Skoči na vsebino

Kawasaki ER5


Jacky

Priporočene objave

Hvala za piker odgovor :) Trenutno imam gor heidenau gume (ki so bile glede na ostale znamke najcenejše), primejo pa bolje kot serijski dunlop arrowmax. Tudi glede olja se zdi, da ni potrebno ravno tisti model, ki ga predlagaš...ker je kao racing. No, pa vsaj povej kje naj kupim oljni filter?

Vsaka poceni guma je dobra,se dobro drži ceste,mehka je kot radirka in se zelo hitro izrabi.Guma dobra se mora dobro oprijemat cestišča,mora biti dobra tudi za mokro cesto in pa da narediš tudi veliko kilometrov.Veš jaz mislim,da je brez veze hvalit svojo gumo,(vsak berač svojo mavho hvali) enkrat ko boš imel denar pa si le kupi malo boljšo gumo pa boš sam videl razliko.Jaz sem to sprobal z V-maxom 143Ks : Dunlop 2500 Km, z Bridgestone 6000 Km,z Micheli 7000 Km in z Metzeler(maraton) od 10000-12000 Km,vsi ti podatki se nanašajo na zadjo gumo.Tudi prednjih sem par probal in najbolje se je obnesla Metzeler Lasser.To gumo bi svetoval vsem čoperistom za odspredaj zadaj pa Metzeler maraton.

Kar se tiče Motul olja,če daš cenejšega Motula potem je vseno katero znamko daš, npr (Schel ,Agip, BP.Total,Aral.Valvolin,Kendal,Esso,Migrol,Castrol,Elf, itd!!!!!!!!!),pri V-300 T-4,pa je nekaj povsem drugega.To olje je !00% sintetično(pri visokih obratih se oljni film ne trga -ali zelo poznno) T-4 pa pomeni dodatek (aditiv) za sklopko v oljni kopeli. :OK: Se vnaprej zahvaljujem vsakomur,ki me bo popljuval. :beer2: Po filter pa kar na servis -najbolje je kupovat original rezervne dele. :010

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsaka poceni guma je dobra,se dobro drži ceste,mehka je kot radirka in se zelo hitro izrabi.Guma dobra se mora dobro oprijemat cestišča,mora biti dobra tudi za mokro cesto in pa da narediš tudi veliko kilometrov.Veš jaz mislim,da je brez veze hvalit svojo gumo,(vsak berač svojo mavho hvali) enkrat ko boš imel denar pa si le kupi malo boljšo gumo pa boš sam videl razliko.Jaz sem to sprobal z V-maxom 143Ks : Dunlop 2500 Km, z Bridgestone 6000 Km,z Micheli 7000 Km in z Metzeler(maraton) od 10000-12000 Km,vsi ti podatki se nanašajo na zadjo gumo.Tudi prednjih sem par probal in najbolje se je obnesla Metzeler Lasser.To gumo bi svetoval vsem čoperistom za odspredaj zadaj pa Metzeler maraton.

Kar se tiče Motul olja,če daš cenejšega Motula potem je vseno katero znamko daš, npr (Schel ,Agip, BP.Total,Aral.Valvolin,Kendal,Esso,Migrol,Castrol,Elf, itd!!!!!!!!!),pri V-300 T-4,pa je nekaj povsem drugega.To olje je !00% sintetično(pri visokih obratih se oljni film ne trga -ali zelo poznno) T-4 pa pomeni dodatek (aditiv) za sklopko v oljni kopeli. :OK: Se vnaprej zahvaljujem vsakomur,ki me bo popljuval. :beer2: Po filter pa kar na servis -najbolje je kupovat original rezervne dele. :010

aja ql storž :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsaka poceni guma je dobra,se dobro drži ceste,mehka je kot radirka in se zelo hitro izrabi.Guma dobra se mora dobro oprijemat cestišča,mora biti dobra tudi za mokro cesto in pa da narediš tudi veliko kilometrov.Veš jaz mislim,da je brez veze hvalit svojo gumo,(vsak berač svojo mavho hvali) enkrat ko boš imel denar pa si le kupi malo boljšo gumo pa boš sam videl razliko.Jaz sem to sprobal z V-maxom 143Ks : Dunlop 2500 Km, z Bridgestone 6000 Km,z Micheli 7000 Km in z Metzeler(maraton) od 10000-12000 Km,vsi ti podatki se nanašajo na zadjo gumo.Tudi prednjih sem par probal in najbolje se je obnesla Metzeler Lasser.To gumo bi svetoval vsem čoperistom za odspredaj zadaj pa Metzeler maraton.

Kar se tiče Motul olja,če daš cenejšega Motula potem je vseno katero znamko daš, npr (Schel ,Agip, BP.Total,Aral.Valvolin,Kendal,Esso,Migrol,Castrol,Elf, itd!!!!!!!!!),pri V-300 T-4,pa je nekaj povsem drugega.To olje je !00% sintetično(pri visokih obratih se oljni film ne trga -ali zelo poznno) T-4 pa pomeni dodatek (aditiv) za sklopko v oljni kopeli. :OK: Se vnaprej zahvaljujem vsakomur,ki me bo popljuval. :beer2: Po filter pa kar na servis -najbolje je kupovat original rezervne dele. :010

Poizkušam biti objektiven. Ne govorim, da je Heidenau najboljša guma, daleč od tega. Toda v primerjavi z Dunlop Arrowmax drži na suhem in mokrem bolje, se prej segreje in tudi življenjska doba izgleda obetavna. Sčasoma bom preizkusil tudi nekatere druge gume. Gre pač za iskanje kompromisov (cena, oprijem, življenjska doba). Na servisu so predlagali, naj vztrajam pri eni znamki olja, ker se baje mašina navadi nanj. In meni so pač točili motul. Morda bom res šel na tvoj predlog, čeprav se mi ne zdi preveč poceni.

Oljni filter bi rad sam nekje kupil (za kawasaki), ker želim vsaj osnovna popravila/vzdrževanje izvajati sam.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsaka poceni guma je dobra,se dobro drži ceste,mehka je kot radirka in se zelo hitro izrabi.Guma dobra se mora dobro oprijemat cestišča,mora biti dobra tudi za mokro cesto in pa da narediš tudi veliko kilometrov.Veš jaz mislim,da je brez veze hvalit svojo gumo,(vsak berač svojo mavho hvali) enkrat ko boš imel denar pa si le kupi malo boljšo gumo pa boš sam videl razliko.Jaz sem to sprobal z V-maxom 143Ks : Dunlop 2500 Km, z Bridgestone 6000 Km,z Micheli 7000 Km in z Metzeler(maraton) od 10000-12000 Km,vsi ti podatki se nanašajo na zadjo gumo.Tudi prednjih sem par probal in najbolje se je obnesla Metzeler Lasser.To gumo bi svetoval vsem čoperistom za odspredaj zadaj pa Metzeler maraton.

Kar se tiče Motul olja,če daš cenejšega Motula potem je vseno katero znamko daš, npr (Schel ,Agip, BP.Total,Aral.Valvolin,Kendal,Esso,Migrol,Castrol,Elf, itd!!!!!!!!!),pri V-300 T-4,pa je nekaj povsem drugega.To olje je !00% sintetično(pri visokih obratih se oljni film ne trga -ali zelo poznno) T-4 pa pomeni dodatek (aditiv) za sklopko v oljni kopeli. :OK: Se vnaprej zahvaljujem vsakomur,ki me bo popljuval. :beer2: Po filter pa kar na servis -najbolje je kupovat original rezervne dele. :010

pa ti ves da je metz marathon T.R.D.A. mesanica in v bistvu nima kaj iskati na motorju tipa v-max? ali se samo naravnost vozis? ze za magno je bila maraton pretrda in sem zato vozil ME 88, pozneje 880 vzadaj.

ce ze primerjas navedi tudi nazive ostalih gum, ne samo znamko. prednja je ME 33 laser.

in kot si napisal, vsak berac svojo malho hvali (kar iz zgoraj citiranega _noben_ ne more sklepati :grrr ).

BTW tema je ER-5, ne primerjava gum na v-max-u.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aja ql storž :worship:

Predvidevam, da imaš notri 5100. Na tem olju kar vstrajaj. 300V je za agregate, ki se vrtijo vsaj 10.000 obratov naprej. Oljni filter pa kupuj na servisu.

L.p Matjaž

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predvidevam, da imaš notri 5100. Na tem olju kar vstrajaj.

tocno tako! prijatelj je v er5ko dal 300v pa so se pojavile tezave s sklopko in menjalnikom, ko takoj zatem zamenjal olje (nazaj 5100) ni bilo vec tezav!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kawasaki5, Langus: Hvala obema. Sem imel na sumu, da racing olje ne bo ravno najboljše za umirjen moped tipa er 5 (ki ga tudi vozim navadno med 4-6 k obratov).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

Mene pa zanima, če je kdo od vas menjaval verigo odmične gredi ( ketnico ) in koliko zadeva stane. Približno, da se ne izdate, bo tudi v redu .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi sam uporabljam Motul 5100.... in na tem mislim ostati! Motor najbolj paše :P

Za verigo odmične pa ne bi vedu :?

Lp Burnout

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

[attachmentid=67463]

Zdravo!

Mene pa zanima, če je kdo od vas menjaval verigo odmične gredi ( ketnico ) in koliko zadeva stane. Približno, da se ne izdate, bo tudi v redu .)

Sicer za gpz,mislim pa da ni razlike

post-5946-1144824715_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi sam uporabljam Motul 5100.... in na tem mislim ostati! Motor najbolj paše :P

Za verigo odmične pa ne bi vedu :?

Lp Burnout

A še nisi presedlal na močnejšo zverino? .)

Si kaj razmišljal o scotolierju in drugih mazačih verige?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A še nisi presedlal na močnejšo zverino? .)

Si kaj razmišljal o scotolierju in drugih mazačih verige?

Jst itak uporabljam MOTUL mazivo za verige :) Žal se ne spomnim točnega imena.... Tako da o scotolierju niti ne razmišljam... no vsaj zaenkret še ne :)

Sicer :topic: ampak vseeno.... žal na močnejšo mašino še ne morem prešaltat ..... banka ne dovoli :BUA: Bo pa... upam da naslednjo pomlad :OK:

Lp Burnout

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta motor bi delal tud na Proton... :D No važno je, da ga ne zmanjka... :fredy:

Pričakujem besne odzive "strokovnjakov"... :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta motor bi delal tud na Proton... :D No važno je, da ga ne zmanjka... :fredy:

Pričakujem besne odzive "strokovnjakov"... :OK:

Odziv nebo oster, ampak ti bom stvar malo objasnil. Naprimer s poceni oljem bo apsolutno vsak motor deloval samo nebi ti priporočal vožnje z visokimi obrati kajti pri določeni hitrosti bata (meri se v metrih na sek.) pride do trganja oljnega filma kar povzroči poškodbe na cilindru in na drsnih ležajih. Zato je v boljših (dražjih oljih) določen % sintetičnega olja in še par drugih dodatkov (aditivov),ki zadevo dokaj podražijo.

Pa še eno stvar moram omeniti npr;če daješ v mašino slabše olje (in nimaš porabe olja),potem (po par deset tisočih Km),pa se odločiš za boljše ole boš sigurno razočaran ,kajti poraba olja se bo sigurno povečala. Verjetno boš vprašal zakaj-zato ker olje slabše kvalitete nima aditiva proti usedlinam in aditiva za izpiranje in tak motor ima precej gareža .Nebi šel v podrobnosti kajti dalo bi se napisat cele strani ,moj nasvet je nešparajte preveč na olju,kupujte vsaj srednjo kvaliteto,liter naj bi stal vsaj ca 3000 Sit ;PA VELIKO KM ta vikend :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prodajam olja proton, cena 3500 sit/liter (torej approved by Brumer) :OK:

Prodam olje cCekin 100% syntetic. Rabljeno samo dve sezoni. Cena 2766 SIt z DDv.

:slap: Ja no šalo na stran. Se popolnoma strinjam ne šparat na olju, pa naj bo motor 50 ali1500 ccm. raje 1000SIT več za olje kot 10.000 več za nepotreben servis.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali ima kdo podatke, katere dize (velikost oz. fi) so v vplinjačih pri ER-5 letnik 98 s polno močjo 50 ks. Imam občutek, da očetov motor prepočasi pridobiva na obratih in ne vleče nikamor. Maximalna hitrost je cca. 160 km/h po števcu. Motor je bil kupljen kot odprta verzija s polno močjo - seveda če je to sploh kakšna moč.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brumer ne basat... :OK:

ER se vrti glih tolk, da dela na vse.

A slučajno delaš pri Motulu da tako reklamo delaš za precenjena olja s prevelikimi maržami?

Kolikor sem opazoval teste Motul sploh ni tako zelo vrhunsko olje...

Pokaži mi olje znanega proizvajalca brez naštetih aditivov.

Popravljeno . Popravil SF
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kupil olje Motul 3100 15W-50: 4L in dal okoli 9800, oljni filter je prišel 2600....vse skupaj okoli 12500 sit. Ni ravno poceni, glede na to, da serviser vse opravi za 18000 sitnih. Zdaj sem ugotovil, da filter ne bo šel z roko dol, ker je premočno pritrjen. Kaj vi uporabljate roke ali posebni ključ, ki ga imajo serviserji?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

avatar, jaz sem tak naredil ko nisem imel ključa....filter je po menjavi itak za na odpad, zato sem čimbolj vstran od navojev skozenj zapičil večji izvijač...in filter je lepo z lahkoto popustil.

če niste vajeni tega delat, pa raje delajte z ključem za filtre ali s trakom, da česa ne uničite.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

avatar, jaz sem tak naredil ko nisem imel ključa....filter je po menjavi itak za na odpad, zato sem čimbolj vstran od navojev skozenj zapičil večji izvijač...in filter je lepo z lahkoto popustil.

če niste vajeni tega delat, pa raje delajte z ključem za filtre ali s trakom, da česa ne uničite.

Hvala za info. Ampak zdaj je ključ že na poti. Škoda da nisem prej vedel.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kupil olje Motul 3100 15W-50: 4L in dal okoli 9800, oljni filter je prišel 2600....vse skupaj okoli 12500 sit. Ni ravno poceni, glede na to, da serviser vse opravi za 18000 sitnih. Zdaj sem ugotovil, da filter ne bo šel z roko dol, ker je premočno pritrjen. Kaj vi uporabljate roke ali posebni ključ, ki ga imajo serviserji?

Rolcange so zakon :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rolcange so zakon :OK:

P.S. Reče se Rorcange .)

No ma pa Er5 enako mašino kot KLE, me pa res prov zanima kaj se da še narest za povečanje moči? Sicer je pa tko da se vse giblje v trikotniku: Moč -vzdržljivost - poraba! In mislim, da Kawasaki že ve kako nastavi parametre, ker meni KLE dela 65k km brez problema.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!