Skoči na vsebino

Kawasaki ER5


Jacky

Priporočene objave

Ponavadi je ravno obratno, da je poz. pokrit s kapico.

Bom še enkrat prečekiral kateri je pokrit. Potem je ok, če je samo eden "oblazinjen"? In zakaj je temu tako?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom še enkrat prečekiral kateri je pokrit. Potem je ok, če je samo eden "oblazinjen"? In zakaj je temu tako?

Ponavadi je pokrit pozitivni del akumolatorja ali drugače rečeno (Plus). to pa zato, če pade kakšen koviski del da plus in ogrodje motorja, ne more priti do kratkega stika. V primeru kratkega stika bi se ti pa lahko celo vžgal motor.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ponavadi je pokrit pozitivni del akumolatorja ali drugače rečeno (Plus). to pa zato, če pade kakšen koviski del da plus in ogrodje motorja, ne more priti do kratkega stika. V primeru kratkega stika bi se ti pa lahko celo vžgal motor.

Lp

Hvala za pojasnilo. Verjetno je res pokrit +, zna biti, da sem zamešal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živijo vsem skupaj!

Jaz sem ravno kupil ER 5 ampak me zraven mi možakar ni dal nič!! Rekel mi je da je vse skupaj nekam založu in da ne dobi več!

V bistvu pa bi potreboval knjižico da pogledam kdaj je kašen servis in te stvari!!

Če ima kdo v elektronski obliki v PDF ali WORD formatu mi lahko pošlje kar na mail egon.batistic@siol.net

Najlepša hvala!!

P.S: še slikca mej ERke! Je nisem jst predelal ampak sem jo tako že kupil! V resnici je še 10x lepša!

LP

post-9733-1135968448_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živijo vsem skupaj!

Jaz sem ravno kupil ER 5 ampak me zraven mi možakar ni dal nič!! Rekel mi je da je vse skupaj nekam založu in da ne dobi več!

V bistvu pa bi potreboval knjižico da pogledam kdaj je kašen servis in te stvari!!

Če ima kdo v elektronski obliki v PDF ali WORD formatu mi lahko pošlje kar na mail egon.batistic@siol.net

Najlepša hvala!!

P.S: še slikca mej ERke! Je nisem jst predelal ampak sem jo tako že kupil! V resnici je še 10x lepša!

LP

Mal mocnejsa gilera dna!Ti je mogoce dal original dela zravn :? ker drugac ne vem ce bi kr tak so menjavat vse to kot pa ce ni bil v "razsulu" motor!Servisi se delajo mislim da vsakih 6k vsaj tak je mehanik reko sestri,nism pa cist ziher!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

NoGe: Tako predelano ERko sem videl na eni nemški strani. Si jo uvozil? Servisi se delajo na 6000 km, takrat je potrebno zamenjati olje in filter. Na različnih intervalih so potem še zračni filtri, nastavljanje vplinjačev, itd.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Slike bom poskusu zrihtat čim prej!!!!!!

Motor sem kupil v Vrhinki! Žal mi ni dal nobenega dela, ker je rekel da je luč prodal, števci pa so itak isti!!

Kar sva z bratom gledala ni bilo videti da bi imel za sabo kakšen velik padec. Vsaj na ogrodju in križih pa tudi na ostalih delih ni videti nič varjeno prabarvano ali kaj odobnega! Tudi ko se voziš ne vleče nikamor. Edino na levem pokrovu motorja je lažje odrsan. Videti je kot lažji zdrs.

Bomo videli. Upam da je res tako kot zgleda!!

Hvala za informacije, pa če dobi kdo kakšno knjižico v elektronski obliki naj mi jo kar pošlje!! Tudi če je večjega formata itak imam ADSL tako da ni problema!

Srečno novo leto in veliko prevoženih kilometrov!!

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na Kawasakiju (re-5) sem vzel ven akumolator in ko sem ga nameščal nazaj not je neki moglo 'riknt' ker akumolator je napolnjen 100% tko da motor se vrti in iz auspuha se vonja neizgoren benzin samo iskre pa ni in ni!Sem preveril že glavno varovalko vse ok saj tudi vse ostale funkcije delajo ok sem preveril tudi varovalko za vžigv (ignition fuse) pa tudi vse ok......Sem nekje med vsemi žicami in žičkami pod sedežem našel še neko zadevco ki zgleda kot varovalka...je črne barve kockica katera ima dva jezička ki sta pravokotna drug na drugega pa piše gor 8..neki....je mogoče da je to varovalka pa da je poknla?

Ali pak drug predlog glede vžiga makine!!!

Hvala že v naprej za odgovore in lp.

Peter

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na Kawasakiju (re-5) sem vzel ven akumolator in ko sem ga nameščal nazaj not je neki moglo 'riknt' ker akumolator je napolnjen 100% tko da motor se vrti in iz auspuha se vonja neizgoren benzin samo iskre pa ni in ni!Sem preveril že glavno varovalko vse ok saj tudi vse ostale funkcije delajo ok sem preveril tudi varovalko za vžigv (ignition fuse) pa tudi vse ok......Sem nekje med vsemi žicami in žičkami pod sedežem našel še neko zadevco ki zgleda kot varovalka...je črne barve kockica katera ima dva jezička ki sta pravokotna drug na drugega pa piše gor 8..neki....je mogoče da je to varovalka pa da je poknla?

Ali pak drug predlog glede vžiga makine!!!

Hvala že v naprej za odgovore in lp.

Peter

A si preveril, če svečka meče iskro?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja predvidevam da iskre ni nisem pa preverjal saj vse kaze na to da ni iskre (bu??) saj je motor se nekaj trenutjkov nazaj laufal.

Peter

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja predvidevam da iskre ni nisem pa preverjal saj vse kaze na to da ni iskre (bu??) saj je motor se nekaj trenutjkov nazaj laufal.

Peter

Hja, lahko da je samo svečka zalita/obrabljena. Kupi novo svečko, zamenjaj in preveri. Tudi če ni svečka kriva, lahko staro obdržiš za rezervo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Stikalo je ok ker drgac motor sploh zaverglau nebi:)

Svečke sta dve (ena na valj) tko da bi vsaj kej mrdni če bi ena crknla tko pa nč :cry:

V prepad ga bom porinu pa bo...se bo vžgal in bo:)Hec.

Peter

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo se bom vrinu v debato z mojimi slikami ampak obljuba dela dolg! Tu so slike!!

Prej jih nism mogu zrihtat kej me je angina zaprla v hišo!

post-9733-1137061229_thumb.jpg

post-9733-1137061249_thumb.jpg

post-9733-1137061266_thumb.jpg

post-9733-1137061279_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Stikalo je ok ker drgac motor sploh zaverglau nebi:)

Svečke sta dve (ena na valj) tko da bi vsaj kej mrdni če bi ena crknla tko pa nč :cry:

V prepad ga bom porinu pa bo...se bo vžgal in bo:)Hec.

Peter

Nove svečke, service manual pa multimeter v roke pa vse premerit, če se ti da. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni se tudi dopade. Kot kaže gre za svojeverstno standardizirano predelavo, saj je to drugi primerek, ki je narejen na točno tak način. Nekoč v prihodnosti bom svojega iz "tourerja" spremenil v sport nakeda..morda.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Malo se bom vrinu v debato z mojimi slikami ampak obljuba dela dolg! Tu so slike!!

Prej jih nism mogu zrihtat kej me je angina zaprla v hišo!

A nam lahko mogoče zaupaš kaj zaena prednja maska je to? :? Ali pa kdorkoli drug, ker tole je ena redkih všečnih na ER-5-kah. :OK:

Kako pa kaj luč sveti? :eek:

LP :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A nam lahko mogoče zaupaš kaj zaena prednja maska je to? :? Ali pa kdorkoli drug, ker tole je ena redkih všečnih na ER-5-kah. :OK:

Kako pa kaj luč sveti? :eek:

LP :)

Ce se ne motim je od skutera gilere dna!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ce se ne motim je od skutera gilere dna!

Točno tako!! Od DNA je!!

Razlika je v tem da 50ccm ima boj švoh! Ta je od 125 ki sveti odlično!!!!

Nisem ga sam delal ampak zaupam temu ki mi ga je prodal. Iz izkušenj ko sem se vozil po temi ni bilo problema z vidljivostjo!!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:topic: sam vseeno...ve kdo kje se da poceni dobit original stevce za er5,sem iskal po celem netu,ebayu,pa nic....vsaka koristna informacija bi prav prsla.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Lep pozdrav vsem voznikom Kawe ER 5!

Imam problem, pa molim vašu pomoć.

Prije dva tjedna kupio sam ER 5, letnik 2004. lepo ohranjen. Probna vožnja prošla je dobro i nisam našao nedostataka.

Zbog hladnog vremena nisam ga poslije vozio, nego ga samo nekoliko puta upalio i zagrijao u garaži.

Jučer kad sam ga upalio, ostale su goriti žaruljice ulja i rashladne tekučine. Motor sam odmah ugasio i provjerio ulje. Ulja ima, čak malo previše ( prozorčić za provjeru je pun ). I antifriza ima dovoljno!

Da li je u pitanju uljna pumpa ili se radi o nekom banalnom kvaru. Gdje se nalazi indikator pritiska ulja?

Zbunjuje me to što gore obje žaruljice. U servisnoj knjigi nisam našao slučaj da gore obje žarulljice.

Kako mi ovlašteni servis nije blizu ( motor je pod garancijom ), molim vas za savjet kako da postupim i što da učinim.

LP

Popravljeno . Popravil Dylan
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!