Mary Objavljeno Maj 26, 2007 Opozori Objavljeno Maj 26, 2007 v bistvu bi ga uporabljal samo za vožnjo v službo ob lepem vremenu (cca. 25km v eno smer), pa za kakšen kratki solo izlet ob vikendih, ne mislim pa divjat. lepo po predpisih, ker bi še rad en čas živel. :naughty: Potem imas zelo podobne namene in razmisljanje kot jaz. In bo ER5 idealen zate!
motofrik Objavljeno Maj 26, 2007 Opozori Objavljeno Maj 26, 2007 v bistvu bi ga uporabljal samo za vožnjo v službo ob lepem vremenu (cca. 25km v eno smer), pa za kakšen kratki solo izlet ob vikendih, ne mislim pa divjat. lepo po predpisih, ker bi še rad en čas živel. :naughty: Vidiš, ko bi vsi tako razmišljali, bi motoristi imeli čisto drugi sloves... Zdaj pa takoj, ko imaš motor, si ožigosan kot divjak.
Burnout Objavljeno Maj 26, 2007 Opozori Objavljeno Maj 26, 2007 Jaz pa le mislim, da je ER5-ka pravsnji zalogaj za nekoga, ki ravno naredi izpit. Ima dosti rezerve, da ga z veseljem vozis celo leto, potem si pa pac kupis nekaj mocnejsega, ce rabis. Pa tudi za zacetnike ga ni priporocljivo tiscatdo konca, da ne pride do hopsasa drajsasa. Klapa pa verjetno to razume, in prilagodi hitrost sibkejsemu clenu, kajne? :rolleyes: Se podpišem pod tole :worship: Sicer pa sam nisem mel še problemov, tut če je klapa vozila hitro :evilgrin: :whistle: LP Burnout
motofrik Objavljeno Maj 26, 2007 Opozori Objavljeno Maj 26, 2007 Če gre skupina hitro, zlahka slediš tempu. Divjanje, to je pa druga stvar,- to pa res ne gre. Sem pa nazaj z žegnanja v Novi Štifti vozil s skupino sportakov kar nekaj časa. Potem sem si pa rekel, to ni zame, in zmanjšal tempo na 100/uro. To pa je brzina, katera je za motor brez vetrne zaščite, nekako idealna. Je pa res, da sem bolj solo rider, se mi ni treba ozirati na tempo drugih.
Cubanc Objavljeno Maj 28, 2007 Opozori Objavljeno Maj 28, 2007 Zadaj menjal gumo. Sedaj je Heidenau. In vam povem, da je zakon. Oprijem super. V primerjavi s prejšnjo Michelinko pa izgleda širša, čeprav je iste dimenzije. :OK: Motofrik. Kakšni so vtisi po enem mesecu vožnje z Heidenau?? Povej mi a si šu ti kar z motorjem k Yogi-ju in ti je on vse naredu??? Nedolg nazaj je bla debata glede šipce (vetrobrana) spredi. Jst sm zdej dal gor šipco (GIVI) in sem prijetno presenečen ker se za moj okus izgled motorja ni tolk poslabšu kot sem mislu - men se zdi motor zdej večji in bolj "možat". Precej man piha v telo, mi pa mal buta veter v čelado ( verjetno bom mogu popravt kot šipce ). Se pa sedaj vozim dost hitreje (tam do 20km/h). Pa ne vem al je vzrok to da sem se že dobr navadu motorja, al se je upor tolk zmanjšu al pa vozim hitreje ker mi veter man buta v telo? :hmm: :? Sem pa bil z mojim ER5 na zboru v Trebnjem (Kamerad) in mi je blo kar mal nerodn ker je bil moj (skor) najmanjši :cry: Tako da bo treba drugo leto it na kej večjega (Bandit al pa XJR)
sota Objavljeno Maj 28, 2007 Opozori Objavljeno Maj 28, 2007 Motofrik. Kakšni so vtisi po enem mesecu vožnje z Heidenau?? Povej mi a si šu ti kar z motorjem k Yogi-ju in ti je on vse naredu??? Nedolg nazaj je bla debata glede šipce (vetrobrana) spredi. Jst sm zdej dal gor šipco (GIVI) in sem prijetno presenečen ker se za moj okus izgled motorja ni tolk poslabšu kot sem mislu - men se zdi motor zdej večji in bolj "možat". Precej man piha v telo, mi pa mal buta veter v čelado ( verjetno bom mogu popravt kot šipce ). Se pa sedaj vozim dost hitreje (tam do 20km/h). Pa ne vem al je vzrok to da sem se že dobr navadu motorja, al se je upor tolk zmanjšu al pa vozim hitreje ker mi veter man buta v telo? :hmm: :? Sem pa bil z mojim ER5 na zboru v Trebnjem (Kamerad) in mi je blo kar mal nerodn ker je bil moj (skor) najmanjši :cry: Tako da bo treba drugo leto it na kej večjega (Bandit al pa XJR) :topic: Ni važna velikost, važna je tehnika! :010
motofrik Objavljeno Maj 28, 2007 Opozori Objavljeno Maj 28, 2007 Cubanc, sem šel k Yogiju po gumo. Montaža, centriranje all inclusive. Sota, saj na srečanjih kje, se jaz skoraj enako počutim,- pač mali motorček... Ki pa med vožnjo odvrže vse manjvrednostne komplekse.
Cubanc Objavljeno Maj 28, 2007 Opozori Objavljeno Maj 28, 2007 Motofrik. Mene zanima a je možno it k Yogiju kar z motorjem (žal nisi bil glih najbl jasen). Men namreč Yogi ni najbol bliz ampak če je varianta, da se k njemu prpeleš in ti pol on v roku cca ene ure zamena gumi je to združitev prijetnega z nujnim ( vožnja z Dolenjske do Velenja in menjava gume ). Drgač glede velikosti pa mate prau: Majhna žabca daleč skoč.... :kva1:
motofrik Objavljeno Maj 28, 2007 Opozori Objavljeno Maj 28, 2007 Bom jasen: z motorjem se pripelješ, z novo gumo odpelješ. Odmontira kolo, premontira gumo, scentrira, namontira nazaj. Vse, kot je treba. Ti pa si tačas ogledaš motorje, ki so tam. Pa kaka mična motoristka se tudi najde... :naughty:
motofrik Objavljeno Maj 28, 2007 Opozori Objavljeno Maj 28, 2007 Samo pokliči ga prej, ker zdaj poleti ima gužvo, da malo planira. Pa saj ima tri mehanike, bo že našel čas.
sota Objavljeno Maj 29, 2007 Opozori Objavljeno Maj 29, 2007 Sota, saj na srečanjih kje, se jaz skoraj enako počutim,- pač mali motorček... Ki pa med vožnjo odvrže vse manjvrednostne komplekse. Ja, sej vem. Mam jst tut isti filing, ko se zraven postav kakšen večji motor. Ko ju skupaj gledaš od daleč, si misliš da maš Tomosovega BT-ja. :rolleyes:
motofrik Objavljeno Maj 29, 2007 Opozori Objavljeno Maj 29, 2007 Mogoče začni gledati z drugačne strani: ti s svojimi 500 kubiki greš povsod, lokalni šminkerji s hiperturbo 1000 kubiki pa le v krogu pardeset kilometrov... Sem nekaj čital, da naj bi ER-5 vleklo v eno stran,- meni tega ne dela. Mogoče je bila to serijska napaka prvega letnika...
rogisisi Objavljeno Maj 29, 2007 Opozori Objavljeno Maj 29, 2007 Ja, sej vem. Mam jst tut isti filing, ko se zraven postav kakšen večji motor. Ko ju skupaj gledaš od daleč, si misliš da maš Tomosovega BT-ja. :rolleyes: Ja, se strinjam. Sem pa v Umagu videl nekoga ki je imel zadaj kufer, spredaj pa tank torbo,in v tem primeru zgleda dosti bolj masivno, nekako pravi motor tudi na videz.
Avatar Objavljeno Maj 29, 2007 Opozori Objavljeno Maj 29, 2007 Problem "velikosti" je pač odvisen od namena, čemu si nekdo sploh kupi motor. Je to le vožnja ali tudi speed&pose? Mene niti pod razno ne moti "majhnost", ki sploh ni tako drastična - čisto običajna za 500 klaso - , bolj je zoprna pokrčenost, če si velik. In še to se pozna pri daljših vožnjah.
Cubanc Objavljeno Maj 29, 2007 Opozori Objavljeno Maj 29, 2007 Kolk km vam zdržijo ploščice ( kolkr se žjafa --> vem ). Jst mam na mojem prevoženih 11500 pa jih bo treba menat. A je kdo dal gor ploščice Lucas in a se pozna razlika pri zaviranju??
Burnout Objavljeno Maj 29, 2007 Opozori Objavljeno Maj 29, 2007 (popravljeno) Ja jst sem jih obrabil v ene 7000 kilometrih (vsaj mislim, ne me držat za besedo), sem dal letos nove. Je pa res da v glavnem agresivno vozim, posledično treba bolj bremzat in v glavnem samo s prednjo bremzo bremzam. Sem dal gor Lucas-ove ploščice, prejšnje so bile tut, pa neke bistvene razlike ni, med originalnimi in temi. Lp Burnout Popravljeno Maj 29, 2007. Popravil Burnout
Avatar Objavljeno Maj 29, 2007 Opozori Objavljeno Maj 29, 2007 Originalne ploščice menjal pri 25000 km, vozil sem kar umirjeno oz. nisem divje zaviral. Zdaj bodo najbrž prej obrabljene :devil:
Mary Objavljeno Maj 29, 2007 Opozori Objavljeno Maj 29, 2007 Originalne menjala pri 14k, na servisu so mi zagotovili, da nobene ploscice ne zdrzijo vec toliko kot originalne.
Mary Objavljeno Maj 29, 2007 Opozori Objavljeno Maj 29, 2007 Originalne menjala pri 14k, na servisu so mi zagotovili, da nobene ploscice ne zdrzijo vec toliko kot originalne. Slovenscina... :worship: Nobene ne zdrzijo toliko kot originalne...
s5jst Objavljeno Junij 3, 2007 Opozori Objavljeno Junij 3, 2007 Mene pa zanima kako je z er-5 če se pelješ v dvoje in imaš mogoče zadaj še pritljage za par dni (en dolg vikend al pa švoh počitnice) :rolleyes: Kako je peljat s tako zadevo; itak da bolj počasi in z manj prehitevanja, kaj pa z maksimalno obtežitvijo, porabo na dolge proge z nabasanim motorjem, sedenjem v dvoje? Kaj se ta motorček ustraši makadamskih cest? Če recimo srečaš kak gorski prelaz in rahlo zaviješ iz poti? Kako daleč jih gonite? (glede na to, da ima 130mm od tal, bi lahko kar daleč prišel) :naughty: :whistle: :hmm:
Avatar Objavljeno Junij 3, 2007 Opozori Objavljeno Junij 3, 2007 Kaj se ta motorček ustraši makadamskih cest? Če recimo srečaš kak gorski prelaz in rahlo zaviješ iz poti? Kako daleč jih gonite? (glede na to, da ima 130mm od tal, bi lahko kar daleč prišel) :naughty: :whistle: :hmm: ER 5 ima zelo nizko višino od tal (poglej kako nizko so speljane izpušne cevi) in lahko na resnem terenu (skale) kaj hitro nasede. Ampak glede makedamov in utrjenih gozdnih poti...ni problema. Sam se igračkam s "terenskim potencialom" tega mopeda. Je relativno lahek in ima nizko težišče (ne vem če je to dobro za teren), vsekakor se ga da kar solidno voziti...dokler ne naletiš na blato...tam odpovejo gume, cestne pač, kaj češ. Zadaj ima boben, ki žal prime slabše od diska...na terenu itak zavijaš večinoma z zadnjo zavoro...tako da to ni ravno najboljše. Ampak...do zdaj me še nobena makedamska ali utrjena gozdna pot (izjema so skale, blato in podobne "zmuzljive" podlage) ni ustavila. Ne vem kakšna je terenska vožnja z dvema, vem le, da se na asfaltu kar pozna pri pospeševanju. Toda za potovalno vožnjo bo tistih 50KM pri polni obremenitvi zadostovalo. Aja...še to...če bosta dva gor in boš vozil po makedamih in prelazih, naj se ti sopotnica čimbolj pripopa za hrbet...če bo namreč sedela preveč zadaj na sedežu, bo vodljivost mopeda v prvi prestavi zelo otežena (težko bo npr. držati ravno linijo). Seveda govorim za zelo majhne hitrosti...ampak vseeno.
Guest Brumer Objavljeno Junij 3, 2007 Opozori Objavljeno Junij 3, 2007 Mene pa zanima kako je z er-5 če se pelješ v dvoje in imaš mogoče zadaj še pritljage za par dni (en dolg vikend al pa švoh počitnice) :rolleyes: Kako je peljat s tako zadevo; itak da bolj počasi in z manj prehitevanja, kaj pa z maksimalno obtežitvijo, porabo na dolge proge z nabasanim motorjem, sedenjem v dvoje? Kaj se ta motorček ustraši makadamskih cest? Če recimo srečaš kak gorski prelaz in rahlo zaviješ iz poti? Kako daleč jih gonite? (glede na to, da ima 130mm od tal, bi lahko kar daleč prišel) :naughty: :whistle: :hmm: Spremljal sem kolesarsko dirko in moj V-max je pač odpovedal (manjša okvara na menjalniku)ni se dal več šaltat ostal v 3-tji prestavi)OK. vzel sem od žene er-5 in naložil fotografa oba skupna teža obremenitve ca 160 do max 170 kg(in brez kakršne koli dodatne prtljage) motor je zdržal par kilometrov na mostu sem zapeljal v manjšo jamico in zadnji amortizer-blažilec je odletel po mostu. Še sreča,da je vzmet odletela navzdol po cesti in ni vdarila fotografa v nogo.Seveda amortizer sem zamenjal z novim ,čakal ca 1 teden cena 40K sit.Moje mnenje,ta motor je očitno narejen samo za enega malo težjaga ali dva lažja nikakor pa ga ne obremeni preveč max do 150 Kg. :eek:
Cubanc Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 Odprl izpuh, kot je sanda7 pripopala sliko sredi te teme. Osem lukenj okoli. Grmi, kot mali Ducati. Bom pa za tehničnega in dlakocepske policaje naredil snemljivo kapo, za zadaj pritrdit, da zapreš te luknje. .) Motofrik. A si že naredu snemljivo kapo za izpuh?? Če si a lahko prlepiš kako sliko gor. Jst sem namreč tud zvrtal luknje...zdej me vsaj pešči slišjo ko jim pripeljem za hrbet :rolleyes:
Osama Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 Ja, sej vem. Mam jst tut isti filing, ko se zraven postav kakšen večji motor. Ko ju skupaj gledaš od daleč, si misliš da maš Tomosovega BT-ja. :rolleyes: Mali ali tehničar!
motofrik Objavljeno Junij 4, 2007 Opozori Objavljeno Junij 4, 2007 cubanc, nisem še naredil.... Malo sem se polenil. Tehnični je drugo leto, policaji pa nič ne zajebavajo,- zaenkrat. Glas mi je pa všeč, ga je škoda utišat, tako da bo kar tako ostal. Do tehničnega. :naughty:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se