Ice Objavljeno September 21, 2006 Deli Objavljeno September 21, 2006 ce lahko kdo pomaga avatarju pri tocno dolocenemu problemu je dobrodosel. ce misli nekdo samo nakladati bi prosil da se vzdrzi komentarja. hvala. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
070Alex Objavljeno September 23, 2006 Deli Objavljeno September 23, 2006 zdravo! mam eno uprašanje. čez zimo bi si kupil motor do 25kw ker me omejuje. veliko sem bral o zzr250 pa me nič ne mika. zato sem se zaiteresiral za er-5 katerega vsi pohvalijo. zanima me če ga je že kdo blokiral na 25kw in kok stane blokada? je po blokiranju treba delat homologacijo? tnx za mnenja in odgovore Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jure Objavljeno September 23, 2006 Deli Objavljeno September 23, 2006 Kolikor jaz vem se je Kawasaki ER5 že tovarniško dalo dobit blokiranega na 25kw. Poglej malo po oglasnikih, jih je veliko z 25kw. LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Python Objavljeno September 23, 2006 Deli Objavljeno September 23, 2006 Znanec je dal letos blokado vanj. Na uradnem servisu( vsaj mislim da ) so mu to naredili brez problema, cena pa je bila nekaj pod 50.000sit skupaj s papirologijo Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Avatar Objavljeno September 24, 2006 Deli Objavljeno September 24, 2006 Stvar z anti rattle springom je urejena, oz. je bila okej že na samem začetku, vendar sem žal spregledal en odstavek v priročniku. Hkrati pa vidim, da "stručkoti" nekam površno poznajo delovanje zavor na tem konkretnem mopedu, če ne bi že zdavnaj opozorili, da ni mogoče odstraniti/vstaviti tiste vzmeti, ko so ploščice v čeljusti, pač pa šele potem, ko se jih odstrani. Vglavnem, naredil sem vse okej in tudi dognal, kako gre reč ven¬er. Pri nežnejšem zaviranju se še vedno sliši tih, mrmrajoč zvok, ampak mogoče je to zaradi druge firme ploščic, bomo videli s časom. Primerjo vsekakor odlično. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SF Objavljeno September 26, 2006 Deli Objavljeno September 26, 2006 Jest za ER5 prodam...... hebo te bog faker, za to so druge rubrike. lp ice Hehehe eni ER5 zapirajo jest jim pa nudim možnost da ga odprejo... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Osama Objavljeno September 27, 2006 Deli Objavljeno September 27, 2006 Včasih se mi zdi, da med bremzanjem čeljust spušča neke "tresoče" zvoke, kar ima najbrž vezo z anti-rattle springom (ki v prevodu pomeni nekako "proti ropotalna vzmet":) Bodi toliko dober in povej, kako se to reč odstrani ven. Tista vzmet ne vpliva na škripanje ali tresenje, pač pa špona ploščice, da ne zaropotajo, ko prvič zabremzaš, še posebej pri avtu, ko greš malo naprej, malo nazaj. Držijo ploščice nekje v sredinskem položaju glede na lufte, ki jih imajo na vodilih. Ko zabremzaš grejo do konca lufta v smeri bremzanja mehkejše in ne "usekajo". Če ni fedra, padej ploščice vsakič, ko ne bremzaš v okviru lufta na dno (gravitacija), ko pa zabremzaš, jih z glasnim pokom butne do konca v smeri vrtenja diska (v okviru lufta na vodilih). Naredi glasen klonk in to vsakič, ko zabremzaš. Iz mojih iskušenj so stari fedri za ene par ploščic čisto dobri. Če je torej noter kakršenkoli fedr - je v redu. Čudno, ni ven padla. V bistvu ni bil problem ven spraviti nekih drugih springov, dveh manjših kovinskih delov, ki pomagata držati eno izmed ploščic, ampak ta največja kovinsko svetleča reč (anti rattle spring) se je držala čeljusti kot klop. Kaj a naj drugič čeljust obrnem in nekajkrat frcnem po njej, da težnost opravi svoje ali kaj? Ti fedri so ponavadi vpeti na vodila - tiste palčke, ki se jih iztakne iz čeljusti, kamor so prišraufane ali zataknjene z šplento (vzmetnim zatičem). Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Burnout Objavljeno September 27, 2006 Deli Objavljeno September 27, 2006 zdravo! mam eno uprašanje. čez zimo bi si kupil motor do 25kw ker me omejuje. veliko sem bral o zzr250 pa me nič ne mika. zato sem se zaiteresiral za er-5 katerega vsi pohvalijo. zanima me če ga je že kdo blokiral na 25kw in kok stane blokada? je po blokiranju treba delat homologacijo? tnx za mnenja in odgovore Ojla! Jst sem ga blokiral, me je koštala blokada 30k SIT in pol še vsi papirji zraven ene 10k SIT, in ja.... po blokiranju je treba naredit homologacijo. Zdej mam v prometni še vedno 25kW, blokada je pa zunaj :) Nekako se jst odločam za prodajo svojega, tako da če te zanima..... p.m. Lp Burnout Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_Fingi_ Objavljeno Februar 12, 2007 Deli Objavljeno Februar 12, 2007 Pozdravljeni! :D a ma kšn lastnik er-5 kakšn drug izpuh gor? ker original je zlo tih, pa fotr gleda da bi dau kšnga druzga :blink: na netu sm najdu Laser, Ixil pa Giannelli. A ma kdo kkšne izkušnje? lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
jegrmajstr Objavljeno Februar 12, 2007 Deli Objavljeno Februar 12, 2007 na avtošolinem je bil Arrow lonec gor, pa morm rečt, da je bil zvok v primerjavi z originalnim kot dan in noč, mucho bolje :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Guest Brumer Objavljeno Februar 12, 2007 Deli Objavljeno Februar 12, 2007 Pozdravljeni! :D a ma kšn lastnik er-5 kakšn drug izpuh gor? ker original je zlo tih, pa fotr gleda da bi dau kšnga druzga :blink: na netu sm najdu Laser, Ixil pa Giannelli. A ma kdo kkšne izkušnje? lp Jaz sem na ženinem R-5 kar odzadej navrtatal in je bil pol še preglasen najprej naradi 4 luknje m-8 lepo na 90 stopinj potem pa še 4 ,če ti bo še vedno pretih.Prevrtaš ,med obema luknjama (med veliko in malo na koncu izpuha OK. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SF Objavljeno Februar 25, 2007 Deli Objavljeno Februar 25, 2007 (popravljeno) Če kdo slučajno rabi, imam za Kawasaki ER5 odveč ..... SF :rtfm: -> http://www.motosvet.com/tabla/index.php?showtopic=728 ice Popravljeno Februar 26, 2007. Popravil Ice Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motofrik Objavljeno Februar 28, 2007 Deli Objavljeno Februar 28, 2007 Samo za enega, pa za krajše ture pa ER tudi zadostuje. Bo pa stari faker že vedel... Ko sva oba malo bolj elegantno zaobljena.. .) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SF Objavljeno Februar 28, 2007 Deli Objavljeno Februar 28, 2007 Ma tud za dva normalna z normalno količino robe je dost, ampak kar je preveč, je pa preveč... .) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motofrik Objavljeno Marec 8, 2007 Deli Objavljeno Marec 8, 2007 Ja, saj pravim, če se bo moja hotela zraven vozit, bom moral malo shujšati... :blush: Sem pač bolj harleyevske oblike. .) Faker, kje si že kupoval Heidenau gume, sem zasledil le povezavo za po povzetju naročit iz Deutchlanda... Zadnja je že bolj proti koncu. Bo treba menjat počasi :hmm: . Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_Fingi_ Objavljeno Marec 8, 2007 Deli Objavljeno Marec 8, 2007 Jap z dvema gor se mu kr dost pozna pomanjkanje moči pr nizkih obratih...v višjih obratih ni problema. Drugače se pa res lepo pelje :OK: :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
speed Objavljeno Marec 8, 2007 Deli Objavljeno Marec 8, 2007 Kar se tiče izpuha, jst sem mel na svojem Wingsa, in ne sam, da je zvok kot dan in noč proti originalu, ampak zvok preprosto seka. Kdor kol ga je slišu je sam reku kuk hud zvok. Stem ko sem pa dal wingsa gor pa se je posledično še navor občutno povečal. ER-5 je dost zamorjen z orig. izpuhom. Ne moreš verjet kok se pozna odprt lonc dokler ne srobaš. LP Speed Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
tom Objavljeno Marec 9, 2007 Deli Objavljeno Marec 9, 2007 Faker, kje si že kupoval Heidenau gume, sem zasledil le povezavo za po povzetju naročit iz Deutchlanda... Zadnja je že bolj proti koncu. Bo treba menjat počasi :hmm: . če ti kaj pomaga...jaz sem heidenau gume za er5 dobil pri kšeli v hočah. sicer mislim, da jih nima na zalogi, se pa jih dobi v roku enega tedna Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Avatar Objavljeno Marec 9, 2007 Deli Objavljeno Marec 9, 2007 Ja, saj pravim, če se bo moja hotela zraven vozit, bom moral malo shujšati... :blush: Sem pač bolj harleyevske oblike. .) Faker, kje si že kupoval Heidenau gume, sem zasledil le povezavo za po povzetju naročit iz Deutchlanda... Zadnja je že bolj proti koncu. Bo treba menjat počasi :hmm: . Jaz Heidenauke kupujem pri Yogiju blizu Velenja (Vinska cesta, klanec, ali nekaj takega). Mislim, da pride ena guma okoli 18000 jurjev (sprednja in zadnja podobna cena), ampak vseeno prej preveri. So pa kar zanimive tele gume, sprednja mi je zdržala 20000 km, zadnja okrog 10000. Najbrž zaradi štartov po zadnjem kolesu, he he he. Ampak zdaj je čas, da poizkusim kaj novega, ali Metzeler ali Bridgestone. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motofrik Objavljeno Marec 9, 2007 Deli Objavljeno Marec 9, 2007 Avatar, :worship: -torej čisto pred nosom imam to trgovino, pa iščem okoli :slap: . Hvala. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motofrik Objavljeno Marec 9, 2007 Deli Objavljeno Marec 9, 2007 Bil pri Yogiju, cena zadnje 130/70x17, 85 ojrov. Vinska gora, Prelska. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Avatar Objavljeno Marec 10, 2007 Deli Objavljeno Marec 10, 2007 Bil pri Yogiju, cena zadnje 130/70x17, 85 ojrov. Vinska gora, Prelska. Očitno je podražil. Pri koliko kilometrih ste na ERki prvič dali nastaviti ventile? Ker meni je mehanik pri Yogiju rekel, da se da kao takrat, ko se sliši ventile, nekako pri 40000. V knjižici piše, da se čekira na 18000. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno Marec 10, 2007 Deli Objavljeno Marec 10, 2007 Pri dohc motorju zelo dvomim, da boš kdaj slišal ventile. Ko pa ne bo več hotel vroč vžigat, bo pa že prepozno. :devil: Verjetno je mislil verigo odmičnih gredi? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motofrik Objavljeno Marec 10, 2007 Deli Objavljeno Marec 10, 2007 Verjetno je res mislil verigo odmičnih gredi, ker sem ga tudi sam vprašal, kdaj naj bi se menjala ta veriga. Odgovor je bil nekje na 50 tisoč, oziroma, ko se sliši. Kako je pa z napenjanjem te verige,- se sama avtomatsko, na vzmet napenjalec? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Avatar Objavljeno Marec 10, 2007 Deli Objavljeno Marec 10, 2007 In kdaj se potem nastavlja ventile...in koliko to stane? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se