netopir1930 Objavljeno April 9, 2005 Opozori Objavljeno April 9, 2005 (popravljeno) Včerajšnje testiranje v Barceloni: Barcelona - 08/04/2005 1 . K. Raikkonen - McLaren Mercedes MP4- 20 - 1:15.389 (+ 0.000 ) - 65 laps 2 . A. Wurz - McLaren Mercedes MP4-19B - 1:15.536 (+ 0.147 ) - 65 laps 3 . F. Massa - Sauber Petronas C24 - 1:16.565 (+ 1.176 ) - 92 laps 4 . N. Heidfeld - BMW Williams FW27 - 1:16.600 (+ 1.211 ) - 99 laps 5 . A. Pizzonia - BMW Williams FW27 - 1:16.615 (+ 1.226 ) - 59 laps 6 . M. Schumacher - Ferrari F2005 - 1:16.870 (+ 1.481 ) - 28 laps 7 . E. Bernoldi - BAR Honda 007 - 1:17.459 (+ 2.070 ) - 63 laps 8 . T. Sato - BAR Honda 007 - 1:17.875 (+ 2.486 ) - 115 laps 9 . L. Badoer - Ferrari F2004M - 1:18.041 (+ 2.652 ) - 24 laps 10 . V. Liuzzi - Red Bull Racing RB1 - 1:18.151 (+ 2.762 ) - 61 laps Zanimivost je mogoče ta, da je bil A.Wurz z modificiranim lanskim modelom MP4-19B hitrejši od novega Ferrarija F2005 in to več kot 1 sekundo!! :grim Popravljeno April 9, 2005. Popravil netopir1930
blondini Objavljeno April 9, 2005 Opozori Objavljeno April 9, 2005 Zanimivost je mogoče ta, da je bil A.Wurz z modificiranim lanskim modelom MP4-19B hitrejši od novega Ferrarija F2005 in to več kot 1 sekundo!! :grim ← Pa od Williams-a tudi.... :devil: :lol1:
Jure007 Objavljeno April 9, 2005 Avtor Opozori Objavljeno April 9, 2005 Fia sklicala sestanek moštev Sestanek naj bi bil 15. aprila v Parizu. Pogovarjali naj bi se o pravilih za sezono 2008, a kot kaže, naj bi vsa moštva bojkotirala ta sestanek razen moštva Ferrari. To naj bi se nekoč že zgodilo in sicer januarja tega leta, ko so na sestanek prišli le predstavniki Ferrarija. Kot je povedal predstavnik FIA-e, so vsa moštva dobila povabila, vendar se bodo sama odločila, ali bojo prišla na sestanek. Pravila za sezono 2008 pa morajo biti dorečena do konca tega leta, Novo pogodbo pa so do sedaj podpisali le pri Ferrariju. Bojkot na spreminjanje pravil ne bo vplival, saj pogodba ne zahteva soglasja moštev. Sestanek pa naj bi imel namen le posvetovanje. In pri vsem tem se sprašujem: Zakaj moštva ne sodelujejo s FIA-o in zakaj potem nekateri nasprotniki Ferrarija jokajo, da je FIA na njihovi strani :hmm:
netopir1930 Objavljeno April 9, 2005 Opozori Objavljeno April 9, 2005 Fia sklicala sestanek moštev Sestanek naj bi bil 15. aprila v Parizu. Pogovarjali naj bi se o pravilih za sezono 2008, a kot kaže, naj bi vsa moštva bojkotirala ta sestanek razen moštva Ferrari. To naj bi se nekoč že zgodilo in sicer januarja tega leta, ko so na sestanek prišli le predstavniki Ferrarija. Kot je povedal predstavnik FIA-e, so vsa moštva dobila povabila, vendar se bodo sama odločila, ali bojo prišla na sestanek. Pravila za sezono 2008 pa morajo biti dorečena do konca tega leta, Novo pogodbo pa so do sedaj podpisali le pri Ferrariju. Bojkot na spreminjanje pravil ne bo vplival, saj pogodba ne zahteva soglasja moštev. Sestanek pa naj bi imel namen le posvetovanje. In pri vsem tem se sprašujem: Zakaj moštva ne sodelujejo s FIA-o in zakaj potem nekateri nasprotniki Ferrarija jokajo, da je FIA na njihovi strani :hmm: ← naj ti v parih besedah pojasnim zakaj bojkotirajo... bojkotirajo zato, ker si moštva želijo, da bi o spremembah pravil morali odločati skupaj in ne samo enostransko, da FIA reče takšna bodo pravila in potem tako mora biti... zato se pa zmeraj bolj govori o vzporednemu tekmovanju, kjer bi moštva odločala o pravilih in ne neka organizacija!! in vprašanje tebi nazaj, zakaj pa misliš da Ferrari vztraja pri FIA?!
tomos Objavljeno April 9, 2005 Opozori Objavljeno April 9, 2005 Moštva dirkajo in imajo finančna tveganja z do 400 milijonskimi vložki, dirkači tvegajo svoja življenja, na ta račun delujejo organizacije, ki imajo vsaka zaposlenih preko 500 ljudi, vse odločitve o pravilih pa sprejema FIA. A je to normalno? Nop!! Zato bojkotirajo. Ferrari pa ni bil ravno povabljen v novo prvenstvo, ki se pripravlja. So glasovali, če bodo dovolili da se tudi moštvo Ferrarija pridruži novemu prvenstvu, tko da se Ferrari ni glih dobro počutil in zato še bolj navdušeno hodijo na vse možne sestanke, ki jih skliče FIA.
Jure007 Objavljeno April 10, 2005 Avtor Opozori Objavljeno April 10, 2005 naj ti v parih besedah pojasnim zakaj bojkotirajo... bojkotirajo zato, ker si moštva želijo, da bi o spremembah pravil morali odločati skupaj in ne samo enostransko, da FIA reče takšna bodo pravila in potem tako mora biti... zato se pa zmeraj bolj govori o vzporednemu tekmovanju, kjer bi moštva odločala o pravilih in ne neka organizacija!! in vprašanje tebi nazaj, zakaj pa misliš da Ferrari vztraja pri FIA?! ← Samo nekaj ne razumem: Moštva naj bi sama odločala o pravilih :hmm: Se pravi: Vemo da FIA razpiše tudi dirke, saj FIA pomeni mednarodna avtomobilistična organizacija.... Zakaj potemtakem ni takih trenj v Rallyju npr.? Zakaj bi moštva odločala o pravilih in varnosti, ko pa vemo, da vsako moštvo teži k temu, da bi biu njihov avto čim hitrejši, čim lažji in čim nevemkajše? Kdo bi potem te pravila nadziru? Moštva sama? Pomoje da bi se skregal prej kot pa s FIA-o. Sej ne rečem: tut moštva bi mogla met kakšno besedo pri določanju pravil, samo nekateri, ki smo bili že na kakem sestanku, tudi za naše moto dirke vemo, da čim nekdo nekaj predlaga, to ni všeč drugemu in tretjemu, in ta zopezt predlaga nekaj kar zopet ni všeč temu in onemu in nastane špetir. Ravno tako se bo dogajalo tukaj, verjemte. Zato je potrebna neka organizacija, ki koordinira pravila, se pa strinjam, da bi mogla tudi moštva imeti kakšno besedo.
blondini Objavljeno April 10, 2005 Opozori Objavljeno April 10, 2005 Samo nekaj ne razumem: Moštva naj bi sama odločala o pravilih :hmm: Se pravi: Vemo da FIA razpiše tudi dirke, saj FIA pomeni mednarodna avtomobilistična organizacija.... Zakaj potemtakem ni takih trenj v Rallyju npr.? Zakaj bi moštva odločala o pravilih in varnosti, ko pa vemo, da vsako moštvo teži k temu, da bi biu njihov avto čim hitrejši, čim lažji in čim nevemkajše? Kdo bi potem te pravila nadziru? Moštva sama? Pomoje da bi se skregal prej kot pa s FIA-o. Sej ne rečem: tut moštva bi mogla met kakšno besedo pri določanju pravil, samo nekateri, ki smo bili že na kakem sestanku, tudi za naše moto dirke vemo, da čim nekdo nekaj predlaga, to ni všeč drugemu in tretjemu, in ta zopezt predlaga nekaj kar zopet ni všeč temu in onemu in nastane špetir. Ravno tako se bo dogajalo tukaj, verjemte. Zato je potrebna neka organizacija, ki koordinira pravila, se pa strinjam, da bi mogla tudi moštva imeti kakšno besedo. ← Pa saj jo imajo. Že od nekdaj FIA ne more spreminjati pravil brez soglasja vsaj 80% vseh moštev, razen seveda, kadar gre za varnost. In FIA je vsa letošnja nova pravila, ker se moštva o njih nikakor niso mogla dogovoriti med sabo, vpeljala ravno pod krinko varnosti, ker je po Ralfovi nesreči na vsak način hotela zmanjšati hitrost dirkalnikov. Drugače pa imajo moštva F1 tehnično skupino imenovanoTWG, ki sodeluje z FIO na področju pravil..... Kar pa se GPWC-ja tiče je bil Ferrari(FIAT) eden od ustanovnih članov. Gre pa seveda zopet za denar. 75% lastniki cirkusa imenovanega F1 so banke, ki za šport ne naredijo nič, vlečejo pa ogromne dobičke skupaj z gospodom Eccelstonom, za sama moštva pa ostajajo samo droptine. Vidite in to je razlog zaradi katerega je nastal GPWC in ne pravila. In zakaj je Ferrari podaljšal cocorde agrimeent do leta 2012. Ja zato vendar ker je Ferrari in ker brez Ferrarija ni F1. Pa še veliko več $$$$$ so si izborili, kot ga dobijo danes. Iste možnosti imajo seveda tudi ostala moštva, ki pa se za enkrat še nočejo pogajat z FOM-om, in vztrajajo pri GPWC, kjer bodo imela 100% nadzor nad denarjem.... :P
netopir1930 Objavljeno April 10, 2005 Opozori Objavljeno April 10, 2005 Pa saj jo imajo. Že od nekdaj FIA ne more spreminjati pravil brez soglasja vsaj 80% vseh moštev, razen seveda, kadar gre za varnost. In FIA je vsa letošnja nova pravila, ker se moštva o njih nikakor niso mogla dogovoriti med sabo, vpeljala ravno pod krinko varnosti, ker je po Ralfovi nesreči na vsak način hotela zmanjšati hitrost dirkalnikov. Drugače pa imajo moštva F1 tehnično skupino imenovanoTWG, ki sodeluje z FIO na področju pravil..... Kar pa se GPWC-ja tiče je bil Ferrari(FIAT) eden od ustanovnih članov. Gre pa seveda zopet za denar. 75% lastniki cirkusa imenovanega F1 so banke, ki za šport ne naredijo nič, vlečejo pa ogromne dobičke skupaj z gospodom Eccelstonom, za sama moštva pa ostajajo samo droptine. Vidite in to je razlog zaradi katerega je nastal GPWC in ne pravila. In zakaj je Ferrari podaljšal cocorde agrimeent do leta 2012. Ja zato vendar ker je Ferrari in ker brez Ferrarija ni F1. Pa še veliko več $$$$$ so si izborili, kot ga dobijo danes. Iste možnosti imajo seveda tudi ostala moštva, ki pa se za enkrat še nočejo pogajat z FOM-om, in vztrajajo pri GPWC, kjer bodo imela 100% nadzor nad denarjem.... :P ← in od kje tebi ta smešen podatek!?!? FIA ne rabi soglasja 80% moštev ampak lahko pravila spreminja na način, ki ga želi... razen, če ti smatraš, da so določena pravila, kot so ukinitev "slick" gum, zmanjšanje aerodinamike, zmanjšanje prostornine motorjev, en komplet gum čez cel dirkaški vikend itd., uveljavljena zaradi "varnosti"!! skoraj vsa ta pravila, ki sem jih naštel niso v prid varnosti!!
netopir1930 Objavljeno April 10, 2005 Opozori Objavljeno April 10, 2005 pa še to, lahko se zgodi, da bo kmalu Ferrari ostal sam v takoimenovani F1 in vsa druga moštva v GPWC, kjer bodo imela vsekakor večji pregled nad delovanjem organizacije (predvsem, kar se tiče $$$) in možnost soustvarjanja pravil... potrebno je vedeti, da brez moštev, ki so sedaj v F1, B.Eccelstone in M.Mosley ne moreta preživeti!! :BUA: pri Ferrariju jim je pa najbrž zelo všeč, ker vedno dobivajo največji kos "denarne pogače"... :SS
Jure007 Objavljeno April 10, 2005 Avtor Opozori Objavljeno April 10, 2005 potrebno je vedeti, da brez moštev, ki so sedaj v F1, B.Eccelstone in M.Mosley ne moreta preživeti!! :BUA: ← To TI misliš, da Berni pa Maks ne morta prežvet brez F1... Zapomni si: FIA ni F1
blondini Objavljeno April 10, 2005 Opozori Objavljeno April 10, 2005 in od kje tebi ta smešen podatek!?!? FIA ne rabi soglasja 80% moštev ampak lahko pravila spreminja na način, ki ga želi... ← Ti, kot "velik" poznavalec F1 bi pa to že lahko vedel :BUA: razen, če ti smatraš, da so določena pravila, kot so ukinitev "slick" gum, zmanjšanje aerodinamike, zmanjšanje prostornine motorjev, en komplet gum čez cel dirkaški vikend itd., uveljavljena zaradi "varnosti"!! skoraj vsa ta pravila, ki sem jih naštel niso v prid varnosti!! ← Pa daj že enkrat začni brati moje poste tako, kot sem ti že enkrat predlagal, od črke do črke, če ne gre drugače....pa boš mogoče razumel kaj sem napisal. Pravila v F1 sta TWG in FIA začela spreminjati zaradi stoškov, ki so šli v neskončnost...samo za razvoj motorjev so lansko leto moštva dala miljardo evrov.. in pa hoteli so zmanjšati hitrost in stabilnost dirkalnikov v ovinkih in s tem omogočiti prehitevanja na stezi namesto v boxih, kar jim je do neke mere tudi uspelo. P.S. ker moštva niso predložila sprememb pravil, ki bi pripeljali do zgoraj omenjenih sprememb, jih je pod KRINKO varnosti FIA sama. :P
blondini Objavljeno April 10, 2005 Opozori Objavljeno April 10, 2005 pa še to, lahko se zgodi, da bo kmalu Ferrari ostal sam v takoimenovani F1 in vsa druga moštva v GPWC, kjer bodo imela vsekakor večji pregled nad delovanjem organizacije (predvsem, kar se tiče $$$) in možnost soustvarjanja pravil... potrebno je vedeti, da brez moštev, ki so sedaj v F1, B.Eccelstone in M.Mosley ne moreta preživeti!! :BUA: pri Ferrariju jim je pa najbrž zelo všeč, ker vedno dobivajo največji kos "denarne pogače"... :SS ← Do konca sezone 2007 se to zagotovo ne bo zgodilo :nono:
pirrulz Objavljeno April 10, 2005 Opozori Objavljeno April 10, 2005 pa še to, lahko se zgodi, da bo kmalu Ferrari ostal sam v takoimenovani F1 in vsa druga moštva v GPWC, kjer bodo imela vsekakor večji pregled nad delovanjem organizacije (predvsem, kar se tiče $$$) in možnost soustvarjanja pravil... potrebno je vedeti, da brez moštev, ki so sedaj v F1, B.Eccelstone in M.Mosley ne moreta preživeti!! :BUA: pri Ferrariju jim je pa najbrž zelo všeč, ker vedno dobivajo največji kos "denarne pogače"... :SS ← stari, že nekaj časa spremljam tvoja izvajanja in moram reči, da se me počasi loteva nek čuden občutek, da ti Ferrari ni ravno pri srcu :hmm: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1:
tomos Objavljeno April 11, 2005 Opozori Objavljeno April 11, 2005 pa še to, lahko se zgodi, da bo kmalu Ferrari ostal sam v takoimenovani F1 in vsa druga moštva v GPWC, kjer bodo imela vsekakor večji pregled nad delovanjem organizacije (predvsem, kar se tiče $$$) in možnost soustvarjanja pravil... potrebno je vedeti, da brez moštev, ki so sedaj v F1, B.Eccelstone in M.Mosley ne moreta preživeti!! :BUA: pri Ferrariju jim je pa najbrž zelo všeč, ker vedno dobivajo največji kos "denarne pogače"... :SS ← A uporabniki vidite neko povezavo med tem kar je netopir napisal in gumami Bridgestone? Najprej probava Ferrari druga moštva zrint ven in s tem postat glavni petelin na gnoju, ko jim pa to uspe in ostanejo sami, pa jokajo, da Bridgestone nima dovolj testnih kilometrov in cmihajo, da so edina resna ekipa, ki uporablja Bridgestonove gume. :hmm:
Jacque Objavljeno April 11, 2005 Opozori Objavljeno April 11, 2005 (popravljeno) ..vsekakor je Ferrari edina ekipa, ki je s temi gumami osvjila naslov! :) ...ampak so gume še vedno podn. Popravljeno April 11, 2005. Popravil Jacque
Jure007 Objavljeno April 12, 2005 Avtor Opozori Objavljeno April 12, 2005 Montoya junior je tu! Vsi navijači Juana Pabla Montoye boste zagotovo veseli novice, da se je družini Montoya pridružil še en "dirkač". Seveda dirkač pod vprašajem, sigurno pa ga bomo nekje v prihodnosti videli v kakšnem od avto-moto športu. Juan Pablo Montoya je v ponedeljek namreč dobil prvorojenca Sebastiana. Montoya naj bi se za volan F1 po nesreči vrnil že v Imoli, če pa ga vendarle še ne bo, pa ga bo zamenjal Aleksander Wurz.
Gregs Objavljeno April 15, 2005 Opozori Objavljeno April 15, 2005 F1 Sound ← Tole se pa fajn sliši... :OK:
Jure Objavljeno April 15, 2005 Opozori Objavljeno April 15, 2005 Hehe, res je! :OK: :OK: A pa to gredo dejansko skozi tako plameni ven? Ali je bilo samo tukaj na predstavitvi tako narejeno, da je bilo mal showa? :hmm:
blondini Objavljeno April 16, 2005 Opozori Objavljeno April 16, 2005 (popravljeno) 19000 obratov na minuto, pa 10 valjev se mora nekje poznat.. :grim a ja, pa nobenega prisilnega hlajenja :grrr Popravljeno April 16, 2005. Popravil blondini
SeLoTeJp Objavljeno April 19, 2005 Opozori Objavljeno April 19, 2005 A si upa kdo napovedat prvih nekaj mest na dirki v nedeljo? :naughty: :)
IBA Objavljeno April 20, 2005 Opozori Objavljeno April 20, 2005 A si upa kdo napovedat prvih nekaj mest na dirki v nedeljo? :naughty: :) ← ha, ha, gremo probat :010 1. Alonso 2. Miha 3. Raikonen 4. Ralf 5. Weber 6. Truli 7. Haidfeld 8. Button Kdo zbere največ točk, da za :beer2:
Jacque Objavljeno April 20, 2005 Opozori Objavljeno April 20, 2005 (popravljeno) Miha, Rubinjo, Alonso :) :? Popravljeno April 20, 2005. Popravil Jacque
pupa Objavljeno April 20, 2005 Opozori Objavljeno April 20, 2005 Jst mam pa sam eno vprašanje :blush: :blush: zadnje čase nič ne spremljam več dirk - a je Šumi sploh kako že do konca odpeljal??? :oops: :oops: :rolleyes:
pirrulz Objavljeno April 20, 2005 Opozori Objavljeno April 20, 2005 Jst mam pa sam eno vprašanje :blush: :blush: zadnje čase nič ne spremljam več dirk - a je Šumi sploh kako že do konca odpeljal??? :oops: :oops: :rolleyes: ← priporočam ti, da jih tudi v bodoče, ko bodo rdeči spet zmagovali, ne spremljaš, da se ne boš preveč jočkala :angry: :devil: :devil: (drugače pa je odgovor ja)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se