Skoči na vsebino

Kawasaki ER5


Priporočene objave

Objavljeno

ce lahko kdo pomaga avatarju pri tocno dolocenemu problemu je dobrodosel.

ce misli nekdo samo nakladati bi prosil da se vzdrzi komentarja.

hvala.

Objavljeno

zdravo! mam eno uprašanje. čez zimo bi si kupil motor do 25kw ker me omejuje. veliko sem bral o zzr250 pa me nič ne mika. zato sem se zaiteresiral za er-5 katerega vsi pohvalijo. zanima me če ga je že kdo blokiral na 25kw in kok stane blokada? je po blokiranju treba delat homologacijo?

tnx za mnenja in odgovore

Objavljeno

Kolikor jaz vem se je Kawasaki ER5 že tovarniško dalo dobit blokiranega na 25kw. Poglej malo po oglasnikih, jih je veliko z 25kw.

LP

Objavljeno

Znanec je dal letos blokado vanj.

Na uradnem servisu( vsaj mislim da ) so mu to naredili brez problema, cena pa je bila nekaj pod 50.000sit skupaj s papirologijo

Objavljeno

Stvar z anti rattle springom je urejena, oz. je bila okej že na samem začetku, vendar sem žal spregledal en odstavek v priročniku. Hkrati pa vidim, da "stručkoti" nekam površno poznajo delovanje zavor na tem konkretnem mopedu, če ne bi že zdavnaj opozorili, da ni mogoče odstraniti/vstaviti tiste vzmeti, ko so ploščice v čeljusti, pač pa šele potem, ko se jih odstrani. Vglavnem, naredil sem vse okej in tudi dognal, kako gre reč ven&noter. Pri nežnejšem zaviranju se še vedno sliši tih, mrmrajoč zvok, ampak mogoče je to zaradi druge firme ploščic, bomo videli s časom. Primerjo vsekakor odlično.

Objavljeno

Jest za ER5 prodam......

hebo te bog faker, za to so druge rubrike.

lp

ice

Hehehe eni ER5 zapirajo jest jim pa nudim možnost da ga odprejo...

Objavljeno

Včasih se mi zdi, da med bremzanjem čeljust spušča neke "tresoče" zvoke, kar ima najbrž vezo z anti-rattle springom (ki v prevodu pomeni nekako "proti ropotalna vzmet":) Bodi toliko dober in povej, kako se to reč odstrani ven.

Tista vzmet ne vpliva na škripanje ali tresenje, pač pa špona ploščice, da ne zaropotajo, ko prvič zabremzaš, še posebej pri avtu, ko greš malo naprej, malo nazaj. Držijo ploščice nekje v sredinskem položaju glede na lufte, ki jih imajo na vodilih. Ko zabremzaš grejo do konca lufta v smeri bremzanja mehkejše in ne "usekajo". Če ni fedra, padej ploščice vsakič, ko ne bremzaš v okviru lufta na dno (gravitacija), ko pa zabremzaš, jih z glasnim pokom butne do konca v smeri vrtenja diska (v okviru lufta na vodilih). Naredi glasen klonk in to vsakič, ko zabremzaš. Iz mojih iskušenj so stari fedri za ene par ploščic čisto dobri.

Če je torej noter kakršenkoli fedr - je v redu.

Čudno, ni ven padla. V bistvu ni bil problem ven spraviti nekih drugih springov, dveh manjših kovinskih delov, ki pomagata držati eno izmed ploščic, ampak ta največja kovinsko svetleča reč (anti rattle spring) se je držala čeljusti kot klop. Kaj a naj drugič čeljust obrnem in nekajkrat frcnem po njej, da težnost opravi svoje ali kaj?

Ti fedri so ponavadi vpeti na vodila - tiste palčke, ki se jih iztakne iz čeljusti, kamor so prišraufane ali zataknjene z šplento (vzmetnim zatičem).

Objavljeno

zdravo! mam eno uprašanje. čez zimo bi si kupil motor do 25kw ker me omejuje. veliko sem bral o zzr250 pa me nič ne mika. zato sem se zaiteresiral za er-5 katerega vsi pohvalijo. zanima me če ga je že kdo blokiral na 25kw in kok stane blokada? je po blokiranju treba delat homologacijo?

tnx za mnenja in odgovore

Ojla!

Jst sem ga blokiral, me je koštala blokada 30k SIT in pol še vsi papirji zraven ene 10k SIT, in ja.... po blokiranju je treba naredit homologacijo. Zdej mam v prometni še vedno 25kW, blokada je pa zunaj :)

Nekako se jst odločam za prodajo svojega, tako da če te zanima..... p.m.

Lp Burnout

  • 4 mesecev pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni! :D

a ma kšn lastnik er-5 kakšn drug izpuh gor? ker original je zlo tih, pa fotr gleda da bi dau kšnga druzga :blink:

na netu sm najdu Laser, Ixil pa Giannelli. A ma kdo kkšne izkušnje?

lp

Objavljeno

na avtošolinem je bil Arrow lonec gor, pa morm rečt, da je bil zvok v primerjavi z originalnim kot dan in noč, mucho bolje :)

Objavljeno

Pozdravljeni! :D

a ma kšn lastnik er-5 kakšn drug izpuh gor? ker original je zlo tih, pa fotr gleda da bi dau kšnga druzga :blink:

na netu sm najdu Laser, Ixil pa Giannelli. A ma kdo kkšne izkušnje?

lp

Jaz sem na ženinem R-5 kar odzadej navrtatal in je bil pol še preglasen najprej naradi 4 luknje m-8 lepo na 90 stopinj potem pa še 4 ,če ti bo še vedno pretih.Prevrtaš ,med obema luknjama (med veliko in malo na koncu izpuha OK.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Samo za enega, pa za krajše ture pa ER tudi zadostuje. Bo pa stari faker že vedel... Ko sva oba malo bolj elegantno zaobljena.. .)

Objavljeno

Ma tud za dva normalna z normalno količino robe je dost, ampak kar je preveč, je pa preveč... .)

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Ja, saj pravim, če se bo moja hotela zraven vozit, bom moral malo shujšati... :blush: Sem pač bolj harleyevske oblike. .)

Faker, kje si že kupoval Heidenau gume, sem zasledil le povezavo za po povzetju naročit iz Deutchlanda... Zadnja je že bolj proti koncu. Bo treba menjat počasi :hmm: .

Objavljeno

Jap z dvema gor se mu kr dost pozna pomanjkanje moči pr nizkih obratih...v višjih obratih ni problema. Drugače se pa res lepo pelje :OK: :OK:

Objavljeno

Kar se tiče izpuha, jst sem mel na svojem Wingsa, in ne sam, da je zvok kot dan in noč proti originalu, ampak zvok preprosto seka. Kdor kol ga je slišu je sam reku kuk hud zvok. Stem ko sem pa dal wingsa gor pa se je posledično še navor občutno povečal. ER-5 je dost zamorjen z orig. izpuhom. Ne moreš verjet kok se pozna odprt lonc dokler ne srobaš.

LP Speed

Objavljeno

Faker, kje si že kupoval Heidenau gume, sem zasledil le povezavo za po povzetju naročit iz Deutchlanda... Zadnja je že bolj proti koncu. Bo treba menjat počasi :hmm: .

če ti kaj pomaga...jaz sem heidenau gume za er5 dobil pri kšeli v hočah. sicer mislim, da jih nima na zalogi, se pa jih dobi v roku enega tedna

Objavljeno

Ja, saj pravim, če se bo moja hotela zraven vozit, bom moral malo shujšati... :blush: Sem pač bolj harleyevske oblike. .)

Faker, kje si že kupoval Heidenau gume, sem zasledil le povezavo za po povzetju naročit iz Deutchlanda... Zadnja je že bolj proti koncu. Bo treba menjat počasi :hmm: .

Jaz Heidenauke kupujem pri Yogiju blizu Velenja (Vinska cesta, klanec, ali nekaj takega). Mislim, da pride ena guma okoli 18000 jurjev (sprednja in zadnja podobna cena), ampak vseeno prej preveri.

So pa kar zanimive tele gume, sprednja mi je zdržala 20000 km, zadnja okrog 10000. Najbrž zaradi štartov po zadnjem kolesu, he he he. Ampak zdaj je čas, da poizkusim kaj novega, ali Metzeler ali Bridgestone.

Objavljeno

Avatar, :worship: -torej čisto pred nosom imam to trgovino, pa iščem okoli :slap: . Hvala.

Objavljeno

Bil pri Yogiju, cena zadnje 130/70x17, 85 ojrov.

Vinska gora, Prelska.

Objavljeno

Bil pri Yogiju, cena zadnje 130/70x17, 85 ojrov.

Vinska gora, Prelska.

Očitno je podražil.

Pri koliko kilometrih ste na ERki prvič dali nastaviti ventile? Ker meni je mehanik pri Yogiju rekel, da se da kao takrat, ko se sliši ventile, nekako pri 40000. V knjižici piše, da se čekira na 18000.

Objavljeno

Pri dohc motorju zelo dvomim, da boš kdaj slišal ventile. Ko pa ne bo več hotel vroč vžigat, bo pa že prepozno. :devil:

Verjetno je mislil verigo odmičnih gredi?

Objavljeno

Verjetno je res mislil verigo odmičnih gredi, ker sem ga tudi sam vprašal, kdaj naj bi se menjala ta veriga. Odgovor je bil nekje na 50 tisoč, oziroma, ko se sliši. Kako je pa z napenjanjem te verige,- se sama avtomatsko, na vzmet napenjalec?

Objavljeno

In kdaj se potem nastavlja ventile...in koliko to stane?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!