Skoči na vsebino

Kawasaki ER5


Priporočene objave

Objavljeno

A je postopek napenjanja verige napisan v priročniku, ki ga jaz nimam. Al pa če bi se kej na netu naju postopek za napenjat verigo nasplošno al pa za ER-5??

Se strinjam da se s tem ni za igrat in da treba stvari resno pristopit :closedeyes:

Še neki me ferbec matra, na kok km (približn) naj bi se napenjala veriga. sej vem da je to odvisn tut od načina vožnje sam tok približno.... :?

Objavljeno

Še neki me ferbec matra, na kok km (približn) naj bi se napenjala veriga. sej vem da je to odvisn tut od načina vožnje sam tok približno.... :?

Jaz sem s svojim naredil 10000 km brez napenjanja. Redno mazanje s sprejem za verige. Vendar je bila reč že krepko preohlapna, tako da verjetno je dobro napenjati na 6000 - 8000 km.

Objavljeno
VT 600 C je imela enak princip in nikdar nisem od- ali zategoval kaksno matico za zadnjo boben-zavoro.

napetost preverjas/ nastavljas cisto ok. tistih dva mm razlike ni omembe vredno. ceprav jaz napenjam v meri 25-30 mm hoda gor/dol na najbolj napetem delu verige.

Tole mi prosim razloži. A daš ničlo (izhodišče) na ravnilu ob spodnji ali zgornji rob verige, preden preizkusiš njeno napetost? Jaz sem dal izhodišče ravnila na sredino, vendar nisem bil prepričan ali naj potem tudi gledam max in min točko razmika na sredini ali robovih verige (laže bi to skiciral, če opisujem je tako čudno, da še sam ne razumem).

Se mi zdi, da sem jo še vedno pustil malce preohlapno (včasih sem pretiraval pri napenjanju in zdaj pustim raje nekaj več "tolerance").

Objavljeno

enostavno:

primes verigo in jo napnes navzgor/navzdol in meris potem navzdol/navzgor. se pravi med obema ekstremoma bi naj bilo 25-30 mm. priblizno. ce je 3 mm vec ali manj tudi ni neke panike.

samo toliko glej da meris na istem mestu visine veriznega clenka; ali na spodnje robu, na zgornjem ali na zakovici ali..... you get my point.

veriga se napenja takrat, ko je (prevec) ohlapna; to pa je odvisno od kvalitete verige, nacina voznje, stopnje vzdrzevanja verige in sigurno se cesa, samo se trenutno ne spominjam. :grrr torej se oklepati nekih stevilk je nesmiselno. tudi kot okvirni indikatot obrabe niso prevozeni kilometri nobena mera.

BTW verige so na mojih motorjih vedno zdrzale ca. 25-30k km ob ne ravno pretirani negi. namazene so bile ko se mi zdelo da so suhe, nepete ko se mi je zdelo da so prevec ohlapne. ko jo moras v par k km parkrat napeti pa je za v smeti. spet odvisno od vseh prej omenjenih faktorjev.

Objavljeno

ER 5 ima enako mašino kot GPZ 500, le da je "detuned", torej odvita iz 60 na 50 KM. A kdo ve, kaj vse bi bilo potrebno spremeniti, da bi reč dobila prvotne "gpz" nastavitve, torej nazaj 60 KM, ter podobno porabo, kot jo ima GPZ? Po branju nekaterih člankov na netu bi naj imela oba motocikla podobno porabo.

Objavljeno

vsaj odmicne gredi in notranjost vplinjacev, ce ne celih vplinjacev bi moral zamenjati. mogoc CDI.

Objavljeno

Hmm, verjetno preveč dela in stroškov. Jezi me, ker ima ERka bistveno manj moči od predhodnika, navora pa morda le za nameček več.

Kaj pa zamenjava agregata s kakšnim od npr. razbitega gpzja? To bi verjetno šlo.

Objavljeno

Sploh ne vidim racionalnega smisla takega početja .... Prodaš ER5, dodaš denar namenjen za predelavo in kupiš nekaj drugega, beri hitrejšega

Drugače je pa po moje poleg vsega tudi vprašanje razmerij v menjalniku (dvomim, da so enaka), pa tudi GPZ ima spredaj 2 diska za boljše zaviranje, itd

Objavljeno

Za tistih 10KM več, se ti ne splača predelovat Er5. Tudi če boš imel 60km, se jih boš ravno tako hitro naveličal in boš občutil pomanjkanje moči. Kot je bilo rečeno, denar, ki bi ga namenil predelavi spraviš, prodaš motor, pa kupiš kaj močnejšega.

LP, DeX

Objavljeno

Ja že, ampak ERka je budget bike in to mi zelo ustreza. Teh 500 cc. Vendar je gpz po mnenju večine boljša reč, zato bi 10 konjičev godilo. Pa kaj je vsak kakšen drug cenejši način pridobitve kakšnega konja. Izpušni lonec lahko doda nekaj, pa recimo generalka, kaj bi bilo tam boljše zamenjati..?

Objavljeno

recimo da bi z kvalitetnimi komponentami podvozja lahko vsak dodobra izkoristil ze obstojeco ponudbo kavalov. .)

Objavljeno

Okej, tole je malo izven teme, pa vseeno (nekaj sorodnosti :)

V motokatalogu te strani je pod letnik 2005 kawasakiji dodana ninja 500 r (kar naj bi bila kao ZDA verzija GPZja). Kaj je zdaj to? A so začeli pri nas spet proizvajati GPZje ali je to pomota, oz. se nanaša na ZDA trg?

Objavljeno

Hay,

Huston we have a problem :) Danes sm napenju verigo in prišel do vprašanja... veriga naj bi bila napeta tok da naj bi bilo na sredini od 35 do 40mm hoda. Vprašanje kje se šteje kot najnižja točka verige

1. tam kjer veriga na sredini sama od sebe visi ali

2. tam kjer je veriga če jo porineš do najnižje točke

K razlika je kr očitna do 15mm če šteješ razlliko med točko kjer veriga stoji sama od sebe al od točke kjer je ko jo potisneš navzdol. :?

THX

Objavljeno
2. tam kjer je veriga če jo porineš do najnižje točke

tole bo v redu. in probaj z 25-30 mm.

Objavljeno

Hvala :)

sam na motorji na zadnji vilci (nalepka) piše naj bi billa veriga napeta od 35 do 40mm. A je bolš 25-30mm??

tole bo v redu. in probaj z 25-30 mm.

Objavljeno

odvisno kako meris. .)

nisem pa imel se nikdar nobenih problemov z 25-30 mm napetosti verige. in ce je 32 mm se ni potrebno cirkulirati. pac enkrat vec napnes.

Objavljeno (popravljeno)

Tistih 35-40 mm dobiš tako, da verigo najprej do konca napneš navzdol, od tam začneš meriti in jo potisneš do konca navzgor. Torej ne iz "naravnega položaja", pač pa se razdalja nanaša na min in max višine, oziroma skrajnih točk napetosti v eno in drugo smer.

Ice: ko sem še imel yamaho dt, sem verigo preveč napenjal in to se je kazalo v hitri obrabi zadnjega zobnika (ali celo sprednjega, hmm). No, a ni slabo za verigo&zobnike, če preveč napenjaš? Končno je v našem primeru 35-40 le tovarniška specifikacija.

Popravljeno . Popravil Avatar
Objavljeno

A je mogoče kje na netu dobiti grafičen prikaz krivulje moči in navora (glede na območje obratov) za ER 5 in GPZ 500? Da bi se lahko malo primerjalo.

Objavljeno

V guglu išči pod gpz/er5 dyno run ali dyno chart ali kaj podobnega. A ti tistih 10km še kar ne da miru, a? :naughty:

Prodaj er-ja pa kupi husota. Rabljenga al pa novga. Kaj praviš :)

Objavljeno

Prodaj er-ja pa kupi husota. Rabljenga al pa novga. Kaj praviš :)

Nijet .)

Da bom plačal dodatnih 30 prešernov državi. še posebej, ko gredo cene zavarovanj gor. Bom kar pri 500 cc ostal. Zaenkrat in zadvakrat.

Objavljeno

Na netu ne najdem premerjav krivulj navora in moči med GPZ 500 in ER 5.

Objavljeno

baje je ful razlika z odstranjeno blokado. Tak sem slišal od enih pubecov. Pa še en sosed si je odstranil blokade na KLE-ju in je zdaj ful happy. +10 konjičev niti ni tako malo. Osebno bi se takoj lotil posla. Saj mašina je dimenzionirana za 60 KM, samo ostalo pa verjetno ni (štel, zavore) :?

Objavljeno
Ice: ko sem še imel yamaho dt, sem verigo preveč napenjal in to se je kazalo v hitri obrabi zadnjega zobnika (ali celo sprednjega, hmm). No, a ni slabo za verigo&zobnike, če preveč napenjaš? Končno je v našem primeru 35-40 le tovarniška specifikacija.

dosedaj sem z vsemi kompleti zobniki/verige naredil min. 30k km in vedno sem napenjal med 25 in 30 (redko 35) mm. ce te skrbi se ravnaj po tovarnikih navodilih. kaj naj drugega recem. :)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!