Skoči na vsebino

Kmetje in traktorji


Priporočene objave

Objavljeno

vsak dan ko se vozim opazam da so teli kmetje s traktorji prov ene kamikaze. Ti zapelje ven cist nepricakovano, pa prikolice na katerih prevazajo razne stvari sploh imajo izpravne, tko da recimo kakšne luči in žmigovci sploh niso vidni oz jih sploh ni in ne veš a bo zavil a bo šel naravnost. Obup, lahko bi policaji tud kej glede tega naredil ne pa da nas jebejo ko se 20 preveč prpeleš...

Objavljeno

Policaji kmete zafrkavali? HAHAHAHHHAHAAA! :lol: :lol:

So preveč presr..i za kaj takega. Vedo dobro, da je večina teh kmečkih kamikaz totalno pod gasom :drinking: in da so toliko omejeni, da so prepričani samo v svoj prav. Kmete ne briga nič drugega na svetu, kot njihova pravica, da serjejo po cesti, pa čeprav so si to pravico vzeli čisto sami in je le v njihovih glavah. Produkcija demokracije in slavne SLS! Preštejte koliko traktorjev je izpravnih in koliko registriranih oz. s svojo tablico ne le kar eno iz drugega traktorja. BLjaaaak!

Policaji so pa ene navadne reve in si ne upajo nesti glave pod kmečki polenček, čeprav so za to plačani. Bljaaak again!

Mogoče je tu delo tudi za enega od odsekov novega društva! Bomo poizkusili!

Pazite nase, pavri zihr ne bojo!!!

LP HHV

Objavljeno

se popolnoma strinjam s tabo skrajno neodgovorno od vseh vodilnih. Upam da bomo kaj dosegli z društvom. Zadnjič se mi je zgodilo da mi je prov nesramno zapeljal iz polja na cesto, ko ga sem ga pa prehiteval je pa vsa svinjarija izpod kolesa vame priletela...jebem mu m****.

:twisted:

Objavljeno

Na žalost je vse to res.

Že neštetokrat se mi je zgodilo da mi je izsilil kak traktorist, da o izpravnosti traktorjev niti ne govorim. Večinoma so traktorji neizpravni, brez luči, žmigavcem...še brez tablic včasih vidim kakega!

Pa to me tak razp...., pa te bi mi šli v Evropo??!!

Objavljeno

kamn u žep pa po njih...! :!:

Objavljeno

No dokler niste vozili endure po terenu nimate pojma kako zajebani so lahko kmetje. Eden me je z vilami lovil, drugi z staro zastavo. In najlepše je, da je bila celo državna zemlja. Glede policajev je pa tko. Ne morete jim očitati kake reve so, če pa ne dobijo z vrha ukaze naj kej naredijo. A je mogoče vojak reva če ne ubije sovražnika, ki ga provocira, pač zato ker mu tako niso ukazali iz generalštaba? :wink:

Objavljeno

Se strinjam.

Ko sem še kroslo fural sem si z dovoljenjem lastnika zemljišča uredil svojo progo (par ovinkov, skok...).

Ampak je to njegovega soseda tako motilo ko sem ril po travniku, ki je bil že v fazi zaraščanja, da mi je skozi progo ravno v najhitrejšem in nepreglednem delu privlekel eno veliko deblo z vejami.

ko sem priletel nisem imel časa niti po bremzi stisnit in me je vrglo v dolino kjer je bilo samo grmičevje visoko 2m in gosto kot pri norcih.

Tak da sem komaj izpod motorja zlezu pol sem se pa več k pol ure jebal da sem motor ven dubu.

Če bi ga takrat v roke dubu bi mu jajca potrgal.

LP

Leteči

Objavljeno

In kaj si storil pol, ko si motor ven dobil?

A si mu vrgel protezo v taisto grmovje?

Objavljeno

heh ponavadi pa po vrhu vozi traktor se kmetov mulo ... z izgovorom "sej prpele sam do travnika al pa nive or sth like that", sevede pa more do tja najveckrat po kaki cesti, ki res da ni najbolj prometna in policijsko nadzorovana, ampak ....

Objavljeno

Ne pretiravajte s pljuvanjem po traktoristih kar tako na splošno, ker so tudi oni udeleženci v prometu. Kolikor je meni znano zanje veljajo isti CPP-ji kot za ostale udeležence ( alkohol, vozniško dovoljenje, brezhibnost etc. ), je pa res, da policijska kontrola pri njih ni tako natančna, kot bi si kdo želel.

Sicer pa, naj vsak sam pomisli koliko mu največkrat kaže števec, ko se vozi skozi naselje :shock: :shock: :o

Objavljeno

Včasih ko sem pizdil čez kmete, so mi doma vedno rekli, da so oni čist cool, kaj bi pa jedli če jih nebi bilo. Ampak vseeno me pa nekaj stvari res moti:

1. Včasih njivo zorjejo čisto do asfalta in še pol bankine sabo odnesejo. Seveda potem z blatnimi gumam obračajo na cesti.

2. Kuruzo zasadijo spet čisto do roba cest. Preglednost se ful zmanjša, še posebej pri ovinkasti cesti. Mater jim!!! To jim najbojl zamerim!

3. Nepričakovano zavijanje levo (zo se pripelješ za njim) je pa že itak standard.

4. Pa gnojnico polivajo po območjih podtalnice. Ampak to je pa že druga zgodba.

Objavljeno
In kaj si storil pol, ko si motor ven dobil?

A si mu vrgel protezo v taisto grmovje?

Kaj protezo, najraj bi njega zabrisal.Pa veš kaka goščava je bla, da tud peš komaj čez prideš,ne pa z skoraj 90 kilskim motorjem v popolni opremi (oklep+vsi ščitniki) sem že mislu se usest pa na pomoč vpit.

LP

Leteči

Objavljeno

ej se cist strinjam z vami vsemi, sam kaj pa cmo narest, nic razen tega da se jim pazimo in da gledamo kaj bojo delal na cest.....no ja tak je zivlene....

Lp, ROk

Objavljeno
. Kolikor je meni znano zanje veljajo isti CPP-ji kot za ostale udeležence ( alkohol, vozniško dovoljenje, brezhibnost etc. ), je pa res, da policijska kontrola pri njih ni tako natančna, kot bi si kdo želel.

Glede Cpp-ja je pri traktorskem izpitu tako, da sicer res imaš en obvezen tečaj, na katerega hodiš tri dni po 1 uro. Na koncu imaš v rokah izpit za traktor, potrdila o opravljenem izpitu pa inštruktor prinese že kar na začetku s sabo (tako da definitivno naredi vsak: a ima kaj pojma ali nič).

Glede izpravnosti traktorjev je pa tudi tako, da imajo na vsake pol leta zbore starih traktorjev in za 3000 ali nekaj več SIT dobiš registrsko tablico in traktor je že registriran (????????izpravnost).

Zgodilo se je že, da se v naših koncih registriran in kao izpraven traktor po klancu ni mogel ustaviti in je tako naš avto podrsal po celi strani in odtrgal zadnji odbijač.

Vprašanje, če so na "registraciji" kaj pogledali zavore.

Objavljeno
Se strinjam.

Ko sem še kroslo fural sem si z dovoljenjem lastnika zemljišča uredil  svojo progo (par ovinkov, skok...).

Ampak je to njegovega soseda tako motilo ko sem ril po travniku, ki je bil že v fazi zaraščanja, da mi je skozi progo ravno v najhitrejšem in nepreglednem delu privlekel eno veliko deblo z vejami.

ko sem priletel nisem imel časa niti po bremzi stisnit in me je vrglo v dolino kjer je bilo samo grmičevje visoko 2m in gosto kot pri norcih.

Tak da sem komaj izpod motorja zlezu pol sem se pa več k pol ure jebal da sem motor ven dubu.

Če bi ga takrat v roke dubu bi mu jajca potrgal.

LP

Leteči

Najdejo se tudi taki, ki v višini vratu napeljejo bodečo žico na "progo". Konkreten primer se je končal najbolj tragično kot se je lahko. Kaj ljudi pripelje do takih dejanj mi res ne bo nikoli jasno, upam samo da dobijo kar si zaslužijo !

LP,

klemen

Objavljeno

Traktorji so največkrat take zadeve, da so cabrioleti. Zato načelno pomaga, če pred prehitevanjem potrobite. So na traktrojih radovedneži in vedno pogledajo kdo trobi. :lol:

Objavljeno

No jaz tudi zmeraj potrobim traktoristu.

Če ga pa vidim kje ob cesti, pa avtomatsko zmanšam hirtost, ker zmeraj pričakujem, na cesti, vsaj pol voza gnoja in blata.

Objavljeno

Mah, men osebno ni problem za traktorjem neki cajta furat, sej itak vem da ne bo šel iz maribora na njivo v celju. Problem so prikolce (ki kot smo že ugotovili nimajo smernikov) polne sena in vse ostale robe, ki ti leti direktno v oči. Pika na i je še alergija na takšne substance. Isti hec je tudi s tovornjaki, ki so do vrha naloženi z peskom...

Objavljeno

Glede Cpp-ja je pri traktorskem izpitu tako, da sicer res imaš en obvezen tečaj, na katerega hodiš tri dni po 1 uro. Na koncu imaš v rokah izpit za traktor, potrdila o opravljenem izpitu pa inštruktor prinese že kar na začetku s sabo (tako da definitivno naredi vsak: a ima kaj pojma ali nič).

Glede izpravnosti traktorjev je pa tudi tako, da imajo na vsake pol leta zbore starih traktorjev in za 3000 ali nekaj več SIT dobiš registrsko tablico in traktor je že registriran (????????izpravnost).  

Glede CPP-ja imaš delno prav. Vse to drži, če že imaš narejen izpit za avtomobil, drugače pa ima kandidat ravno tako vožnjo s traktorjem. Tečaj, ki si ga omenil je VARNO DELO S TRAKTORJEM, ki ga moraš obvezno narediti za traktorski izpit, vendar je čisto zgrešen. Kot si omenil na koncu vsak naredi, o varnem delu s traktorjem pa se ne naučiš kaj dosti. To vem zato, ker sem sam opravljal ta tečaj. Poanta tukaj je samo ta, da eni pokasirajo dosti dnarja, nč druzga.

Glede ispravnosti traktorjev gredo stvari na bolje, saj so pregledi sedaj bolj natančni. Problem pa so tukaj predvsem razne prikolice in priključki z neprimernimi ali manjkajočimi svetlobnimi oznakami.

Zaenkrat pa je najboljš za nas, da pri traktoristih podvojimo pozornost.

Žal, ne gre drugač!

Pa počas.

Objavljeno
Ne pretiravajte s pljuvanjem po traktoristih kar tako na splošno, ker so tudi oni udeleženci v prometu. Kolikor je meni znano zanje veljajo isti CPP-ji kot za ostale udeležence ( alkohol, vozniško dovoljenje, brezhibnost etc. ), je pa res, da policijska kontrola pri njih ni tako natančna, kot bi si kdo želel.

yep......vsi smo enaki; samo nekateri so bolj enaki,kot ostali.

Objavljeno

Sam kot voznik in predvsem uporabik traktorja bom tole tako komentiral:

Se vi sploh zavedate, da tudi traktoristi plačujejo bencinski tolar na gorivu, pa ga večinoma porabijo na njivah gozdih vinograhih in še tako neprej, pa ne bodo smeli nikoli iti na avtocesto. Res je da večini kmetov nima izpravnih luči na prikolici, ker jih zelo hitro polomiš, če so serijsko pritrjene in to samo tako, da spustiš stranico prikolice in luči več ni. Tako se sam doma popravil namestitev luči, pa se pojavi težava ko nakladaš zadeve na prikolico in ti kaj pade dol in pretrga kabel od traktorja do prikolice ali pa ga samo poškoduje in tega sploh na hitro ne opaziš.

Ker se pa vozniki traktorjev vozijo ta čudno je pa v tem, da se ti pelji z motorjem 10 ali 20 km/h čisto ravno pa te bomo videli kako boš vijugal, pri zavijanju pa večinima nekateri tud vozniki predvsem avtomobilo delajo take usodne napake, da ne dajejo smerokaza ali pa zadnji meter, samo voznik hitrih vozil se hitro umakne s ceste in ne tako kot traktorist, ki takrat pelje samo do 10 km/h, ker po pokvarjenih slovenskih cestah ne more tudi hitreje peljati, ker še do sedaj nisem videl traktorja ki bi imel amortizerje v podvozju.

PAZITE PA NA TOLE

Kdaj je največ traktoristov na cesti.

KONEC APRILA IN MAJA

V ŽETVI SE POJAVIJO KOMBANJI, KI SO 2× ŠIRŠI

AVGUSTA SEPTEMBRA IN OKTOBRA

Zato tudi takrat morati motoristi kot ostali vozniki prometa imeti malo rezerve glede traktorja. Ker zaleteti v traktor je tako kot se zaleteti v 3 tonski kup železja.

Imel sem tudi lepo izkušnjo, ko mi je na rahlo pregledmen ovinku en norec z avtom sekal ovinek, ker pa je bilo to dva ovinka pred domom in sem ga prej videl, sem že malo zaviral tako da je bilo samo 5 cm razlike med mojo sprednjo 1 meterskim kolesom in sem mu tudi zatrobil tako da se je ustavil in se je začel dreti name kako se vozim, a na ovinku je prostora za srečanje dveh tovornjakov ne pa norca z vozilom, ki še ne more se srečati s traktoristom. Ovinek pa dobro poznam, ker je bilo že kar nekaj trkov, ker ljudje radi sekajo ovinke.

PAZITE NA TRAKTORISTE, KER VOZIJO ČISTO KRATKE RELACIJA PO CESTI IN TUDI VEČINA JIH MISLI, DA SO DOMA NA DVORIŠČU.

To je moja zaključna misel v tej objavi. Upam da ni preveč tiskarsih napak, ker ne berem kaj sem napisal.

Objavljeno
... PAZITE NA TRAKTORISTE, KER VOZIJO ČISTO KRATKE RELACIJA PO CESTI IN TUDI VEČINA JIH MISLI, DA SO DOMA NA DVORIŠČU ...

... saj ne boš jezen, če malo popravim tale tvoj stavek:

... PAZITE SE TRAKTORISTOV, KER VOZIJO ČISTO KRATKE RELACIJA PO CESTI IN TUDI VEČINA JIH MISLI, DA SO DOMA NA DVORIŠČU ...

... isto velja pa tudi za vse ostale ...

Objavljeno

Jozl: te čisto razumem kaj misliš (ko bi le lektor bil istega mnenja :lol:

Se bomo potrudili in pazili na traktoriste.

P.S.:lepo da si se potegnil za voznike traktorjev, ko pa vsi samo pljuvajo čez njih. Sam sicer nisem ravno vesel ko vidim kolono pred njo pa traktor, vendar bolje to kot pa razni divjaki z drugimi vozili, ki namesto 10km/h vozijo 110 km/h.

P.P.S.: ko sem začel brati to pismo sem bil slabe volje(težave doma), ko pa sem ga končal sem bil dosti boljše volje....a bi mogoče kateri izmed vas bralcev vedel zakaj je temu tako? :wink:

Objavljeno

Ja glede izpita je pa tako.Moraš ga imet ampak tri četrt voznikov ga nima.To so večinoma penzionisti nad 65 let ki za kakšen CPP še slišal niso,pa tudi njihovih psihofizičnih sposobnosti ne bi omenjal.

S tehničnimi je pa tako, da pejte enkrat pogledat kako izgledajo pa vam bo vse jasno, je vse bolj na easy.

So se tud pri nas že dogajale nesreče s traktorji tok da so se v njih zaletavali že kamioni in motoristi.Nazadnje je motorist priletel v traktor ko ga je prehiteval, traktorist je pa zavil levo na njivo brez pogleda nazaj ali smerokaza.Na srečo je ostal živ ampak udarec je bil pa tako močan da je traktor prelomilo na pol.

LP

Leteči

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!