SF Objavljeno Julij 6, 2007 Opozori Objavljeno Julij 6, 2007 Če se dobro spomnim razlage je Heidenau bivši vzhodnonemški, vsem starim kozlom z MZ-jev znani Pneumant... Za Metzeler delajo program do 13 palcev, zraven delajo pa še program nad 13 col... Zadeva vključuje tudi dirkalne gume za starodobnike... Gume so drugače ok, edino jaz sem imel problem, da sem nekaj kompenziral z njimi, pa sem dobil zaporedoma 3 prednje gume s hudo tresavico, nemogoče je bilo umirit motor. Potem sem zamenjal prednjo gumo za Avon in tresenje je misteriozno poniknilo... Zadnjo od treh prednjih še vedno hranim doma za uvoznika kot reklamacijo reklamacije od reklamacije...
Avatar Objavljeno Julij 6, 2007 Opozori Objavljeno Julij 6, 2007 Saj pri uporabi heidenauk se tudi shimmy hitro in pogosto pojavi. Vsaj v primerjavi z Dunlop Arrowmax, ki so mi bile sicer zelo zoprne gume.
Mary Objavljeno Julij 9, 2007 Opozori Objavljeno Julij 9, 2007 Ce se pojavi rja, s cem se lahko premazem rjo razen WD40? Bom pripela slike, ko bojo. tnx :unsure:
Guest Brumer Objavljeno Julij 9, 2007 Opozori Objavljeno Julij 9, 2007 Ce se pojavi rja, s cem se lahko premazem rjo razen WD40? Bom pripela slike, ko bojo. tnx :unsure: Napiši kje ali na čemu,če se pojavi rja Npr na kromu spoliraj in pošpricaj-zaščiti z prozornim lakom(sprejem),ravno tako na aluminiju,če je stvar pobarvana pa lepo pobrusit namazat -pošpricat s temeljno barvo pokitat z dvokomponentnim kitom pobrusit z vodobrusnim papirjem in nato spet pošpricat z odgovarjajočo barvo OK.
Mary Objavljeno Julij 10, 2007 Opozori Objavljeno Julij 10, 2007 Slike obljubim zvecer. Hvala. Je pa treba to cimprej urihtat? Sploh ker zadnje case tok pere...
Mary Objavljeno Julij 11, 2007 Opozori Objavljeno Julij 11, 2007 Obljubljene slike. Predvsem me zanima s cim odstranim rjo in preprecim nadalnje rjavenje. S cim pa prefarbam? Vem da obstaja vec stvari na voljo. Priporoca kdo kaj preizkusenega? Tudi tole me strasno moti: Najlepsa hvala vnaprej za vse nasvete. Mary
s5jst Objavljeno Julij 11, 2007 Opozori Objavljeno Julij 11, 2007 Očistiš do železja (skozi rjo), kupiš v motomatu sprej proti rji (tudi premaz proti rji), kupiš temeljno barvo, kupiš barvo okvirja. S sprejem (premazom) fajn pošpricaš cel motor, tudi pod sedežem, po pomoti še avto, sosedovega psa in moža (fanta). počakaš nekaj trenutkov, da se fant fino razjezi (beri navodila na piksni) pol pa ne vem al morš kitat al kar pobarvaš s temeljno. V glavnem, če morš kitat, pol si pozabla kupit kit :) Temeljno namaži dva sloja, pol greš čez pa še kakšna 2, 3 sloja z barvo okvirja. Glede na to, da je tam bolj skrito, ti ni treba pazit da bo vse polišpano, tk da če se vidi kje je nova barva....ni panike. Če pa si na volji, snemi vse dol in spucaj komplet železje, pa na novo pobarvaj vse skup. Evo pa še mal hintov: http://www.hillmanimages.com/912/cowl_resto.html http://www.oldclassiccar.co.uk/classic_car_article10.htm http://www.oldercar.com/rust/ PS: to se ti splača delat pozimi. Zej sam spucaj pa pluni gor temeljno.
Salieri Objavljeno Julij 14, 2007 Opozori Objavljeno Julij 14, 2007 Pozdravljeni forumaši! :worship: Imam naslednji problem z kawasakijom er5. Včeraj preden sem šel tankat je bilo z motorjem vse ok. Po parih kilometrih pa so se začele pizdarije. Motor je izgubil na moči (sploh več ne vleče, niti z polovico moči!!!), na prostem teku (pri mrzlem vžigu motorja, če ga že uspeš vžgat) teče na 500 obratih in hoče crknit. Speljati je zaradi slabe moči skoraj nemogoče... Glede na to da o "šraufanju" nimam ravno dosti znanja, je moje laično mnenje, da ga štrajka skoraj zagotovo nekje na dovodu goriva. Kako lahko preverim filter goriva? Prosim za pomoč! Lp Boštjan
motofrik Objavljeno Julij 14, 2007 Opozori Objavljeno Julij 14, 2007 Potipaj oba izpuha, če delata,- nemara je ena svečka crknila... Ali pa je res kakšna smet v dovodu bencina. :hmm:
Guest Brumer Objavljeno Julij 14, 2007 Opozori Objavljeno Julij 14, 2007 Pozdravljeni forumaši! :worship: Imam naslednji problem z kawasakijom er5. Včeraj preden sem šel tankat je bilo z motorjem vse ok. Po parih kilometrih pa so se začele pizdarije. Motor je izgubil na moči (sploh več ne vleče, niti z polovico moči!!!), na prostem teku (pri mrzlem vžigu motorja, če ga že uspeš vžgat) teče na 500 obratih in hoče crknit. Speljati je zaradi slabe moči skoraj nemogoče... Glede na to da o "šraufanju" nimam ravno dosti znanja, je moje laično mnenje, da ga štrajka skoraj zagotovo nekje na dovodu goriva. Kako lahko preverim filter goriva? Najbolje,da demontitaš sedež in nato tank ves bencin zlij v čisto posodo in boš videl,če si kakšno vodo natankal(da nisi slučajno kakšno nafto tankal).Tank namontiraj nazaj zamenjaj filter in najbolje bo za probat nalij par litrov novega 95 okt benzina OK.Preveri tudi svečke,morajo biti obe enake barve,če ja ena črna druga pa rujava potem je črna defektna-zamenjaj obe,če imaš s svečkam več kot 10K kil. moraš itak obe zamenjat.
Robertos664 Objavljeno Julij 15, 2007 Opozori Objavljeno Julij 15, 2007 Potipaj oba izpuha, če delata,- nemara je ena svečka crknila... Ali pa je res kakšna smet v dovodu bencina. :hmm: smo rešili. bila je res svečka. zdaj teče lepo. hvala!
motofrik Objavljeno Julij 15, 2007 Opozori Objavljeno Julij 15, 2007 Saj drugače ne bi vedel, pa sem imel isti problem... Tako, da zdaj na začetku sezone obenem z oljem menjam tudi svečke. :yes:
Avatar Objavljeno Julij 18, 2007 Opozori Objavljeno Julij 18, 2007 Imam sledeči problem. Včeraj med dolgo vožnjo (640 km) je zadnji boben začel kazati "simptome". Če pritisnem zadnjo stopalko, ostane v stisnjenem položaju...(zavora bremza). Odblokiram jo lahko le tako, da z nogo privzdignem stopalko. Kaj bi lahko bilo oz. kaj mi svetujete, da najprej prečekiram?
Guest Brumer Objavljeno Julij 18, 2007 Opozori Objavljeno Julij 18, 2007 Imam sledeči problem. Včeraj med dolgo vožnjo (640 km) je zadnji boben začel kazati "simptome". Če pritisnem zadnjo stopalko, ostane v stisnjenem položaju...(zavora bremza). Odblokiram jo lahko le tako, da z nogo privzdignem stopalko. Kaj bi lahko bilo oz. kaj mi svetujete, da najprej prečekiram? Najprej odvij matico odzadaj za nastavitev zavore,nato preizkusi,če tačka zavore in zadnja ročica lepo laufajo se pravi,da niso zarustane.Seveda če ža sami vzvodi štekajo jih lepo podmaži in razgibaj nato spet nastavi matico nazaj.Pri zadnjem vzvodu imaš puščico katera kaže izrabljenost oblog,če ja ta puščica,ko pritisneš zavoro že pri koncu.potem bo treba nove obloge in tudi to je lahko razlog za štekanje zavor.Obloge ni potrebno kupiti originalne lahko ti nalepijo nove na zavornem servisu v Nm naprimer zavorni servis Jenič Reinovšče. :OK:
Avatar Objavljeno Julij 19, 2007 Opozori Objavljeno Julij 19, 2007 Najprej odvij matico odzadaj za nastavitev zavore,nato preizkusi,če tačka zavore in zadnja ročica lepo laufajo se pravi,da niso zarustane.Seveda če ža sami vzvodi štekajo jih lepo podmaži in razgibaj nato spet nastavi matico nazaj.Pri zadnjem vzvodu imaš puščico katera kaže izrabljenost oblog,če ja ta puščica,ko pritisneš zavoro že pri koncu.potem bo treba nove obloge in tudi to je lahko razlog za štekanje zavor.Obloge ni potrebno kupiti originalne lahko ti nalepijo nove na zavornem servisu v Nm naprimer zavorni servis Jenič Reinovšče. :OK: Hvala za odgovor. Obloge so vredu, vsaj indikator tako kaže. Mogoče je res kaj z vzvodi. Bom prečekiral.
tom Objavljeno Julij 19, 2007 Opozori Objavljeno Julij 19, 2007 Hvala za odgovor. Obloge so vredu, vsaj indikator tako kaže. Mogoče je res kaj z vzvodi. Bom prečekiral. Verjetno bo res to. Meni se je pri er5 isto dogajalo. Verjetno se stvar zatika tam, kjer je stopalka zavore pritrjena na okvir. Tam se v pregibnem delu nabirata prah in podobna svinjarija in počasi vse skupaj zarusta. Tako da tam dobro očisti namaži z kakšno mastjo ali oljem, pa bi moral biti mir za nekaj časa.
Avatar Objavljeno Julij 21, 2007 Opozori Objavljeno Julij 21, 2007 Sem vse zmeti pri zadnji zavori izdatno pošprical z WD 40. Zdaj deluje odlično. Ne le, da ni zatikanja, tudi boben prime zelo dobro. Dolgo sem se pritoževal, da slabo prijema. Razlog je bil očitno v zarjavelih in zamazanih vzmeteh, ki so pobrale velik del "nožne" energije, tako da je potem prišel na samo zavoro relativno mali pritisk. No, zdaj sem zadovoljen.
s5jst Objavljeno Julij 21, 2007 Opozori Objavljeno Julij 21, 2007 Predlagam ti, da pred zimo spet vse razstaviš, očistiš rje in namažeš z mastjo, ne pa z wd40. WD je preveč tekoč in se ti prehitro "posuši" - ti vdere not voda, vlaga, prah... Pa k boš mel vse podrto poglej tudi boben - če je jajčast ga morš mal postružit, pogledat za kakšno možno rjo, kako nalegajo ploščice, spet vse našponat, itd.itd.itd. (sej veš, nardiš en mali servis zavor). :rolleyes:
Avatar Objavljeno Julij 21, 2007 Opozori Objavljeno Julij 21, 2007 Predlagam ti, da pred zimo spet vse razstaviš, očistiš rje in namažeš z mastjo, ne pa z wd40. WD je preveč tekoč in se ti prehitro "posuši" - ti vdere not voda, vlaga, prah... Pa k boš mel vse podrto poglej tudi boben - če je jajčast ga morš mal postružit, pogledat za kakšno možno rjo, kako nalegajo ploščice, spet vse našponat, itd.itd.itd. (sej veš, nardiš en mali servis zavor). :rolleyes: S čim konkretno očistiš rjo? Pošpricaš z WD in potem dobro obrišeš (zdrgneš) ali je kakšna druga metoda?
motofrik Objavljeno Julij 21, 2007 Opozori Objavljeno Julij 21, 2007 Danes sem pred garažo naredil, kot čisti začetnik: na makadamu sem stisnil sprednjo, položil na tla. Pobral, vžgal, samo mi pa svetita obe rdeči lučki,- za olje in altenator... Prej nista, je bilo vse O.K.. Kaj bi le bilo? Se je kakšen stik razmajal kje, ali kaj... Ve kdo kaj svetovati, kakšna ideja na daljavo?
Guest Brumer Objavljeno Julij 21, 2007 Opozori Objavljeno Julij 21, 2007 S čim konkretno očistiš rjo? Pošpricaš z WD in potem dobro obrišeš (zdrgneš) ali je kakšna druga metoda? Metoda je samo ena: zdrgni z šmirgelj papirjem na platnu ne pregrobim Št 60-80 in nato spihaj NEUPORABLJAJ VD-40,boben lahko očistiš edino z sprejem za čiščenje diskov,seveda šele potem,ko si že zbrusil rjo in spihal. Vzvode je najbolje lepo razdreti malo očistit z finim vodobrusnim šmirgelj papirjem Št 120-150 in predno začneš brusit -rjo vodobrusni papir malo nakapljaj z motornim oljem.ko rjo očistiš,zbriši in nato namaži vzvode z vododporno mastjo.VD-40 uporabljaj samo za kakšen star zarujavel vijak za vsa mazanja uporabljaj vedno olje najbolje je,če si kupiš v Lyisu olje v spreyu Balistol je nevtralno kostno olje ,ki ne vsebuje nikakršnih kislin in je uporabno praktično za vse(vložki ključavnic,šivalni stroji,za konzerviranje pištol,pušk itd. razen na gumo nesme priti. :OK:
s5jst Objavljeno Julij 21, 2007 Opozori Objavljeno Julij 21, 2007 S čim konkretno očistiš rjo? Pošpricaš z WD in potem dobro obrišeš (zdrgneš) ali je kakšna druga metoda? Železna krtača, brus papir :) pa prezračen prostor, k je prah bolj tako tako....majhni oksidirani delci železa :alien1: Pa navodila od Mary :whistle:
motofrik Objavljeno Julij 22, 2007 Opozori Objavljeno Julij 22, 2007 Danes sem pred garažo naredil, kot čisti začetnik: na makadamu sem stisnil sprednjo, položil na tla. Pobral, vžgal, samo mi pa svetita obe rdeči lučki,- za olje in altenator... Prej nista, je bilo vse O.K.. Kaj bi le bilo? Se je kakšen stik razmajal kje, ali kaj... Ve kdo kaj svetovati, kakšna ideja na daljavo? Za olje in hladilno tekočino, ne altenator. Malo sem bil zmeden. Bil pa je padec na mestu, samo položen, nobenega udarca.
Guest Brumer Objavljeno Julij 22, 2007 Opozori Objavljeno Julij 22, 2007 Za olje in hladilno tekočino, ne altenator. Malo sem bil zmeden. Bil pa je padec na mestu, samo položen, nobenega udarca. To je tako napamet težko odgovorit ,po vsej verjetnosti je nekje pritisnilo kabel od olja ali hladilne tekočine na MASO.Preglej malo instalacijo kje bi lahklo to pritisnilo na maso,ker ta oba kabla krmilita lučko z maso-se pravi žarnica ima plus(15 t0k), ko daš kontakt,maso pa dobi od stikal (olje in tem.vode).Če neboš našel stik na maso pri balanci,križih ali armaturi, potem snemi tank- lahko je tank pritisnil na kable OK.Če neboš našel ti ostane samo še elektrikar ali servis,pa veliko sreče pri iskanju. :beer2:
_Fingi_ Objavljeno Julij 22, 2007 Opozori Objavljeno Julij 22, 2007 Za olje in hladilno tekočino, ne altenator. Malo sem bil zmeden. Bil pa je padec na mestu, samo položen, nobenega udarca. Enako je naredil en kolega. Smo šli na skupno furco, pa je na križišču nerodno ustavil in ga položil na tla, ko ga je pa pobral sta pa svetile obe lučki. Odpeljal se je domov, ampak čez 20 minut sta lučki nehali svetit, ne vem pa, ali je bil motor ugasnjen ali prižgan. Moja razlaga je, da je zaradi padca prišel zrak do tega senzorja in je zato svetilo... vglavnem, se je poštimalo samo od sebe po parih minutah :closedeyes:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se