Skoči na vsebino

Kawasaki ER5


Jacky

Priporočene objave

Pod rezervoarjem je odprtina za nalivanje antifritz (kot pri avtu). Jaz bom nalil tja do polnega, potem pa v tisto posodico na strani dolival do oznake. Segrel motor, da lepo zakroži, pa prekontrolirat na tisti posodici. Ne vem čisto točno, ker bom tudi sam to delal prvič, na tem motorju.

Motor ima 43Tkm, kdaj se je menjala, če se je, pa ne vem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odprl izpuh, kot je sanda7 pripopala sliko sredi te teme. Osem lukenj okoli. Grmi, kot mali Ducati. Bom pa za tehničnega in dlakocepske policaje naredil snemljivo kapo, za zadaj pritrdit, da zapreš te luknje. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pod rezervoarjem je odprtina za nalivanje antifritz (kot pri avtu). Jaz bom nalil tja do polnega, potem pa v tisto posodico na strani dolival do oznake. Segrel motor, da lepo zakroži, pa prekontrolirat na tisti posodici. Ne vem čisto točno, ker bom tudi sam to delal prvič, na tem motorju.

Motor ima 43Tkm, kdaj se je menjala, če se je, pa ne vem.

V ekspanzijsko je vseeno, če kaj nalivaš ali pa ne. Važno, da je hladilnik poln.

Popravljeno . Popravil simonsi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav!

Imam problem pri sklopki! Ko je motor mrzel, je le ta še vedno nekako zlepljena, čeprav je ročka stisnjena do konca! Motor moram ugasnjen potisniti, da spusti. Ko je motor segret, se vse skupaj spremeni in je že skoraj vredu! Sklopka drugače ne drsi in tudi nastavljena je tako kot je treba!

Če mogoče kdo ve, kaj bi to lahko bilo in kako bi se lahko to popravilo!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav!

Imam problem pri sklopki! Ko je motor mrzel, je le ta še vedno nekako zlepljena, čeprav je ročka stisnjena do konca! Motor moram ugasnjen potisniti, da spusti. Ko je motor segret, se vse skupaj spremeni in je že skoraj vredu! Sklopka drugače ne drsi in tudi nastavljena je tako kot je treba!

Če mogoče kdo ve, kaj bi to lahko bilo in kako bi se lahko to popravilo!

Meni je to delalo na Classicu. Menda naj bi bilo krivo olje, samo ne vem,- sem poskusil več vrst, pa je bilo isto... No, potem sem se pa navadil, da sem v prvi malo porinil brez sklopke, ali pa vžganim z malo več plina dal v prvo.. :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav!

Imam problem pri sklopki! Ko je motor mrzel, je le ta še vedno nekako zlepljena, čeprav je ročka stisnjena do konca! Motor moram ugasnjen potisniti, da spusti. Ko je motor segret, se vse skupaj spremeni in je že skoraj vredu! Sklopka drugače ne drsi in tudi nastavljena je tako kot je treba!

Če mogoče kdo ve, kaj bi to lahko bilo in kako bi se lahko to popravilo!

Dobro bi bilo,da bi vsaj napisal kakšen motor imaš,je pa sigurno krivo olje .Probaj z dobrim (sintetičnim)oljem npr: Castrol GPS ali Motul V300 T-4 viskoznostna vrednost,naj bo čim manjša. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dobro bi bilo,da bi vsaj napisal kakšen motor imaš,je pa sigurno krivo olje .Probaj z dobrim (sintetičnim)oljem npr: Castrol GPS ali Motul V300 T-4 viskoznostna vrednost,naj bo čim manjša. :OK:

A ni to tema ER 5?? :blink:

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pod rezervoarjem je odprtina za nalivanje antifritz (kot pri avtu). Jaz bom nalil tja do polnega, potem pa v tisto posodico na strani dolival do oznake. Segrel motor, da lepo zakroži, pa prekontrolirat na tisti posodici. Ne vem čisto točno, ker bom tudi sam to delal prvič, na tem motorju.

Motor ima 43Tkm, kdaj se je menjala, če se je, pa ne vem.

Motofrik ekspanzija naj bo polna potem pa zalaufaj motor in naj voda zakroži. Ko bo voda zakrožila malce odvij tisti čep na vrhu sistema (pod tankom), ki zgleda kot pokrov fičkotovega hladilnika. tam mora ves zrak ven iz sistema. Jasno je da mora biti v ekspanziji hladilna tekočina, ker ti v nasprotnem primeru v sistem potegne zrak, kateri se bo med segrevanjem motorja širil. Zaradi tega pride do porabe vode, saj jo meče ven skozi oddušek. Ravno tako je treba odzračiti sistem po padcu...

V ekspanzijsko je vseeno, če kaj nalivaš ali pa ne. Važno, da je hladilnik poln.

Simon ti si pa res cvet motosveta! :grim

Zakaj, pa preberi v odgovoru motofreaku...

Popravljeno . Popravil SF
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ni to tema ER 5?? :blink:

lp

Hvala za tvoje opozorilo,namreč v temo sem šel preko osebnega pomočnika in nisem opazil v kateri temi sem.Sem pa pogledal v profil člani in ni nikakršnih podatkov,takorekoč o NIČEMER OK.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Simon ti si pa res cvet motosveta! :grim

:winkiss:

Ker sem ravno pri volji, bom samo zate opisal funkcijo in delovanje ekspanzijske posode.

Ko temperatura hladilne tekočine naraste nad ~110°C in voda začne vreti, se odvečna hladilna tekočina začne pretakat v ekspanzijsko. Ko se ohlaja, jo potegne nazaj v hladilnik. Pretok hladilne tek. uravnava pokrovček hladilnika z vzmetjo in tesnilno gumico. Če je pokrovček zanič, voda prekmalu začne uhajat in ker je manjši pritisk v hladilnem sistemu, motor lahko prekmalu zakuha.

Če je premalo vode v hladilniku zaradi zraka, polna ekspanzijska ne pomaga, ker zrak ovira pretok.

Načeloma ekspanzijska ni potrebna, motor bi normalno deloval tudi brez nje, če ventilator hladilnika normalno deluje, edino vsake toliko časa bi bilo potrebno doliti vodo. V primeru odpovedi ventilatorja hladilnika, pa tudi ekspanzijska ne pomaga več.

Popravljeno . Popravil simonsi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za tvoje opozorilo,namreč v temo sem šel preko osebnega pomočnika in nisem opazil v kateri temi sem.Sem pa pogledal v profil člani in ni nikakršnih podatkov,takorekoč o NIČEMER OK.

Nikjer ne piše, da moram to obvezno napisati, sem pa sedaj vseeno vpisal, da imam er-5!

Sicer pa ne verjamem, da je krivo ravno olje, ker je pri prejšnem olju, ki je bilo drugačno, delalo popolnoma

isto! V bistvu me zanima, če je kakšna druga rešitev, kot pa kupiti nove lamele, glede na to, da ne drsijo!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nikjer ne piše, da moram to obvezno napisati, sem pa sedaj vseeno vpisal, da imam er-5!

Sicer pa ne verjamem, da je krivo ravno olje, ker je pri prejšnem olju, ki je bilo drugačno, delalo popolnoma

isto! V bistvu me zanima, če je kakšna druga rešitev, kot pa kupiti nove lamele, glede na to, da ne drsijo!

Še en nasvet predno greš menjat lamele,probaj parkrat z drsenjam sklopke speljat,ali pri vožnji z 5-to brzino nahitro stisneš sklopko in jo takoj spustiš tako,da začutiš da je sklopka malo zadrsela to naredimo tudi pri avtih če sklopka pri speljevanju cuka.Probaj to te nič nestane in tudi olje bi sigurno pomagalo.Žena je imela ER-5 ca 8 let 30K kil nikoli ni bilo problema s sklopko vedno je bil vožen z Motulon V-200 nato z V-300 T-4,menjal sem ga 1X letno ali na 6K kil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam Motul 5100 T4, pa tudi ni problemov. Sintetika. Nemara imaš minerala noter... Čeprav eni pravijo tako, drugi drugače, da ne velja za v neko vrsto motorja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:winkiss:

Ker sem ravno pri volji, bom samo zate opisal funkcijo in delovanje ekspanzijske posode.

Ko temperatura hladilne tekočine naraste nad ~110°C in voda začne vreti, se odvečna hladilna tekočina začne pretakat v ekspanzijsko. Ko se ohlaja, jo potegne nazaj v hladilnik. Pretok hladilne tek. uravnava pokrovček hladilnika z vzmetjo in tesnilno gumico. Če je pokrovček zanič, voda prekmalu začne uhajat in ker je manjši pritisk v hladilnem sistemu, motor lahko prekmalu zakuha.

Če je premalo vode v hladilniku zaradi zraka, polna ekspanzijska ne pomaga, ker zrak ovira pretok.

Načeloma ekspanzijska ni potrebna, motor bi normalno deloval tudi brez nje, če ventilator hladilnika normalno deluje, edino vsake toliko časa bi bilo potrebno doliti vodo. V primeru odpovedi ventilatorja hladilnika, pa tudi ekspanzijska ne pomaga več.

Simon vendar je ekspanzija namontirana in povezana z ostalim sistemom. Torej če v ekspantiji ni nič, v sistemane moreš prezračiti, ker ko odviješ pokrovček na vrhu sistema nima iz ekspanzije potegnit drugega kot zrak... :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:winkiss:

Ker sem ravno pri volji, bom samo zate opisal funkcijo in delovanje ekspanzijske posode.

Ko temperatura hladilne tekočine naraste nad ~110°C in voda začne vreti, se odvečna hladilna tekočina začne pretakat v ekspanzijsko. Ko se ohlaja, jo potegne nazaj v hladilnik. Pretok hladilne tek. uravnava pokrovček hladilnika z vzmetjo in tesnilno gumico. Če je pokrovček zanič, voda prekmalu začne uhajat in ker je manjši pritisk v hladilnem sistemu, motor lahko prekmalu zakuha.

Če je premalo vode v hladilniku zaradi zraka, polna ekspanzijska ne pomaga, ker zrak ovira pretok. Načeloma ekspanzijska ni potrebna, motor bi normalno deloval tudi brez nje, če ventilator hladilnika normalno deluje, edino vsake toliko časa bi bilo potrebno doliti vodo. V primeru odpovedi ventilatorja hladilnika, pa tudi ekspanzijska ne pomaga več.

Jaz bom pa tebi ogovoril,ker sem ravno pri volji.Namreč expanzijsko posodo imamo tudi pri centralni kurjavi in to zato,ker se vsaka tekočina tako tudi hladilna pri povečani temperaturi raztegne.Pri motorju Npr:ko je 0 stopinj je v expanzijski posodi na min. in ko se motor segreje na delovno temperaturo,to je ca 90 stopinj takrat izrine odvečno hlad.tekočino v expanzijsko posodo(nivo se poveča vsaj do sredine med max in min.) in obratno ,ko se mašina spet ohladi potegne vodo nazaj v hladilni sistem.Zato je najbolje,da se nivo hladilne tekočine(v expanzijski posodi)nahaja nekje na sredini. Ko se hladilna tekočina segreje nad 100 stopinj takrat v mašini vre in izriva hladilno tekočino iz mašine in expanzijske posode,posledično pride že po krajšem času do pregravanja , poškoduje sigurno dihtungo glave motorja(pri večjem pregrevanju),zvije glavo motorja in tako pregreta mašina potem tudi rabi olje zaradi obrabe(cilindrov,batov,obročkov).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V ekspanzijsko je vseeno, če kaj nalivaš ali pa ne. Važno, da je hladilnik poln.

Saj je lepo tukaj napisano!!!

Ko je motor hladen bo ekspanzijska prazna, ko se pa segreje pa bo neka xx količina noter.

Kaj je tuki narobe ??

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam Motul 5100 T4, pa tudi ni problemov. Sintetika. Nemara imaš minerala noter... Čeprav eni pravijo tako, drugi drugače, da ne velja za v neko vrsto motorja.

Notri imam Shell Advance VSX 15w-50(kupil sem ga pri pooblaščenem serviserju za Kawasaki).

Tudi sintetika!

Enostavno bom pri naslednji menjavi lamele vzel ven in jih poskusil sčistiti, mogoče so zamašeni kanali, ki služijo za mazanje lamel z oljem!

Samo še vedno me zanima, zakaj ostane zlepljena kljub pritisku ročice!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A to ti dela že ves čas, odkar imaš motor, ali od menjave olja, ali kaj takega? Ali pa je začelo kar samo od sebe, postopoma..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predvidevam da mata tboxer pa simonsi prazne ekspanzije na svojih motorjih, ker itak nima veze kaj je notri. :worship: ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo še vedno me zanima, zakaj ostane zlepljena kljub pritisku ročice!

To je povsem normalno in se dogaja na praktično vseh motorjih, ki imajo sklopko v oljni kopeli.

Lahko narediš eksperiment - dve gladki površini namaži z motornim oljem in jih močno stisni skupaj - nato pa jih poskusi potegniti narazen... Opazil boš, da je potrebno kar nekaj sile, da gresta narazen.

Opazil boš tudi, da je za prečne premike (drsenje ene površine po drugi) pri hladnem olju potrebna kar solidna sila, kar je vzrok za (ponavadi) glasen KLONK in rahel (ali pa tudi ne tako rahel) skok mopeda naprej, ko ga pri hladnem olju prestaviš iz lera v prvo prestavo.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Načeloma res, samo, poglej: tip ima isti motor, kot jaz, njemu sklopko lepi skupaj, meni in ostalim ne... Ne samo, da mi ne naredi KLONK, ko hladnega prestavim v prvo, celo nič se ne sliši- kot po putru, bi rekli nekateri. Nekaj že mora biti narobe, zdaj že mene zanima kaj bi bilo. :hmm: :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A on to slučajno naredi pod zaugom z relativno visokimi obrati, pa ma po možžnosti še stegnjeno verigo?

Popravljeno . Popravil SF
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker to je pa res zanimivo, mašina v GPZ, ER, KLE, EN, pa nobenemu še nisem slišal, da tako dela... A na servisu si že kaj vprašal? Ostali lastniki motorjev s to mašino, a je komu kaj jasno, kaj bi bilo...?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Načeloma res, samo, poglej: tip ima isti motor, kot jaz, njemu sklopko lepi skupaj, meni in ostalim ne... Ne samo, da mi ne naredi KLONK, ko hladnega prestavim v prvo, celo nič se ne sliši- kot po putru, bi rekli nekateri. Nekaj že mora biti narobe, zdaj že mene zanima kaj bi bilo. :hmm: :hmm:

Katero olje pa uporabljaš?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ah ne sej se je men enako dogajal, če se dolgo nisem vozil... Naprimer, če je motor spal zimsko spanje je znal poskočit... To sta mi oba ER5 delala tkole spomladi... Ti je že Danci napisal zgoraj, zakaj do tega pride. Nč se ne ustraši. Kar se tiče klonkanja ko prešaltaš z lera v prvo, pa mal spusti obrate pri prostem teku... Pa samo gassss...

Popravljeno . Popravil SF
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!