Skoči na vsebino

Kawasaki ER5


Priporočene objave

Objavljeno

Znam da je već bilo govora o gumama, ali pitati ću ponovo.

Koje gume su se pokazale najboljima za Kawasaki ER-5?

Na ovome Kawasakiju ER-5 ,od moje (bolje polovine) uvjek su bile gore Mtzeler!!!!!!! :OK:

Objavljeno

Pozdravljeni.

Za naslednje leto kupujem brez omejitve. Bol ko gledam različne firme in modele, bol se mi zdi ER5 fejst. Dost jih je, niso dragi, vzdržljivi, poraba za vplinjač solidna. Edino kar bi moral, da še enega sprobam v živo ( kolk kaj roke, rit al pa križ trpi), ker ravn zarad zapestij nočem športnika. Bi pa blo fajn da se kdo jav, ki bi ga prodaju za naslednjo sezono. Se mi ne splača kupovat za en mesec (registracija, pa še cene so pretirane, ker je sezona). Aja pa ne mislm dat več kot pol milijona, pa naj bo še tolk opreme gor, še to je preveč.

Objavljeno

Pozdravljeni.

Za naslednje leto kupujem brez omejitve. Bol ko gledam različne firme in modele, bol se mi zdi ER5 fejst. Dost jih je, niso dragi, vzdržljivi, poraba za vplinjač solidna. Edino kar bi moral, da še enega sprobam v živo ( kolk kaj roke, rit al pa križ trpi), ker ravn zarad zapestij nočem športnika. Bi pa blo fajn da se kdo jav, ki bi ga prodaju za naslednjo sezono. Se mi ne splača kupovat za en mesec (registracija, pa še cene so pretirane, ker je sezona). Aja pa ne mislm dat več kot pol milijona, pa naj bo še tolk opreme gor, še to je preveč.

Če ga imaš namen kupit ga raje kupuj v jeseni ne spomlad (vsi motorji so spomladi dražji ).Seveda ko ga vjeseni kupuješ vsakomur lepo povej ,pač da bo naslednje leto spet leto starejši,da mu ga ni treba garažirat itd.Ta motor je zelo hvaležen samo glej da vzameš sabo nekoga ki se na ta motor spozna in mora imeti servisno knjižico naj nibi bil star mximum 5-6 let za 1/2 cene. Takrat je nov stal 1.050 000,oo sit.Seveda mora imeti gume saj 50%, če je še original ketna in zobniki naj nebi imel več kot 35000 Km.Če neboš nič pametnega našel pokliči mene mislim ,da bo moj kolega R5 v jeseni prodal,kupil ga je od moje žene ima ga od spomladi in bi rad malo večji motormislim ,da ga še ni prodal. Če bom našel sliko jo pripnem. :OK:

post-9445-1155237994_thumb.jpg

Objavljeno (popravljeno)

Tole s ceno si mi velik pomagal. Za motorje nisem ravno teleban (se cela familja s tem "ukvarja"), je pa res da imam koga, ki je imel er5, ker pozna njegov normalni zvok (da ne bom kupil kaj da bi mi čez pol leta spustil dušo).

Koliko pa misliš da bo cenil ta tvoj kolega svojo 5-ko? saj ti si mu jo dal za 450, ane?

Popravljeno . Popravil drjack_dj
Objavljeno

Oj!

Pred par tedni sem imel problem z er 5. (slike nekje zgoraj; spuščanje olja).

Na pokrovu motorja sem samo zavil vse vijake za 1/4 obrata :) Zdaj pa ni več niti sledu o olju.

Aja pa z motorjem sem se pred enim tednov vrnil z morja ( Slovenija - Pag - Zadar - Vis - Slovenija ,14 dni, 2500 km), motor naložen pa jst pa punca, pa je delal kot urica.

Objavljeno

Tole s ceno si mi velik pomagal. Za motorje nisem ravno teleban (se cela familja s tem "ukvarja"), je pa res da imam koga, ki je imel er5, ker pozna njegov normalni zvok (da ne bom kupil kaj da bi mi čez pol leta spustil dušo).

Koliko pa misliš da bo cenil ta tvoj kolega svojo 5-ko? saj ti si mu jo dal za 450, ane?

Veš za ceno je takole:meni je plačal 450K diler (ker sem kupil nov r-6-n)on ga je prodal temu svojemu žlahtniku neki bratranec od njegove žene). Predno ga je prodal je še servis naredil in menjal ležaje križev (cena ležajev 2 kom in tesnilo 36K.Prodal ga je za 500K.Če si interesent ,me pokliči v ponedeljek po tel. jaz bom probal dobiti št tel. od lastnika.Moja gsm:040/702370 :OK:

Objavljeno

Hja, ravno pravim da čakam zarad nižjih cen, 500k je zame kot dijaka kar lep kupček dnarja. da bi ga zavaroval za en mesec se mi tudi ne splača, pa še tako "dobro" vreme kot je letos. Men se ne mudi, Brumer, ti ga kar tko mal praš, za kolk bi ga dal, pa mi magar po PM povej.

Včeraj sem se mal po hribih fural in se mi je porodilo vprašanje, kako se tale ER5 obnese v ostrih zavojih, ker s športakom so gorski ovinki prava muka, pa še roke bolijo.

Objavljeno

Včeraj sem se mal po hribih fural in se mi je porodilo vprašanje, kako se tale ER5 obnese v ostrih zavojih, ker s športakom so gorski ovinki prava muka, pa še roke bolijo.

Pri ostrih in malo manj ostrih ovinkih se kar solidno obnese, le kjer so hitrosti 130+ ga začne zvijati...čeprav se ob ustrezni nastavitvi vzmetenja tudi to nekako ublaži. Serpentine niso nek problem.

Objavljeno

To je pa res ja :hmm:

Meni se je to tudi dogajalo pri 130+, čeprav mislim da to ni nič takega. Se mi ni zdelo da me bo "vrglo".

Aja mam pa tudi eno vprašanje; z mojo er 5 se vozim lepo počasi (ponavadi do 120) včeraj pa se grem malo vozit in grem na avtocesto za par kilometrov. Najprej gre do 185, se malo uležem po rezervoarju pa gre 205 (ravna cesta). Vem da to ni varno ampak "vlekla" je kot nora. Koliko grejo te er 5 ? Vaše izkušnje?

Objavljeno

To je pa res ja :hmm:

Meni se je to tudi dogajalo pri 130+, čeprav mislim da to ni nič takega. Se mi ni zdelo da me bo "vrglo".

Aja mam pa tudi eno vprašanje; z mojo er 5 se vozim lepo počasi (ponavadi do 120) včeraj pa se grem malo vozit in grem na avtocesto za par kilometrov. Najprej gre do 185, se malo uležem po rezervoarju pa gre 205 (ravna cesta). Vem da to ni varno ampak "vlekla" je kot nora. Koliko grejo te er 5 ? Vaše izkušnje?

A pa si ti siguren da ti dela števec prav? Je bilo že dosti govora o hitrosti z vetrno zaščito ali brez (tista mala šipca, ki je kot dodatna oprema).

Tisto o ostrih ovinkih, sem mislil, če se ga da na hitro sunit, a je pretežek, kot stil supermoto? Vem da se vožnje kot supermoto ne da pričakovat, samo nadzor med drsenjem zadnjega kolesa me zanima, razen če do tega ne more priti, ker prej z čim drugim zariješ ali podrgneš po asfaltu.

Drugače delam lepo z motorji, jih tudi ne priganjam do daske, a gume je treba uporabljat do roba ali do zdrsavanja, odvisno kaj je prej. Sedaj imam KYMCO Sector, zelo fletna mašinca, 4 takten z veliko navora za 125. Izgled vleče mal na custom al pa na chopper, samo da je položaj kot na kakem nakedu (noge pokrčene, le sedež malenkost nižji glede na balanco, tudi prve vilice niso kaj dosti bol nagnjene od normalnih motorjev). No tega sem naštudiral v nulo, v srednje zavitih ovinkih ga peljem do zdrsavanja zadnjega kolesa. To omenjam samo zato da boste sigurno vedeli zakaj sprašujem.

Objavljeno

meni se tudi zdi da ta števec malo laže. Pa ne zato ker bi bil pokvarjen ampak mislim da je tovarniško tako. Ne vem no. Če se vozim v kolono po naselju ko je spredaj kaka "teta" mi kaže 50km/h. Verjetno se pri višjih hitrostih to bolj pozna.

Glede ovinkov... Er se da lepo pelat na Marija Reko... Men še ni guma drsela, vozim jo pa od roba do roba. Se pa pozna da je ozka. Do drsnikov ne gre ( al pa se jst ne znam pelat tk da bi šlo). :hmm:

Objavljeno

Do drsnikov gre, le asfalt mora biti kolikor toliko soliden, cesta suha in nekaj drznosti .) je pa dosti odvisno od gum, namreč originalni arrowmax se res drži bolj slabo, medtem ko zdaj uporabljani heidenau (ki je najcenejši v tej kategoriji) drži dobro, pa še traja zelo dolgo (kar je nenavadno). Sprednja jih ima že 14000 in bo zdržala vsaj še 2000 če ne več. Zadnja je bila po slabe 10000 fuč, res pa je, da sem se dosti igračkal z dviganjem na zadnje kolo, kar ni ravno blagodejno za gumo.

Drjack: med vožnjo je moped lahkoten, pač relativno majhna teža in velikost. Pri počasnih ovinkih se ga da solidno "prekladati" na eno in drugo stran, je kar voljen. Glede roba gum je pa tako. Če ga spraviš do drsnikov na gumi še vedno ostane nekaj rezerve...tako je pač narejen. Drsenje med ovinkom je mogoče, če je slabši asfalt. Na dobrem asfaltu meni to ni uspelo (niti nisem kaj posebej eksperimentiral), mogoče bi šlo v prvi z polno mero pospeševanja. Tako da power slidov ne boš doživljal s tem mopedom.

Še končna hitrost: Ko sem kupil motor (novega), me je motilo, da je po števcu letel komaj 170, na dober dan z mano na rezervarju mogoče 180 ali kakšen km več. Res je, da imam preveliko jakno, tu se upor močno pozna. V oprijeti jakni sem ga spravil gotovo 10 km več. Zdaj imam srednje veliko šipico, kar v povprečju poveča hitrost za 15 do 20 km/h (po števcu). 200 sem enkrat dosegel brez ležanja, drugače pa 190....močno opazna razlika glede na hitrosti brez vetrne zaščite.

Objavljeno (popravljeno)

vem da je o tem že bilo veliko govora, ampak nekdo mi je rekel da omejitev na 25 kW ni več možna, če je vozilo rabljeno. Kakršen je bil pripeljan z tovarne, tak je zdaj za vedno.

A to drži, a je še vedno možno narediti omejitev na 25 kw na rabljenem motorju?

To bi naredil predvsem zaradi še nižje registracije, pa še prodal bi ga kasneje lažje

Popravljeno . Popravil drjack_dj
Objavljeno

vem da je o tem že bilo veliko govora, ampak nekdo mi je rekel da omejitev na 25 kW ni več možna, če je vozilo rabljeno. Kakršen je bil pripeljan z tovarne, tak je zdaj za vedno.

A to drži, a je še vedno možno narediti omejitev na 25 kw na rabljenem motorju?

To bi naredil predvsem zaradi še nižje registracije, pa še prodal bi ga kasneje lažje

Da se zablokerat tut rablen motor, ker sm jst zablokeru rablenega Z750, tko da tut za ER5 ne bi smel bit problema ;)

Objavljeno

To je pa res ja :hmm:

Meni se je to tudi dogajalo pri 130+, čeprav mislim da to ni nič takega. Se mi ni zdelo da me bo "vrglo".

Aja mam pa tudi eno vprašanje; z mojo er 5 se vozim lepo počasi (ponavadi do 120) včeraj pa se grem malo vozit in grem na avtocesto za par kilometrov. Najprej gre do 185, se malo uležem po rezervoarju pa gre 205 (ravna cesta). Vem da to ni varno ampak "vlekla" je kot nora. Koliko grejo te er 5 ? Vaše izkušnje?

Jaz sem ga preverjal z GPS. Pri 195 po števcu, mi je GPS kazal 174 km/h. Pri višjih hitrostih lahko računaš, da števec laže 10%, pri nižjih (do 50 km/h) pa 5%. Vmes pa napaka zvezno narašča. .)

Objavljeno

Neke svoje izkušnje bi rad primerjal z vašimi: Menjava olja in oljnega filtra me je za ER 5 pri treh različnih serviserjih prišla 18 čukov. Je to normalno? Ker eni pravijo, da za cbf 1000 vržjo le 15 jurjev na servis.

Je kdo že nastavljal ventile na tem mopedu? Serviser je rekel, naj bi se, ker je pač treba odvijačiti in odstraniti glavo celindra, zamenjalo še tesnilo pod glavo. Drži ali ne?

In še zadnje, a se dobi za ER drugačne zobnike za verigo, ker bi rad skrajšal prestavna razmerja, torej boljši pospeški a manjša končna hitrost?

Objavljeno

Neke svoje izkušnje bi rad primerjal z vašimi: Menjava olja in oljnega filtra me je za ER 5 pri treh različnih serviserjih prišla 18 čukov. Je to normalno? Ker eni pravijo, da za cbf 1000 vržjo le 15 jurjev na servis.

Je kdo že nastavljal ventile na tem mopedu? Serviser je rekel, naj bi se, ker je pač treba odvijačiti in odstraniti glavo celindra, zamenjalo še tesnilo pod glavo. Drži ali ne?

In še zadnje, a se dobi za ER drugačne zobnike za verigo, ker bi rad skrajšal prestavna razmerja, torej boljši pospeški a manjša končna hitrost?

Za verigo ti nebi vedel odgovorja ,ker nisem nikoli pomislil na menjavo zobnikov ,namreč ta motor s svojimi 6-timi prestavami ima zelo ugodna prestavna razmirja in nevem zakaj bi to počel. Kar se tiče nastavitve ventilov , pri R-5 se ventili nastavljajo kot pri vsakem drugem motorju. Odstraniti je treba rezervoar odviti pokro venilov (PAZI NA DVA RORČKA,DA TI KATERI NE PADE V MOTOR MIMO KETNE) kajti če ti eden od teh dveh rorčkov (vodilo dihtunge in pokrova ventilov)pade v motor je potrebno demontirati karter (oljno posodo).Pokrov ventilov gre precej težko ven najbolje je če se demontira hladilnik. Nebi ti priporočal da to sam delaš bolje bi bilo ,da se dogovoriš z nekim mehanikom prideš k njemu počakaš da se motor ohladi in nato ti to nastavi jaz mislim da bi ti to naredil Barborič v Žužemberku, seveda se prej z njim dogovori po telefonu.Tudi za menjavo olja ga lahko vprašaš koliko stane pri njemu (mislin,da bo ceneje). :OK:

Objavljeno

Neke svoje izkušnje bi rad primerjal z vašimi: Menjava olja in oljnega filtra me je za ER 5 pri treh različnih serviserjih prišla 18 čukov. Je to normalno? Ker eni pravijo, da za cbf 1000 vržjo le 15 jurjev na servis.

Je kdo že nastavljal ventile na tem mopedu? Serviser je rekel, naj bi se, ker je pač treba odvijačiti in odstraniti glavo celindra, zamenjalo še tesnilo pod glavo. Drži ali ne?

In še zadnje, a se dobi za ER drugačne zobnike za verigo, ker bi rad skrajšal prestavna razmerja, torej boljši pospeški a manjša končna hitrost?

Samo material pride ene 13 jurjov.

Pri nastavljanju ventilov je pa načeloma treba menjat tesnilo. Če je gumijasta in nepoškodovana sploh ni obvezno, drugače je pa rdeč kit zakon :)

Objavljeno

Samo material pride ene 13 jurjov.

Pri nastavljanju ventilov je pa načeloma treba menjat tesnilo. Če je gumijasta in nepoškodovana sploh ni obvezno, drugače je pa rdeč kit zakon :)

Mene material pride okoli 12 jurjev, tako da mi ni jasno, kako eni plačujejo na servisih le 15000. Razen če menjajo samo olje, ne pa tudi filtra (ker pri ER se ga na 12000 km, jaz sem ga sicer na vsake 6000).

O kakšnem rdečem kitu govoriš?

Objavljeno

O kakšnem rdečem kitu govoriš?

To je tak temperaturno odporen kit rdeče barve, ki se ga lahko uporablja namesto nekaterih tesnil.

Objavljeno

Kit, al pa silikon, vsesorte mu pravjo, odvisno za kaj ga nucaš. Ja na njem pa piše da zdrži do 300 al pa do 350 stopinj, ne vem na pamet. Uporablja se ga skor pri vseh tesnilih pri mašinah, razen, kjer ob vijaku poteka vod za olje in bi ga lahko zamašil, ko bi stisnil silikon (primer BMW bokser pri cilindrih, kjer poteka vod za olje za ventile).

Objavljeno

Kit, al pa silikon, vsesorte mu pravjo, odvisno za kaj ga nucaš. Ja na njem pa piše da zdrži do 300 al pa do 350 stopinj, ne vem na pamet. Uporablja se ga skor pri vseh tesnilih pri mašinah, razen, kjer ob vijaku poteka vod za olje in bi ga lahko zamašil, ko bi stisnil silikon (primer BMW bokser pri cilindrih, kjer poteka vod za olje za ventile).

Koliko ta zadeva stane in kako jo potem spraviš dol...namreč pri naslednji odstranitvi pokrova glave?

Objavljeno

Ena tuba stane okoli jurja, imaš ga pa dost za celo večnost.

Ko skupaj zašraufaš in kit pogleda ven, počakaš da se posuši in se čisto lepo olupi, po po potrebi še malo zbrišeš s cunjo, pa je.

Enako tudi na pokrovu od glave. Preprosto se zbriše s cunjo. Edino z gume ga je težje dobit, je potrebno nekaj več dela.

Objavljeno

Ena tuba stane okoli jurja, imaš ga pa dost za celo večnost.

Ko skupaj zašraufaš in kit pogleda ven, počakaš da se posuši in se čisto lepo olupi, po po potrebi še malo zbrišeš s cunjo, pa je.

Enako tudi na pokrovu od glave. Preprosto se zbriše s cunjo. Edino z gume ga je težje dobit, je potrebno nekaj več dela.

Nevem zakaj tako vstrajaš pri tem silikonskem kitu to sploh ni uporabno.Namreč ko to zadevo napacaš gor in stegneš ti 1/2 porine ven 1/2 pa notri v motor. Vse dihtunge dajte vedno nove in sploh ni potrebno mazati. Če pa že kdo misli ,da mora namazati se uporabi Permatex uporabi se ga lahko tudi pri montaži glave motorja (namažaš vedno čim tanjše)in pri montaži vodnih cevi.Permatex ostane vedno smolnat in se dihtunege naslednjč lepo odstranijo.Dobra stran Permatexa je še vtem ,da se počasi suši,se netopi v benzinu,naslednjič se dihtunge lepo odstranijo,če tenko namažeš (kar je priporočljivo),sploh ni potrebno nikakršno čiščenje po montaži,lahko pa se obriše saj se skoraj ne posuši ostane kot kakšna smola,ko ta permtex začneš uporabljati ga vsak mehanik vedno uporablja,samo pri nas je tako Kar Janezek zna, pač Janezek ZNA!!!!

Jaz ta permatex kupin vedno v Avstriji mislim celo da sem ga videl pri Luisu,da se ga dobiti v Vilachu ,če koga posebej zanima mu sporočim lahko točen naslov.

Objavljeno

Ta silikon, se itak ne topi v bencinu, saj je njegov namen ravno dodatno zatesnit dihtunge. Normalno da se nanaša po pameti, na notranjo stran ti pogleda ravno tolk kot na zunanjo (to je pač minimalno), le da ga na zunanji olupiš, da se ne vidi rdeče ob spoju), tako ali tako obrežeš tudi dihtungo kar se je vidi ven (naprimer okoli bloka). Tud puca se povsem lepo. Možno da je tisti Permateks ista zadeva, le drugega proizvajalca ->drugo ime.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!