er5 Objavljeno Maj 3, 2007 Deli Objavljeno Maj 3, 2007 Pozdravljeni. Imam problem s kawasakijem er5. Ko ga namreč nekajkrat potisnem do 8500 obratov enostavno izgubi moč. Zgleda tak kot da bi se nekaj pregrevalo. Pri nadalljni vožnji naprimer v 6 prestavi sploh ne dobiva več obratov ampak padajo. Menjal sem že svečke, pa kapice na svečkah,... Pa nič boljš Full bi bil vesel če bi mi kdo pomagal. Hvala Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motofrik Objavljeno Maj 4, 2007 Deli Objavljeno Maj 4, 2007 Ostane ti še servis... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Moto Mirko Objavljeno Maj 4, 2007 Deli Objavljeno Maj 4, 2007 Pozdravljeni. Imam problem s kawasakijem er5. Ko ga namreč nekajkrat potisnem do 8500 obratov enostavno izgubi moč. Zgleda tak kot da bi se nekaj pregrevalo. Pri nadalljni vožnji naprimer v 6 prestavi sploh ne dobiva več obratov ampak padajo. Menjal sem že svečke, pa kapice na svečkah,... Pa nič boljš Full bi bil vesel če bi mi kdo pomagal. Hvala kaj če bi mogoče ti pogledal uplinjač in njegovo stanje primerjal z stanjem v knjigi motorja :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Mary Objavljeno Maj 4, 2007 Deli Objavljeno Maj 4, 2007 Kako pa lahko pogledas uplinjac? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motofrik Objavljeno Maj 4, 2007 Deli Objavljeno Maj 4, 2007 Ja, da ga odpreš, očistiš smeti. Pa kakšna je diza, igla... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Guest Brumer Objavljeno Maj 4, 2007 Deli Objavljeno Maj 4, 2007 Pozdravljeni. Imam problem s kawasakijem er5. Ko ga namreč nekajkrat potisnem do 8500 obratov enostavno izgubi moč. Zgleda tak kot da bi se nekaj pregrevalo. Pri nadalljni vožnji naprimer v 6 prestavi sploh ne dobiva več obratov ampak padajo. Menjal sem že svečke, pa kapice na svečkah,... Pa nič boljš Full bi bil vesel če bi mi kdo pomagal. Hvala Očisti(spihaj) po potrebi zamenjaj zračni filter,zamenjaj benzinski filter,preveri dovod goriva iz rezervoarja ,snami cevko in daj na pozicijo PRI in bencin mora kar precej teči sicer je mrežica na sami pipici zapacana in prekontroliraj membrane v obeh vplinjačih. :hmm: Ps;če to nebo pomagalo potem ti preostane samo servis,vergazerjev razdirat, razen kontrole membran,ti nepriporočam!!!! :? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SiR Objavljeno Maj 4, 2007 Deli Objavljeno Maj 4, 2007 Kako pa lahko pogledas uplinjac? Stopiš zraven motorja, se skloniš in ga pogledaš. :blush: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motofrik Objavljeno Maj 4, 2007 Deli Objavljeno Maj 4, 2007 Mary, saj se boš počasi navadila, kako moraš postaviti vprašanje, da ne bodo taki odgovori... .) V bistvu ti je brumer napisal, kaj lahko vsak sam naredi. Za razdirat uplinjače pa je fajn , če se malo spoznaš. Da ti na koncu ne ostane par delov, za katere ne veš, kam bi jih dal... :? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Moto Mirko Objavljeno Maj 4, 2007 Deli Objavljeno Maj 4, 2007 Kako pa lahko pogledas uplinjac? v knjigi imaš narisan uplinjač in potem neboš imev problem pri sestavi pogledaš če je kašna smet in kako so nastavljene dize igla to delaj na zelo čistem prostoru in suhem preden uplinjač razstaiš ga spucaj in spihaj da bo čist :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SF Objavljeno Maj 5, 2007 Deli Objavljeno Maj 5, 2007 Pozdravljeni. Imam problem s kawasakijem er5. Ko ga namreč nekajkrat potisnem do 8500 obratov enostavno izgubi moč. Zgleda tak kot da bi se nekaj pregrevalo. Pri nadalljni vožnji naprimer v 6 prestavi sploh ne dobiva več obratov ampak padajo. Menjal sem že svečke, pa kapice na svečkah,... Pa nič boljš Full bi bil vesel če bi mi kdo pomagal. Hvala Popolnoma nerazumljive težave. Kaj si delal na njem? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno Maj 11, 2007 Deli Objavljeno Maj 11, 2007 zdaj je pa ze vse skupaj konkretno :topic: za vprasanja o raznih motorjih obstajajo teme; tudi za zacetnike na forumu (in na motorju) so te teme enostavno dostopne. iskalnik dela. @ mary: preberi temo o ER-6 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motofrik Objavljeno Maj 11, 2007 Deli Objavljeno Maj 11, 2007 :? Ne vem, meni ni skoraj nič od zadnjih strani :topic: .. Saj je pa ja to tema o ER-5... Lahko pa moj post mirne duše zbrišeš, če je izven teme. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Mary Objavljeno Maj 12, 2007 Deli Objavljeno Maj 12, 2007 Meni se zdi vprasanje, kam presedlati iz ER5, zelo ON-TOPIC. Namrec, tisti ki imajo ER5 dalj kot jaz, in ga resnicno poznajo, vejo kaksne so pomanjkljivosti in kateri motor bi te stvari odpravil. Se vedno zelim imeti naked bike, ki bi bil podoben ER5-ki a malo mocnejsi. Izbire je kar nekaj, in :kva2: Ice, ne misliti da ne znam uporabljati iskalnika. Rada bi samo mnenje nekoga, ki ze dalj casa vozi ER5. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Mitja99 Objavljeno Maj 13, 2007 Deli Objavljeno Maj 13, 2007 Na tem motorju se mi nobena šipa ni obnesla. Neglede na model šipe in čelade je vedno prihajalo do butanja vetra v glavo neglede na kot postavitve. Motor je postal tudi bolj nemiren, ker šipa ni vezana na okvir, ampak ponavadi na zgornji križ in krmilo, torej na nek gibljiv, za vožnjo pomemben element. Zapravite denar namesto za šipo za kej bolj pametnega... Pravilna ugotovitev. Danes sem iz svoje Yamahe XJ600N odmontiral malo Givi šipo. Motor je pri vožnji bolj miren in lahkoten. Butanja vetra v čelado pa ni nič več kot prej. Je pa veliko žužkov pripopanih na števce, taga pa prej res ni bilo :grrr Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno Maj 14, 2007 Deli Objavljeno Maj 14, 2007 Rada bi samo mnenje nekoga, ki ze dalj casa vozi ER5. teme o primerjavi med temi dvemi pa ni mozno odpreti ? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Avatar Objavljeno Maj 14, 2007 Deli Objavljeno Maj 14, 2007 Glede šipe se ne morem strinjati s trditvijo, da ni učinka. Moja ne sodi med največje, a je precej opazen učinek pri pospeševanju, zmanjšanem zračnem uporu in končni hitrosti. Res je, da v glavo še vedno piha enako močno, je pa del trupa precej razbremenjen. Skratka...učinek brez dvoma je. Se strinjam, da zna šipica/maska vplivati na vožnjo, prej pride do "shimmya" (o tem je že odprta tema, tako da me ne spraševati, kaj to je). Edino kar me moti, je "kvarjenje" naked estetike. Sicer se dobijo za ER 5 tudi polni oklepi, vendar so precej dragi, tako da se ne splača in tudi sicer ne vem kaj je point nakupa naked bikea, nato pa še oklepa. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Mary Objavljeno Maj 14, 2007 Deli Objavljeno Maj 14, 2007 Glede šipe se ne morem strinjati s trditvijo, da ni učinka. Moja ne sodi med največje, a je precej opazen učinek pri pospeševanju, zmanjšanem zračnem uporu in končni hitrosti. Res je, da v glavo še vedno piha enako močno, je pa del trupa precej razbremenjen. Skratka...učinek brez dvoma je. Se strinjam, da zna šipica/maska vplivati na vožnjo, prej pride do "shimmya" (o tem je že odprta tema, tako da me ne spraševati, kaj to je). Edino kar me moti, je "kvarjenje" naked estetike. Sicer se dobijo za ER 5 tudi polni oklepi, vendar so precej dragi, tako da se ne splača in tudi sicer ne vem kaj je point nakupa naked bikea, nato pa še oklepa. Lahko potem poves kaksno sipo priporocas za ER5? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Avatar Objavljeno Maj 15, 2007 Deli Objavljeno Maj 15, 2007 Lahko potem poves kaksno sipo priporocas za ER5? Jaz imam v bistu šipo/masko in sicer givi A 750. Po mojem precej okusna zadeva...namreč manj kvari videz kot sama šipa, saj da motorju videz cafe racerjev iz 70-80 oz malce nostaligično športen pridih stare šole. Hmja...težko bi kaj posebej priporočal, ker drugih šipic nisem preizkusil. Zdaj če bi imel moped namenjen le občasnemu priganjanju, bi šel na črno mini šipico ali masko...nekaj takšnega kot imajo ducati monstri...kar okusno. Za dosti vožnje mi je to kar imam okej. Če bi res zelo veliko potoval na daljše proge, bi vzel kakšno potovalno, npr. givi touring (modela ne vem iz glave) šipo, ki je precej velika, nudi dobro zaščito, ampak močno "skvari" videz mopeda. Sicer pa v louisu prodajajo neke mini šipice za zelo nizko ceno...težko zajebeš, so kar okusne, glede uporabnosti pa ne vem. Estetsko zelo lepa je čisto črna. Če si zelo v dilemi, je morda nakup takšne poceni šipice okej, ker če ti ne bo odgovarjalo, še vedno nisi vrgla veliko denarja stran...kar ne morem reči za primere "orenk givi šipic". Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Mary Objavljeno Maj 15, 2007 Deli Objavljeno Maj 15, 2007 Jaz imam v bistu šipo/masko in sicer givi A 750. Po mojem precej okusna zadeva...namreč manj kvari videz kot sama šipa, saj da motorju videz cafe racerjev iz 70-80 oz malce nostaligično športen pridih stare šole. Hmja...težko bi kaj posebej priporočal, ker drugih šipic nisem preizkusil. Zdaj če bi imel moped namenjen le občasnemu priganjanju, bi šel na črno mini šipico ali masko...nekaj takšnega kot imajo ducati monstri...kar okusno. Za dosti vožnje mi je to kar imam okej. Če bi res zelo veliko potoval na daljše proge, bi vzel kakšno potovalno, npr. givi touring (modela ne vem iz glave) šipo, ki je precej velika, nudi dobro zaščito, ampak močno "skvari" videz mopeda. Sicer pa v louisu prodajajo neke mini šipice za zelo nizko ceno...težko zajebeš, so kar okusne, glede uporabnosti pa ne vem. Estetsko zelo lepa je čisto črna. Če si zelo v dilemi, je morda nakup takšne poceni šipice okej, ker če ti ne bo odgovarjalo, še vedno nisi vrgla veliko denarja stran...kar ne morem reči za primere "orenk givi šipic". Te lahko lepo prosim, da pripnes sliko, da vidim v resnici kako okusno to zgleda. In zanima me okvirna cena. Hvala! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
er-5 driver Objavljeno Maj 15, 2007 Deli Objavljeno Maj 15, 2007 Jas osebno vozim kawasaki er-5 letnik 03. Edino kaj me moti da ni kakšne druge oblike. Motor pa se odlično obnese za vse ki se začenjajo voziti z težjimi motorji. Ni premočen ni pa prešvoh. Tak da se splaca. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Avatar Objavljeno Maj 15, 2007 Deli Objavljeno Maj 15, 2007 Te lahko lepo prosim, da pripnes sliko, da vidim v resnici kako okusno to zgleda. In zanima me okvirna cena. Hvala! Nimam digitalca...zal. Sicer jo najdes na netu...ti le vpisi givi a 750. Cene ne vem iz glave, rec je tudi v louisovem katalogu...ampak takrat je bil popust in sem dal zanjo menda dobre 20 k sit. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Mary Objavljeno Maj 16, 2007 Deli Objavljeno Maj 16, 2007 Zanima me kako sipa zgleda na motorju, ne pa posebej. Ce nimas digitalca, mas pa telefon z vgrajenim fotoaparatom. V skrajnem primeru si ga lahko sposodis? Prosim. Lp, mary Jas osebno vozim kawasaki er-5 letnik 03. Edino kaj me moti da ni kakšne druge oblike. Motor pa se odlično obnese za vse ki se začenjajo voziti z težjimi motorji. Ni premočen ni pa prešvoh. Tak da se splaca. Kaksne druge oblike? Ja, potem pa rabis drug motor. :eek: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Frips Objavljeno Maj 16, 2007 Deli Objavljeno Maj 16, 2007 Mogoče zgleda tako Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Avatar Objavljeno Maj 16, 2007 Deli Objavljeno Maj 16, 2007 Mogoče zgleda tako Niti pod razno. Tole je šipa, jaz imam pa "half fairing" oz pol-masko/oklep. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Mary Objavljeno Maj 16, 2007 Deli Objavljeno Maj 16, 2007 Niti pod razno. Tole je šipa, jaz imam pa "half fairing" oz pol-masko/oklep. No sej za to! Bi rabila sliko. Mogoče zgleda tako Videla v zivo :D , avatar je mel nekaj drugega v mislih - kot je napisal. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se