dazmed Objavljeno Julij 26, 2005 Opozori Objavljeno Julij 26, 2005 Ice, hvala za odgovor! Bom pogledu. Zanima me še, ali še komu rezervar piska, ko je na soncu oz, ko mašina iz njega vleče gorivo? ← ja to se tudi meni dogaja, lahko je ksno tesnilo pri čepu od rezervarja bl slabo al pa je to normalno, ma mislm da ni panika. sam jst mam zdej še en problem ki mal tara živce :cry: . zdej se mi je že trikrat zgodilo cca. v treh tednih: ku sem dal kontakt (v brzinui sem imel normalno na nevtralni) in sem pritisnil za start se ni nic zgodilo, absolutno mrtvo in šelo po par puskusih je vžgal, potem ko je bil gork je normal užigu v prvem posku. mislim da more biti nekaj s stikal zato ker sem zadnjič prtisnil na stikalo za start in držal dve sekundi; sprva je bla tema (brez reglanja zaganjača čista tišina) in čez sekundo je kar nalepem vžagl, kot da bi imel kable do Tokia :hmm: Kaj pravte mojstri al mislte da moram spet eno svečko odšrafat pa bo.
mi Objavljeno Julij 26, 2005 Opozori Objavljeno Julij 26, 2005 mene pa zanima kako je z er-5 ki ga prodajajo z blokado do 25kw tako da pride v poštev za A2 omejitev. kako je potem z odstranitvijo blokade? in ali se sploh splača menat z nsr-ko ki jo mam zdej.....za tri leta k bom mogu vozt z A2 omejitvijo? hvala za odgovore...
Avatar Objavljeno Julij 26, 2005 Opozori Objavljeno Julij 26, 2005 Zanima me še, ali še komu rezervar piska, ko je na soncu oz, ko mašina iz njega vleče gorivo? ← Ja, tudi meni "piska" na vročini. Sem ravno mislil vprašati, če je to običajna težava teh motorjev. Ker je zelo zoprno, če sediš v kakšnem kafiču, zunaj cela pleada mopedov (na soncu seveda) in naenkrat začne tvoj konjič rezko cviliti. No ja, pa naj še kdo reče, da ER 5 ne pritegne pogledov .)
dazmed Objavljeno Julij 26, 2005 Opozori Objavljeno Julij 26, 2005 ja to se tudi meni dogaja, lahko je ksno tesnilo pri čepu od rezervarja bl slabo al pa je to normalno, ma mislm da ni panika. sam jst mam zdej še en problem ki mal tara živce :cry: . zdej se mi je že trikrat zgodilo cca. v treh tednih: ku sem dal kontakt (v brzinui sem imel normalno na nevtralni) in sem pritisnil za start se ni nic zgodilo, absolutno mrtvo in šelo po par puskusih je vžgal, potem ko je bil gork je normal užigu v prvem posku. mislim da more biti nekaj s stikal zato ker sem zadnjič prtisnil na stikalo za start in držal dve sekundi; sprva je bla tema (brez reglanja zaganjača čista tišina) in čez sekundo je kar nalepem vžagl, kot da bi imel kable do Tokia :hmm: Kaj pravte mojstri al mislte da moram spet eno svečko odšrafat pa bo. ← zdej sem se ta problem resu :yea2: mast iz ketne se je nabirala na stikalu, katero je nameščeno za tačko, ki je namenjena kot naslomba za motor. mast je zablokilaro stikalo, kar je posledični vzrok za problem pri vžigu (vsi vemo; če je tačka iztegnjena ne vžge). Zdaj sem razmastil in ni problema :yea2:. Če vam bo kej nagaju na ta način kot pri men, najprej stikalo pogledat :kva2: .
SF Objavljeno Julij 27, 2005 Opozori Objavljeno Julij 27, 2005 Mal predrkaj kontakte na stikalu pri stojalu in pri stikalu na ročici sklopke.
Se en norc Objavljeno Julij 27, 2005 Opozori Objavljeno Julij 27, 2005 Kakšne so kaj vaše izkušnje s serviserji za er5. Približuje se mi servis na 6000km, pa je potrebno ventile naštelat pa... Motor je še v garanciji in ga moram peljat na pooblaščen servis. Kakšne so cene za ta servis in kateri servis mi priporočate? Še eno vprašanje imam. Zadnjič sem ga na avtocesti malo bolj stisnil (160-170km/h), potem pa sem opazil pri zmanjšani hitrosti en zvok, ki ga prej ni bilo. Mislim,da se to sliši veriga na prednjem zobniku. Ali se je še komu to zgodilo? Sliši se le ko pospešujem. Verigo mažem z DID sprejem, kupljenem v TC-ju (približno vsakih 1000km).
Burnout Objavljeno Julij 27, 2005 Opozori Objavljeno Julij 27, 2005 Še eno vprašanje imam. Zadnjič sem ga na avtocesti malo bolj stisnil (160-170km/h), potem pa sem opazil pri zmanjšani hitrosti en zvok, ki ga prej ni bilo. Mislim,da se to sliši veriga na prednjem zobniku. Ali se je še komu to zgodilo? Sliši se le ko pospešujem. Verigo mažem z DID sprejem, kupljenem v TC-ju (približno vsakih 1000km). ← Mogoče se je kaj razštelala ketna al pa kaj podobnega, drugače se pa ketno maže vsakih 500 km. Lp Burnout
Avatar Objavljeno Julij 27, 2005 Opozori Objavljeno Julij 27, 2005 (popravljeno) Kakšne so kaj vaše izkušnje s serviserji za er5. Približuje se mi servis na 6000km, pa je potrebno ventile naštelat pa... Motor je še v garanciji in ga moram peljat na pooblaščen servis. Kakšne so cene za ta servis in kateri servis mi priporočate? Še eno vprašanje imam. Zadnjič sem ga na avtocesti malo bolj stisnil (160-170km/h), potem pa sem opazil pri zmanjšani hitrosti en zvok, ki ga prej ni bilo. Mislim,da se to sliši veriga na prednjem zobniku. Ali se je še komu to zgodilo? Sliši se le ko pospešujem. Verigo mažem z DID sprejem, kupljenem v TC-ju (približno vsakih 1000km). ← Na 6000 km ni nastavljanja ventilov. To je pri ER šele na 18000 ali 24000 km. Vsaj tako so mi rekli pri Elisi. Jaz ga vozim tja, zaenkrat. Kot je rekel Burn, maži verigo na 500 km. Jaz jo sicer na 600 .) Burn: A tebi tudi cvili na vročini? Popravljeno Julij 27, 2005. Popravil Avatar
vojak25 Objavljeno Julij 27, 2005 Opozori Objavljeno Julij 27, 2005 Kar se cviljenja iz rezervoarja tiče se men iisto dogaja da se sliši kak mi motor piska in kokr vidim je to na ER-5 neki normalnega :hmm: pa tut nism imel težav zarad tega. Enkkrat mi je motor crknu k mi je zmanjkal goriva pa čeprav sem imel na ročko na PRI pol pa k sem dal na REs (rezervo ni hotu več užgat, ker ni blo več bencina :? ) Sam po moje ni ti nč povezan. Drgač je sm pa jaz zelo zadovoljen z servisom Elisa.. LP
Avatar Objavljeno Julij 27, 2005 Opozori Objavljeno Julij 27, 2005 Kar se cviljenja iz rezervoarja tiče se men iisto dogaja da se sliši kak mi motor piska in kokr vidim je to na ER-5 neki normalnega :hmm: pa tut nism imel težav zarad tega. LP ← Vem da ne more biti zaradi tega težav, zna biti pa zoprno. To cviljenje deluje skrajno živce parajoče in ni mi všeč, ko tako zbuljeno potem drugi zrejo v motor.
vojak25 Objavljeno Julij 27, 2005 Opozori Objavljeno Julij 27, 2005 Vem da ne more biti zaradi tega težav, zna biti pa zoprno. To cviljenje deluje skrajno živce parajoče in ni mi všeč, ko tako zbuljeno potem drugi zrejo v motor. ← veš kaj pomaga če odpreš pokrov od rezervoarja, drugi pa naj kr zblujeno gledajo :grim
urbi Objavljeno Julij 27, 2005 Opozori Objavljeno Julij 27, 2005 Jaz sem nazadnje peljal motor na servis Panigaz v Kranju in bil ful zadovoljen. :OK: Hitro, strokovno, ugodno! Se mi zdi.... LP
Petzl Objavljeno Julij 27, 2005 Opozori Objavljeno Julij 27, 2005 Jaz sem nazadnje peljal motor na servis Panigaz v Kranju in bil ful zadovoljen. :OK: Hitro, strokovno, ugodno! Se mi zdi.... LP ← panigaz :yea2: :worship: :worship: :worship:
Avatar Objavljeno Julij 28, 2005 Opozori Objavljeno Julij 28, 2005 Avatar: "Kam greva danes?" ER 5: "iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii." Avatar odpre pokrovček od rezervoarja in dialoga je konec .) Ja, to rešitev prakticiram že od nekdaj.
kocbaya63 Objavljeno Julij 28, 2005 Opozori Objavljeno Julij 28, 2005 hmmm a se splaca nabavt ta motor bom pa letos sele zacetnik pa pravjo de je ta motor v redu za ucit se malo pa monster 600 dark me zanima pa honda 600 hornet v glavnem dvovaljniki k majo glas tak kot je treba ne pa kake stirivaljne prdlce pa tja do 700 000 sit bi neki kupo kaj priporocate ← Ravno prodajam ER-5. Kaj ti naj rečem... motorček je res lahko vodljiv in je dobra izbira za izlete in malo manj dobra za večje hitrosti, ker je precej vetra. Da ga še malo spromoviram: je letnik 2004, sem prvi lastnik, ima 11000 prevoženih km (samo daljši izleti), motor je rdeče barve, brez praske - kot nov. Še v garaži imam pokritega. Pa nove gume so gor - Pirelli Sport Demon (se veliko bolje obnesejo, kot Dunlop, ki je že tovarniško zmontiran). Bil je redno servisiran in deležen boljše nege, kot kaki dojenček. Motor je še v garanciji in še dve leti ne bo treba na tehničnega z njim. Ima malo močnejši glas (izspuh mi je odprl pooblaščen serviser). Poraba je majhna, vzdrževanje poceni - hvaležen motorček. Še registracija je precej cenejša, kot za 600 kubične motorje. Aja, pa Honda Hornet je 4-valjna (pa 100 KM je kar malo veliko za prvič, se ti ne zdi). Cena pa je okoli 1000000 SIT. Za Ducatije je pa znano, da niso preveč vzdržljivi (vsaj za dirkalnike). Baje se jih dokaj generalno rihta na kakih 25000 km. Ampak to so informacije s kake tretje roke. Zakaj potem prodajam ER, če je tak OK? Hmmm... prej sem vozil motocross in to je bil moj prvi takšen motor, pa se nisem želel kar takoj zaklat s kako zverino. Ni mi žal, da sem ga kupil, ker se je dalo na njem čisto dobro privadit na asfaltno podlago, zdaj pa me je zamikalo kaj močnejšega. Vedno so mi bli všeč cestno dirkalni motorji, pa se je izkazalo, da se v dvoje nebi obnesli, ker je moja deklica na zadnjem sedežu rahlo trpela. Sklenila sma nekaj kompromisov in zdaj kupujemva Kawasaki Z 750 S.
kocbaya63 Objavljeno Julij 28, 2005 Opozori Objavljeno Julij 28, 2005 mene pa zanima kako je z er-5 ki ga prodajajo z blokado do 25kw tako da pride v poštev za A2 omejitev. kako je potem z odstranitvijo blokade? in ali se sploh splača menat z nsr-ko ki jo mam zdej.....za tri leta k bom mogu vozt z A2 omejitvijo? hvala za odgovore... ← Blokada ni elektronska, ampak je treba polirat neke kanale v uplinjaču in podobno. Kar precej dela in ni tako strašno poceni.
danci1973 Objavljeno Julij 28, 2005 Opozori Objavljeno Julij 28, 2005 (popravljeno) Blokada ni elektronska, ampak je treba polirat neke kanale v uplinjaču in podobno. Kar precej dela in ni tako strašno poceni. ← :eek: Kdo ti je pa to natvezil? 'Blokade' oz. omejitev največje moči je lahko izvedena na več načinov: - premajhne / prevelike dize (spremeni mešanico goriva, da ni optimalna) - mehanska omejitev odpiranja vplinjačev (distančnik v pokrovu vplinjača) - 'tlačna' omejtiev odpiranja vplinjačev (dodatna luknja, ki zmanjša podtlak) - omejitev velikosti sesalnih kanalov (kovinska ploščica z manjšo luknjo med vplinjačem in glavo motorja) - omejitev velikosti izpušnih kanalov (kovinska ploščica z manjšo luknjo med glavo motorja in izpušnim kolektorjem) ali kombinacija le-teh. V vseh primerih gre za dokaj enostaven poseg, potrebno je pač odstraniti blokado in/ali zamenjati ustrezen del. Kolikor sem bral (tukaj), je za ER-5 (Twister) na nemškem trgu uporabljena metoda z dodatno luknjo v drsniku vplinjača, kar zmanjša podtlak, posledično pa se drsnik ne odpre do konca. Pri tem imaš možnost to luknjo zalepit, bolje pa je seveda, če se drsnik zamenja. lp, D. PS: Seveda pa je možno, da je pri ER-5 za slovenski trg omejitev izvedena kako drugače. Popravljeno Julij 28, 2005. Popravil danci1973
kocbaya63 Objavljeno Julij 28, 2005 Opozori Objavljeno Julij 28, 2005 :eek: Kdo ti je pa to natvezil? 'Blokade' oz. omejitev največje moči je lahko izvedena na več načinov: - premajhne / prevelike dize (spremeni mešanico goriva, da ni optimalna) - mehanska omejitev odpiranja vplinjačev (distančnik v pokrovu vplinjača) - 'tlačna' omejtiev odpiranja vplinjačev (dodatna luknja, ki zmanjša podtlak) - omejitev velikosti sesalnih kanalov (kovinska ploščica z manjšo luknjo med vplinjačem in glavo motorja) - omejitev velikosti izpušnih kanalov (kovinska ploščica z manjšo luknjo med glavo motorja in izpušnim kolektorjem) ali kombinacija le-teh. V vseh primerih gre za dokaj enostaven poseg, potrebno je pač odstraniti blokado in/ali zamenjati ustrezen del. Kolikor sem bral (tukaj), je za ER-5 (Twister) na nemškem trgu uporabljena metoda z dodatno luknjo v drsniku vplinjača, kar zmanjša podtlak, posledično pa se drsnik ne odpre do konca. Pri tem imaš možnost to luknjo zalepit, bolje pa je seveda, če se drsnik zamenja. lp, D. PS: Seveda pa je možno, da je pri ER-5 za slovenski trg omejitev izvedena kako drugače. ← Bo najbrž kar držalo. Se tudi meni ni zdelo najbolj smiselno. Od kod ta informacija. Kawasaki Kšela MB. Kolega se je zanimal, ker ma zablokiranega ER-a, pa mu je nekaj takega natvezil. Verjetno je hotel malo zaslužit. Pozna kdo kakega spodobnega serviserja za Kawasakije v okolici MB?
Burnout Objavljeno Julij 28, 2005 Opozori Objavljeno Julij 28, 2005 Na 6000 km ni nastavljanja ventilov. To je pri ER šele na 18000 ali 24000 km. Vsaj tako so mi rekli pri Elisi. Jaz ga vozim tja, zaenkrat. Kot je rekel Burn, maži verigo na 500 km. Jaz jo sicer na 600 .) Burn: A tebi tudi cvili na vročini? ← Itak da cvili :D sej mora :), že takoj kakor ga zapeljem iz garaže na sonce :) Zaradi tega se sploh ni treba sekirat, meni je prav kul k malo zacvili :D ker ve da bo garal pod mojim stilom vožnje :) Kmalu se probližal čas menjave verige (in vsega kar zraven pride), a ve mogoče kdo za dobro firmo pa da je primerna cena (ne predrago), pa kje se dobi? Lp Burnout
vojak25 Objavljeno Julij 28, 2005 Opozori Objavljeno Julij 28, 2005 Avatar: "Kam greva danes?" ER 5: "iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii." Avatar odpre pokrovček od rezervoarja in dialoga je konec .) Ja, to rešitev prakticiram že od nekdaj. ← Hehe, dobr si to napisu :grim
Se en norc Objavljeno Julij 29, 2005 Opozori Objavljeno Julij 29, 2005 Sem na šihtu malbrskau po spletu :afro1: in naletel na zanimivo stran, kjer so poleg ostalih stvari tudi električni načrti za ER 5 :D . Ti znajo priti zelo prav če kaj crkne in skušaš sam popravit :hmm: . Če koga zania, je tuki link.
vojak25 Objavljeno Julij 30, 2005 Opozori Objavljeno Julij 30, 2005 Sem na šihtu malbrskau po spletu :afro1: in naletel na zanimivo stran, kjer so poleg ostalih stvari tudi električni načrti za ER 5 :D . Ti znajo priti zelo prav če kaj crkne in skušaš sam popravit :hmm: . Če koga zania, je tuki link. ← Škoda k je v nemščini :?
Burnout Objavljeno Julij 30, 2005 Opozori Objavljeno Julij 30, 2005 Škoda k je v nemščini :? ← Pa kaj pol, se je treba pa malo potrudit :) Sej gre :D Itak mamo pol njihovih besed (po domače). Lp Burnout
zverina2 Objavljeno Avgust 1, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2005 eno vprašanje ali prošnja za par nasvetov glede vaših izkušenj o nakupu zadnje pnevmatike za er-ko. katera guma je po vašem mnenju boljša metzeler ME 550 ali bridgestone BT 45? cena metzelerja je 21, bridgestona pa 24 tisočakov, tako da je cena približno ista. zanimajo me vaše izkušnje glede izdržljivosti gume in samih voznih lastnosti. hvala za vaš trud
tom Objavljeno Avgust 1, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2005 Mene pa zanima, če je kdo imel na er5-ki podoben problem kot jaz. Zadnje čase se mi iz izpuha sliši poleg normalnega zvoka še nek piskajoč zvok. Najbolj je slišen pri nižjih obratih, pri visokih se ga ne sliši več. Drugače se odzivnost in moč motorja nista spremenila, je pa zvok vseeno moteč. Mogoče kdo ve kaj je narobe in kako bi se dalo to odpraviti?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se