Skoči na vsebino

friziranje 2T strojev


klemen

Priporočene objave

Hja,

15 let nazaj sem začel s prvim tomosovim avtomatikom, nadaljeval z APN4, APN 6, SLC 15 ... v raznih kombinacijah... in končal z E90. Na vseh je bilo obvezno poliranje kanalov, tretji pretočni kanal, nižanje glave ...

Mogoče se bom lotil spet, ko bo imel moj mulc motor ... aja sej to pa ni dobro, se bom rajši naučil blokirat mašine.

Botomline. Rajši pusti pri miru in sparaj za močnejši motor, ker boš svojemu s friziranjem samo skrajšal življensko dobo motorja. Verjemi. Preverjeno !!

hotschko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Podloži tesnila pod cilinder in sorazmerno temu znižaj glavo (ne pretiravaj), nadomesti sesalne lamele s tršimi (spet upoštevaj nasvet iz oklepaja), vstavi večjo dizo, ali povečaj originalno (!!!) in povečaj odprtine na air boxu.

To so splošna navodila za male 2T motorje, morda ima Mito še kakšne svoje "cake", kakšnih radikalnih posegov, se pa tu ne da opisati (obseg).Aja, kanale popravi samo toliko, kolikor ti strižejo odlitki bloka na sesanju in prehode pretočnih kanalov iz bloka na cilinder.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri 2-T motociklih dosti naredi ustrezene dize(uplinjač) in auspuh.

Večji poseg je pa zamenjava bata z racing batom (ne vem kdo kje kak,...) pa blajarce, ... ah de ne bom kaj pametoval. Ne vem če se ti splača kaj drugega kot auspuh+fergazer - se pa bo tudi to dosti poznalo proti serijskim.

DDV in baterije ze vkljuceni v ceno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem se s tem ukvarjal na motorju za motocross (Honda cr 125).

Pod prvo lahko glavo spustiš v nulo in spoliraš kanale.Sledi zamenjava bata (racing varianta).Možno je tudi da dobiš fergazarje od 250 motorja ki pasajo na tvojega,vendar mislim da bo to težje izvedljivo zato poskusi raje z dizami.Dobi se tudi zadeva ki je kakor ene vrste bypass zračnega filtra in se montira na fergazarje in kadar rabi zraka ga potegne direkt (mislim da se zadevo dobi pri Tonkotu v Hrastniku).

Priporočam pa ti tudi zamenjavo izpuha.

Najbolj pa zažge če poznaš koga, ki ti lahko zrihta kerozin (avio bencin-mislim da ima 110 oktanov)ki ga potem mešaš v pravilnem razmerju z 98 oktanskim.Vendar pri tem je obvezna uporaba olja za mešanico Castrol A 747.

Tako uštiman motor (približno)je vozil državni prvak Roman Jelen in lahko ti povem da zadeva trga (na progi motor leti kot šus).

Vendar se tukaj pojavi vprašanje vzdržljivosti tako da se ti splača premisliti kaj storiti.

P.S. Vse našteto velja za motocross motorje, vendar mislim da bistvene razlike v mašini ni.

LP

Leteči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote: Najbolj pa zažge če poznaš koga, ki ti lahko zrihta kerozin (avio bencin-mislim da ima 110 oktanov)ki ga potem mešaš v pravilnem razmerju z 98 oktanskim.Vendar pri tem je obvezna uporaba olja za mešanico Castrol A 747.

Kerozin je gorivo za reaktivne motorje in nima nobene zveze z visokooktanskim avio bencinom za batne motorje.Avio bencin lahko dobiš na vsakem športnem letališču, če le koga vsaj za silo poznaš.Meša se lahko nekje do razmerja 50 - 50, uporabljaš lahko katerokoli vrhunsko 2T olje, samo ta olja se morajo dodajati direktno v bencin in ne preko črpalke.

Ampak s tem samo omogočiš predelavo glave na višje kompresijsko razmerje, zaradi avio bencina samega pa motor ne gre nič bolj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nasvet hm??

Če rabiš motor za tekmovanja potem se to 'splača' če pa ga misliš met za na cesto pol ne pretiravi saj pri mito že pr 5000km loh menaš bate in podobno kar pa ni poceni!Tako upoštevaj zgoraj navedeno-predvsem si kupi močnejši motor takoj ko bo prilika!

Pa srečno vožnjo!

Ciao,by Pero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote: Kerozin je gorivo za reaktivne motorje in nima nobene zveze z visokooktanskim avio bencinom za batne motorje.Avio bencin lahko dobiš na vsakem športnem letališču, če le koga vsaj za silo poznaš

Ops! Moja napaka.Je prav tako kot si ti napisal (avio bencin)vem da zadeva smrdi skoraj kot nafta.

quote: Meša se lahko nekje do razmerja 50 - 50, uporabljaš lahko katerokoli vrhunsko 2T olje, samo ta olja se morajo dodajati direktno v bencin in ne preko črpalke.

Ne vem če je vsako olje dobro (na primer castrol TTS že ni bil primeren)vsekakor tukaj ni za šparat in kolikor je meni znano je A 747 špica.

quote: Ampak s tem samo omogočiš predelavo glave na višje kompresijsko razmerje, zaradi avio bencina samega pa motor ne gre nič bolj.

Tako sem tudi napisal najprej spusti glavo pol šele pride avio bencin na vrsto.

Pa še zanimivost:Na tem motorju je bilo potrebno menjat bat na vsakih sedem ur obratovanja (cena za komad je bila 25k SIT)

Sedaj pa premisli ali se splača!!

LP

Leteči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje, najlepša hvala za nasvete; - brez zamere

ampak to sm že vse vedu:) Zanima me sam kok se glavo spusti,

(ne vem če ste jo že vidl)ker ni taka kot na drugih motorjih.

Če bi jo zbrusu, ne bi mogu dat tesnila vmes. Tesnilo sta v bistvu

dve okrogli gumici (ne vem kok bi se boljš izrazu)in greta v dve

zarezi na glavi - če bi jo zbrusu, ne bi šlo skupi...

Kukr se jst spoznam je kerozin slabši bencin kot pa navadni 98 oktanski.

Avspuh je že orginal brez prekatov, tko da skor nima smisla kej druzga gor devat. Uplinjač je mikuni 35, kar je po moje tut dost za tak motor.

Mislu sm sam, če kdo ve kok bi se dal kej bat sfrizirat (pr kerih kanalih bi se ga dal zbrusit).

Zanima me pa še kok si mislu da bi spoliru kanale (se da to nardit doma?). Slišu sm že za kromiranje kanalov, sam je baje predrago...

LP

jura

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če si že vse vedel, bi potem že zdavnaj lahko sfriziral tvoj motor in bi sedaj po delavnici že ležalo nekaj zaribanih batov, cilindrov, ojnic in podobnega, ker samo tako se lahko kaj naučiš.Če pa vse znaš, pa ne upaš ali ne moreš tega narediti, kupi racing kit in ga daj nekomu vgraditi, ali pa - še najbolje pusti motor pri miru!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne ni dovoljen pa ga vseeno vsi boljši uporabljajo.Sicer to tudi tekmeci vejo pa se nobeden ne pritoži ker vedo da motor pri motocrossu igra zelo majhno vlogo.

Ko so bili dnevi motocrossa na Rakeku je recimo Roman Jelen dol udaril vse na 250 ccm motorjih pa čeprav jim proga skoraj bolj odgovarja.

Tudi če bi mu dali serijski motor mislim da mu pri vsi Slovenski konkurenci ni problem zmagati.

Lp

Leteči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole bi Romanu povedu:

Če te že zanima zaka nisem še prej friziru motorja ... sej sm

ga zdej čez zimo pa me je zanimal če se da še kej druzga nardit.

Glede blajerc pa batov, pa zaribanih cilindrov, ti pa lahka

povem da jih mam kr neki od štirjaka k smo jih friziral...

Kitov pa ne mislim kupvat k predrag pride....

jura

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 let pozneje...
Fantje, najlepša hvala za nasvete; - brez zamere

ampak to sm že vse vedu:) Zanima me sam kok se glavo spusti,

(ne vem če ste jo že vidl)ker ni taka kot na drugih motorjih.

Če bi jo zbrusu, ne bi mogu dat tesnila vmes. Tesnilo sta v bistvu

dve okrogli gumici (ne vem kok bi se boljš izrazu)in greta v dve

zarezi na glavi - če bi jo zbrusu, ne bi šlo skupi...

A nista ti 2 gumici zato d ti držita vodo, ker predvidevam d maš vodno hlajenje. Težko kaj narediš. lahk pa daš v izgorevalni prostor navarit malo aluminija in bo isto.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer pa ta tema je povsem nepotrebna ker itaq vse zveš v posameznih kategorijah mito, RS,nsr,DT,derbi in tako dalje. Je tm use povedano kar je potrebno. 2takt je 2takt za use isto vela.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 7 mesecev pozneje...

ok odpiram novo temo ker pomoje to zanima dost novincev tko da bolš da je ena tema odprta k da se u vsako temo piše isto pa se sam smeti...

no zdej se bom pa končno zjasnu kaj me zanima...

jst mam cagiva mito 125 in me zanima kako bi jst naredu kompromis:odpiranje zračnega filtra(boljši zvok :OK: ) brez ribanja mašine(to pa ni dobr :BUA: )...

dejte mi mal svetovat...oz mi povejte kdo je to že delu..

vem da je treba neki štelat fergi sam nč točno določenega ne vem...

HELP ME :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potem pa raje odprti še eno temo z velikim naslovom AIRBOX. :OK:

Pa ne pozabi dat 10 vprašajev na konec.

Lahko pa preletiš še tole, če je kaj pametnega notr.

filtri

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jah tuki sam teli skuteristi neki prbijajo...nč pa mentga ni...sej bom pogledu pa to..

sam tko me je zanimal za 125 pa to...sej vem da je ubistvuuse isto sam usen...vi k mate oz ste mel 125 ste(smo :P ) bl odrasli k uni...in lahko mal bl strokovno poveste...

se prav jst dam dol pokrov...tko da mam samo spodn del ohišja pa pustim tisto gobico al mrežco al kako se tej stvari reče gor pa jo prlimam tko k si ti grilzz napisu...kaj nej pa pr fergiju delam??

kako ga nej naštelam...a odprem bencin al zmanšam zrak al kako??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst mam na rski na airboxu vzete sam dve cevke ven,pa je dosti bolsi zvok,pa gre tud se zaenkrat normalno,mam pa se v nacrtu kaj se tica zvoka-se bolj odpret airbox in pa stanga v auspuh(ena majhna,da ne bo norc16 narobe razumel :D)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!