Avatar Objavljeno December 28, 2005 Deli Objavljeno December 28, 2005 Ponavadi je ravno obratno, da je poz. pokrit s kapico. Bom še enkrat prečekiral kateri je pokrit. Potem je ok, če je samo eden "oblazinjen"? In zakaj je temu tako? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Amper Objavljeno December 28, 2005 Deli Objavljeno December 28, 2005 Bom še enkrat prečekiral kateri je pokrit. Potem je ok, če je samo eden "oblazinjen"? In zakaj je temu tako? Ponavadi je pokrit pozitivni del akumolatorja ali drugače rečeno (Plus). to pa zato, če pade kakšen koviski del da plus in ogrodje motorja, ne more priti do kratkega stika. V primeru kratkega stika bi se ti pa lahko celo vžgal motor. Lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Avatar Objavljeno December 28, 2005 Deli Objavljeno December 28, 2005 Ponavadi je pokrit pozitivni del akumolatorja ali drugače rečeno (Plus). to pa zato, če pade kakšen koviski del da plus in ogrodje motorja, ne more priti do kratkega stika. V primeru kratkega stika bi se ti pa lahko celo vžgal motor. Lp Hvala za pojasnilo. Verjetno je res pokrit +, zna biti, da sem zamešal. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
NoGe Objavljeno December 30, 2005 Deli Objavljeno December 30, 2005 Živijo vsem skupaj! Jaz sem ravno kupil ER 5 ampak me zraven mi možakar ni dal nič!! Rekel mi je da je vse skupaj nekam založu in da ne dobi več! V bistvu pa bi potreboval knjižico da pogledam kdaj je kašen servis in te stvari!! Če ima kdo v elektronski obliki v PDF ali WORD formatu mi lahko pošlje kar na mail egon.batistic@siol.net Najlepša hvala!! P.S: še slikca mej ERke! Je nisem jst predelal ampak sem jo tako že kupil! V resnici je še 10x lepša! LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Aless Objavljeno December 30, 2005 Deli Objavljeno December 30, 2005 Živijo vsem skupaj! Jaz sem ravno kupil ER 5 ampak me zraven mi možakar ni dal nič!! Rekel mi je da je vse skupaj nekam založu in da ne dobi več! V bistvu pa bi potreboval knjižico da pogledam kdaj je kašen servis in te stvari!! Če ima kdo v elektronski obliki v PDF ali WORD formatu mi lahko pošlje kar na mail egon.batistic@siol.net Najlepša hvala!! P.S: še slikca mej ERke! Je nisem jst predelal ampak sem jo tako že kupil! V resnici je še 10x lepša! LP Mal mocnejsa gilera dna!Ti je mogoce dal original dela zravn :? ker drugac ne vem ce bi kr tak so menjavat vse to kot pa ce ni bil v "razsulu" motor!Servisi se delajo mislim da vsakih 6k vsaj tak je mehanik reko sestri,nism pa cist ziher! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gebre Objavljeno December 31, 2005 Deli Objavljeno December 31, 2005 NoGe bi mogoče lahko napopal še kakšno slikico? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Avatar Objavljeno Januar 3, 2006 Deli Objavljeno Januar 3, 2006 NoGe: Tako predelano ERko sem videl na eni nemški strani. Si jo uvozil? Servisi se delajo na 6000 km, takrat je potrebno zamenjati olje in filter. Na različnih intervalih so potem še zračni filtri, nastavljanje vplinjačev, itd. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
NoGe Objavljeno Januar 4, 2006 Deli Objavljeno Januar 4, 2006 Slike bom poskusu zrihtat čim prej!!!!!! Motor sem kupil v Vrhinki! Žal mi ni dal nobenega dela, ker je rekel da je luč prodal, števci pa so itak isti!! Kar sva z bratom gledala ni bilo videti da bi imel za sabo kakšen velik padec. Vsaj na ogrodju in križih pa tudi na ostalih delih ni videti nič varjeno prabarvano ali kaj odobnega! Tudi ko se voziš ne vleče nikamor. Edino na levem pokrovu motorja je lažje odrsan. Videti je kot lažji zdrs. Bomo videli. Upam da je res tako kot zgleda!! Hvala za informacije, pa če dobi kdo kakšno knjižico v elektronski obliki naj mi jo kar pošlje!! Tudi če je večjega formata itak imam ADSL tako da ni problema! Srečno novo leto in veliko prevoženih kilometrov!! LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
pero Objavljeno Januar 11, 2006 Deli Objavljeno Januar 11, 2006 Na Kawasakiju (re-5) sem vzel ven akumolator in ko sem ga nameščal nazaj not je neki moglo 'riknt' ker akumolator je napolnjen 100% tko da motor se vrti in iz auspuha se vonja neizgoren benzin samo iskre pa ni in ni!Sem preveril že glavno varovalko vse ok saj tudi vse ostale funkcije delajo ok sem preveril tudi varovalko za vžigv (ignition fuse) pa tudi vse ok......Sem nekje med vsemi žicami in žičkami pod sedežem našel še neko zadevco ki zgleda kot varovalka...je črne barve kockica katera ima dva jezička ki sta pravokotna drug na drugega pa piše gor 8..neki....je mogoče da je to varovalka pa da je poknla? Ali pak drug predlog glede vžiga makine!!! Hvala že v naprej za odgovore in lp. Peter Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Avatar Objavljeno Januar 11, 2006 Deli Objavljeno Januar 11, 2006 Na Kawasakiju (re-5) sem vzel ven akumolator in ko sem ga nameščal nazaj not je neki moglo 'riknt' ker akumolator je napolnjen 100% tko da motor se vrti in iz auspuha se vonja neizgoren benzin samo iskre pa ni in ni!Sem preveril že glavno varovalko vse ok saj tudi vse ostale funkcije delajo ok sem preveril tudi varovalko za vžigv (ignition fuse) pa tudi vse ok......Sem nekje med vsemi žicami in žičkami pod sedežem našel še neko zadevco ki zgleda kot varovalka...je črne barve kockica katera ima dva jezička ki sta pravokotna drug na drugega pa piše gor 8..neki....je mogoče da je to varovalka pa da je poknla? Ali pak drug predlog glede vžiga makine!!! Hvala že v naprej za odgovore in lp. Peter A si preveril, če svečka meče iskro? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
pero Objavljeno Januar 11, 2006 Deli Objavljeno Januar 11, 2006 Ja predvidevam da iskre ni nisem pa preverjal saj vse kaze na to da ni iskre (bu??) saj je motor se nekaj trenutjkov nazaj laufal. Peter Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kp-kp Objavljeno Januar 11, 2006 Deli Objavljeno Januar 11, 2006 Rdeče stikalo ob ročici gasa? :hmm: :P Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno Januar 11, 2006 Deli Objavljeno Januar 11, 2006 Sem tut jaz že padel na to foro :stupid: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Avatar Objavljeno Januar 11, 2006 Deli Objavljeno Januar 11, 2006 Ja predvidevam da iskre ni nisem pa preverjal saj vse kaze na to da ni iskre (bu??) saj je motor se nekaj trenutjkov nazaj laufal. Peter Hja, lahko da je samo svečka zalita/obrabljena. Kupi novo svečko, zamenjaj in preveri. Tudi če ni svečka kriva, lahko staro obdržiš za rezervo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
pero Objavljeno Januar 12, 2006 Deli Objavljeno Januar 12, 2006 Stikalo je ok ker drgac motor sploh zaverglau nebi:) Svečke sta dve (ena na valj) tko da bi vsaj kej mrdni če bi ena crknla tko pa nč :cry: V prepad ga bom porinu pa bo...se bo vžgal in bo:)Hec. Peter Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
NoGe Objavljeno Januar 12, 2006 Deli Objavljeno Januar 12, 2006 Malo se bom vrinu v debato z mojimi slikami ampak obljuba dela dolg! Tu so slike!! Prej jih nism mogu zrihtat kej me je angina zaprla v hišo! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
vojak25 Objavljeno Januar 12, 2006 Deli Objavljeno Januar 12, 2006 Lep je, ni kaj :grim :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno Januar 12, 2006 Deli Objavljeno Januar 12, 2006 Stikalo je ok ker drgac motor sploh zaverglau nebi:) Svečke sta dve (ena na valj) tko da bi vsaj kej mrdni če bi ena crknla tko pa nč :cry: V prepad ga bom porinu pa bo...se bo vžgal in bo:)Hec. Peter Nove svečke, service manual pa multimeter v roke pa vse premerit, če se ti da. :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Avatar Objavljeno Januar 13, 2006 Deli Objavljeno Januar 13, 2006 Meni se tudi dopade. Kot kaže gre za svojeverstno standardizirano predelavo, saj je to drugi primerek, ki je narejen na točno tak način. Nekoč v prihodnosti bom svojega iz "tourerja" spremenil v sport nakeda..morda. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gebre Objavljeno Januar 13, 2006 Deli Objavljeno Januar 13, 2006 Od spredaj mogoče malo čudno izgleda zaradi balance, drugače pa :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Slide Objavljeno Januar 28, 2006 Deli Objavljeno Januar 28, 2006 Malo se bom vrinu v debato z mojimi slikami ampak obljuba dela dolg! Tu so slike!! Prej jih nism mogu zrihtat kej me je angina zaprla v hišo! A nam lahko mogoče zaupaš kaj zaena prednja maska je to? :? Ali pa kdorkoli drug, ker tole je ena redkih všečnih na ER-5-kah. :OK: Kako pa kaj luč sveti? :eek: LP :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Aless Objavljeno Januar 28, 2006 Deli Objavljeno Januar 28, 2006 A nam lahko mogoče zaupaš kaj zaena prednja maska je to? :? Ali pa kdorkoli drug, ker tole je ena redkih všečnih na ER-5-kah. :OK: Kako pa kaj luč sveti? :eek: LP :) Ce se ne motim je od skutera gilere dna! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
NoGe Objavljeno Januar 28, 2006 Deli Objavljeno Januar 28, 2006 Ce se ne motim je od skutera gilere dna! Točno tako!! Od DNA je!! Razlika je v tem da 50ccm ima boj švoh! Ta je od 125 ki sveti odlično!!!! Nisem ga sam delal ampak zaupam temu ki mi ga je prodal. Iz izkušenj ko sem se vozil po temi ni bilo problema z vidljivostjo!!!!! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Aless Objavljeno Januar 28, 2006 Deli Objavljeno Januar 28, 2006 :topic: sam vseeno...ve kdo kje se da poceni dobit original stevce za er5,sem iskal po celem netu,ebayu,pa nic....vsaka koristna informacija bi prav prsla. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dylan Objavljeno Februar 17, 2006 Deli Objavljeno Februar 17, 2006 (popravljeno) Lep pozdrav vsem voznikom Kawe ER 5! Imam problem, pa molim vašu pomoć. Prije dva tjedna kupio sam ER 5, letnik 2004. lepo ohranjen. Probna vožnja prošla je dobro i nisam našao nedostataka. Zbog hladnog vremena nisam ga poslije vozio, nego ga samo nekoliko puta upalio i zagrijao u garaži. Jučer kad sam ga upalio, ostale su goriti žaruljice ulja i rashladne tekučine. Motor sam odmah ugasio i provjerio ulje. Ulja ima, čak malo previše ( prozorčić za provjeru je pun ). I antifriza ima dovoljno! Da li je u pitanju uljna pumpa ili se radi o nekom banalnom kvaru. Gdje se nalazi indikator pritiska ulja? Zbunjuje me to što gore obje žaruljice. U servisnoj knjigi nisam našao slučaj da gore obje žarulljice. Kako mi ovlašteni servis nije blizu ( motor je pod garancijom ), molim vas za savjet kako da postupim i što da učinim. LP Popravljeno Februar 17, 2006. Popravil Dylan Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se