Skoči na vsebino

Kawasaki ER5


Priporočene objave

Objavljeno
Sm ene slikce obljubil...

Tale je tvoja?????

Madona SF tebi se pa res pozna da imaš "resno" žensko, še glancati ga boš začel..... :eek: :D :D :D :D

Objavljeno

A si moral kaj žmigovce prestavlat. A lahko daš še eno sliko od zadaj.

LP

Objavljeno

na nosilcih stranskih kufrov maš tud nosilce smernikov. Samo kable podalšaš...

Objavljeno

SF, kako se pa kej tole obnese, ko ga polno naložiš in sta na motorju dve osebi, se to kam pele, kako bi se peljal s takšnim motorju, recimo na jezersko? :?

Objavljeno

:D Ne vem v čem je problem Jezerskega... Jest se z ER-i vozim že tkole 6 let pa lahko za primerjavo dam jadransko magistralo kjer ne uporabljaš nižje prestave od tretje. Seveda govorim ob polni obtežitvi...(kufr, dvojna tank torba, stranski torbi pa še kej gor prvezano in dve osebi težki skupaj 175 kil).

Objavljeno

V knjižici piše, da je max obremenitev er 175 kg. To pa je veselje za amortizerje :)

Objavljeno

mam eno šipo sam ni glih najbolš ohranjena zato ti jo dam za 5jurjev mal je sam popraskana

Sanda, sanda. Takole na trdo bi me nategnila. V Louisu stane nova šipa, nadvse podobna tvoji, manj kot 5 jurjev. :nono:

Objavljeno

kako pa ti veš da je podobna moji če je sploh nisi videl,ne se bat nebi te nategnila tko k ti misliš drgač pa mogoče .) to je šipca od givija in nova taka z nosilci stane zihr 18 jurjev,tko da če daš na primer za to 5 jurjev in jo potem če te moti par rajs neseš v horjul kjer ti jo po tej metžri ulije v kakršno koli barvo naprimer in zanjo plačaš še 1jurja maš za 6 čukov lepo šipo brez praske,kar pa mislim da je ugodno

Objavljeno
kako pa ti veš da je podobna moji če je sploh nisi videl,ne se bat nebi te nategnila tko k ti misliš drgač pa mogoče .) to je šipca od givija in nova taka z nosilci stane zihr 18 jurjev,tko da če daš na primer za to 5 jurjev in jo potem če te moti par rajs neseš v horjul kjer ti jo po tej metžri ulije v kakršno koli barvo naprimer in zanjo plačaš še 1jurja maš za 6 čukov lepo šipo brez praske,kar pa mislim da je ugodno

Mater jo daješ poceni! Se strinjam s tabo. Taka nova šipca stane okrog 18 jurjev. Jo mam tut jst.

Lp Burnout

Objavljeno

No, če je tako, potem pa moje opravičilo.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Za ER 5 so primerne sledeče gume:

Michelin Pilot active

Pirelli Sport Demon

Metzeler ME 330

Jih je kdo že uporabljal, kakšna je življenjska doba, cena pri nas, lega na cesti?

Objavljeno

Jest vozim Heidenau. 13000 zadnja... beri poste za nazaj pa boš vedel kake obremenitve prenaša revica... :OK:

Od Dunlopa odsvetujem vgradnjo D103!!!

  • 5 tedne pozneje...
Objavljeno

Ojla, a ma kdo šrauf ki pride na izpustu za olje pri ER-5?

LP Burnout

Objavljeno

Pozdravljeni

Mene pa zanima kakšen je tlak v gumah za er5, Ker nisem zraven dobil knjižice, tavam v temi. Pa če ma mogočr kdo knjižico za 2001 letnik se tudi priporočam za kopijo.

Lp

Objavljeno
Za ER 5 so primerne sledeče gume: Michelin Pilot active, Pirelli Sport Demon, Metzeler ME 330

Jih je kdo že uporabljal, kakšna je življenjska doba, cena pri nas, lega na cesti?

Jaz ri predlagam Dunlop D501, če hočeš pa špotno vozit pa D207/D208 spredaj, zadaj pa sportmax (če še prodajajo), druge radialne gume 130/70 jaz nisem našel.

Tudi cenovno se mi zdi, da boš z Dunlopom prišel najbolje skoz. :OK:

Objavljeno
Pozdravljeni

Mene pa zanima kakšen je tlak v gumah za er5, Ker nisem zraven dobil knjižice, tavam v temi. Pa če ma mogočr kdo knjižico za 2001 letnik se tudi priporočam za kopijo.

Lp

prva : 2,25 bar

zadnja: 2,50 bar

tko meni piše v knjižici, mam pa letnik 1998. Mislim da se po treh letih ni spremenilo kaj dosti.

LP Burnout

Objavljeno

Eno vprašanje v zvezi z napenjanjem verige pri ERki. To sem storil prvič na tem motorju, ki ima eno posebnost - boben zadaj. V knjižici piše, da je potrebno po končanemu napenjanju verige zadnje kolo zavrteti in potem pritisniti (zadnjo) zavoro, da se le-ta dobro prilagodi novi legi. To sem storil, čeprav imam občutek, da ne prime tako kot bi morala. Čeprav je res, da tudi prej ni prijela nevem kako.

Torej, kako izvajate ta postopek? Je ključno - za ustrezno nastavitev zavore - da je odvijačena tista matica, ki na mestu drži kolo ali tista, ki pričvršča "kovinsko os" na zadnjo zavoro (torej "štanga", ki povezuje nožno stopalko in bremzo).

Upam da vse skupaj nisem napisal preveč konfuzno.

Še to: Ko ugotavljate napetost verige, ki naj bi po knjižici znašala med 3,5-4 cm (ali nekaj takega), uporabite verjetno ravnilo in ga pristavite ob verigo, ter jo potem pristinete navzgor in navzdol? To metodo sem sam uporabil, čeprav se mi zdi, da ni nevem kako natančna. Kakšen boljši predlog?

Objavljeno

VT 600 C je imela enak princip in nikdar nisem od- ali zategoval kaksno matico za zadnjo boben-zavoro.

napetost preverjas/ nastavljas cisto ok. tistih dva mm razlike ni omembe vredno. ceprav jaz napenjam v meri 25-30 mm hoda gor/dol na najbolj napetem delu verige.

Objavljeno
VT 600 C je imela enak princip in nikdar nisem od- ali zategoval kaksno matico za zadnjo boben-zavoro.

napetost preverjas/ nastavljas cisto ok. tistih dva mm razlike ni omembe vredno. ceprav jaz napenjam v meri 25-30 mm hoda gor/dol na najbolj napetem delu verige.

Hvala za info. Tisto glede odvijačenja matice bom še na servisu vprašal, ki ga imam čez 2000 kilometrov. Kako pa veš, kje je veriga najbolj napeta? Jaz sem to naredil po občutku, kakšna bolj zanesljiva metoda?

Objavljeno

razbremenis zadnje kolo in ga obrnes. medtem opazujes verigo in jo poslatas glede napetosti. tam kjer se da najmanj premikati gor/dol je najbolj napeta.

Objavljeno

Hay,

neki me zanima... kje morš preveriti pri verigi kok ti opleta??? Tam kjer je hod verige največji (nekje na sredini) al tam kjer je najbl napeta??? čeprav mi ni glih najbolj jasn kako to prečekiraš kje je veriga najbolj napeta :?

Objavljeno

na sredini med obema veriznikoma poskusas in isces tisti del verige, kateri je najbolj napet. (skoraj) nobena veriga ni po 5k km enakomerno raztegnjena.

kako to ugotavljas ti pise v prejsnjem postu.

Objavljeno
na sredini med obema veriznikoma poskusas in isces tisti del verige, kateri je najbolj napet. (skoraj) nobena veriga ni po 5k km enakomerno raztegnjena.

kako to ugotavljas ti pise v prejsnjem postu.

Aha, ok bom mal pregledu k do zdej sm jatz pač pogledu na sredini pač tist del kverige k se je tm znašel.

Pa še eno vprašanje, kako napenjaš verigo na ER-5?? :? nažalost nimam priročnika. A se to dela s tistima dvema vijakoma ki se nahajata na koncu zadnjih vilc in sta vzporedno z gumo in imata dve matici??

Objavljeno
Aha, ok bom mal pregledu k do zdej sm jatz pač pogledu na sredini pač tist del kverige k se je tm znašel.

Pa še eno vprašanje, kako napenjaš verigo na ER-5?? :? nažalost nimam priročnika. A se to dela s tistima dvema vijakoma ki se nahajata na koncu zadnjih vilc in sta vzporedno z gumo in imata dve matici??

Ja, tista dva služita temu. Vendar moraš najprej odvijačiti matico, ki drži os zadnjega kolesa na mestu. Ko končaš, jo spet pritegneš.

Objavljeno
Pa še eno vprašanje, kako napenjaš verigo na ER-5?? :? nažalost nimam priročnika. A se to dela s tistima dvema vijakoma ki se nahajata na koncu zadnjih vilc in sta vzporedno z gumo in imata dve matici??

ce tega se nisi samostojno pocel ti toplo priporocam, da ti to nekdo pokaze - princip, nacin - da ne pozabis kaksnega vijaka ali matice zategniti.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!