Skoči na vsebino

Kawasaki ER5


Priporočene objave

Objavljeno

Ta silikon, se itak ne topi v bencinu, saj je njegov namen ravno dodatno zatesnit dihtunge. Normalno da se nanaša po pameti, na notranjo stran ti pogleda ravno tolk kot na zunanjo (to je pač minimalno), le da ga na zunanji olupiš, da se ne vidi rdeče ob spoju), tako ali tako obrežeš tudi dihtungo kar se je vidi ven (naprimer okoli bloka). Tud puca se povsem lepo. Možno da je tisti Permateks ista zadeva, le drugega proizvajalca ->drugo ime.

Ni potrebe ,da mi razlagaš o silikonskem kitu ker ga poznam že od let 1972 prvi so ga uporabljali pri oplu(bil je plave barve), ker nikakor niso mogli zatesnit olja na motorju med gusastim blokon,aluminijastim pokrovom ketne in plehnatim pokrovom ventilov. Permatex pa je masa katera se uporablja namesto HERMETIKE ,ker hermetika preveč prime, se preveč strdi in se zelo težko očisti -PERMATEX pa se manj strdi in se da dihtungo z lahkoto očistiti-mislim,da ti je zdaj jasno samo treba ga bo nabaviti. :OK:

Objavljeno

PERMATEX pa se manj strdi in se da dihtungo z lahkoto očistiti-mislim,da ti je zdaj jasno samo treba ga bo nabaviti. :OK:

Kako misliš "dihtungo z lahkoto očistiti"? A se ta permatex in ostali kiti namalajo na dihtungo? Jaz sem mislil, da nadomestijo tesnilo, da torej gredo med oba konvinska dela (recimo glavo in pokrovom glave, brez tesnila)?

Objavljeno

Kako misliš "dihtungo z lahkoto očistiti"? A se ta permatex in ostali kiti namalajo na dihtungo? Jaz sem mislil, da nadomestijo tesnilo, da torej gredo med oba konvinska dela (recimo glavo in pokrovom glave, brez tesnila)?

Glava motorja ima vedno tesnilo (lahko se namaže s Permatexsom ni pa nujno),lahko ga uporabljaš pri vseh ostalih dihtungah(razen pri gumijastih in plutastih)ki se sploh nesmejo mazati (namreč ,če jih namažeš ko stegneš vijake porine dihtungo ven).So pa slučaji kjer sploh ni dictunge(velikokrat pri avtomobilskih menjalnikih tam pa je Permatex nepogrešljiv.Namreč Permatex izhaja iz ameriške avijonske industrije. :OK:

Objavljeno

Pozdrav!

Mam eno vprašanje, katere gume priporočate za ta motor, ki naj bi ble čim bolj športne!

Dunlop Arowmax... nočem več, Sportmax.... mi tut nekako niso všeč

Haidenau... nočem... niso za mojo vožnjo.....

Pirelli Sport Demon.. jih ne poznam... sem pa nekaj slišal da so baje OK

Bridgestone BT 45R... kar piše, je OK

Metzeller...???

A je kdo že mogoče sprobal zadnjo 140/80? Al pa katerih drugih dimenzij? Vem da ni najboljše glede ciklistike...

Rabim predlog za čim bolj športno gumo....

Hvala

LP Burnout

Objavljeno

Pozdrav!

Mam eno vprašanje, katere gume priporočate za ta motor, ki naj bi ble čim bolj športne!

Dunlop Arowmax... nočem več, Sportmax.... mi tut nekako niso všeč

Haidenau... nočem... niso za mojo vožnjo.....

Pirelli Sport Demon.. jih ne poznam... sem pa nekaj slišal da so baje OK

Bridgestone BT 45R... kar piše, je OK

Metzeller...???

A je kdo že mogoče sprobal zadnjo 140/80? Al pa katerih drugih dimenzij? Vem da ni najboljše glede ciklistike...

Rabim predlog za čim bolj športno gumo....

Hvala

LP Burnout

Metzelerke daj gor ,enkrat Metzeler vedno Metzeler. :OK: :OK: :OK:

Objavljeno

Metzelerke daj gor ,enkrat Metzeler vedno Metzeler. :OK: :OK: :OK:

Že vredu... kater model pa?

Lp Burnout

Objavljeno

Na ER5 vozil dunlop, michelin in metzeler. Najbolj sem bil zadovoljen z metzeler.

ME 330 spredaj in ME 550 zadaj ( če se prav spomnem).

Michelinko sem mel dimenzije 140 pa tudi ni blo najbolš, kot si omenil ciklistika ali pač samo guma kot taka.

Moje mnenje.

Objavljeno

No moje izkušnje pa so malo drugačne.

Metzeller nisem še poskusu. Ampak najprej sem imel Dunlop Sportmax, sedaj imam Michellin. Ne vem kateri model, ma itak 130 dimenzije zadnja guma menda je samo ena. Vsaj pri Dunlopu je tako.

Sem bolj zadovoljen z Michellin. Dunlop je bila mehkejša in to se je tudi videlo, saj je držala zmeraj. Mišelinko pa moraš najprej ogret potem pa je OK. Sicer občutiš rahle zdrse zadnjega kolesa če ni ogreta. Mišelinka mi je bolj všeč pa zaradi oblike. Dunlop je imela robove veliko bolj navpične. Mišelinka pa ima enakomeren lok. Zdaj ga lepše vozim skozi ovinke.

Nisem še vozil z Metzeller ampak to sem jaz opazil.

LP

Objavljeno (popravljeno)

No moje izkušnje pa so malo drugačne.

Metzeller nisem še poskusu. Ampak najprej sem imel Dunlop Sportmax, sedaj imam Michellin. Ne vem kateri model, ma itak 130 dimenzije zadnja guma menda je samo ena. Vsaj pri Dunlopu je tako.

Sem bolj zadovoljen z Michellin. Dunlop je bila mehkejša in to se je tudi videlo, saj je držala zmeraj. Mišelinko pa moraš najprej ogret potem pa je OK. Sicer občutiš rahle zdrse zadnjega kolesa če ni ogreta. Mišelinka mi je bolj všeč pa zaradi oblike. Dunlop je imela robove veliko bolj navpične. Mišelinka pa ima enakomeren lok. Zdaj ga lepše vozim skozi ovinke.

Nisem še vozil z Metzeller ampak to sem jaz opazil.

LP

Torej mi ostane edino Metzeler :P

Sam sem imel Sportmax in Arowmax, pa so mi ble oboje pretrde, torej če so Mišelinke trše od Sportmax....odpadejo :(

Lp Burnout

Popravljeno . Popravil Burnout
Objavljeno (popravljeno)

Prodam Dynojet kit stage 1 za ER5 + 2 filtra

Tel.: 041 732362

Popravljeno . Popravil SF
Objavljeno

Nevem zakaj tako vstrajaš pri tem silikonskem kitu to sploh ni uporabno.Namreč ko to zadevo napacaš gor in stegneš ti 1/2 porine ven 1/2 pa notri v motor. Vse dihtunge dajte vedno nove in sploh ni potrebno mazati. Če pa že kdo misli ,da mora namazati se uporabi Permatex uporabi se ga lahko tudi pri montaži glave motorja (namažaš vedno čim tanjše)in pri montaži vodnih cevi.Permatex ostane vedno smolnat in se dihtunege naslednjč lepo odstranijo.Dobra stran Permatexa je še vtem ,da se počasi suši,se netopi v benzinu,naslednjič se dihtunge lepo odstranijo,če tenko namažeš (kar je priporočljivo),sploh ni potrebno nikakršno čiščenje po montaži,lahko pa se obriše saj se skoraj ne posuši ostane kot kakšna smola,ko ta permtex začneš uporabljati ga vsak mehanik vedno uporablja,samo pri nas je tako Kar Janezek zna, pač Janezek ZNA!!!!

Jaz ta permatex kupin vedno v Avstriji mislim celo da sem ga videl pri Luisu,da se ga dobiti v Vilachu ,če koga posebej zanima mu sporočim lahko točen naslov.

Ma fantje, uporabite HERMETIK! 1x zadihtano - za vedno zlepljeno!

Objavljeno

Tisti, ki ste na ER uporabljali gume Heidenau, prosim povejte, koliko so zdržale. Ker meni se zdi čudno, zadnja je dala od sebe komaj 10000 km, sprednja jih ima že 15000 in bo dobra vsaj še za 2 do 3 tisočake. Nekam nenavadno, Dunlopove so bile obe fuč pri 12k.

Objavljeno

Hm meni je sprednja zdržala približno 13k km, zadnja pa niti 10k ne. je pa res, da sem dosti vozil s sopotnico, kar pa se pozna

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Pred kratkim sem zamenjal sprednje zavorne ploščice na ER 5. Med obema zavornima ploščicma je na dnu čeljusti en precej zajeten svetleč, tanek kovinski del, ki se mu reče anti-rattle spring. A mogoče kdo ve, kako se to reč odstrani ven, ker v Haynesovem priročniku piše, naj bi se pred menjavo ploščic to reč dalo ven, po menjavi pa nazaj notri. Kakšen nasvet?

Objavljeno

Če ti je ratalo zamenjat ploščice, brez da bi ta del odstranil in dal nazaj, potem itak nima veze :)

Objavljeno

Če ti je ratalo zamenjat ploščice, brez da bi ta del odstranil in dal nazaj, potem itak nima veze :)

Včasih se mi zdi, da med bremzanjem čeljust spušča neke "tresoče" zvoke, kar ima najbrž vezo z anti-rattle springom (ki v prevodu pomeni nekako "proti ropotalna vzmet":) Bodi toliko dober in povej, kako se to reč odstrani ven.

Objavljeno

Tista vzmet je baje zato, da ploščice ne škripajo in pa da zavorna ročka nima preveeč prostega hoda.

Objavljeno

Tista vzmet je baje zato, da ploščice ne škripajo in pa da zavorna ročka nima preveeč prostega hoda.

In kako se jo da ven?

Objavljeno

Ko si menjal ploščice, bi morala sama ven padit. :hmm:

Objavljeno

Ko si menjal ploščice, bi morala sama ven padit. :hmm:

Čudno, ni ven padla. V bistvu ni bil problem ven spraviti nekih drugih springov, dveh manjših kovinskih delov, ki pomagata držati eno izmed ploščic, ampak ta največja kovinsko svetleča reč (anti rattle spring) se je držala čeljusti kot klop. Kaj a naj drugič čeljust obrnem in nekajkrat frcnem po njej, da težnost opravi svoje ali kaj?

Objavljeno

Fantje samo nekaj NIKAR bremze sami popravljat (sploh če ne veš kaj gre in kaj negre stran)namreč ko naglo bremzaš in naj ti slučajno odpove prednja zavora sploh ni časa se spomniti,da je še zadnja zavora da bi vsaj malo ublažil padec-tudi pokojnemu Mervarju se je to zgodilo,ko mu je odpadla zavorna ročica(pa ne rečt da ni znal vozit).Zato šenkrat zavore naj popravlja obvezno mehanik in zato tudi odgovarja,namreč vse lahko crkne samo zavora NESME-mislim,da ste razumeli vsaj nekateri!!! :OK:

Objavljeno

To je res smešno, povprašam o enem problemu, nato pa spet nekateri nabijajo o skoraj vsem drugem. Torej, zavorne ploščice sem tu in tam že menjal, vendar ne na tem motorju. Imam Haynesov priročnik, ki je sicer dober, vendar na mestih precej površen. Piše naj se pred menjavo ploščic odstrani anti-rattle spring, toda nič ne piše kako. In meni to žal ni uspelo, čeprav so se ploščice brez težav zamenjale in zdaj zavora prime zelo dobro (oziroma tako kot mora). Tiste zvoke sem slišal le dvakrat in še to v krajšem časovnem intervalu. V bistvu se sploh ne bi sekiral, če ne bi v knjigi pisalo, da naj se tudi ta kurčevi anti rattle spring vzame ven.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!