Avatar Objavljeno Maj 23, 2005 Opozori Objavljeno Maj 23, 2005 baje je ful razlika z odstranjeno blokado. Tak sem slišal od enih pubecov. Pa še en sosed si je odstranil blokade na KLE-ju in je zdaj ful happy. +10 konjičev niti ni tako malo. Osebno bi se takoj lotil posla. Saj mašina je dimenzionirana za 60 KM, samo ostalo pa verjetno ni (štel, zavore) :? ← O kakšnih blokadah govoriš? Tisto kar ima KLE ali ER v 23 KW različici, da z odstranitvijo 50 konjev. Če bi jih želel 60 (kot GPZ), bi bilo potrebno spremeniti dosti več stvari. Moj pa itaq nikoli ni imel blokade (že tovarniško 50 KM). A govoriva o isti stvari ali misliš pod blokado kaj tretjega? Ice: Jah, zaenkrat to počnem. Bomo videli, morda te bom poslušal .)
Zok Objavljeno Maj 23, 2005 Opozori Objavljeno Maj 23, 2005 baje je ful razlika z odstranjeno blokado. Tak sem slišal od enih pubecov. Pa še en sosed si je odstranil blokade na KLE-ju in je zdaj ful happy. +10 konjičev niti ni tako malo. Osebno bi se takoj lotil posla. Saj mašina je dimenzionirana za 60 KM, samo ostalo pa verjetno ni (štel, zavore) :? ← KLE in ER5 nimata blokad. zakaj bi jih le mela? ce ze kaj blokirajo, blokirajo zarad zakonov (izpiti, ekoloske norme, itd. ), ER5 in KLE pa imata 50 namesto 60 HP zaradi boljse elasticnosti masine, in pa ker je GPZ rahlo bolj sportno naravnan, in je tudi lepo da se malo bolj agresivno odziva. razlika je v izpuhu (baje), odmicni gredi (to ziher), mogoce pa tud v uplinjacih. ce je se kaj - ne vem, nikol se nism kaj ekstra zanimu za te masine. vsekakor pa masina ni blokirana, kot to vidimo pri skutah, 125kah, 25 kW verzijah,. itd... pi es: odgovor se nanasa na povecanje moci iz 50 na 60 HP, ce si imel v mislih iz 34 na 50 oz. 60 HP, ga pa ignoriraj. LP, Z.
Denny Objavljeno Maj 24, 2005 Opozori Objavljeno Maj 24, 2005 mislil sem iz 50 na 60KM....on tip s KLE-jem ga je peljal mehaniku in je bil za 1 uro konec. Vmes je še opravil servis (olje, filter, svečke). Če se prav spomnim so "blokade" v uplinjačih (prepreke, ki ne dopuščajo "batom" v uplinjačih za 100% odprtje). Saj ti uplinjači na teh motorjih so tak simpl, da bi lahko to vsak naredil. Hja, on je rekel, da ful boljše vleče itd., samo vprašanje je, če je res 60KM??? Saj bi npr. 5KM se kar poznalo. Mogoče je res treba še kaj drugo naredit. LP
gebre Objavljeno Maj 24, 2005 Opozori Objavljeno Maj 24, 2005 Denny, kolikor se jaz "spoznam" si ti opisal odstranitev blokade na 25kW. Več bo pa kak štručko vedel.
Denny Objavljeno Maj 27, 2005 Opozori Objavljeno Maj 27, 2005 Lahko vam sporočim naslov servisa na PM, da ne bom reklame delal. ČE kdo želi, naj jih pokliče in povpraša. Ta je rihtal iz 50 na 60KM.
Avatar Objavljeno Maj 28, 2005 Opozori Objavljeno Maj 28, 2005 Zanimivo. No, bomo vidl koliko je na tem resnice. Imam pa še en problem. Ko sem prvič (na tem motorju) napenjal verigo, sem ugotovil, da (po napenjanju) zadnja bobnasta zavora nekam sumljivo slabo prime. Pa sem vse naredil po reglcih iz knjižice z navodili. A ima kdo izkušnje s tem, je kje kakšen poseben "trik" ali kaj takšnega, kar bi lahko spregledal? Se je to že komu zgodilo na ERki? Lp
Avatar Objavljeno Maj 29, 2005 Opozori Objavljeno Maj 29, 2005 A mi lahko prosim kakšen lastnik ER 5 razloži, kako je s to rečjo glede zadnje zavore. Od takrat ko sem napenjal verigo, zavora ne prime več dobro. To je celo opisano v knjižici, a kljub ustreznemu postopku, ki sem ga izvedel, je problem še vedno prisoten. Izkušnje, nasveti?
novitibo Objavljeno Junij 2, 2005 Opozori Objavljeno Junij 2, 2005 alo. mam blem. na ER5 mi balavnca ful ruka/opleta, ce vozim z eno roko od 40 do 80 kmh! tud brez zadnjga kovcka. prej pr Dunlop gumah, zdej pri ME 330... ima kdo kasne podobne bleme? :o
Amper Objavljeno Junij 2, 2005 Opozori Objavljeno Junij 2, 2005 Ja tudi jaz imam take probleme, vendar je baje to pri vseh er5 serisko. Lp
novitibo Objavljeno Junij 2, 2005 Opozori Objavljeno Junij 2, 2005 :BUA: :BUA: :eek: serijsko? pomoje se pa da resit to na kksn nacin... res pa je da so mi pr Elisi rekl, da je enkrat edn hotu da mu zamenjajo vse, od vilc, zmigoucov, gum, ventilckov... pa je blo se zmer isto. kasne mate kej filinge pr nizjih hitrostih? men balavnca dela tkole :010
Amper Objavljeno Junij 2, 2005 Opozori Objavljeno Junij 2, 2005 No če boš kakšno rešitev pogrunatl jo prosim deli še z nami na forumu. Lp
novitibo Objavljeno Junij 2, 2005 Opozori Objavljeno Junij 2, 2005 No če boš kakšno rešitev pogrunatl jo prosim deli še z nami na forumu. Lp ← seveda drugace pa ima moj ER5 ze 33kkm, letnik 01 ne morem kaj, da nebi naredu cez 10kkm na sezono zadnjih 14kkm zmer v dvoje, lansk let na morje z mojo drago, dvema stranskima givi torbama, tankotrbo, in givi maxio 52l, pa se "rostilj" na kovcku, pa gor prvezan sotor in armflexi, ni blem blo narest 1700km po dalmaciji, 5 otokov :yea2: pa vi?
Avatar Objavljeno Junij 2, 2005 Opozori Objavljeno Junij 2, 2005 To "rukanje" balance se je pri meni na začetku pojavljalo, vendar pri hitrosti nad 150 km/h. Zdaj je ok, le tu in tam se zgodi. Ugotavljam da takrat, če piha bočni veter. Poizkusi med vožnjo močno z nogami stistniti rezervoar.
vojak25 Objavljeno Junij 2, 2005 Opozori Objavljeno Junij 2, 2005 Hay jz mam ER-5 že tretjo sezono letnik 98, 21000km in nimam čist nbenih problemov z tresenjem balance. V bistvu lahka pri 100km/h spustim balanco in se brez problema pelem dokler mi hitrost ne pade na cca 20km/h, tak da problem zihr ni serijski. :OK: Če nisi kupu nov motor je možnost da je bil skreširan in je to lahko razlog da balanca trese... :kva2:
simonsi Objavljeno Junij 2, 2005 Opozori Objavljeno Junij 2, 2005 Mora bit motor fajn skreširan, da se pozna na ciklistiki.
novitibo Objavljeno Junij 3, 2005 Opozori Objavljeno Junij 3, 2005 a mogoce komu kej poka v vilcah, k se pele po slabem asvaltu/ luknjah? tko se slis kod da bi sprednja strehc bla odsraufana in bi ropotala k bi pelau cez lukno, sam ni ocitno je ksn luft u vilci, pa mi tud zarad tega ruka balavnco, ce je ne drzim dost mocno. ta filing sux :BUA:
simonsi Objavljeno Junij 3, 2005 Opozori Objavljeno Junij 3, 2005 Če poka oz. izrazito poka, v kombinaciji s kakšnim shimijem potem imaš 80% losan ležaj v križu.
Amper Objavljeno Junij 3, 2005 Opozori Objavljeno Junij 3, 2005 Ja nekaj sem že gledal, vendar bo potrebno kar nekaj varjenja. Za kar oa sedaj nimam preveč časa. Bo se pa dalo izvesti. Le dobro bi bilo če bi od koga dobil kakšne slike kako stranski nosilci za kufre pridejo na motorju. Lp
Burnout Objavljeno Junij 3, 2005 Opozori Objavljeno Junij 3, 2005 Mene pa zanima, če bi na er-5 odstranil pokrov na airbox-u pa namesto njega dal mrežico. Kaj bi blo vse za naštimat? Ice, anyone..? Lp Burnout
Ice Objavljeno Junij 3, 2005 Opozori Objavljeno Junij 3, 2005 ce odstranis celoten pokrov se ti lahko vse skupaj samo poslabsa. prevec zraka bi prihajalo v vplinjaca. najvec kar bi naredil je mogoce povecal luknjo ali izrezal dodatno - vsaj tako se lahko naredi pri B12. kako to konkretno izgleda pri er 5 ne vem. ker lahko vec pokvaris kot izboljsas se jaz s tem na tvojem mestu ne bi igral. razen ce tocno ves kaj delas; kar iz tvojega vprasanja dvomim. na vsak nacin bos moral prilagoditi tako sesalni kot izpusni del sistema. filter, igle, sobe in izpuh bo potrebno spraviti v ravnotezje. in pripravi se na dolgotrajne poskuse, ce nimas dinamometra in "nekaj" praske okoli vplinjacev.
inamaze Objavljeno Junij 5, 2005 Opozori Objavljeno Junij 5, 2005 Kaj je bolj za potovanja in vožnjo v dvoje ? GPZ 500 S ER-5 XJ 600 Diveržn p.s. glede na letnik in ceno se ti ER-5 gotovo splača kupt ali pa kako leto starejši GPZ 500 S. Glas je pa dosti odvisen od auspuha. DDV in baterije ze vkljuceni v ceno ← Za potovanja v tem cenovnem razredu, imam jaz XTZ 660 Tenere. Morda je za koga preveč tresoč (pri 1500 - 3000 obratih - prenizki), je pa vsekakor izredno udoben, vodljiv, siguren pri prehitevanju, kakor tudi zaviranju. Morda je za odtenek previsok, ampek glede na razmere na naših cestah je moje mnenje, da je bolje izgledati velik in širok ( večja pojava na cesti ), kakor pa na ER -5, ki je majhen (premajhen - prenizek), povrh vsega pa glede na izvedbo (npr. naked), na njemu izredno piha. Drži pa, da tudi jaz za začetnika (učenje), priporočam ER -5, vsa teža je pri tleh, glede na dva valja, pa je izredno neobčutljiv na morebitne napake pri dodajanju plina in spuščanju sklopke, tako pri pospeševanju, kakor tudi zaviranju. Sicer pa ti želim pri nakupu veliko sreče. Kakor je nekdo prej omenil je prvi motor izredno težko "zadeti", ampak nekje je treba začeti, mar ne? :nono:
Crownless Objavljeno Junij 5, 2005 Opozori Objavljeno Junij 5, 2005 Dvomim, da bo Rok upošteval tvoj nasvet, ker je objava iz leta 2002 :slap: Mogoče pa komu drugemu prav pride Crownless
Avatar Objavljeno Junij 5, 2005 Opozori Objavljeno Junij 5, 2005 Ko sem čital angleške strani (kolikor jih pač je, bolj malo) o ERki, ne morem mimo vtisa, da otočane kar razganja od hvaljenja pnevmatik Bridgestone BT 45. Ima kdo izkušnje z njimi, jasno na ER 5? Nekako opažam, da večinoma posegate po Metzeler ME 330/550. Kmalu bom moral zamenjati gume, pa zbiram potreben info. Iz "original" Dunlop Arrowmax sem že zdaj iztistnil 11500 km in kot kaže, kakšna 2 K bo še šlo (čeprav je na sredini zadnje nekam (pre)malo profila:)
novitibo Objavljeno Junij 16, 2005 Opozori Objavljeno Junij 16, 2005 Metzeler ME 330/550 :OK: :OK: :OK: cesta in guma sta :friend2:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se