Aless Objavljeno Julij 10, 2005 Opozori Objavljeno Julij 10, 2005 Zanima me za ta motor kak je za zacetnika,se mi zdi da bi bila najbolsa varijanta glede na ceno in to,me pa zanima kak je z okvarami in deli!Namrec sestra dela izpit in bi sedaj kupla ta motor pa me zanima kaj bi blo bolse ce ta ali mogoce honda cb500(ni velike razlike s tem da je kawasaki cenejsi)!
Avatar Objavljeno Julij 11, 2005 Opozori Objavljeno Julij 11, 2005 Zanima me za ta motor kak je za zacetnika,se mi zdi da bi bila najbolsa varijanta glede na ceno in to,me pa zanima kak je z okvarami in deli!Namrec sestra dela izpit in bi sedaj kupla ta motor pa me zanima kaj bi blo bolse ce ta ali mogoce honda cb500(ni velike razlike s tem da je kawasaki cenejsi)! ← Honda ima 7 konjev več, vendar je dražja. Baje velja za kvalitetnejšo. Ampak če že tvoja sestra - btw, a je luštna? .) - kupuje prvi motor in to budget bike (500 cc), pol je verjetno dobro gledati, da je čim cenejši. Okvar na kawi še nisem imel, kar trpežna in lahka za vozit. Prav tako poceni vzdrževanje. Vedi tudi, da ima nova honda cbf (cb zdaj mislim da ni več) širšo zadnjo gumo, ker spet pomeni malo več stroškov.
jest Objavljeno Julij 11, 2005 Opozori Objavljeno Julij 11, 2005 Živjo, danes sem opazil da se mi je nosilec za prednjo tačko odlomil (glej sliko) pojma nima kak se je to lahk zgodil, k nism nč odletu 150kg pa tut nimam <_< a mogoče ve kdo če se da to zvariti oz. kateri postopek varjenja je za ta material. Al pa če kdo ve kje bi se dal to popraviti :? Hvala za odgovore ← Da se zvarit zakaj pa ne. Edina uganka je tip aluminija ker glede tipa se prilagaja varilna žica, ki mora met isto temperaturo taljenja kot tvoj zlomljen nosilec. Vpraši metalurge v IMPOL Sl.Bistrica. Zakaj se je odlomlo: verjetno utrujenost materiala (aluminij se stara - kar povprašaj kakega lastnika 10 let stare yamahe FZR 1000) - in skrita napaka pri odlivanju nekje na Kitajskem.
tom Objavljeno Julij 11, 2005 Opozori Objavljeno Julij 11, 2005 Ja da se zavarit 100%. Sem se danes malo bolj zavzel na mojem motorju in ugotovil, da imam tudi jaz zavarjeno tačko. Zaenkrat drži zelo vredu, pa še narejeno je tako, da ko sem kupoval motor niti opazil nisem, pa čeprav smo trije motor dokaj dobro pregledali <_<
Avatar Objavljeno Julij 11, 2005 Opozori Objavljeno Julij 11, 2005 Še ena pripomba glede vzdržljivosti gum na ER. Zadnja ima dobre 12 K in sem mislil, da bom še kakšnega tisočaka iztisnil iz nje, čeprav izgleda slabo (beri: zlizano) Za sprednjo sem gojil upe do 16 ali 17 K. Nakar imel danes servis pri Elisi in mi serviser reče, da sta obe gumi fuč, da tvegam, če vozim tako ipd. Verjetno res, ker so vodni kanali že zelo tanki, toda jaz se skoraj vedno...vsaj zdaj, vozim ko ni cesta mokra, tako da na suhi še drži bp. Nekateri ste govorili kako so vam gume zdržale po 13 K (zadnja) in sprednja še več. Zdaj pa res ne vem kakšen kriterij vzdržljivosti je bil uporabljen (vsaj 1 mm profila ali kako)? Jeba, kako naj se človek sploh vozi low budget, če pa še gume ne zdržijo posebej veliko. No, to je bil bolj komentar na modrovanje o pnevmatikah za ER, ki je potekalo par strani nazaj.
Burnout Objavljeno Julij 11, 2005 Opozori Objavljeno Julij 11, 2005 Ja itak se ve kdaj je za zamenjat gumo. Če se zrabi do grbinice ki označuje konec gume, pol je za zamenjat, sam večina se nas vozi dokler ni več profila, nekateri (recimo jst) še izrežem malo profila, tolko da je še za par sto km. Sicer to delam pri vulkanizerju ki je tut motorist in to on dela že cel lajf, pa ni mel še problemov, sicer pa potlej ne vozim na polno, ampak tako užuvancijske turce, pa seveda se ne odpravljam na neke dolge ture. Itak to naredim recimo na koncu sezone, če mi jo zmanjka sredi sezone grem OBVEZNO po novo. To govorim za gume Dunlop 103D, pa vedno naredim kanal samo po sredini gume, robovi majo še vedno dovolj profila. Lp Burnout
SF Objavljeno Julij 14, 2005 Opozori Objavljeno Julij 14, 2005 (popravljeno) Ja itak se ve kdaj je za zamenjat gumo. Če se zrabi do grbinice ki označuje konec gume, pol je za zamenjat, sam večina se nas vozi dokler ni več profila, nekateri (recimo jst) še izrežem malo profila, tolko da je še za par sto km. Sicer to delam pri vulkanizerju ki je tut motorist in to on dela že cel lajf, pa ni mel še problemov, sicer pa potlej ne vozim na polno, ampak tako užuvancijske turce, pa seveda se ne odpravljam na neke dolge ture. Itak to naredim recimo na koncu sezone, če mi jo zmanjka sredi sezone grem OBVEZNO po novo. To govorim za gume Dunlop 103D, pa vedno naredim kanal samo po sredini gume, robovi majo še vedno dovolj profila. Lp Burnout ← D 103 se je pri men izkazala kot čist neprimerna za ta motor. Prešaltaj na D 501, drugače pa mam jest več kot solidne, celo odlične izkušnje z gumami firme Heidenau. Pred kakim letom sm se vozil v BTC-ju v dvorani na karting stezi pa ti povem, da je D 501 zdrsnil spredaj pa je bla guma tekočega letnika, med tem ko je 3 leta star heidenau čist normalno držal. ... in nikar D103... .) motor se sploh ne pelje ampak preveč nekontrolirano pade v ovinek ker na tej feltni rata ta guma preveč "ošpičena". Ko prideš v ovinek naprimer težko popravljaš linijo navznoter tako da bi sam gas zapiral... Popravljeno Julij 14, 2005. Popravil SF
Avatar Objavljeno Julij 14, 2005 Opozori Objavljeno Julij 14, 2005 D 103 se je pri men izkazala kot čist neprimerna za ta motor. Prešaltaj na D 501, drugače pa mam jest več kot solidne, celo odlične izkušnje z gumami firme Heidenau. ← A imaš kje cenik teh gum Heidenau? Pa kako je z življenjsko dobo? Jaz hočem čimbolj touring zadevo...torej čimveč km s kompletom gum.
Pervy Objavljeno Julij 14, 2005 Opozori Objavljeno Julij 14, 2005 A imaš kje cenik teh gum Heidenau? Pa kako je z življenjsko dobo? Jaz hočem čimbolj touring zadevo...torej čimveč km s kompletom gum. ← pa kaj bi ti rad kamen al gumo? saj pa je 12.000 čisto OK za gumo, več boš delal samo če boš imel gor kako zelo trdo zadevo ampak potem pozabi na oprijem, sploh na malo bolj hladnem asfaltu. ko boš zaradi slabih gum enkrat ubrisal pa boš imel toliko škode da bi lahko celi čas super gume vozil. malo pameti v roke, pa ne kupi si boljšega motorja da ne boš jokal ko boš za gumo 40.000 dal in jo menjal po 8000 ali še prej. :slap:
Avatar Objavljeno Julij 14, 2005 Opozori Objavljeno Julij 14, 2005 pa kaj bi ti rad kamen al gumo? saj pa je 12.000 čisto OK za gumo, več boš delal samo če boš imel gor kako zelo trdo zadevo ampak potem pozabi na oprijem, sploh na malo bolj hladnem asfaltu. ko boš zaradi slabih gum enkrat ubrisal pa boš imel toliko škode da bi lahko celi čas super gume vozil. malo pameti v roke, pa ne kupi si boljšega motorja da ne boš jokal ko boš za gumo 40.000 dal in jo menjal po 8000 ali še prej. :slap: ← Seveda. Želel sem budget bike. To pomeni čim manj stroškov za čimveč veselja (oz. vožnje). Kar je manj kot 500 je pa za potovanja že skoraj premalo, sploh če hočeš nekaj rezerve. Zato pač iščem pnevmatike, ki bi zdržale čimveč (in imajo zmerno ceno). Zdaj bom kupil Metzeler ME 330/550. Cena se zdi kar ok. Naslednjič pa kaj drugega, da malo vidim kako in kaj.
vojak25 Objavljeno Julij 14, 2005 Opozori Objavljeno Julij 14, 2005 Evo tko mi je en majster iz gorenjske zvaril nosilec za tačko :OK: ... sam zdej me zanima kak naj jaz zdej to zaščitim pred rjavenjem, ma kdo kako idejo :? ?? LP
SF Objavljeno Julij 14, 2005 Opozori Objavljeno Julij 14, 2005 Klikni tuki pa boš mel kontakt gor. http://dedecom.tripod.com/pnevmatike.html Zate pride v poštev K63 in K64. Men je zadnja zdržala 13000 ampak pri polno obteženem motorju kar pomeni motor + 230 kil, prva pa je po 16000 še zmeri dobra.
gizmOkak Objavljeno Julij 14, 2005 Opozori Objavljeno Julij 14, 2005 A imaš kje cenik teh gum Heidenau? Pa kako je z življenjsko dobo? Jaz hočem čimbolj touring zadevo...torej čimveč km s kompletom gum. ← k bi ti vedu d eni mejujemo gume na 3500km :slap: js bom vesel če nardim z gumo že 5000km in ne 12000 pa še godrnjau. D se ne govori kašna je razlika v ceni. Varnost je pa le na prvem mestu. Sej po suhem drži večina gum. Kaj pa ko te doleti dež :unsure: kaj boš pol s tistim obutim kartonom :hmm:
tom Objavljeno Julij 14, 2005 Opozori Objavljeno Julij 14, 2005 Evo tko mi je en majster iz gorenjske zvaril nosilec za tačko :OK: ... sam zdej me zanima kak naj jaz zdej to zaščitim pred rjavenjem, ma kdo kako idejo :? ?? LP ← kolko jaz vem ne rabiš nobene posebne zaščite proti rjavenju, saj je vse skupaj iz aluminija, ki ni tako občutljiv na korozijo kot železo. vsaj pri moji zavarjeni tački ni videt kakšne zaščite, pa se korozija po nekaj vožnjah v dežju še ni pojavila
Avatar Objavljeno Julij 15, 2005 Opozori Objavljeno Julij 15, 2005 Klikni tuki pa boš mel kontakt gor. http://dedecom.tripod.com/pnevmatike.html Zate pride v poštev K63 in K64. Men je zadnja zdržala 13000 ampak pri polno obteženem motorju kar pomeni motor + 230 kil, prva pa je po 16000 še zmeri dobra. ← Hvala, bom pogledal. k bi ti vedu d eni mejujemo gume na 3500km :slap: js bom vesel če nardim z gumo že 5000km in ne 12000 pa še godrnjau. D se ne govori kašna je razlika v ceni. Varnost je pa le na prvem mestu. Sej po suhem drži večina gum. Kaj pa ko te doleti dež :unsure: kaj boš pol s tistim obutim kartonom :hmm: ← Jah, to je pač prekletstvo cestakov .) Naslednjič ne kupi CBRke in boš morda imel več veselja s "obutim kartonom". Trenutno nimam časa za potovanja, tako da bodo te gume še kakšna 2 K gor. Se pač ne vozim po dežju, oz. takrat uporabim drugo prevozno sredstvo.
Se en norc Objavljeno Julij 25, 2005 Opozori Objavljeno Julij 25, 2005 ER5 sem mel parkiran na plaži (Soncu). Ko sem se odpeljal, je normalno vžgal. Do problema je prišlo na odprti cesti, ko sem ga malo bolj pritisnil. Začej je cukat in zmanjkovalo mu je moči, nato pa je crknil. Po nakajkratnem verglanju, je zopet vžgal in zopet normalno vlekel in nato kmalu pričel znova cukat, dokler ni crknu. Spet sem ga nekaj časa verglal, dokler ni vžgal. Nato sem se vozil z malo gasa in od 3000 do 5000 vrtljajev. Vse normalno. Po približno 40km sem ga zopet pritisnil in motor je normalno vlekel vse do doma, kot da ni bilo nič. A kdo ve, kaj bi lahko bilo narobe??? :?
Ice Objavljeno Julij 25, 2005 Opozori Objavljeno Julij 25, 2005 poglej kako je napeljana oddusna cev rezervoarja. se je enkrat zgodilo, da se je guma oddusne cevke raztegnila in ni "prislo" vec do podtlaka v rezervoarju. samo ideja.......
urbi Objavljeno Julij 25, 2005 Opozori Objavljeno Julij 25, 2005 A imaš kje cenik teh gum Heidenau? Pa kako je z življenjsko dobo? Jaz hočem čimbolj touring zadevo...torej čimveč km s kompletom gum. ← Alo! Jaz mam na svojem ER5 gume Heidenau, mi jih je priporoču in zmontiral pooblaščen serviser za Kawasari Avto Kšela iz Hoč pri Mariboru. Če se prav spomnim (bilo je predlani) sem za gumo plačal cca. 22Ksit. Lahko pa pokličeš na sevis in vprašaš. Tel.: 02 616 55 55. Sicer zadovoljen z gumami, čeprav nimam dosti izkušenj z drugimi znamkami. Ko sem kupil motor so bile gor Dunlop, se mi zdi, samo sem jih kmalu zamenjal, ker so bile že obrabljene. LP, Urbi
dazmed Objavljeno Julij 25, 2005 Opozori Objavljeno Julij 25, 2005 Pozdravljeni! Mene pa zanima ali tudi vam totalno popizdi er 5 pri cca. 7500 do 8500 obratih, da je v bistvu ze kar motece :eek: ?? lp
vojak25 Objavljeno Julij 26, 2005 Opozori Objavljeno Julij 26, 2005 Pozdravljeni! Mene pa zanima ali tudi vam totalno popizdi er 5 pri cca. 7500 do 8500 obratih, da je v bistvu ze kar motece :eek: ?? lp ← Kaj je moteče pri 7500 do 8500 obratih:?
dazmed Objavljeno Julij 26, 2005 Opozori Objavljeno Julij 26, 2005 Kaj je moteče pri 7500 do 8500 obratih:? ← Moteča je ta strma krivulja moči pri teh obratih. Motor totalno popizdi in če nisi pripravljen tega sunka moči te zna kar malo destabilizirat, mene je zadnjič kmalu "dol vrglo". Sam ne da bi dvignilo prednji konec, ker tega ne moremo pričakovat, ampak sam sunek je bil tako močen da me je napravil nestabilnega za cca. 2 sekundi :wacko: .
premza Objavljeno Julij 26, 2005 Opozori Objavljeno Julij 26, 2005 Eno svečko ven vzem! :grim ER-5 je pač brutalna mašina... :lol1:
Se en norc Objavljeno Julij 26, 2005 Opozori Objavljeno Julij 26, 2005 Ice, hvala za odgovor! Bom pogledu. Zanima me še, ali še komu rezervar piska, ko je na soncu oz, ko mašina iz njega vleče gorivo?
Fazer03 Objavljeno Julij 26, 2005 Opozori Objavljeno Julij 26, 2005 Eno svečko ven vzem! :grim ER-5 je pač brutalna mašina... :lol1: ← :topic: Pa človek božji, pusti ljudem veselje pa se pojdi raje še sam vozit ali pa na morje .... :devil:
dazmed Objavljeno Julij 26, 2005 Opozori Objavljeno Julij 26, 2005 Eno svečko ven vzem! :grim ER-5 je pač brutalna mašina... :lol1: ← premza sej imaš prav res mal neumno vprašanje se sliš. ma vglavnem je da smo zadevo uštimali :OK: . karboratorja sta bla raštelana, zdej se mašina že pri nizkih obratih živahno odziva in ni več takega preskoka oziroma sunka kakor je blo prej, tako da nasvidanje v nasledni vojni :004 pa srečno.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se