ...

Če gledamo z vidika tovarne....

Če gledamo z vidika posameznika->kupiš motor, ne 125ko :D

Bi blo pa zanimivo sprobat dat eno malo turbino na motor

Ja, tako kot so dali na peguota jetforce kateri proizvede okoli 20 km.

Aja, se da kupit aftermarket turbino za 125?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ni Sebrings tist avspuh? :hmm:

Drgač pa ja, še v priročniku piše da z avspuhom in novo gredjo naredi 22 KM.

Jao, sam da se mal dnarja nabere.... :devil:

ja, sebring je, moja napaka... :blush:

ne vem, js sm slisu 24 HP. 22, 24,vsekakor dosti bolj kulturno od 15 kljusetov.. :)

aja, za ceno turbine in predelave, pa za ceno tiste 125ke ki je zrtev v tem primeru, bi clovk dobil ze 600taka, ki bi "malo" bolj solidno potegnu ko 125 cc turbo.

jetforce turbo je pa za moje pojme brezvezna stvar. za 20 hp iz 125 cc ne rabis turbine (pa ni vazno ce gre za 2T ali 4T). tud za 42 HP ne, tako zadevo sem se sam imel doma. prav tako dvotaktna, kot tale vespa. ;) mislim, sej se fajn cuje tista oznaka TURBO, sam malo izpod casti bi mi blo met turbasa z 20 konji, se bolj bedasto bi se mi pa zdelo dat tisto razliko v denarju, ce pa z aprilio dobis vec za manj denarja... :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja, sebring je, moja napaka... :blush:

ne vem, js sm slisu 24 HP. 22, 24,vsekakor dosti bolj kulturno od 15 kljusetov.. :)

aja, za ceno turbine in predelave, pa za ceno tiste 125ke ki je zrtev v tem primeru, bi clovk dobil ze 600taka, ki bi "malo" bolj solidno potegnu ko 125 cc turbo.

jetforce turbo je pa za moje pojme brezvezna stvar. za 20 hp iz 125 cc ne rabis turbine (pa ni vazno ce gre za 2T ali 4T). tud za 42 HP ne, tako zadevo sem se sam imel doma. prav tako dvotaktna, kot tale vespa. ;) mislim, sej se fajn cuje tista oznaka TURBO, sam malo izpod casti bi mi blo met turbasa z 20 konji, se bolj bedasto bi se mi pa zdelo dat tisto razliko v denarju, ce pa z aprilio dobis vec za manj denarja... :grim

Lahko bi recimo naredili 4t agregat na RS-ki z turbino ali kompresorjem. Da bi bile dve izvedbe. Meni se bolj dopadejo 4t agregati, zaradi vzdrževanja. Recimo, če bi bil strošek izdelave 4t z turbino/kompresorjem na začetku malo dražji in bi bila s tem posledično tudi cena višja, bi se to pokrilo čez čas, ker nebi rabil olja in pa menjave batov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a misliš da čeprav je mašina bolj navita, jo maš pa za skos :? :grrr

lih tko bi mogu rihtat...lej jst smislm, da če bi nardil 125cc, enga 4T, enga pa 2T, pa oba z recimo 35HP, si upam rečt da bi 4T prej crknu, .....več premičnih delov, ketnca,odmična gred, ventili, turbina, hlajenje turbine and shit

Popravljeno . Popravil k0ci
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4T 35 HP sploh nardit neb mogu brez turbine, pa da bi blo se vsaj na pol vzdrzljivo, k bi se mogl sukat ko sam satan... :devil:

pa tud ce bi mel turbino, bi bla zivljenjska doba vprasljiva, kr na turbino tud delujejo giroskopske sile ob nagibih, ovinkih, itd, glede na to kak mala bi bla bi se morala sukat na vrtoglavih obratih (drugac bi masina mela preveliko turbo luknjo - majhna masina pac), in ko bi jo blo treba menjat bi se bolj bolela glava. :blush:

...a ni bolj na simpl met 125 cc 2T motor, za katerega dobis dele za vsakim vogalom, se ga na izi in poceni frizira, ima ogromen tuning potencial, in po vrhu se gre ko prasica? :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!