Skoči na vsebino

Kawasaki ER5


Priporočene objave

Objavljeno

No ma pa Er5 enako mašino kot KLE, me pa res prov zanima kaj se da še narest za povečanje moči? Sicer je pa tko da se vse giblje v trikotniku: Moč -vzdržljivost - poraba! In mislim, da Kawasaki že ve kako nastavi parametre, ker meni KLE dela 65k km brez problema.

To si zeli vsak, ampak je vse te tri parametre tezko uskladiti, vecja kot je moc, vec se vrti motor in "manj" zdrzi. Mogoce se dobi kak izpuh, drugacne dize za vplinjace, kaj od elektronike... samo je vprasanje ce se splaca, bolje da kupis mocnejsi motor, ki bo imel vse troje nasteto :OK:

Objavljeno

P.S. Reče se Rorcange .)

No ma pa Er5 enako mašino kot KLE, me pa res prov zanima kaj se da še narest za povečanje moči? Sicer je pa tko da se vse giblje v trikotniku: Moč -vzdržljivost - poraba! In mislim, da Kawasaki že ve kako nastavi parametre, ker meni KLE dela 65k km brez problema.

Pomoje je najbolj optimalna opcija (s izjemo novega motorja), da menjaš avspuh, zračne filtre (z K&N) in kupiš Dyno jet.

Objavljeno

Ravno ni na to temo, ker pa smo ravno pri Kawasakiju rabil bi orginal ispušni cevi...zadnji del za Kawasaki EN-500 če mogoče komu ležita doma. O:-)

Objavljeno

Kupil olje Motul 3100 15W-50: 4L in dal okoli 9800, oljni filter je prišel 2600....vse skupaj okoli 12500 sit. Ni ravno poceni, glede na to, da serviser vse opravi za 18000 sitnih. Zdaj sem ugotovil, da filter ne bo šel z roko dol, ker je premočno pritrjen. Kaj vi uporabljate roke ali posebni ključ, ki ga imajo serviserji?

Čaki a olje z oznako 3100 še delajo? Pa tega nism videl v trgovinah že par let... Da ni tole neka prastara zaloga? :D

Objavljeno

Čaki a olje z oznako 3100 še delajo? Pa tega nism videl v trgovinah že par let... Da ni tole neka prastara zaloga? :D

Mogoce je zelel napisat 5100, samo se je malo zatipkal .)

Objavljeno

Mogoce je zelel napisat 5100, samo se je malo zatipkal .)

Ja, 5100...res sem se zatipkal :blush:

Objavljeno

Pozdravljeni, v kratkem bom tud jst ponosen lastnik ER 5-ke pa me zanima, ali je že kdo probal tankat 100 oktanski bencin, kak se odziva motor? pa če se obnese.. hvala

LP!

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

pozdravljeni

Imam namen kupiti nove ročke za moj er-5 pa ne vem kakšne bi bile dobre in kje jih kupiti. Zato vas prosim za vaše prijazne odgovore.

Lp

Objavljeno

Pozdravljeni, v kratkem bom tud jst ponosen lastnik ER 5-ke pa me zanima, ali je že kdo probal tankat 100 oktanski bencin, kak se odziva motor? pa če se obnese.. hvala

LP!

sicer nimam er5 ampak gs500 ampak vseeno... tankam 100oktanca ze od novega, da bi opazil nevem kaksno boljse odzivanje motorja je ne bos, mislim pa da je bols par oktanov vec kot pa manj, ker se motor le fajn vrti..

pozdravljeni

Imam namen kupiti nove ročke za moj er-5 pa ne vem kakšne bi bile dobre in kje jih kupiti. Zato vas prosim za vaše prijazne odgovore.

Lp

glede na to da si iz sencurja mislim da je panigaz pravi naslov zate, ce zelis original... lahko pa tudi pogledas na louis.de in se zapeljes do celovca

Objavljeno

Ja sam nebi originalnih ker so preveč $$$.

Pa me zanima kakše v louisu ker jih je cel kup.

Lp

Objavljeno

pozdravljeni

Imam namen kupiti nove ročke za moj er-5 pa ne vem kakšne bi bile dobre in kje jih kupiti. Zato vas prosim za vaše prijazne odgovore.

Lp

Če jih že moraš menjati kupi take z gretjem ,namreč letos sem prevozil 1300Km in lahko ti rečem,da sem do danes vsakič vključil gretje ročic zelo fajn zadeva. Namreč to sem si že prej hotel montirat nikoli mi ni bilo treba menjat ročicin nisem vedel ,da se to sploh veliko uporablja.Verjetno zdaj nebo več potrebno .bo pa spet v jeseni prav prišlo,mogoče pa tudi poleti čes kakšen gorski pas,spomnim se ko smo šli v Švico čez Furko ca 2400m nadmorske višine smo vozili z termo rokavicami in to koncem junija-RAZMISLI!!!!!!

Grelne ročke dobiš pri Louisu :OK: .

Heizgriff-set Daytona 65,95 EU( zdaj je znižano 58,99 EU).

Navadne (brez gretja) Hand griff-set 39,50 EU :OK:

Objavljeno

kako se pa kaj kabel obnese pri teh ročkah tam kjer se ročka vrti za gas.

Lp

Objavljeno

kako se pa kaj kabel obnese pri teh ročkah tam kjer se ročka vrti za gas.

Lp

[/quote

Sam sem se že tudi vprašal nisem šel razdirat vglavnom to funkcionira ,verjetno ima na ročici gasa kakšne drsne kontakte.Nisem še od nobenega slišal,da bi se kdaj pokvarilo imajo original skoraj vsi potovalni motorji.To ni naš problem to je problem konstruktorjev poglej naprimer volane še posebno od formule -kaj je vse gor pa se tudi vrti!!!!! :OK:

Objavljeno

najprej premisli, ce bos grelne res potreboval - kdaj in kje se bos vozil; ceprav je to vprasanje bolj teoreticne narave.

velikokrat pomagajo tudi navadne svilene podrokavicke; stanejo bistveno manj, se ne "pokvarijo" in ce jih zgubis ti ni zal. tudi v vsak zep pasejo in so trpezne.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Burn: tale tvoj princip centriranja mojim možganom dela preglavice:) Saj v teoriji je ql, ampak v praksi! A centriraš tako, da v bistvu premikaš ona vijaka pri ketni, ker drugače res ne vem, kako spreminjaš kot (nagib) zadnje osi?

Še vedno mi boben jebe. Če ga našponam preveč, potem drsijo ploščice. Če premalo, prime za en kurac. O jeba, tega bobna imam dosti. Pa zakaj so ga sploh tiščali gor?! GS 500 ima zadaj disk, GPZ prav tako.

Objavljeno

Burn: tale tvoj princip centriranja mojim možganom dela preglavice:) Saj v teoriji je ql, ampak v praksi! A centriraš tako, da v bistvu premikaš ona vijaka pri ketni, ker drugače res ne vem, kako spreminjaš kot (nagib) zadnje osi?

Lej... sej nisem rekel da boš s tem 100% odpravil težavo...

Vse skupaj je na glavnem stojalu (guma v zraku), glavni šrauf (os kolesa) je privijačen toliko da se lahko premika.... pol pa z šraufi, ki so za nastavljanje nastavim kolo na sredino (vsakega posebej zategujem po potrebi, da je ravno kolo in dovolj našponana ketna). Zategnem glavne šraufe, še enkrat preverim če je OK, in to je to.... če kaj ni vredi postopek ponovim.... To je to!

LP Burnout

Objavljeno

Lej... sej nisem rekel da boš s tem 100% odpravil težavo...

Vse skupaj je na glavnem stojalu (guma v zraku), glavni šrauf (os kolesa) je privijačen toliko da se lahko premika.... pol pa z šraufi, ki so za nastavljanje nastavim kolo na sredino (vsakega posebej zategujem po potrebi, da je ravno kolo in dovolj našponana ketna). Zategnem glavne šraufe, še enkrat preverim če je OK, in to je to.... če kaj ni vredi postopek ponovim.... To je to!

LP Burnout

Hja, saj zdaj štekam. Sem si tudi mislil, da je tako. Ampak težko pridem pravokotno z ravnilom iz obeh strani na nihajni roki in kolo. Ker če ga ne morem pravokotno nastavit (oziroma ravno položit na nihajni roki), potem je natančno merjenje nemogoče.

Objavljeno

Hja, saj zdaj štekam. Sem si tudi mislil, da je tako. Ampak težko pridem pravokotno z ravnilom iz obeh strani na nihajni roki in kolo. Ker če ga ne morem pravokotno nastavit (oziroma ravno položit na nihajni roki), potem je natančno merjenje nemogoče.

Ja malo se je treba igrat.....

Sicer pa ne obstajajo samo ravnila :whistle:

Lp Burnout

Objavljeno

pozdravljeni!

imam en problem z izpuhom pri er5. sesuli so se mi prekati v izpušnem loncu, tako da zdaj to grdo ropota.

pa je mogoče možno, da bi mi kakšen delček prekata potegnilo nazaj v cilinder? tega se najbolj bojim :?

sicer sem vzel že komplet izpuh dol in ga malo tresel, če bi slučajno priletel kakšen delec ven, vendar so delci zgleda preveliki in ni šlo nič ven.

ima kdo kakšen predlog kaj naj naredim?

sicer imam namen lonec zamenjat s kakšnim aftermarket loncem, samo mi trenutno finance tega ne dopuščajo.

Objavljeno

Hja, saj zdaj štekam. Sem si tudi mislil, da je tako. Ampak težko pridem pravokotno z ravnilom iz obeh strani na nihajni roki in kolo. Ker če ga ne morem pravokotno nastavit (oziroma ravno položit na nihajni roki), potem je natančno merjenje nemogoče.

A nebi nastavil enak razmik med gumo in nihajko z obeh strani ??

lp

Objavljeno

Ta razmak se sploh ne meri med gumo in nihalko, ampak se najprej nastavi na črtice ki so na obeh straneh pri osovini(na vilici in na šponerju) za točnejšo meritev se izmeri na vijaku za nastavitev.In sicer tako ,da je dolžina vijaka (za nastavitev)od konca vilice do konca vijaka na obeh straneh enaka. :OK: :OK:

Objavljeno

pozdravljeni!

imam en problem z izpuhom pri er5. sesuli so se mi prekati v izpušnem loncu, tako da zdaj to grdo ropota.

pa je mogoče možno, da bi mi kakšen delček prekata potegnilo nazaj v cilinder? tega se najbolj bojim :?

sicer sem vzel že komplet izpuh dol in ga malo tresel, če bi slučajno priletel kakšen delec ven, vendar so delci zgleda preveliki in ni šlo nič ven.

ima kdo kakšen predlog kaj naj naredim?

sicer imam namen lonec zamenjat s kakšnim aftermarket loncem, samo mi trenutno finance tega ne dopuščajo.

Se ne da snet prednji končnik/pokrovček dol? Ponavadi pride pritrjen le z neti. Tudi zadnjega se pri nekaterih motorjih lahko sname, ne vem pa kako je s tem pri er5.. .)

Objavljeno

Se ne da snet prednji končnik/pokrovček dol? Ponavadi pride pritrjen le z neti. Tudi zadnjega se pri nekaterih motorjih lahko sname, ne vem pa kako je s tem pri er5.. .)

ne nič se ne da snet, ker je vse zavarjeno. tak, da mi drugega kot rezanje in potem varjenje ne preostane

Objavljeno

Ta razmak se sploh ne meri med gumo in nihalko, ampak se najprej nastavi na črtice ki so na obeh straneh pri osovini(na vilici in na šponerju) za točnejšo meritev se izmeri na vijaku za nastavitev.In sicer tako ,da je dolžina vijaka (za nastavitev)od konca vilice do konca vijaka na obeh straneh enaka. :OK: :OK:

Ja... samo:

- črtice majo toliko "lufta" da bog pomagaj

- sami šraufi so natančni, sam pol bi se moral it igrat pa navoje štet.... pa eden šrauf mi je pa par navojev krajši

- edino kar mi ostane je nihajka, ki pa je simetrična in se po njej ravnam, če tam nacentritam feltno, ma pole naj pa guma spušča, če ni vsaj "skoraj natančno" centrirana!

Jst tako centriram in nimam nobenih problemov in guma se mi manj obrabi kakor pa takrat ko sem štelal po prvih dveh alinejah (gume so bile vedno iste, podoben stil vožnje)

LP Burnout

Objavljeno

Ja... samo:

- črtice majo toliko "lufta" da bog pomagaj

- sami šraufi so natančni, sam pol bi se moral it igrat pa navoje štet.... pa eden šrauf mi je pa par navojev krajši

- edino kar mi ostane je nihajka, ki pa je simetrična in se po njej ravnam, če tam nacentritam feltno, ma pole naj pa guma spušča, če ni vsaj "skoraj natančno" centrirana!

Jst tako centriram in nimam nobenih problemov in guma se mi manj obrabi kakor pa takrat ko sem štelal po prvih dveh alinejah (gume so bile vedno iste, podoben stil vožnje)

LP Burnout

Nebom stabo spet v neskončnost debatiral:vijaka za štelanje sta vedno enaka (isto dolga),navojev ni potreba šteti,to se izmari s šublerjem.Pri črticah ni važen luft saj obe strani nastaviš enako (npr med črtico 1/2ali na 1/4 ali na 3/4. Kar se tiče obrabe gume pa sploh ne drži saj to ni avto.da bi rabil gumo samo kolesa ne tečeta enako (po iztem koloteku).Nebom več pisal naštelaj tako kot sem ti opisal to je edino pravilno (tako uči tudi druge) in pika......... :OK: :OK:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!