Skoči na vsebino

Kawasaki ER5


Priporočene objave

Objavljeno
eno vprašanje ali prošnja za par nasvetov glede vaših izkušenj o nakupu zadnje pnevmatike za er-ko. katera guma je po vašem mnenju boljša metzeler ME 550 ali bridgestone BT 45? cena metzelerja je 21, bridgestona pa 24 tisočakov, tako da je cena približno ista. zanimajo me vaše izkušnje glede izdržljivosti gume in samih voznih lastnosti.

hvala za vaš trud

Na svojega sem dal Pirelli Sport Demon. Odlična guma :OK: .

Tovarniško je bila gor Dunlop-ka, ki pa ima vsaj po mojem zelo čudno mejo zdrsa :hmm: . Cel čas nič, potem pa jo kar odnese. Pirelli pa zelo lepo nakaže in nič ne preseneča. Pa zdi se mi, da je tudi v dežju veliko boljša. To,da je precej bolj prijazna za oko, pa mi najbrž ni potrebno omenjat :wub: .

Če sem prav informiran je pa mešanicea gume pri Pirelli-ju enaka kot pri Metzeler-ju.

Objavljeno
eno vprašanje ali prošnja za par nasvetov glede vaših izkušenj o nakupu zadnje pnevmatike za er-ko. katera guma je po vašem mnenju boljša metzeler ME 550 ali bridgestone BT 45? cena metzelerja je 21, bridgestona pa 24 tisočakov, tako da je cena približno ista. zanimajo me vaše izkušnje glede izdržljivosti gume in samih voznih lastnosti.

hvala za vaš trud

Ker je Er budget bike, je celo tri jurje razlike nekaj :) Vsaj zame. No, jaz bom tokrat kupil Metzeler ME 330/550. Res pa je, da Britanci najbolj hvalijo BT 45, češ da je oh in sploh (upam da ni vse skupaj posledica patriotizma). Bom BT poizkusil po Metzelerju.

Objavljeno

No moj motorček pa je danes dobil nova obuvala :OK: Prejšnje Dunlop GT401 spredaj in Dunlop Arrowmax 501 zadaj je zamenjal za nekaj strani nazaj omenjene gume Heidenav spredaj in zadaj.

Po prevoženih kakih 60km je občutek zelo dober, motor lepo pade v ovinek in tudi dobro drži. Kaj več občutkov pa tako še nisem mogel pridobit. Pa tudi kar nekaj cenejše so te gume od dunlopk.

Aja pa zanima me, kje bi lahko dobil kakšen športni izpuh za er5-ko, ker je zdajšnji originalni malo podrsan. Originalni novi ne pride v poštev, ker je predrag. V mislih sem imel wingsa, samo kaj ko ga ne moreš homologirat in nebi rad imel problemov s policijo.

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

pozdravljeni! glede na to da je zaloga metzeler ME 550 pošla, me zanima ali ima kdo izkušnje z naslednico ME 550, to je gumo LASERTEC? V Motor jetu pravjo da je ista zmes kot ME 550. vaša mnenja prosim, hvala

Objavljeno
Ker je Er budget bike, je celo tri jurje razlike nekaj :)  Vsaj zame. No, jaz bom tokrat kupil Metzeler ME 330/550. Res pa je, da Britanci najbolj hvalijo BT 45, češ da je oh in sploh (upam da ni vse skupaj posledica patriotizma). Bom BT poizkusil po Metzelerju.

jest mam na GS-u BT45R pa se dobr obnese, pa se dost je mehka, drgac pa vec info glede gum na temu naslovu: KLIK

Objavljeno (popravljeno)
:eek: Kdo ti je pa to natvezil?

'Blokade' oz. omejitev največje moči je lahko izvedena na več načinov:

- premajhne / prevelike dize (spremeni mešanico goriva, da ni optimalna)

- mehanska omejitev odpiranja vplinjačev (distančnik v pokrovu vplinjača)

- 'tlačna' omejtiev odpiranja vplinjačev (dodatna luknja, ki zmanjša podtlak)

- omejitev velikosti sesalnih kanalov (kovinska ploščica z manjšo luknjo med vplinjačem in glavo motorja)

- omejitev velikosti izpušnih kanalov (kovinska ploščica z manjšo luknjo med glavo motorja in izpušnim kolektorjem)

ali kombinacija le-teh.

V vseh primerih gre za dokaj enostaven poseg, potrebno je pač odstraniti blokado in/ali zamenjati ustrezen del.

Kolikor sem bral (tukaj), je za ER-5 (Twister) na nemškem trgu uporabljena metoda z dodatno luknjo v drsniku vplinjača, kar zmanjša podtlak, posledično pa se drsnik ne odpre do konca.

Pri tem imaš možnost to luknjo zalepit, bolje pa je seveda, če se drsnik zamenja.

  lp, D.

PS: Seveda pa je možno, da je pri ER-5 za slovenski trg omejitev izvedena kako drugače.

Ta motor ima moja sestra in en kolega(oba pripeljana iz nemcije) in imata blokado nekje v fergazerju,kolega je ze to odblokiral in sicer tako da je eno luknjo samo zalil z neko maso(nevem tocno kero),res da je mehanik je pa to nardil kar doma,sestra pa bo tudi zdaj enkrat dala motor odblokirat,je pa dela priblizno eno uro da pocakas da se vse posusi,kako pa je z temi ko so v sloveniji zablokirani pa ne vem sam po mojem so na enak nacin,dela ni veliko!

Popravljeno . Popravil justaboy
Objavljeno

Tud jest sm mel enga er5 z blokado. Čeprav je bla luknja zaprta ni šel več kot 170 na uro. Sam takrat ni nobenmu kapnil da bi pogledal kere dize in igle so ble notr tko da priporočam, da tud to mal pogledate...

Objavljeno

moja mašinca je danes dobila novo zadnje obuvalo in sicer metzeler lasertec. za večji preizkus še ni bilo časa zato upam da bo vikend lep in guma dobro držala. pozdravčki :OK:

Objavljeno
moja mašinca je danes dobila novo zadnje obuvalo in sicer metzeler lasertec. za večji preizkus še ni bilo časa zato upam da bo vikend lep in guma dobro držala. pozdravčki :OK:

no ko jo bos probu mal porocej kako se obnese ;), a mas ksno sliko motorja s tem gumam?

Objavljeno

Zanima me kakšna je razlika med er-5 in er-5 twister.

Ter razlika med er-5 z 50KM in 34KM (je samo v blokadi ali kaj drugega).

LP

Objavljeno
Zanima me kakšna je razlika med er-5 in er-5 twister.

Ter razlika med er-5 z 50KM in 34KM (je samo v blokadi ali kaj drugega).

LP

Med ER-5 in twisterjem jst nisem opazil razlike. Če jo je kdo naj javi.

Razlika med 34 in 50 KM je samo v blokadi, kaj pa naj bi bilo še drugega?

Lp Burnout

Objavljeno
Zanima me kakšna je razlika med er-5 in er-5 twister.

Ter razlika med er-5 z 50KM in 34KM (je samo v blokadi ali kaj drugega).

LP

to je eno in isto

Objavljeno
to je eno in isto

Ja sem ugotovil da je twister oznaka letniku 2000 in 2001

Objavljeno

ER 5 Twister je predhodnik ER 5. Modela sta skoraj popolnoma identična. Twister ima drugačen pokrov na rezervoarju, pa sedež je malo manj privzdignjen v rezervoar (no..sedež je malenkost drugačen). Še nekaj sprememb je, vendar so kozmetične narave. Agregata, vzmetenje, okvir, zmogljivosti...vse enako. Edino zdi se mi, da imajo ERke od 2004 naprej zaradi vgrajenega katalizatorja enega konjiča manj (torej 49 namesto 50 km).

Objavljeno

:yea1:

kupujem tega malčka, vendar ne za več kot 500k,če kdo ve za kakšnega ,ki bi ga prodal skrbnemu lastniku,se priporočam.....,pa seveda ne polamanega in neservisiranega......

upam da ne bom naletel na gluha ušesa :worship:

vse se da dogovoriti zihr.......... :drunk: :beer2:

:grupni: lep pozdrav vsem er-ašem,pa se vam "upam" kmalu pridružim

.....nikoli nisi prepozen,če štartaš prej.......... :P

Objavljeno

Živjo,

HUSTON WE HAVE A PROBLEM :glare:

Ročka za plin se mi noče več vrniti v začetni položaj k jo navijem ampak jo moram sam odvit in mi gre rahlo na jetra.

So mi svetoval naj odmontiram zajlo na ročki in mal olja nakapam po zajli navzdol. A ima kdo še kako idejo kak to zadevo zrihtat :?

A je velik dela zajlo gor pa dol na ročko naštimat?? Pa baje da je to tut znak da gre zajla bol proti koncu svoje življenske poti... :(

Hvala za informacije

Objavljeno

Predlagam ti, da kupiš novo zajlo, ker ne more biti tako zelo draga. Po mojih izkušnjah je mazanje le začasna rešitev. Pa še našravfal se boš.

Objavljeno

Očitno si motor vijačil z zašmiranimi rokami... :D Posledica je ta, da se guma na ročici za plin raztegne in pritiska na utež na koncu krmila... enostavno rešiš s tem, da kupiš novo gumico, ali pa še cenejša varjanta: odrežeš rob gumice.

Objavljeno
Očitno si motor vijačil z zašmiranimi rokami... :D  Posledica je ta, da se guma na ročici za plin raztegne in pritiska na utež na koncu krmila... enostavno rešiš s tem, da kupiš novo gumico, ali pa še cenejša varjanta: odrežeš rob gumice.

Sm se bl mal z zašmiranimi rokami dotiku ročice za piln, pa pomoje to ne more bit k mam že tak velik lufta med koncem ročke (konus k je privit z imbus ključem) in gumo na ročki... tak da ja morm še zato pogruntat zakaj je ta luft nastal...

Sam drgač pa nism vedel da se zarad umazanije (šmira) guma raztegne :huh:

Objavljeno

Mene bolj zanima sledeče: kako zmanjšati težo ERki, brez da bi trpele zmogljivosti, udobje ali (vsaj pretirano) denarnica? Kolikor vem je imel twister nekaj kilogramov manj? Kam se je torej kasnejši model poredil?

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Kupujem Kawasakija ER-5 in sem naletel na zanimiv oglas: LINK

Zanima me če kdo pozna ta motor, oz. ve kakršnekoli informacije, glede ohranjenosti. Če je kdo tukaj iz MS in se spozna na motorje in bi lahko pogledal ta motor ter mi pove v kakšnem stanju je oz. če je vreden nakupa!

Sprašujem zato ker se ne spoznam na motorje, cena pa je ugodna.

Oddolžim se z pjačo in pico! LP

Objavljeno

Moj ERček se je nasadil na oster rob pločnika :cry: Desna izpušna cev je na določenem mestu poškodovana (delno stisnjena), pa me zanima, če je to mogoče popraviti z vakumom? Baje se z nekaterimi napravami na principu vakuma lahko izravna določene kovinske vdrtine. Pozna kdo koga, ki to počne?

Objavljeno

@Vikking: Za ta denar mislim, da nimaš veliko za razmišljat. Če ni bil preveč povaljan pa četudi je treba kaj zamenjat, se mi zdi kar ugodno. Pa itak je potrošni material za ER poceni.

Pa če se ti da v MS rinit :hmm:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!