Skoči na vsebino

Kawasaki ER5


Priporočene objave

Objavljeno

Prejšnji lastnik jih je sam nastavljal, oziroma kontroliral. Kolikor pa sem gledal v knjigo (repair manual), ki mi jo je dal zraven :OK: , pa ni neke umetnosti,- kot na boxer BMW, merilni lističi in dva ključa. Kdaj? Kaj pa vem, vsak drugi servis se prekontrolirajo, če živci ne dajo miru. Kot meni, samo da nekaj prčkam, pa sem zdrav... :blush:

Objavljeno

Prejšnji lastnik jih je sam nastavljal, oziroma kontroliral. Kolikor pa sem gledal v knjigo (repair manual), ki mi jo je dal zraven :OK: , pa ni neke umetnosti,- kot na boxer BMW, merilni lističi in dva ključa. Kdaj? Kaj pa vem, vsak drugi servis se prekontrolirajo, če živci ne dajo miru. Kot meni, samo da nekaj prčkam, pa sem zdrav... :blush:

Hja, tako kot na starih bokserjih žal ni. Če druga ne, moraš dati dol rezervoar in še vedno je vse skupaj precej na tesno. Da ne govorimo o odpiranju pokrova glave in menjavi tesnil, baje niso ravno poceni. Kakorkoli, v priliki se bom zmenil za čekiranje ventilov, potem pa nekje kupil lističe in se v bodoče sam lotil opravila.

Objavljeno

Nobenih tesnil ni treba menjat.

Objavljeno

Nobenih tesnil ni treba menjat.

Ja če daš dol pokrov od glave, najbrž moraš menjati. Ne vem, meni je tako rekel mehanik pri Yogiju...mogoče me je opetnajstil.

Objavljeno

Tisto tesnilo je gumijasto, tako da zdrži več snemanj pokrova. Tisto s primerjavo z boxerjem sem mislil na zahtevnost samega nastavljanja ventilov. V tistem 'repair manual' piše da na vsakih 6000 km... V servisni knjižici pa 12000km. Recimo da enkrat letno se preverijo. .)

Objavljeno

Tisto tesnilo je gumijasto, tako da zdrži več snemanj pokrova. Tisto s primerjavo z boxerjem sem mislil na zahtevnost samega nastavljanja ventilov. V tistem 'repair manual' piše da na vsakih 6000 km... V servisni knjižici pa 12000km. Recimo da enkrat letno se preverijo. .)

Pri ženinem R-5 sem ca 3X kontroliral ventile motor je imel 30K kil. nikoli jih ni bilo treba nstavljat.zračnost je bila OK .Tudi dihtungo sem vedno staro uporabil. Edino na kaj morate paziti pri snemanju pokrova ventilov je,da vam NEPADE v mašino vodilo pokrova(cevke)2 kom.Kajti te cevke lahko poškodujeta verigo-zobnike pogona odmične gredi,se pravi v slučaju da vam katera od teh dveh cevk pade v mašino se jih mora obvezno najti.Pripomoček magnet v nasprotnem primiru obvezno demontaža kompletnega izpušnega sistema in oljne posode.!!!!!!!!!!!!!! :OK:

Objavljeno

Če ima na ploščice, zna bit kar komplicirano.

Objavljeno

Ne, nima ploščic. Sem zapisal da se rabita edino dva ključa in špijuni (merilni lističi). Mašina enostavna. :OK:

Objavljeno

Ja nič, potem se bom najbrž ob priliki sam pozabaval. Kje lahko ugodno kupim te ključe in lističe? Za Louis vem, ampak je kaj v Slo, seveda po ugodni ceni?

Aja, kako je pa s sinhronizacijo vplinjačev, zadeva izgleda enostavna, ampak rabiš eno zadevco (ne vem imena), ki meri vakum ali kaj že.

Objavljeno

Listke za merit dobiš v kaki trgovini z avtodeli. Napravo za merjenje vakuma si lahko sam narediš, ampak ker imaš samo dva cilindra, lahko tudi na uho naštelaš. :)

Objavljeno

Zakaj bi sploh rabil urce? .)

Objavljeno

Kakšno pa olje uporabljate za ER-5? Sintetično, polsintetično...?

Objavljeno

Zakaj bi sploh rabil urce? .)

Kakšne urce?

Objavljeno

Kakšno pa olje uporabljate za ER-5? Sintetično, polsintetično...?

Kakor sta rekla dva mehanika, je baje polsintetično najprimernejše za to vrsto mopeda. Sintetično je dobro za bolj navite mašine. Kaj pa vem. Sam uporabljam Motul 5100, mislim da je polsintetični.

Objavljeno

Več kot dober... Uporabljaš lahko vse, kar paše v standarde... Firma ni pomembna.

Simon: Urce - manometrčki za nastavt podtlake... Sploh te pa glede na to, da nisi vedel da zadeva nima ploščic za nastavljat ventile ampak navaden vijak in matico lepo prosim, da v tej temi ne pametuješ več... :evilgrin: Pol foruma je sam tvojih "tehničnih" gluposti...

Objavljeno (popravljeno)

Kakšno pa olje uporabljate za ER-5? Sintetično, polsintetično...?

jaz sem na mojem uporabljal polsintetično iz louisa, procycle al kaj je že, pa se je dobro obneslo.

Popravljeno . Popravil tom
Objavljeno

Simon: Urce - manometrčki za nastavt podtlake... Sploh te pa glede na to, da nisi vedel da zadeva nima ploščic za nastavljat ventile ampak navaden vijak in matico lepo prosim, da v tej temi ne pametuješ več... :evilgrin: Pol foruma je sam tvojih "tehničnih" gluposti...

Se opravičujem, če poskušam pomagat po svojih najboljših močeh in ti privoščim da te bo mehanik fajn ocuril za kakšno banalno napako. :photo:

Se mi je kar zdelo, da gre za vakuum urice, lahko bi tudi povedal, kako sam doma narediš in uporabljaš merilno napravo, ampak ne bom, samo zaradi takih nehvaležnežev kot si ti.

Pa prosim da citiraš, kar ti smatraš pod gluposti. :winkiss:

Objavljeno

Kakšno pa olje uporabljate za ER-5? Sintetično, polsintetično...?

Jaz sem na ženinem R-5 vedno uporabljal Motula V-300 15W-50 T-4 ,lahko rečem perfektno olje nikoli ni bilo črno vedno je bilo sivo rujavo ,menjal sem ga enkrat letno po ca 6-7K kil. sem ga dal sosedu in ga je veselo zlival v svoj traktor. Tudi porabe olja nisem nikoli opazil na 6 K kil. ga sploh ni bilo potrebno dolivat.

Zdaj je v ženinem R-6-N navadno Motulovo olje,čim bo ven iz garancije dobi Motula V-300 15W-50 T-4. :OK:

Objavljeno

Pri ženinem R-5 sem ca 3X kontroliral ventile motor je imel 30K kil. nikoli jih ni bilo treba nstavljat.zračnost je bila OK .Tudi dihtungo sem vedno staro uporabil. Edino na kaj morate paziti pri snemanju pokrova ventilov je,da vam NEPADE v mašino vodilo pokrova(cevke)2 kom.Kajti te cevke lahko poškodujeta verigo-zobnike pogona odmične gredi,se pravi v slučaju da vam katera od teh dveh cevk pade v mašino se jih mora obvezno najti.Pripomoček magnet v nasprotnem primiru obvezno demontaža kompletnega izpušnega sistema in oljne posode.!!!!!!!!!!!!!! :OK:

Še za predstavo, mogoče bo komu pomagalo. Ti majhni cevki se nahajata tukaj (sicer ni Er-5 ampak Gpz, predvidevam da imata enako)

IPB Slika

izgledata pa tako (sta res precej majhni in lahko hitro padeta v motor, če nisi pozoren)

IPB Slika

Brumer; Če ne bi prebral vašega opozorila (ste že nekje pisali o tem), bi zadeva 99% pristala v motorju. Sem se spomnil na vas, ko je nekaj zaropotalo in je ena cevka odpadla z pokrova (na srečo cevka ni padla v motor :D ). Hvala za nasvet.

Objavljeno

No, tale pohvala bo pravi balzam za Brumerjevo dušo .) Sicer so takšni nasveti nadvse koristni, hvala tudi za fotke.

Objavljeno

Prosil bom za konkreten nasvet: Nameravam zamenjati hladilno tekočino v ER 5. Vem kako jo izprazniti, ta del postopka poznam. Toda ali je potrebno odvijačiti tudi hladilnik ali se ga vseskozi pusti pritrjenega na motor? Sprašujem zato, ker je priročnik nekoliko nejasen, celotni hladilni sistem pa se mora izprati z vodo. Kar zadeva izpiranje, kako se ga lotite? Bi šlo tako, da vtaknem cev za zalivanje v ustrezno odprtino (pokrovček, ki je nad cevjo, ki vodi v hladilnik?), odprem vodo, lepo spiram, na koncu pa notri nalijem še destilirano vodo in z njo sperem ostanke navadne vode, da se mi ne naredi vodni kamen? Je to okej ali delate kako drugače? In še zadnje, kaj je s tistim malim rezervoarčkom hladilne tekočine, ki je pod sedežem? Tudi tisto najprej sperem? Skratka, če mi nekdo natančno opiše proces zamenjave hladilne tekočine za ta moped, bom nadvse hvaležen.

Objavljeno

Si me ravno spomnil na hladilno tekočino, jo bom moral tudi sam zamenjati... Hladilnik se pusti na motorju, ni potrebe za snemanjem. Lahko spereš z vodo, ni pa neke potrebe. Samo ven spustiš, pa naliješ novo. Zalavfaš za nekaj časa, da zakroži voda, pa po potrebi doliješ. V osnovi nekaj takega, če so posebnosti, pa bom pogledal v ''reparatur anleitung''.

Objavljeno

Prosil bom za konkreten nasvet: Nameravam zamenjati hladilno tekočino v ER 5. Vem kako jo izprazniti, ta del postopka poznam. Toda ali je potrebno odvijačiti tudi hladilnik ali se ga vseskozi pusti pritrjenega na motor? Sprašujem zato, ker je priročnik nekoliko nejasen, celotni hladilni sistem pa se mora izprati z vodo. Kar zadeva izpiranje, kako se ga lotite? Bi šlo tako, da vtaknem cev za zalivanje v ustrezno odprtino (pokrovček, ki je nad cevjo, ki vodi v hladilnik?), odprem vodo, lepo spiram, na koncu pa notri nalijem še destilirano vodo in z njo sperem ostanke navadne vode, da se mi ne naredi vodni kamen? Je to okej ali delate kako drugače? In še zadnje, kaj je s tistim malim rezervoarčkom hladilne tekočine, ki je pod sedežem? Tudi tisto najprej sperem? Skratka, če mi nekdo natančno opiše proces zamenjave hladilne tekočine za ta moped, bom nadvse hvaležen.

Če je hladilna tekočina lepe barve in ni rujavo obarvana si delaš delo brez potrebe.Namreč sam na motorjih nikdar nisem menjal hladilne tekočine edino parkrat malo dolil.Na V-MAX-u sem imel 9let notri hladilno tekočino in verjetno je še danes(prodan leta 05).Za točen postopek zamenjave in izpiranja, me pokliči na GSM 040/702370. :OK:

Objavljeno

V knjigi piše, da naj bi se menjala na dve leti ali na 24 Tkm. Bom zamenjal, pač zaradi lastnega veselja, če drugega ne. Pa tudi ne bo neki hudi strošek. :naughty:

Objavljeno

V knjigi piše, da naj bi se menjala na dve leti ali na 24 Tkm. Bom zamenjal, pač zaradi lastnega veselja, če drugega ne. Pa tudi ne bo neki hudi strošek. :naughty:

Enako, čeprav imam "že" 32k km oz. 3 leta isto notri. Ampak a novo naliješ v tisti rezervoarček pod sedežem ali kam drugam?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!