vojak25 Objavljeno Maj 7, 2005 Opozori Objavljeno Maj 7, 2005 A je postopek napenjanja verige napisan v priročniku, ki ga jaz nimam. Al pa če bi se kej na netu naju postopek za napenjat verigo nasplošno al pa za ER-5?? Se strinjam da se s tem ni za igrat in da treba stvari resno pristopit :closedeyes: Še neki me ferbec matra, na kok km (približn) naj bi se napenjala veriga. sej vem da je to odvisn tut od načina vožnje sam tok približno.... :?
Avatar Objavljeno Maj 7, 2005 Opozori Objavljeno Maj 7, 2005 Še neki me ferbec matra, na kok km (približn) naj bi se napenjala veriga. sej vem da je to odvisn tut od načina vožnje sam tok približno.... :? ← Jaz sem s svojim naredil 10000 km brez napenjanja. Redno mazanje s sprejem za verige. Vendar je bila reč že krepko preohlapna, tako da verjetno je dobro napenjati na 6000 - 8000 km.
Avatar Objavljeno Maj 7, 2005 Opozori Objavljeno Maj 7, 2005 VT 600 C je imela enak princip in nikdar nisem od- ali zategoval kaksno matico za zadnjo boben-zavoro. napetost preverjas/ nastavljas cisto ok. tistih dva mm razlike ni omembe vredno. ceprav jaz napenjam v meri 25-30 mm hoda gor/dol na najbolj napetem delu verige. ← Tole mi prosim razloži. A daš ničlo (izhodišče) na ravnilu ob spodnji ali zgornji rob verige, preden preizkusiš njeno napetost? Jaz sem dal izhodišče ravnila na sredino, vendar nisem bil prepričan ali naj potem tudi gledam max in min točko razmika na sredini ali robovih verige (laže bi to skiciral, če opisujem je tako čudno, da še sam ne razumem). Se mi zdi, da sem jo še vedno pustil malce preohlapno (včasih sem pretiraval pri napenjanju in zdaj pustim raje nekaj več "tolerance").
Ice Objavljeno Maj 7, 2005 Opozori Objavljeno Maj 7, 2005 enostavno: primes verigo in jo napnes navzgor/navzdol in meris potem navzdol/navzgor. se pravi med obema ekstremoma bi naj bilo 25-30 mm. priblizno. ce je 3 mm vec ali manj tudi ni neke panike. samo toliko glej da meris na istem mestu visine veriznega clenka; ali na spodnje robu, na zgornjem ali na zakovici ali..... you get my point. veriga se napenja takrat, ko je (prevec) ohlapna; to pa je odvisno od kvalitete verige, nacina voznje, stopnje vzdrzevanja verige in sigurno se cesa, samo se trenutno ne spominjam. :grrr torej se oklepati nekih stevilk je nesmiselno. tudi kot okvirni indikatot obrabe niso prevozeni kilometri nobena mera. BTW verige so na mojih motorjih vedno zdrzale ca. 25-30k km ob ne ravno pretirani negi. namazene so bile ko se mi zdelo da so suhe, nepete ko se mi je zdelo da so prevec ohlapne. ko jo moras v par k km parkrat napeti pa je za v smeti. spet odvisno od vseh prej omenjenih faktorjev.
Avatar Objavljeno Maj 10, 2005 Opozori Objavljeno Maj 10, 2005 ER 5 ima enako mašino kot GPZ 500, le da je "detuned", torej odvita iz 60 na 50 KM. A kdo ve, kaj vse bi bilo potrebno spremeniti, da bi reč dobila prvotne "gpz" nastavitve, torej nazaj 60 KM, ter podobno porabo, kot jo ima GPZ? Po branju nekaterih člankov na netu bi naj imela oba motocikla podobno porabo.
Ice Objavljeno Maj 10, 2005 Opozori Objavljeno Maj 10, 2005 vsaj odmicne gredi in notranjost vplinjacev, ce ne celih vplinjacev bi moral zamenjati. mogoc CDI.
Avatar Objavljeno Maj 10, 2005 Opozori Objavljeno Maj 10, 2005 Hmm, verjetno preveč dela in stroškov. Jezi me, ker ima ERka bistveno manj moči od predhodnika, navora pa morda le za nameček več. Kaj pa zamenjava agregata s kakšnim od npr. razbitega gpzja? To bi verjetno šlo.
Fazer03 Objavljeno Maj 10, 2005 Opozori Objavljeno Maj 10, 2005 Sploh ne vidim racionalnega smisla takega početja .... Prodaš ER5, dodaš denar namenjen za predelavo in kupiš nekaj drugega, beri hitrejšega Drugače je pa po moje poleg vsega tudi vprašanje razmerij v menjalniku (dvomim, da so enaka), pa tudi GPZ ima spredaj 2 diska za boljše zaviranje, itd
Jure Objavljeno Maj 10, 2005 Opozori Objavljeno Maj 10, 2005 Za tistih 10KM več, se ti ne splača predelovat Er5. Tudi če boš imel 60km, se jih boš ravno tako hitro naveličal in boš občutil pomanjkanje moči. Kot je bilo rečeno, denar, ki bi ga namenil predelavi spraviš, prodaš motor, pa kupiš kaj močnejšega. LP, DeX
Avatar Objavljeno Maj 11, 2005 Opozori Objavljeno Maj 11, 2005 Ja že, ampak ERka je budget bike in to mi zelo ustreza. Teh 500 cc. Vendar je gpz po mnenju večine boljša reč, zato bi 10 konjičev godilo. Pa kaj je vsak kakšen drug cenejši način pridobitve kakšnega konja. Izpušni lonec lahko doda nekaj, pa recimo generalka, kaj bi bilo tam boljše zamenjati..?
Ice Objavljeno Maj 11, 2005 Opozori Objavljeno Maj 11, 2005 recimo da bi z kvalitetnimi komponentami podvozja lahko vsak dodobra izkoristil ze obstojeco ponudbo kavalov. .)
Avatar Objavljeno Maj 17, 2005 Opozori Objavljeno Maj 17, 2005 Okej, tole je malo izven teme, pa vseeno (nekaj sorodnosti :) V motokatalogu te strani je pod letnik 2005 kawasakiji dodana ninja 500 r (kar naj bi bila kao ZDA verzija GPZja). Kaj je zdaj to? A so začeli pri nas spet proizvajati GPZje ali je to pomota, oz. se nanaša na ZDA trg?
vojak25 Objavljeno Maj 19, 2005 Opozori Objavljeno Maj 19, 2005 Hay, Huston we have a problem :) Danes sm napenju verigo in prišel do vprašanja... veriga naj bi bila napeta tok da naj bi bilo na sredini od 35 do 40mm hoda. Vprašanje kje se šteje kot najnižja točka verige 1. tam kjer veriga na sredini sama od sebe visi ali 2. tam kjer je veriga če jo porineš do najnižje točke K razlika je kr očitna do 15mm če šteješ razlliko med točko kjer veriga stoji sama od sebe al od točke kjer je ko jo potisneš navzdol. :? THX
Ice Objavljeno Maj 19, 2005 Opozori Objavljeno Maj 19, 2005 2. tam kjer je veriga če jo porineš do najnižje točke tole bo v redu. in probaj z 25-30 mm.
vojak25 Objavljeno Maj 19, 2005 Opozori Objavljeno Maj 19, 2005 Hvala :) sam na motorji na zadnji vilci (nalepka) piše naj bi billa veriga napeta od 35 do 40mm. A je bolš 25-30mm?? tole bo v redu. in probaj z 25-30 mm. ←
Ice Objavljeno Maj 19, 2005 Opozori Objavljeno Maj 19, 2005 odvisno kako meris. .) nisem pa imel se nikdar nobenih problemov z 25-30 mm napetosti verige. in ce je 32 mm se ni potrebno cirkulirati. pac enkrat vec napnes.
Avatar Objavljeno Maj 20, 2005 Opozori Objavljeno Maj 20, 2005 (popravljeno) Tistih 35-40 mm dobiš tako, da verigo najprej do konca napneš navzdol, od tam začneš meriti in jo potisneš do konca navzgor. Torej ne iz "naravnega položaja", pač pa se razdalja nanaša na min in max višine, oziroma skrajnih točk napetosti v eno in drugo smer. Ice: ko sem še imel yamaho dt, sem verigo preveč napenjal in to se je kazalo v hitri obrabi zadnjega zobnika (ali celo sprednjega, hmm). No, a ni slabo za verigo&zobnike, če preveč napenjaš? Končno je v našem primeru 35-40 le tovarniška specifikacija. Popravljeno Maj 20, 2005. Popravil Avatar
Avatar Objavljeno Maj 20, 2005 Opozori Objavljeno Maj 20, 2005 A je mogoče kje na netu dobiti grafičen prikaz krivulje moči in navora (glede na območje obratov) za ER 5 in GPZ 500? Da bi se lahko malo primerjalo.
simonsi Objavljeno Maj 20, 2005 Opozori Objavljeno Maj 20, 2005 V guglu išči pod gpz/er5 dyno run ali dyno chart ali kaj podobnega. A ti tistih 10km še kar ne da miru, a? :naughty: Prodaj er-ja pa kupi husota. Rabljenga al pa novga. Kaj praviš :)
Avatar Objavljeno Maj 21, 2005 Opozori Objavljeno Maj 21, 2005 Prodaj er-ja pa kupi husota. Rabljenga al pa novga. Kaj praviš :) ← Nijet .) Da bom plačal dodatnih 30 prešernov državi. še posebej, ko gredo cene zavarovanj gor. Bom kar pri 500 cc ostal. Zaenkrat in zadvakrat.
Avatar Objavljeno Maj 21, 2005 Opozori Objavljeno Maj 21, 2005 Na netu ne najdem premerjav krivulj navora in moči med GPZ 500 in ER 5.
Denny Objavljeno Maj 22, 2005 Opozori Objavljeno Maj 22, 2005 baje je ful razlika z odstranjeno blokado. Tak sem slišal od enih pubecov. Pa še en sosed si je odstranil blokade na KLE-ju in je zdaj ful happy. +10 konjičev niti ni tako malo. Osebno bi se takoj lotil posla. Saj mašina je dimenzionirana za 60 KM, samo ostalo pa verjetno ni (štel, zavore) :?
Ice Objavljeno Maj 23, 2005 Opozori Objavljeno Maj 23, 2005 Ice: ko sem še imel yamaho dt, sem verigo preveč napenjal in to se je kazalo v hitri obrabi zadnjega zobnika (ali celo sprednjega, hmm). No, a ni slabo za verigo&zobnike, če preveč napenjaš? Končno je v našem primeru 35-40 le tovarniška specifikacija. ← dosedaj sem z vsemi kompleti zobniki/verige naredil min. 30k km in vedno sem napenjal med 25 in 30 (redko 35) mm. ce te skrbi se ravnaj po tovarnikih navodilih. kaj naj drugega recem. :)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se