Avatar Objavljeno Junij 2, 2006 Opozori Objavljeno Junij 2, 2006 kje si pa dobu ta lonec? V trgovini s kuhinjsko posodo .)
tom Objavljeno Junij 2, 2006 Opozori Objavljeno Junij 2, 2006 kje si pa dobu ta lonec? naročil v hein gericke, plačal avans in dobil v 8 dneh (pripeljano iz italije). .) aja pa še obljubljene slike. [attachmentid=71461] [attachmentid=71462]
Avatar Objavljeno Junij 2, 2006 Opozori Objavljeno Junij 2, 2006 naročil v hein gericke, plačal avans in dobil v 8 dneh (pripeljano iz italije). .) A to moraš prerezati star lonec dol s cevi in potem novega navariti ali kako? Ker pri moji ERki nikjer ni opaziti, da bi bil original nasajen, prej zvarjen.
drjack_dj Objavljeno Junij 2, 2006 Opozori Objavljeno Junij 2, 2006 Razmišljam, če bi si ga umislu, da bi ga dal na 25 kW samo uradno, da bi bila cenejša registracija. Ker konj pa nima nič preveč. Najbolj me mika torej pocen registracija, ker drugače si lahko umislim tud kakšnega BMW-ja K, al pa kakšnega naked al pa športnika do 100 konj. Sam mislm da bi bil tud taleer 5 za ene dve let dober, pa še man možnosti je da mi ga kdo ukrade v Lj, ko bom na faks hodu z njim kot pa če bi imal kakšnega BMW al pa kej šmikerskega. Torej a se da samo uradno spravt na 25, drugače bi pa obdržal vsaj originalno moč?
Avatar Objavljeno Junij 2, 2006 Opozori Objavljeno Junij 2, 2006 Razmišljam, če bi si ga umislu, da bi ga dal na 25 kW samo uradno, da bi bila cenejša registracija. Ker konj pa nima nič preveč. Najbolj me mika torej pocen registracija, ker drugače si lahko umislim tud kakšnega BMW-ja K, al pa kakšnega naked al pa športnika do 100 konj. Sam mislm da bi bil tud taleer 5 za ene dve let dober, pa še man možnosti je da mi ga kdo ukrade v Lj, ko bom na faks hodu z njim kot pa če bi imal kakšnega BMW al pa kej šmikerskega. Torej a se da samo uradno spravt na 25, drugače bi pa obdržal vsaj originalno moč? O tem se je že govorilo, daj malo prečekiraj poste za nazaj. Kradejo pa itaq vse .)
tom Objavljeno Junij 2, 2006 Opozori Objavljeno Junij 2, 2006 A to moraš prerezati star lonec dol s cevi in potem novega navariti ali kako? Ker pri moji ERki nikjer ni opaziti, da bi bil original nasajen, prej zvarjen. ja staro cev, ki gre proti loncu moraš prerezati, potem pa se nazadi nova cev gor. bom jutri poslikal še to in pripel sliko
Aless Objavljeno Junij 3, 2006 Opozori Objavljeno Junij 3, 2006 ja staro cev, ki gre proti loncu moraš prerezati, potem pa se nazadi nova cev gor. bom jutri poslikal še to in pripel sliko Sestra je mela er5,pa je bil lonec "nasajen" gor in za menjavo ne bi bilo potrebno nic rezat :? je pa bil 2002 letnik,tako da ne vem kak to da mate vi zavarjen lonec?
tom Objavljeno Junij 3, 2006 Opozori Objavljeno Junij 3, 2006 mislim, da je pri novejših modelih izpušni sistem malo drugačen kot pri starejših. jaz imam letnik 97 in je kompletni izpušni sistem zavarjen skupaj
Avatar Objavljeno Junij 3, 2006 Opozori Objavljeno Junij 3, 2006 Moj je letnik 2003 ali 2004 (ne vem točno z glave) in ima cel sistem zvarjen skupaj.
Burnout Objavljeno Junij 4, 2006 Opozori Objavljeno Junij 4, 2006 no da se pohvalim. moja er5 od danes naprej več nima piskajočega in rožljajočega glasu, saj je originalni lonec zamenjal izpušni lonec G.P.R. ovalni, aluminijasti. končno ima tapravi zvok....ne zvok, grom :OK: jutri sledijo slikce, pa v bližnji prihodnosti bo treba še it na homologacijo Bi lahko izdal še ceno... koliko te je koštalo vse skup? Lp Burnout
tom Objavljeno Junij 4, 2006 Opozori Objavljeno Junij 4, 2006 240 evrov. Torej celo malo manj, kot aluminijast wings
Atron Objavljeno Junij 17, 2006 Opozori Objavljeno Junij 17, 2006 Pozdravljeni, Zanima me naslednje... v trgovinah zaslediš naslednje ER5 1.0070000 nov, zraven pa opcija 25kw, mene zanima ko kupiš dobiš že blokiranega? al ga kupiš odblokiranega in ti ga serviser blokira? kajti namreč serviser mi je rekel, da ga more on blokirat.. zanima me pa če se mu gre samo za extra cash? kajti čene zakaj bi napisali zravn opcija 25kw?
Atron Objavljeno Junij 18, 2006 Opozori Objavljeno Junij 18, 2006 Ni imel še noben podobnih problemov?
Amper Objavljeno Junij 18, 2006 Opozori Objavljeno Junij 18, 2006 Ni imel še noben podobnih problemov? Pomoje je najbolje da pokličeš več uradnih prodajalcev po Sloveniji in vsem zastaviš isto vprašanje. Pomoje boš imel tako najbolj realno sliko. LP
Petzl Objavljeno Junij 19, 2006 Opozori Objavljeno Junij 19, 2006 Pomoje je najbolje da pokličeš več uradnih prodajalcev po Sloveniji in vsem zastaviš isto vprašanje. Pomoje boš imel tako najbolj realno sliko. LP ja, najbols bo tko... js bi ti svetoval da vprasas v panigasa pa eliso.
Atron Objavljeno Junij 19, 2006 Opozori Objavljeno Junij 19, 2006 No prodajalec mi je sporočil, da bi motor prispel šele enkrat naslednji mesec.. v Sloveniji baje, da so samo 2 naročena.. tako, da se bom odločil za kakšno alternativo, hvala vseeno za pomoč :OK: LP
Amper Objavljeno Junij 23, 2006 Opozori Objavljeno Junij 23, 2006 Pozdravljeni Zadnijič sem peljal mootor na servis, in glej ga zlomka, po nekaj dneh ugotovim da imam hladilno tekočino še vedno na minimumu. Pa me zanima ali lahko notri nalijem navaden antifriz ali je kakšna posebna zadeva. Lp
Petzl Objavljeno Junij 23, 2006 Opozori Objavljeno Junij 23, 2006 Pozdravljeni Zadnijič sem peljal mootor na servis, in glej ga zlomka, po nekaj dneh ugotovim da imam hladilno tekočino še vedno na minimumu. Pa me zanima ali lahko notri nalijem navaden antifriz ali je kakšna posebna zadeva. Lp mesanico antifriza in DESTILIRANE vode... fajn je ce lahko pomeris do kaksnega minusa stvar drzi, drugace pa mesas v razmerju 1:1 (1 liter destilirane vode : 1 liter antifriza), ce se ne motim na petrolu prodajajo ze narejenega?
Amper Objavljeno Junij 23, 2006 Opozori Objavljeno Junij 23, 2006 mesanico antifriza in DESTILIRANE vode... fajn je ce lahko pomeris do kaksnega minusa stvar drzi, drugace pa mesas v razmerju 1:1 (1 liter destilirane vode : 1 liter antifriza), ce se ne motim na petrolu prodajajo ze narejenega? Kaj pa ča bi vso zamenjal. In kako se ta stavr sploh zamenja. Lp
tom Objavljeno Junij 23, 2006 Opozori Objavljeno Junij 23, 2006 če nisi še nikoli tega delal, raje ne delaj sam. najprej moraš odvit majhen vijak, tam blizu vodne pumpe in s izpustiš staro tekočino, da steče ven. ko je stara tekočina iztekla spet priviješ vijak, nato pa snameš posodo za gorivo in nad glavo motorja se nahaja glavna odprtina za hladilni sistem. odpreš pokrov in začneš dolivat tekočino (pa do delaj pri hladnem motorju, da ne dobiš kake pare v obraz). ko pride tekočina kakšna 2cm do vrha je to to. pol pa moraš še vse skup "einliftat", da spraviš zrak iz sistema, samo ti čist natančnega postopka ne znam opisat. tak da sam raje ne, ker če spraviš zrak v obtok ne bo ravno najbolje. zaenkrat raje dolij tekočino v raztezno posodo, raje malo več in boš potem videl kako bo
Stric Burek Objavljeno Junij 23, 2006 Opozori Objavljeno Junij 23, 2006 Tisti ki imajo doma vodno hlajen računalnik... Če naliješ navadno vodo, ali destilirano se naberejo alge, cevi se obarvajo zeleno... To je pol težko spucat... Zato vliješ antifriz ki te žvalce pomori. Vem da sem mel neki cajta brez AF pa je blo prec zeleno... Tko da antifriz je bolj zarad tega, če meen vprašate... Kdo se pa vozi s SSom pr -10°C?
tom Objavljeno Junij 23, 2006 Opozori Objavljeno Junij 23, 2006 čuj eni smo pač optimisti...jaz sem se vozil z mojo er5, ko je blo zunaj okrog -10°C sicer ne dolgo, tam okrog 10km pa sem naredil
simonsi Objavljeno Junij 23, 2006 Opozori Objavljeno Junij 23, 2006 Antifriz je zato, da ti alu pa kakšen želez ne rjavi/oksidira in "maže" semering vodne pumpe. Pa da se ne nabira vodni kamen pa še višje vrelišče ima kot navadna voda. Glede alg se ni za bat, ker pri 100°C je vse lepo pasterizirano :P Noter pa lahko naliješ predhodno namešano/pripravljeno hladilno tekočino, ki jo dobiš na vsaki pumpi. 2 litra imaš verjetno dosti. Za konkreten šrauf za izpust poglej v service manual, ponavadi na najnižji točki hladilnega sistema (vodna pumpa) nekateri mopedi imajo še na cilindru dodaten šrauf. Svežo tekočino pa naliješ v kiler, čist do roba, malo porukaš in zalaufaš motor in po potrebi še malo naliješ. Ekspanzijsko pa samo splakneš in naliješ svežo tekočino do max. Se mi ravno da pisat :P
Amper Objavljeno Junij 23, 2006 Opozori Objavljeno Junij 23, 2006 (popravljeno) Antifriz je zato, da ti alu pa kakšen želez ne rjavi/oksidira in "maže" semering vodne pumpe. Pa da se ne nabira vodni kamen pa še višje vrelišče ima kot navadna voda. Glede alg se ni za bat, ker pri 100°C je vse lepo pasterizirano :P Noter pa lahko naliješ predhodno namešano/pripravljeno hladilno tekočino, ki jo dobiš na vsaki pumpi. 2 litra imaš verjetno dosti. Za konkreten šrauf za izpust poglej v service manual, ponavadi na najnižji točki hladilnega sistema (vodna pumpa) nekateri mopedi imajo še na cilindru dodaten šrauf. Svežo tekočino pa naliješ v kiler, čist do roba, malo porukaš in zalaufaš motor in po potrebi še malo naliješ. Ekspanzijsko pa samo splakneš in naliješ svežo tekočino do max. Se mi ravno da pisat :P Najlepša hvala verjetno se bom res lotil kar menjave cele tekočine ker po vsej verjetnosti še ni bila zamenjana. Pozimi pa imam motor v montažni garaži in raje ne bom reskiral. Ker je potem dosti dražje če zmrzne. Lp Popravljeno Junij 23, 2006. Popravil Amper
Avatar Objavljeno Junij 23, 2006 Opozori Objavljeno Junij 23, 2006 To glede alg v (zaprtem) hladilnem sistemu je milo rečeno nenavadno. Sicer pa se antifriz naliva zaradi znižanja točke zmrzišča. Ni važno ali se voziš, brez antifriza bi pri - C voda zmrznila. Takrat se njen volumen poveča, bogve kakšno škodo bi to lahko naredilo v hladilnem sistemu (recimo pokanje cevi, idr.). In še to: antifriz nima nobene veze z nalaganjem mineralnih oblog in vodnega kamna. Temu je namenjena destilirana voda, saj ta ne vsebuje raztopljenih mineralov. Torej...v hladnilnik ne navadne, pač pa destilirano vodo.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se