Stric Burek Objavljeno Maj 25, 2006 Opozori Objavljeno Maj 25, 2006 Nebom stabo spet v neskončnost debatiral:vijaka za štelanje sta vedno enaka (isto dolga),navojev ni potreba šteti,to se izmari s šublerjem.Pri črticah ni važen luft saj obe strani nastaviš enako (npr med črtico 1/2ali na 1/4 ali na 3/4. Kar se tiče obrabe gume pa sploh ne drži saj to ni avto.da bi rabil gumo samo kolesa ne tečeta enako (po iztem koloteku).Nebom več pisal naštelaj tako kot sem ti opisal to je edino pravilno (tako uči tudi druge) in pika......... :OK: :OK: Burnout je hotu reč da so tiste črtice prevelike in težko na obe strani naštelaš enako
Burnout Objavljeno Maj 25, 2006 Opozori Objavljeno Maj 25, 2006 Nebom stabo spet v neskončnost debatiral:vijaka za štelanje sta vedno enaka (isto dolga),navojev ni potreba šteti,to se izmari s šublerjem.Pri črticah ni važen luft saj obe strani nastaviš enako (npr med črtico 1/2ali na 1/4 ali na 3/4. Kar se tiče obrabe gume pa sploh ne drži saj to ni avto.da bi rabil gumo samo kolesa ne tečeta enako (po iztem koloteku).Nebom več pisal naštelaj tako kot sem ti opisal to je edino pravilno (tako uči tudi druge) in pika......... :OK: :OK: Sej vse vredu in prav... tut jst se nočem kregat pa pametnega delat... Samo hotel sem povedati.. kako jst naštimam, da mi najbolj paše :) Jst bi tut da bi mel tako natančnost pri nastavitvah kukr jo maš zdej ti pri BMW-ju :OK: :OK: Pri črticah mi pa "objemka" ki naj bi kazala ta odmik po črticah toliko niha.... da ni mogoče točno naštimat. Na eni strani se premika "gor/dol" par mm na drugi pa še enkrat več. Tako da če bi eno stran nastavil... pol drugo štimat.... medtem bi se mi pa lahko prejšnja stran "podrla" zaradi tolikega lufta. No končajmo zdej s tem. Vsak sva povedala kako nastavit zadnjo gumo. Tvoj je "by the book" moj pa "snađi se sine". Upam da ni kakšne zamere :krneki: P.S. Pa opazi se razlika na gumi... če ni prav scentrirana (ravno vpeta). Preverjeno na mojemu in na frendovi Fazer 600. LP Burnout
Avatar Objavljeno Maj 26, 2006 Opozori Objavljeno Maj 26, 2006 Bom povedal nekaj zanimivih izkušenj z givi masko - mešanica med caffe racer in tourer...kar luštna in ravno prav velika za solidno zaščito. Imam jo že nekaj časa, vendar je bil naklon prej prenizek, zdaj sem ga povečal. No, vmes sem se nekaj časa vozil brez, tako da na hitro nekaj izkušenj, ki bodo morda koristile vsem, ki se odločate za šipice. 1.) Brez maske/šipice se pozna precejšnja razlika v hitrosti, uporu, celo pospeških (od 100 km/h dalje), občutku pri vožnji, pa tudi porabi (vsaj na avtocesti). Okej, imam preveč ohlapno jakno, tako da tudi zaradi tega precejšnje razlike. No, brez zaščite je veliko večji užitek v vožnji, vse se bolj občuti in če se recimo vozim 120 je to že kar lepo. Skratka, če bi producirali mopede brez veterne zaščite, bi bilo manj prometnih nesreč, ker je vožnja že pri nižjih hitrosti zelo "intenzivna" in doživeta. 2.) Maska/šipica. Zelo se pozna na hitrosti. Brez: končna (v sedečem položaju) 165 do 170 km/h. Z masko 180 do 190 km/h. Poraba pri hitrostih nad 120 je gotovo manjša (tudi do pol litra ali več na 100 km). Pospeški so boljši, vožnja manj utrujajoča. Toda! Po navadni cesti sem nateral 160 in zaradi dobre zaščite ni bilo nobenega posebnega občutka. Tudi sicer je vožnja mnogo bolj dolgočasna. Sodba: Brez maske/šipice veliko večji užitek, toda bolj naporno, manj hitro in z nekaj večjo porabo (a do 120 ni sile). Ko si umislim bolj oprijeto jakno gre maska dol.
NoGe Objavljeno Maj 26, 2006 Opozori Objavljeno Maj 26, 2006 Dober dan vsem! No včeraj se mi je z mojo ER5-ko zgodilo nekja zelo čudnega. Odločil sem se da agrem do punce in na poti k njej mi je zmanjkalo bencina!!!!! :angry2: Ko je začel trokirat sem zavrtel pipco na RES a brez učinka!!!! :eek: Rezervar je bil popolnoma prazen! :devil: 100% je bilo na ON in ne na PRI ali RES!!!!!! Kako je to možno?? :? Se je komu že zgodilo kdaj?? Še sreča da obstajajo mobilci, da mi je "žena" prinesla bencin!!!! Hvala! Pa lep pozdrav vsem z goriškega konca!!
Petzl Objavljeno Maj 26, 2006 Opozori Objavljeno Maj 26, 2006 Dober dan vsem! No včeraj se mi je z mojo ER5-ko zgodilo nekja zelo čudnega. Odločil sem se da agrem do punce in na poti k njej mi je zmanjkalo bencina!!!!! :angry2: Ko je začel trokirat sem zavrtel pipco na RES a brez učinka!!!! :eek: Rezervar je bil popolnoma prazen! :devil: 100% je bilo na ON in ne na PRI ali RES!!!!!! Kako je to možno?? :? Se je komu že zgodilo kdaj?? Še sreča da obstajajo mobilci, da mi je "žena" prinesla bencin!!!! Hvala! Pa lep pozdrav vsem z goriškega konca!! po vsej verjetnosti ti tista pipca ne dela... PS. dobr da mas ZENO k ti prpele bencin...takih je mau :OK:
Guest Brumer Objavljeno Maj 26, 2006 Opozori Objavljeno Maj 26, 2006 Dober dan vsem! No včeraj se mi je z mojo ER5-ko zgodilo nekja zelo čudnega. Odločil sem se da agrem do punce in na poti k njej mi je zmanjkalo bencina!!!!! :angry2: Ko je začel trokirat sem zavrtel pipco na RES a brez učinka!!!! :eek: Rezervar je bil popolnoma prazen! :devil: 100% je bilo na ON in ne na PRI ali RES!!!!!! Kako je to možno?? :? Se je komu že zgodilo kdaj?? Še sreča da obstajajo mobilci, da mi je "žena" prinesla bencin!!!! Hvala! Pa lep pozdrav vsem z goriškega konca!! To kar si napisal je skoraj nemogoče.Nebi šel v neko debato ampak moj nasvet bi bil takle. Izprazni tank, kar doma (na mestu )iztoči v kanister ves benzin, nato nalij malo benzina v tank daj pipico na položaj pri in snemi cevko na pipici in benzin mora teči nato prešaltaj na rezervo in mora ravno tako teči če ne teče imaš zamašeno v tem slučaju sploh ni potrebno razdirati ampak samo pihni v pipico in stvar bo rešena ,pa pokrov tanka,ko boš pihnil imej odprt (seveda to velja, če boš pihnil s kompresorjem) namteč, če bi pihnil s kompresorjem in tanka ne odpreš ti ga lahko deformira. :OK:
brzi Objavljeno Maj 27, 2006 Opozori Objavljeno Maj 27, 2006 men je to isto delal,pa sm mel pipco pokvarjeno,ko sm pa menju je blo pa ok .)
okna Objavljeno Maj 28, 2006 Opozori Objavljeno Maj 28, 2006 A kdo ve, kje bi lahko dobil navodila za zgoraj omenjen motor KAWASAKI ER5 ?
drjack_dj Objavljeno Maj 28, 2006 Opozori Objavljeno Maj 28, 2006 (popravljeno) Napočil bo čas, ko bom po dveh letih izpita lahko šel na neomejeno. Ker sem mel do sedaj štiritaktnega 125 kubičnega mislim da bo dovolj tam nekje ukol 50 konj. Teli ER-5 so mi zelo privlačni, tudi dost jih je na tržišču mašine so pa iste kot na KLE in z rezervnimi deli tud ni tak problem. Zanima me kakšne so najnižje cene za seveda normalno delujoč in dokaj ohranjen motor, ki nima več kot 40 000 km. Tud kelega bi ga mu, samo on rabi različico 25 kW, kolk se pa kaj teh voz po slovenskih cestah? Enga sem vidu k se je en cajta nazaj tu prodaju, pa sem ga zamudu. Popravljeno Maj 28, 2006. Popravil drjack_dj
Burnout Objavljeno Maj 28, 2006 Opozori Objavljeno Maj 28, 2006 Najnižne.... :hmm: Niti ne vem... Vem pa da majo vsi ki se prodajajo občutno premalo kilometrov... al se pa sam jst tako dosti vozim :P Tam 98-99 letnik bi po moje komot dobil za kakšne 500k SIT. Pa tut ne vem če ma kateri 40k km. Glede 25kw... moj se vozi okoli z 37kW vpisano ma pa 25kW. Tako da odvisno katerega najdeš, lahko pa daš blokado noter in z vsemi papirji mislim da košta okrog 40-50k SIT, lahko tudi manj. Drugače pa je mašina enaka na GPZ (je mašinca odprta na 60 konjev, drugi 50), ER-5, KLE in EN 500 Edina napaka tega motorja je da se ga presneto hitro navadiš in kmalu pride prešvoh. Drugače ga pa zelo svetujem kot motor večje kubikaže, se da precej z njim naučit ;) preizkušeno :grim P.S. Drugače se pa tudi jst odločam za prodajo moje "Erike", nekako proti koncu sezone, če boš še takrat mogoče iskal :D LP Burnout
Burnout Objavljeno Maj 29, 2006 Opozori Objavljeno Maj 29, 2006 blokada 25kw stane 30-40k :) Ja ja ... že že... jst sem še zraven štel stroške A-testa, pa novo prometno dovoljenje ;) LP Burnout
vojak25 Objavljeno Maj 29, 2006 Opozori Objavljeno Maj 29, 2006 Jaz sem ga prodal za 450K letnik 98 z 24000km, pred tremi leti je še zelo ceno držal ER-5, pol je pa ta uvoz iz nemčije FAHRSCHULE <_< zelo znižal ceno temu motorju. Je pa res da se ga zelo hitro navadiš. Jaz sem ga prodal samo zaradi tega, drgač je pa kot motor prva liga :OK:
Avatar Objavljeno Maj 30, 2006 Opozori Objavljeno Maj 30, 2006 Je pa res da se ga zelo hitro navadiš. Jaz sem ga prodal samo zaradi tega, drgač je pa kot motor prva liga :OK: Jaz mu zamerim tisti boben zadaj. Pa zakaj niso pustili diske, tako kot jih ima predhodnik gpz?!
T 120 Objavljeno Maj 30, 2006 Opozori Objavljeno Maj 30, 2006 Jaz mu zamerim tisti boben zadaj. Pa zakaj niso pustili diske, tako kot jih ima predhodnik gpz?! Avatar ti si pa smešen. Možje v Kawi že vejo kaj se prodaja. Če želiš na posameznem motorju kaj spreminjat je potrebno precej denarja. Perspektive v temu motorju sigurno ni bilo, zato je pač er-6. Pa l.p.
Avatar Objavljeno Maj 30, 2006 Opozori Objavljeno Maj 30, 2006 Avatar ti si pa smešen. Možje v Kawi že vejo kaj se prodaja. Če želiš na posameznem motorju kaj spreminjat je potrebno precej denarja. Perspektive v temu motorju sigurno ni bilo, zato je pač er-6. Pa l.p. Predhodnik ER 5 je GPZ 500, ki ima enako, le bolj navito mašino, enake dimenzije gum, spredaj dva diska in zadaj enega. Okej, res ima enojno zadnjo vzmet, ER pa dvojno, toda zdi se mi, da je nihajna roka pri obeh enaka. Mislim, še KLE ima zadaj disk. Tako da nimam pojma kaj so možje pri Kawi mislil, kajti četudi so želeli ustvariti retro moped, ER to (nažalost) ni.
Burnout Objavljeno Maj 30, 2006 Opozori Objavljeno Maj 30, 2006 Ej Avatar.... koliko pa ti dejansko bremzaš z zadnjo bremzo? Ker če jst sebe pogledam, to ful malo uporavljam... razen ob krizah in če ful napadalno/športno vozim. Drugače vse bremzam z mašino pol pa kr še zmanjka pa z prvim diskom. ne rabim da bi mi skozi guma blokirala, je čist dovolj tudi boben. Niti ne čutim potrebe da bi imel odzadaj še disk, ki bi mi več ali manj samo rjavel odzadaj <_< Sicer pa... sej si že sam rekel... to je buđet bike..... kaj se pritožuješ :P :) ;) Lp Burnout
Jure Objavljeno Maj 30, 2006 Opozori Objavljeno Maj 30, 2006 Avatar ti si pa smešen. Možje v Kawi že vejo kaj se prodaja. Če želiš na posameznem motorju kaj spreminjat je potrebno precej denarja. Perspektive v temu motorju sigurno ni bilo, zato je pač er-6. Pa l.p. ER5 je bil med najbolj prodajanimi motocikli tega segmenta. Svoj čas je imel veliko perspektivo, kljub pomankanju zadnjega diska. Je pa čas naredil svoje, zato pač ER-6, kot je omenil kawasaki5. Drugače pa tudi jaz ne vidim kakega velikega minusa v tem da ER-5 nima diska, razen v tem da malo slabše zgleda. Zadnja zavora se tako in tako navadno uporablja le kot dodatek k prvi, ali pa še to ne. Pa tudi drugače ni treba podcenjevat bobna.. Sem peljal ene par motociklov z bobnom, pa se je še pri vsakem dalo blokirat zadnjo gumo, tako da tudi pri ER-5 pomoje ne more prijet tako slabo, da bi to bil problem :) Je pa disk bolj fensi, priznam :D
berni Objavljeno Maj 30, 2006 Opozori Objavljeno Maj 30, 2006 Drugače pa tudi jaz ne vidim kakega velikega minusa v tem da ER-5 nima diska, razen v tem da malo slabše zgleda. Zadnja zavora se tako in tako navadno uporablja le kot dodatek k prvi, ali pa še to ne. Pa tudi drugače ni treba podcenjevat bobna.. Sem peljal ene par motociklov z bobnom, pa se je še pri vsakem dalo blokirat zadnjo gumo, tako da tudi pri ER-5 pomoje ne more prijet tako slabo, da bi to bil problem :) Je pa disk bolj fensi, priznam :D Sem izkusil. Bremza drži, ni potrebnih skrbi. :)
Avatar Objavljeno Maj 31, 2006 Opozori Objavljeno Maj 31, 2006 Ej Avatar.... koliko pa ti dejansko bremzaš z zadnjo bremzo? Sicer pa... sej si že sam rekel... to je buđet bike..... kaj se pritožuješ :P :) ;) Lp Burnout Precej bremzam z zadnjim...bobonom :) Se mi zdi, da pri ER mašina bolj učinkovito zavira kot tisto zadaj. Saj veš, na žalost vedno nekaj godem :)
tom Objavljeno Junij 1, 2006 Opozori Objavljeno Junij 1, 2006 no da se pohvalim. moja er5 od danes naprej več nima piskajočega in rožljajočega glasu, saj je originalni lonec zamenjal izpušni lonec G.P.R. ovalni, aluminijasti. končno ima tapravi zvok....ne zvok, grom :OK: jutri sledijo slikce, pa v bližnji prihodnosti bo treba še it na homologacijo
Petzl Objavljeno Junij 2, 2006 Opozori Objavljeno Junij 2, 2006 no da se pohvalim. moja er5 od danes naprej več nima piskajočega in rožljajočega glasu, saj je originalni lonec zamenjal izpušni lonec G.P.R. ovalni, aluminijasti. končno ima tapravi zvok....ne zvok, grom :OK: jutri sledijo slikce, pa v bližnji prihodnosti bo treba še it na homologacijo kje si pa dobu ta lonec?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se