Skoči na vsebino

Kawasaki ER5


Jacky

Priporočene objave

kje si pa dobu ta lonec?

naročil v hein gericke, plačal avans in dobil v 8 dneh (pripeljano iz italije). .)

aja pa še obljubljene slike.

[attachmentid=71461]

[attachmentid=71462]

post-135-1149251303_thumb.jpg

post-135-1149251370_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

naročil v hein gericke, plačal avans in dobil v 8 dneh (pripeljano iz italije). .)

A to moraš prerezati star lonec dol s cevi in potem novega navariti ali kako? Ker pri moji ERki nikjer ni opaziti, da bi bil original nasajen, prej zvarjen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Razmišljam, če bi si ga umislu, da bi ga dal na 25 kW samo uradno, da bi bila cenejša registracija. Ker konj pa nima nič preveč. Najbolj me mika torej pocen registracija, ker drugače si lahko umislim tud kakšnega BMW-ja K, al pa kakšnega naked al pa športnika do 100 konj. Sam mislm da bi bil tud taleer 5 za ene dve let dober, pa še man možnosti je da mi ga kdo ukrade v Lj, ko bom na faks hodu z njim kot pa če bi imal kakšnega BMW al pa kej šmikerskega.

Torej a se da samo uradno spravt na 25, drugače bi pa obdržal vsaj originalno moč?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Razmišljam, če bi si ga umislu, da bi ga dal na 25 kW samo uradno, da bi bila cenejša registracija. Ker konj pa nima nič preveč. Najbolj me mika torej pocen registracija, ker drugače si lahko umislim tud kakšnega BMW-ja K, al pa kakšnega naked al pa športnika do 100 konj. Sam mislm da bi bil tud taleer 5 za ene dve let dober, pa še man možnosti je da mi ga kdo ukrade v Lj, ko bom na faks hodu z njim kot pa če bi imal kakšnega BMW al pa kej šmikerskega.

Torej a se da samo uradno spravt na 25, drugače bi pa obdržal vsaj originalno moč?

O tem se je že govorilo, daj malo prečekiraj poste za nazaj. Kradejo pa itaq vse .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A to moraš prerezati star lonec dol s cevi in potem novega navariti ali kako? Ker pri moji ERki nikjer ni opaziti, da bi bil original nasajen, prej zvarjen.

ja staro cev, ki gre proti loncu moraš prerezati, potem pa se nazadi nova cev gor. bom jutri poslikal še to in pripel sliko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja staro cev, ki gre proti loncu moraš prerezati, potem pa se nazadi nova cev gor. bom jutri poslikal še to in pripel sliko

Sestra je mela er5,pa je bil lonec "nasajen" gor in za menjavo ne bi bilo potrebno nic rezat :? je pa bil 2002 letnik,tako da ne vem kak to da mate vi zavarjen lonec?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mislim, da je pri novejših modelih izpušni sistem malo drugačen kot pri starejših. jaz imam letnik 97 in je kompletni izpušni sistem zavarjen skupaj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no da se pohvalim. moja er5 od danes naprej več nima piskajočega in rožljajočega glasu, saj je originalni lonec zamenjal izpušni lonec G.P.R. ovalni, aluminijasti.

končno ima tapravi zvok....ne zvok, grom :OK:

jutri sledijo slikce, pa v bližnji prihodnosti bo treba še it na homologacijo

Bi lahko izdal še ceno... koliko te je koštalo vse skup?

Lp Burnout

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Pozdravljeni,

Zanima me naslednje... v trgovinah zaslediš naslednje ER5 1.0070000 nov, zraven pa opcija 25kw, mene zanima ko kupiš dobiš že blokiranega? al ga kupiš odblokiranega in ti ga serviser blokira? kajti namreč serviser mi je rekel, da ga more on blokirat.. zanima me pa če se mu gre samo za extra cash? kajti čene zakaj bi napisali zravn opcija 25kw?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni imel še noben podobnih problemov?

Pomoje je najbolje da pokličeš več uradnih prodajalcev po Sloveniji in vsem zastaviš isto vprašanje. Pomoje boš imel tako najbolj realno sliko.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pomoje je najbolje da pokličeš več uradnih prodajalcev po Sloveniji in vsem zastaviš isto vprašanje. Pomoje boš imel tako najbolj realno sliko.

LP

ja, najbols bo tko... js bi ti svetoval da vprasas v panigasa pa eliso.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No prodajalec mi je sporočil, da bi motor prispel šele enkrat naslednji mesec.. v Sloveniji baje, da so samo 2 naročena.. tako, da se bom odločil za kakšno alternativo, hvala vseeno za pomoč :OK: LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni

Zadnijič sem peljal mootor na servis, in glej ga zlomka, po nekaj dneh ugotovim da imam hladilno tekočino še vedno na minimumu.

Pa me zanima ali lahko notri nalijem navaden antifriz ali je kakšna posebna zadeva.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni

Zadnijič sem peljal mootor na servis, in glej ga zlomka, po nekaj dneh ugotovim da imam hladilno tekočino še vedno na minimumu.

Pa me zanima ali lahko notri nalijem navaden antifriz ali je kakšna posebna zadeva.

Lp

mesanico antifriza in DESTILIRANE vode... fajn je ce lahko pomeris do kaksnega minusa stvar drzi, drugace pa mesas v razmerju 1:1 (1 liter destilirane vode : 1 liter antifriza), ce se ne motim na petrolu prodajajo ze narejenega?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mesanico antifriza in DESTILIRANE vode... fajn je ce lahko pomeris do kaksnega minusa stvar drzi, drugace pa mesas v razmerju 1:1 (1 liter destilirane vode : 1 liter antifriza), ce se ne motim na petrolu prodajajo ze narejenega?

Kaj pa ča bi vso zamenjal. In kako se ta stavr sploh zamenja.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če nisi še nikoli tega delal, raje ne delaj sam. najprej moraš odvit majhen vijak, tam blizu vodne pumpe in s izpustiš staro tekočino, da steče ven. ko je stara tekočina iztekla spet priviješ vijak, nato pa snameš posodo za gorivo in nad glavo motorja se nahaja glavna odprtina za hladilni sistem. odpreš pokrov in začneš dolivat tekočino (pa do delaj pri hladnem motorju, da ne dobiš kake pare v obraz). ko pride tekočina kakšna 2cm do vrha je to to. pol pa moraš še vse skup "einliftat", da spraviš zrak iz sistema, samo ti čist natančnega postopka ne znam opisat.

tak da sam raje ne, ker če spraviš zrak v obtok ne bo ravno najbolje.

zaenkrat raje dolij tekočino v raztezno posodo, raje malo več in boš potem videl kako bo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tisti ki imajo doma vodno hlajen računalnik... Če naliješ navadno vodo, ali destilirano se naberejo alge, cevi se obarvajo zeleno... To je pol težko spucat... Zato vliješ antifriz ki te žvalce pomori. Vem da sem mel neki cajta brez AF pa je blo prec zeleno...

Tko da antifriz je bolj zarad tega, če meen vprašate... Kdo se pa vozi s SSom pr -10°C?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

čuj eni smo pač optimisti...jaz sem se vozil z mojo er5, ko je blo zunaj okrog -10°C

sicer ne dolgo, tam okrog 10km pa sem naredil

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Antifriz je zato, da ti alu pa kakšen želez ne rjavi/oksidira in "maže" semering vodne pumpe. Pa da se ne nabira vodni kamen pa še višje vrelišče ima kot navadna voda. Glede alg se ni za bat, ker pri 100°C je vse lepo pasterizirano :P

Noter pa lahko naliješ predhodno namešano/pripravljeno hladilno tekočino, ki jo dobiš na vsaki pumpi. 2 litra imaš verjetno dosti.

Za konkreten šrauf za izpust poglej v service manual, ponavadi na najnižji točki hladilnega sistema (vodna pumpa) nekateri mopedi imajo še na cilindru dodaten šrauf. Svežo tekočino pa naliješ v kiler, čist do roba, malo porukaš in zalaufaš motor in po potrebi še malo naliješ. Ekspanzijsko pa samo splakneš in naliješ svežo tekočino do max.

Se mi ravno da pisat :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Antifriz je zato, da ti alu pa kakšen želez ne rjavi/oksidira in "maže" semering vodne pumpe. Pa da se ne nabira vodni kamen pa še višje vrelišče ima kot navadna voda. Glede alg se ni za bat, ker pri 100°C je vse lepo pasterizirano :P

Noter pa lahko naliješ predhodno namešano/pripravljeno hladilno tekočino, ki jo dobiš na vsaki pumpi. 2 litra imaš verjetno dosti.

Za konkreten šrauf za izpust poglej v service manual, ponavadi na najnižji točki hladilnega sistema (vodna pumpa) nekateri mopedi imajo še na cilindru dodaten šrauf. Svežo tekočino pa naliješ v kiler, čist do roba, malo porukaš in zalaufaš motor in po potrebi še malo naliješ. Ekspanzijsko pa samo splakneš in naliješ svežo tekočino do max.

Se mi ravno da pisat :P

Najlepša hvala

verjetno se bom res lotil kar menjave cele tekočine ker po vsej verjetnosti še ni bila zamenjana. Pozimi pa imam motor v montažni garaži in raje ne bom reskiral. Ker je potem dosti dražje če zmrzne.

Lp

Popravljeno . Popravil Amper
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To glede alg v (zaprtem) hladilnem sistemu je milo rečeno nenavadno. Sicer pa se antifriz naliva zaradi znižanja točke zmrzišča. Ni važno ali se voziš, brez antifriza bi pri - C voda zmrznila. Takrat se njen volumen poveča, bogve kakšno škodo bi to lahko naredilo v hladilnem sistemu (recimo pokanje cevi, idr.).

In še to: antifriz nima nobene veze z nalaganjem mineralnih oblog in vodnega kamna. Temu je namenjena destilirana voda, saj ta ne vsebuje raztopljenih mineralov. Torej...v hladnilnik ne navadne, pač pa destilirano vodo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!