Skoči na vsebino

Kawasaki ER5


Priporočene objave

Objavljeno

bom mal poslikal svoj nosilec in motor da boste videli zakaj mi ne gre ravno skupaj use skup :glare:

Objavljeno

kawasaki-nosilec-4v1.jpg

kawasaki-nosilec-stransk.jpg

kawasaki-nosilec-zadnji.jpg

tako zgleda nisilec pri meni. zato me zanima kakšne imate vi in kako so pritrjeni.

lp

Objavljeno

Jaz slike žal nimam, ker motorja več nimam, ostal pa mi je nosilec.

Bom pa skušal opisat.

Pritjen je tam, kjer so drugače pritrjena držala za sopotnika, potem pa še gresta dve palici od nosilca do mesta, kjer sta pritjena amortizerja na okvir motorja.

Objavljeno (popravljeno)

Jest mam ene nosilce za kovček če kdo rabi... Keri letnik pa je tvoj motor? A je tole 97?

Popravljeno . Popravil SF
Objavljeno

A je kerga že zajbaval ER-5 v takmu času, ko je bl hladno, da ni hotel vžgati?

Sm probov z zaugom in brez... na začetku je sicr užgal za par sekund, sam pol pa nč več...

Tist, ko maš za bencin : ON pa PRI, katera je tista da obide črpalko, pa gre direkt do fergija? Sej, je to treba met an, kadar dolg časa ne laufa?

Objavljeno

...imel enak problem,- zalit. Svečke ven, spihat, pa bo kresnil. PRI je direkt do uplinjačev.

Objavljeno (popravljeno)
Jest mam ene nosilce za kovček če kdo rabi... Keri letnik pa je tvoj motor? A je tole 97?

motor je letnik 99

ali lahko prilepis sliko nosilca?

Popravljeno . Popravil 070Alex
Objavljeno
A je kerga že zajbaval ER-5 v takmu času, ko je bl hladno, da ni hotel vžgati?

Sm probov z zaugom in brez... na začetku je sicr užgal za par sekund, sam pol pa nč več...

Tist, ko maš za bencin : ON pa PRI, katera je tista da obide črpalko, pa gre direkt do fergija? Sej, je to treba met an, kadar dolg časa ne laufa?

ON pomeni da je odprt in sicer ga odpre podtlak,ko motor zalaufa.Če pa hočeš da direkt nateče v uplinjača pa daj na PRI.Vedno probaj najprej vžgati z polnim zaugom(čokom) ca 2-3X verglaj,če ne vžge spusti zaug in verglaj brez zauga z malo(ca 1/3) gasa in se svečke same očistijo OK.Če pa res ne vžge ga pa raje malo porinite ,tako da ne boš preveč zmatral akumulator.Samo daj najprej na mestu drži sklopko, verglaj in daj v drugo,nato daj samo kontakt in naj te porinejo OK.Kajti Kawasakiji imajo neko varovalko,ki nepusti šaltat,če se mašina nevrti.Nisem siguren za ER-5 vem pa sigurno,da ER-6 to ima OK.

Objavljeno

Alex imaš isti letnik, kot sem ga imel sam. Ko pridem domov, naredim eno fotko...

Objavljeno
Alex imaš isti letnik, kot sem ga imel sam. Ko pridem domov, naredim eno fotko...

super, vnaprej hvala :worship:

Objavljeno

Živjo!

A se kdo vozi skupaj z punco ali ženo na erkpetki? Zanima me če je kaj problemov al se da lepo vozit-ne dirkaško, tko za vikend do morja kakšno brisačko pa ta mau iglu v kufer. Aja pa še to a kdo od vas uporablja na erki tank torbo, a je O.K. al ne?

Objavljeno

glede na to da je er-5 dovolj močan motor u dvoje ne bi smelo bit problemov. jaz imam tank torbo, sicer ne veliko in same vožnje ne ovira (imam tudi šipco kar odnese tisti veter ki piha v telo oz. bi pihal v kako malo večjo tank torbo)

Objavljeno

Imel gor vse in še več... Torej obremenitev motocikla 250 kg++!!! Vozil brez problema...

Objavljeno

Zanima me če se je kdo spustu z petko že kam dle pa kam, in al so bli kaki problemi? :evilgrin:

Objavljeno

HI! RUKI.

Ne sprašuj traparij. Poglej na tej strani "http://web.vip.hr/nikola.mrakovcic.vip/index.htm" kam se da s podobnim motociklom (motor je enak).

Je pa moj kolega imel tako mašinco (ER5) že pred leti in je brez problema tako kot vsi ostali prišel do Korzike in nazaj.

PS pa še namig! Oglej si malo www.advrider.com, boš mogoče dobil odgovor še na kakšno vprašanje.

Objavljeno
HI! RUKI.

Ne sprašuj traparij. Poglej na tej strani "http://web.vip.hr/nikola.mrakovcic.vip/index.htm" kam se da s podobnim motociklom (motor je enak).

Je pa moj kolega imel tako mašinco (ER5) že pred leti in je brez problema tako kot vsi ostali prišel do Korzike in nazaj.

PS pa še namig! Oglej si malo www.advrider.com, boš mogoče dobil odgovor še na kakšno vprašanje.

Ful hvala vsem. :rolleyes:

Objavljeno

Bl šibko kaže tole... sm po 3eh dneh poskušam spet užgati... na začetku s polhnim zaugom, ni šlo, potem brez zauga z malo gasa, tud ne... sm ga še 2x porinu po klancu, tko da je cca 10m se mašina v 3. prestavi vrtela, ker v 2. še blokira guma... pa ni blo nč bol :trance_33_sleep:

Objavljeno
Zanima me če se je kdo spustu z petko že kam dle pa kam, in al so bli kaki problemi? :evilgrin:

Samo malo,da te posvarim.Moja žena je imela ER-5 ca 4 leta(27K kil.) vedno se je sama vozila(60 kg+ 1-kofer) samo enkrat mi ga je posodila za en dan,ko je meni crknil V-max(na dirki po Sloveniji) in sem moral vozit fotografa(na srečo zadji dan),obremenitev motorja je bila ca 180 Kg + - 5 Kg po ca 50-tih kilometrih odtrgal zadnji levi amortizer,amortizer sem zamenjal (40K Sit) in motor prodal, po parih mesecih,ko sem bil pri Barboriču (na servisu)mu je ravno delal servis na tem motorju,kupil ga je njegov žlahtnik in mi je pokazal,tudi okvir je bil počen ravno tam za akumulatorjem kjer je povezana leva in desna stran okvirja,rekel pa je da tam zelo rado poči in da je že pri večih ER-5 moral variti.Moje mnenje je,da ta motor je zelo dober sploh mašina NEPRETIRAVAJ pa z obremenitvami. :headbang:

Objavljeno

Mel sem ga 3.5 let. Motorček delalal BP. Kar se mene tiče in tut k sem se pogovarjal še s parimi k so ga mel, motor je zakon in da se z njim kvalitetno pelat, kamor češ. Men ga je sam mal zvijal k sem ga pelal čez ovinke, namreč do 130 km/h gre čez ovinke super, nad to hitrostjo pa ga začne zvijat, seveda postopoma vse bol, ko se hitrost veča. Prodal sem ga zato, ker ni uztrezal moji vožnji in ker sem hotu jači motor ala SS.

LP SPEED

Objavljeno
...mu je ravno delal servis na tem motorju,kupil ga je njegov žlahtnik in mi je pokazal,tudi okvir je bil počen ravno tam za akumulatorjem kjer je povezana leva in desna stran okvirja,rekel pa je da tam zelo rado poči in da je že pri večih ER-5 moral variti...

Tam je tudi na mojem počilo, samo ni bil nikdar preveč obremenjeno, v glavnem se vozim sam.

Predvidevam da je počilo bolj zaradi tresljajev kot pa same obremenjenosti, ne bom pa trdil. Drugače pa je motorček zakon :)

LP Burnout

Objavljeno
Mel sem ga 3.5 let. Motorček delalal BP. Kar se mene tiče in tut k sem se pogovarjal še s parimi k so ga mel, motor je zakon in da se z njim kvalitetno pelat, kamor češ. Men ga je sam mal zvijal k sem ga pelal čez ovinke, namreč do 130 km/h gre čez ovinke super, nad to hitrostjo pa ga začne zvijat, seveda postopoma vse bol, ko se hitrost veča. Prodal sem ga zato, ker ni uztrezal moji vožnji in ker sem hotu jači motor ala SS.

LP SPEED

Se strinjam, nad 130 km/h v ovinku je prav adrenalinska vožnja :P Plavaš k ribica :P Če pogledamo iz druge strani, boke maš fajn razgibane :whistle: :naughty:

Lp Burnout

Objavljeno

se vedno sprasujem ce lahko kdo slika kako je prisraufan zadnji nosilec pri er-ki. :naughty:

lp

Objavljeno

Malo nazaj polistaj, vem da so nekje slikice tega. Smo debatirali o tem pred približno letom dni.

Objavljeno

Tkole zgleda zadnji nosilec, upam da si mislil tega in ne stranskega :whistle:

Na dveh koncih je vpet, pri amortizerju, in pa na nosilcu, k pride montiran pod zicom... je treba če se prov spomnem stranske plastike dol uzet, da dobiš notr ta nosilc.

post-11961-1203253701_thumb.jpg

post-11961-1203253718_thumb.jpg

post-11961-1203253737_thumb.jpg

post-11961-1203253752_thumb.jpg

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!