Skoči na vsebino

Kawasaki ER5


Priporočene objave

Objavljeno
Spremljal sem kolesarsko dirko in moj V-max je pač odpovedal (manjša okvara na menjalniku)ni se dal več šaltat ostal v 3-tji prestavi)OK. vzel sem od žene er-5 in naložil fotografa oba skupna teža obremenitve ca 160 do max 170 kg(in brez kakršne koli dodatne prtljage) motor je zdržal par kilometrov na mostu sem zapeljal v manjšo jamico in zadnji amortizer-blažilec je odletel po mostu. Še sreča,da je vzmet odletela navzdol po cesti in ni vdarila fotografa v nogo.Seveda amortizer sem zamenjal z novim ,čakal ca 1 teden cena 40K sit.Moje mnenje,ta motor je očitno narejen samo za enega malo težjaga ali dva lažja nikakor pa ga ne obremeni preveč max do 150 Kg. :eek:

Kaj potem se ne da dat mal močnejšega amortizerja? Kako hitro pa si zadel manjšo jamico in kje ti je odlomilo vso stvar?

Kolkr sm gledal v specifikacijah naj bi šlo na njega 180kg...se pravi slabih 80 kg + 60 kg pa še tistih "20 kg pritljage" naj bi se izšlo, sam potem naj se kar odpovem raznim prelazom a :? (v tem primeru je boljši njegov bratec - kle500? ampak tu lahko zaidemo že v drugo temo) O:-) O:-)

Objavljeno

Brumerjev primer je "slučajen", ne poznam nikogar, ki bi mu odtrgalo zadnji amortizer na ERki. Glede vzmetenja ne skrbi...razen za ekstreme seveda. Lahko kupiš tudi močnejše vzmetenje, ampak je kar drago.

Objavljeno

Tudi jaz sem er5 preizkusil s polno obremenitvijo, pa ni bilo nekih problemov. S punco sva prevozila jadransko magistralo do zadra in potem nazaj čez velebit polno natovorjena (midva - cca.140 kg + TopCase + stranske tekstilne torbe + tank torba) in ni bilo nekih problemov.

Seveda se moraš pri takšni vožnji zavedat, da moraš imet nekaj rezerve pri vožnji v ovinek in pri zaviranju. Vse ostalo pa je šlo čisto vredu.

Objavljeno

Glede polne obremenitve bi znal SF kaj več povedati. Je menda z boljšo polovico +komplet prtljaga kar nekaj dal skozi... Mislim pa, da če voziš polno obremenjen normalno, tudi ne more kaj posebnega biti.

Objavljeno

Živijo

Mam en problem. V mašino se mi je natekel benzin, pa sm imel pipico na on (natočilo se mi je okoli 3l benzina). Vrjetno pušča pipica, zato sm iztaknil cevko in na ON čist malo kaplja, na RES in PRI pa teče. Sm nebi smelo niti na RES tečt benzin ne? Naj mi kdo pove na katerih pozicijah benzin teče. Bo dovolj če bom zamenjal pipico ali je lahko kaj narobe v uplinjačih.

Je imel kdo že probleme s tem?

Lp

Objavljeno

Če iztakneš, bi na ON in RES ne smelo tečt, edino na PRI.

Objavljeno

Ja pol je sigurno pipica kriva... kaj je mogoče da je not prišla kakšna smet-jo je kdo probal razstavit al bo potrebno novo nabavit..?

Lp

Objavljeno
Motofrik. A si že naredu snemljivo kapo za izpuh?? Če si a lahko prlepiš kako sliko gor. Jst sem namreč tud zvrtal luknje...zdej me vsaj pešči slišjo ko jim pripeljem za hrbet :rolleyes:

Jaz sem naredil pred letom,ko sem prodal ženin ER5,tako,da slike ti nemorem poslat ni pa nikakršen problem .Namreč samo daš zdrejat nastavek-vložek med srednjo in zunanjo cevjo ni ga odspodaj privijačiš.

post-9445-1181147163_thumb.jpg

Objavljeno

brumer, zakon. Dobro si to pogruntal, sam sem imel v mislih nekaj podobnega iz pločevine,- je tvoja zadeva enostavnejša. Iz aluminija verjetno.

Objavljeno
Ja pol je sigurno pipica kriva... kaj je mogoče da je not prišla kakšna smet-jo je kdo probal razstavit al bo potrebno novo nabavit..?

Lp

V pipci je membrana lahko ima luknjico verjetno samo membrane neboš dobil,bo najbrž treba komplet pipco.Če ti je prišel benzin v olje(v mašđino) glej,da vse spustiš ven in najprej nalij navadno (poceni) olje(zadošča ca 1l) malo laufaj in ga ponovno izpusti nato daj notri dobro olje.Če v olju ostane malo benzina ti bo razjelo oljna tesnila OK.

Objavljeno
Jaz sem naredil pred letom,ko sem prodal ženin ER5,tako,da slike ti nemorem poslat ni pa nikakršen problem .Namreč samo daš zdrejat nastavek-vložek med srednjo in zunanjo cevjo ni ga odspodaj privijačiš.

Brumer, pametno :worship:. Tud jst se bom odloču za neki podobnega. A si ti zadevo sprobal tud v praksi. Kako je ko se vse skup segreje (raztezki - železo in aluminij ??). Verjetno mora biti ujem dokaj tesen, da pol ne "pezdi" okol?? :?

Objavljeno (popravljeno)

Dečva , daj še ti napiši kako kaj tvoj ER-5 ,ti sam od nas bereš nič pa ne poveš kva si ti kaj nardila z njim hahahahaha lep dan

Popravljeno . Popravil peter1
Objavljeno
Dečva , daj še ti napiši kako kaj tvoj ER-5 ,ti sam od nas bereš nič pa ne poveš kva si ti kaj nardila z njim hahahahaha lep dan

Kaj naj pa povem, če ni nič za povedat.

Aja edin SF-u se lahko zahvalim za tisto zaščito motorja, k mi jo je prodal, ker je bila že sprobana :P

Objavljeno
Brumer, pametno :worship:. Tud jst se bom odloču za neki podobnega. A si ti zadevo sprobal tud v praksi. Kako je ko se vse skup segreje (raztezki - železo in aluminij ??). Verjetno mora biti ujem dokaj tesen, da pol ne "pezdi" okol?? :?

Jaz sem to naredil iz železa in je zelo dobro tesnilo in izgledalo je kot original,namreč motor sem dal prodajalcu je vztrajal,da naj bi bil auspuh original,kaj se je potem dogajalo nebi vedel vem samo,da ima že tretjega lastnika.Ti si naredi iz aluminija naj bo malenkost v konus (kakšno stopinjo,prej zvrtaj v zunanjo cev odspodaj nekje v sredini luknjo 5 mm,in ko boš ta vložek vstavil in potem označi kje boš vrezal navoj,da bo lepo tesnilo.Kar se tiče raztezanja se nesekiraj nakoncu se auspuh toliko nesegreje,da bi puščalo nanreč ,če se razregne bo šebolj tesnilo OK.

Ps. še to jaz sploh nisem pričvrstil z vijakom ampak,ko sem vložek dal notri sem notranjo cev z konusom razširil (razpertljal) :OK:

Objavljeno

Brumer, hvala za nasvet. Če bo vreme tako jeb.... :headbang: kot je zadne cajte bo dost časa za izdelat pokrovček. Če pa bo vikend lep pol se pa ve kaj bomo počel :rolleyes: :naughty:

Objavljeno

Motofrik - povej če še zmeri priporočaš gume Heidenau za ER5? Zdej jih že kar neki cajta drgneš tako, da lahko podaš končno mnenje. V sobot klicu k Yogi-ju pa ni mu prednje, tako da menjava gum sledi ta vikend če bo vse OK.

Objavljeno

Ja, vsekakor jo še vedno, oziroma še bolj priporočam. Zanimivo, je naročil komplet gum zadnjič, ko sem mu pozabil povedati, da rabim le zadnjo... Sem pa opazil kar precej ER-5 s Heidenaukami..., tako da so že v redu, če jih tako masovno uporabljajo.

Objavljeno

Elektrika ER5, moje izkusnje. Nekaj casa mi je neutrala svetila med voznjo. Nato sem speljala s tacko, se je ugasnil kot treba, potem pa je pri ponovnem vzigu varovalko vn vrglo. Po zamenjavi motor se zmer ni vzgal, niti zaverglal. Naslednji dan je vzgal, zato je bilo treba testirati, kaj se zgodi ob scenariju iz prejsnjega dne. Spet isto. V service manualu sem pogledala v cem je fora. Izklop motorja, tacka in neutrala so vezani na isto varovalko. Vmes pa so trije releji. Na servisu so pregledali releje, menda en ni bil "original", a vseeno ne bi smel povzrocati tezav. Na servisu je bil dva dni, so ga testirali tudi v primeru dezja (ce je bila vzrok vlaga), no varovalk takrat ni vec ven metalo. Tudi po daljsi vikend voznji neutrala ni vec zasvetila drugje kot bi morala.

Ce se komu posveti neutrala med voznjo, priporocam da si nabavi set 10A varovalk, tok da pride do doma ali servisa. In seveda, se priporocam za kontakt kakega pedantnega (vemo kako vezete kable) stromarja z obcutkom, ki se ukvarja z motorji - just in case.

Enjoy your ride :yea1:

Objavljeno

Meni je prejšnji mesec tudi bolj slabo vžigal, enga jutra pa sploh ni vžgal (vrtel se je normalno). Pogledat svečke (muke ježeve, da jih odšravfaš s tistimi zadevščinami v orodju...), je bila iskra bolj tako-tako. Izlet do Yogija, nakup svečk, montaža,- kresne kot je treba. Pa saj ni čudno,- so bile stare skoraj dve leti. Pri pomladnem servisu obenem z menjavo olja, menjati tudi svečki.

Objavljeno

Od sobote mam nove gume na moji 5-ki in sicer Heidenau ( kot je priporočal Motofrik ). Menjal pri Yogiju. Se prpelau k njemu, spustu motor iz rok in majstr je naredu vse ostalo :worship: Prvih par km je blo bl čeških pol pa čedalje boljš. V nedeljo pa je blo že super. Gume naj bi zdržale nekje 8k ( odvisno od stila vožnje ) bomo vidl.

Objavljeno

er-5 ima dva cilindra vrstno ne? :unsure:

Objavljeno
er-5 ima dva cilindra vrstno ne? :unsure:

Dobro jutro...

Objavljeno

Ja, cavalier, to je vrstni dvovaljnik. 498 ccm, 50 konjev, 4 ventili na valj, šest brzin, 178/uro, poraba 4.5-5.5 litra. Zelo lahko vodljiv in okreten. Odskočna deska za naprej...

Objavljeno
Ja, cavalier, to je vrstni dvovaljnik. 498 ccm, 50 konjev, 4 ventili na valj, šest brzin, 178/uro, poraba 4.5-5.5 litra. Zelo lahko vodljiv in okreten. Odskočna deska za naprej...

Kakor kdo- jaz sem skočil iz 750 na 1200,zdaj pa padel(skočil nazaj) iz 1200 na 1157 in šebolj zadovoljen OK. :beer2:

Objavljeno

Pozdravljeni.

Mene zanima,če bi bilo kaj narobe če bi dal zadaj gumo dimenzij 130/90 17?

Za odgovore se vam vnaprej zahvaljujem.

lp,VanLord

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!