C4V4L13R Objavljeno Junij 21, 2007 Deli Objavljeno Junij 21, 2007 Ja, cavalier, to je vrstni dvovaljnik. 498 ccm, 50 konjev, 4 ventili na valj, šest brzin, 178/uro, poraba 4.5-5.5 litra. Zelo lahko vodljiv in okreten. Odskočna deska za naprej... vedno sm mislu, da ma sam en cilinder, zato vprašam, ker sem zvedu nekje da ma dva, pa sm se rajš prepriču :whistle: motorček mi je zanimiv, moči se mi zdi, da dovolj, poraba fajn ugodna, še bolj pa cena :hmm: Kakor kdo- jaz sem skočil iz 750 na 1200,zdaj pa padel(skočil nazaj) iz 1200 na 1157 in šebolj zadovoljen OK. :beer2: kubiki ne pomenijo vse an :) Pozdravljeni.Mene zanima,če bi bilo kaj narobe če bi dal zadaj gumo dimenzij 130/90 17? Za odgovore se vam vnaprej zahvaljujem. lp,VanLord kakšne dimenzije pa sploh so original? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Pajk Objavljeno Junij 21, 2007 Deli Objavljeno Junij 21, 2007 Original je zadaj 130/70-17. lp,VanLord Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
lenči Objavljeno Junij 21, 2007 Deli Objavljeno Junij 21, 2007 kakšne dimenzije pa sploh so original? 130/70 17 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Guest Brumer Objavljeno Junij 21, 2007 Deli Objavljeno Junij 21, 2007 130/70 17 To je absolutno slabša guma,ker je višja in tudi kilometerštevec ti bo kazal napačno -manj kilometrov in slabši pospešek OK. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motofrik Objavljeno Junij 21, 2007 Deli Objavljeno Junij 21, 2007 Pozdravljeni.Mene zanima,če bi bilo kaj narobe če bi dal zadaj gumo dimenzij 130/90 17? Za odgovore se vam vnaprej zahvaljujem. lp,VanLord Ker bi guma bila višja, je posledično večji tudi obseg gume. Kaj bi bilo? Teoretično bi končna hitrost bila višja, kako bi se pa obnašal med vožnjo..., ne vem. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
lmperator Objavljeno Junij 21, 2007 Deli Objavljeno Junij 21, 2007 teoretično bi bla višja ... praktično pa nižja, ker se podrejo prestavna razmerja. Če bi dal obe gume te dimenzije bi ti števec lagal, če daš pa samo eno pa odvisno ali je na to kolo "priklopljen" števec. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motofrik Objavljeno Junij 21, 2007 Deli Objavljeno Junij 21, 2007 Prestavno razmerje bi ostalo enako, zakaj bi se podrlo? Saj ne bi menjal zobnikov v mašini, niti verižnikov. Sicer je pa vprašanje bilo verjetno mišljeno ''kaj, če bi...''. Če pa res hočeš višjo hitrost, pa daj zadaj en zob (ali dva) manjši verižnik... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_Fingi_ Objavljeno Junij 22, 2007 Deli Objavljeno Junij 22, 2007 Saj je enako, al daš zadaj manjši zobnikl ali pa višjo gumo... oboje pripomore k večji končni hitrosti, samo da pri višji gumi števec laže, ker pri istih obratih opravi toliko večjo pot :whistle: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno Junij 22, 2007 Deli Objavljeno Junij 22, 2007 Če se hitrost meri na prednjem kolesu in se ne spreminja dimenzije prednje gume, pol je vseeno kaj zadaj delaš, hitrost bo vedno realna. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_Fingi_ Objavljeno Junij 22, 2007 Deli Objavljeno Junij 22, 2007 Če se hitrost meri na prednjem kolesu in se ne spreminja dimenzije prednje gume, pol je vseeno kaj zadaj delaš, hitrost bo vedno realna. aja, sem mislil da bi tudi spredaj dal višjo oz. večjo dimenzijo. Ja, če se pa samo zadaj menja pa ni panike. Mal sm na hitro prebral pa prehitro sklepal :blush: :krneki: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motofrik Objavljeno Junij 22, 2007 Deli Objavljeno Junij 22, 2007 Samo ne vem, zakaj bi dal gumo 90 preseka (verjetno 70 preseka ni kar tako original)..? Zaradi višje hitrosti? Menjaj zadnji ali sprednji verižnik.. Ali še bolje motor. Meni je končna še previsoka,- je še nisem nikoli sprobal. :whistle: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Pajk Objavljeno Junij 22, 2007 Deli Objavljeno Junij 22, 2007 (popravljeno) To gumo bi dal gor PREDVSEM zaradi tega,ker mi jo je kolega zastonj nabavil. Mene samo zanima, če slučajno kdo ve kako bi se motorino obnašal na ovinkih. Popravljeno Junij 22, 2007. Popravil VanLord Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motofrik Objavljeno Junij 22, 2007 Deli Objavljeno Junij 22, 2007 A, to je pa že druga pesem... Če si jo pa zastonj dobil, te pa stane le montažo, in v primeru, da se ne bi obnesla jo še zmeraj lahko daš dol. Ja, poskusi. Pa napiši, kako se bo motor obnašal, ko boš malo polagal ovinke. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Avatar Objavljeno Junij 23, 2007 Deli Objavljeno Junij 23, 2007 Že spet je nastala razpoka med izpušno cevjo in loncem (tam kjer se oba dela stikata...oz sta privarjena skupaj). Ima še kdo probleme s tem? Zna biti, da je moj model tako "deformiran" ali pa gre za "sistemsko" napako tega mopeda. No ja, da ni kriva vožnja po makedamu :whistle: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
const Objavljeno Junij 28, 2007 Deli Objavljeno Junij 28, 2007 Samo en kratek odgovor bi rabu - kolikšna je normalna poraba olja pri er5. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Burnout Objavljeno Junij 28, 2007 Deli Objavljeno Junij 28, 2007 Če redno menjuješ olje, je ne bi smelo biti :) Vsaj pri meni ne pije nič in tako je prav :D Lp Burnout Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
lenči Objavljeno Junij 28, 2007 Deli Objavljeno Junij 28, 2007 moj pa kr neki pije.... narejenih imam 6000 km (drugač jih ima motor 40.000) in se je v tem cajtu precej izsušil :hmm: no, olje smo zamenjali.... in sem se že zmenla s serviserjem, da ga pripeljem malo bolj podrobno pregledat, kaj se mu dogaja. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motofrik Objavljeno Junij 28, 2007 Deli Objavljeno Junij 28, 2007 Poraba olja je v veliki meri odvisna od tega, koliko ga teraš... Meni sicer ne pije, da bi se opazilo. Ima pa čez 40.000 kilometrov. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
lenči Objavljeno Junij 28, 2007 Deli Objavljeno Junij 28, 2007 no, vsekakor ga ne teram, verjemi ;) nekje mora malček puščat - mi je tudi serviser reku - zato pa ga peljem na pregled Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Guest Brumer Objavljeno Junij 28, 2007 Deli Objavljeno Junij 28, 2007 no, vsekakor ga ne teram, verjemi ;) nekje mora malček puščat - mi je tudi serviser reku - zato pa ga peljem na pregled Če pušča olje takoj sama vidiš ni potrebe peljat na servis.Normalno ti motorji porabijo zelo malo olja in sicer je nekje poraba med 1 -1,2 dl na 1000 Km.Moj je imel prevoženega 30K Kil in je porabil od menjave do menjave ca 6 dl.Olje in filter sem vedno menjal na 6K kil. Vsi ,ki so navajeni gasirat na mestu in naganjat hladno mašino se sočijo prej ali slej s porabo olja in takrat ponavadi gre motor v prodajo.Neškodi pa motorju,ko je segret na delovno temperaturo in pod normalno obremenitvijo se par kilometrov hitro peljat.Najhujše za mašno je gasiranje na mestu,ker je takrat motor neobremenjen in se vrti do maximuma in celo čez omejevalec obratov samo BIKOM je to težko dopovedat. :headbang: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
lenči Objavljeno Junij 28, 2007 Deli Objavljeno Junij 28, 2007 Če pušča olje takoj sama vidiš ni potrebe peljat na servis. ja, vidim, da je skoraj vedno kapljica olja pod motorjem...kaj pa naj drugega naredim, kot da ga peljem na servis :? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Guest Brumer Objavljeno Junij 28, 2007 Deli Objavljeno Junij 28, 2007 ja, vidim, da je skoraj vedno kapljica olja pod motorjem...kaj pa naj drugega naredim, kot da ga peljem na servis :? Obriši in poglej mogoče pušča na vijaku za izpust olja in ti naj samo malo pritegne ali v skrajnem slučaju izpusti olje v čisto posodo zamenja dihtungo in problem bo rešen.Seveda problem nastane če pušča na kakšnem drugem tesnilu ali na odušniku olja.Sploh,če se na odušniku precej kadi ven,ko ga sname,potem te čaka dražje popravilo in v takem primeru je najbolje motor prodati :headbang: .kot so ga verjetno tebi OK. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
lenči Objavljeno Junij 28, 2007 Deli Objavljeno Junij 28, 2007 no, bomo vidli, mogoče je res to, kar praviš (da je treba samo mal zategnit), ker je po hitrem pregledu reku serviser, da ni nič posebnega... upam da res. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
s5jst Objavljeno Junij 30, 2007 Deli Objavljeno Junij 30, 2007 Kaj je že kdo videl er-5(ko) s stranskimi kovčki? A se to sploh splača devat gor al zgleda tolk smešno da te je sram pol se okol vozit :) :blink: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
tom Objavljeno Junij 30, 2007 Deli Objavljeno Junij 30, 2007 sam sem imel na er5 namontirane tekstilne stranske torbe in ne vem, zakaj bi to izgledalo smešno? ko sem šel na morje sem imel er5 obteženo z tank torbo, stranskimi torbami in top-caseom, pa je motor prav dobro izgledal. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se