Skoči na vsebino

Kawasaki ER5


Jacky

Priporočene objave

Ta vikend sem prvič šel s svojo 5-ko prespat nekam drugam, kot pa doma :) Lepa tura je bila pa skoraj lepši oddih. Iz Dravograda na Ljubelj pa na Bohinj kampirat. V nedeljo pa nazaj na Kranj-Lj in Dravograd. Motor se je obnašal odlično, čeprav sem bil še kar natovorjen (ruzak + šotor). Pil je k*rc kaj - manj kot 5 litrov. Edino kar je zdaj, je da ko belanco spustim jo trese. Če se lubi komu napisat kaj že moram zategnit, ker se mi ne da brati cele teme. A tisti sredinski šrauf na belanci al kaj drugega? Čimprej bo treba to ponovit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta vikend sem prvič šel s svojo 5-ko prespat nekam drugam, kot pa doma :) Lepa tura je bila pa skoraj lepši oddih. Iz Dravograda na Ljubelj pa na Bohinj kampirat. V nedeljo pa nazaj na Kranj-Lj in Dravograd. Motor se je obnašal odlično, čeprav sem bil še kar natovorjen (ruzak + šotor). Pil je k*rc kaj - manj kot 5 litrov. Edino kar je zdaj, je da ko belanco spustim jo trese. Če se lubi komu napisat kaj že moram zategnit, ker se mi ne da brati cele teme. A tisti sredinski šrauf na belanci al kaj drugega? Čimprej bo treba to ponovit.

Ja, tisto matico pritegni. V bistvu matici ležaja vilic. Dvigni na štender, eden naj ti zadnji konec dol pritisne, pa boš videl, če je kaj lufta na tem ležaju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta vikend sem prvič šel s svojo 5-ko prespat nekam drugam, kot pa doma :) Lepa tura je bila pa skoraj lepši oddih. Iz Dravograda na Ljubelj pa na Bohinj kampirat. V nedeljo pa nazaj na Kranj-Lj in Dravograd. Motor se je obnašal odlično, čeprav sem bil še kar natovorjen (ruzak + šotor). Pil je k*rc kaj - manj kot 5 litrov. Edino kar je zdaj, je da ko belanco spustim jo trese. Če se lubi komu napisat kaj že moram zategnit, ker se mi ne da brati cele teme. A tisti sredinski šrauf na belanci al kaj drugega? Čimprej bo treba to ponovit.

Nevem več točno moraš,pa sigurno zgornjo matico odvit vmes je še nekakšna varovalka jo vdigneš in malo pritegnaš spodnjo matico nato daš nazaj v ležišče varovalko in pritegneš zgornjo(kontra)matico.Pri teh motorjih moraš to kar enkrat letno naredit in ti nebo treslo.Pazi samo,da nestegnaš preveč,da nepoškoduješ ležajev so kroglični!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Končno sem si tudi jaz lahko privoščil nakup svojega prvega motorja in prvi vtisi so :OK: V kratkem bom menjal olje in filter in me zanima, koliko olja je potrebno naliti v mašino?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Končno sem si tudi jaz lahko privoščil nakup svojega prvega motorja in prvi vtisi so :OK: V kratkem bom menjal olje in filter in me zanima, koliko olja je potrebno naliti v mašino?

Na steklenem okencu za kontroilo olja naj bo na sredini nivo olja. Zalavfaj motor za par sekund, da potegne olje skozi filter. Pusti nekaj časa, da se olje poleže, in dolij do sredine okenca. Motor naj bo na centralnem stojalu. Ti pa priporočam, da si dol (mislim, da na mininova, ali katera stran je že...) potegneš service manual knjigo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Končno sem si tudi jaz lahko privoščil nakup svojega prvega motorja in prvi vtisi so :OK: V kratkem bom menjal olje in filter in me zanima, koliko olja je potrebno naliti v mašino?

Kateri letnik pa? Koliko km ima? Barva, dodatna oprema, cena ...? :) Jst pa mislim svojega prodat na zimo, samo najbrž ne bom. Bom samo gume zamenjal :)

Jst sem nalil točno 3 l, samo mislim, da ga je ene pol deci preveč.

Popravljeno . Popravil zviki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kupil sem letnik 1999, modre barve, 32000km, skoraj nove zavorne obloge in gume, nosilec kovčka + kovček, brez prask, veriga je še v dobrem stanju, pelje se brez problemov :) . Dal sem 1900 EUR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo

tudi jaz sem lastnik ER 5-ke, katerega lahko le pohvalim in toplo priporočam.

Sva pa imela bližnje srečanje z alsvaltom in moram reč da je motor še vedno bolje odnesel kot jaz :headbang: .

Tako da če ima kdo kakšne dele (rezervoar, krmilo,...) bi bil zelo zadovoljen, da zadevo spravim čimprej nazaj na cesto. Več v malih oglasih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo

tudi jaz sem lastnik ER 5-ke, katerega lahko le pohvalim in toplo priporočam.

Sva pa imela bližnje srečanje z alsvaltom in moram reč da je motor še vedno bolje odnesel kot jaz :headbang: .

Tako da če ima kdo kakšne dele (rezervoar, krmilo,...) bi bil zelo zadovoljen, da zadevo spravim čimprej nazaj na cesto. Več v malih oglasih.

Rezervar se da popravit neglede koliko je zvit pokliči tega kleparja okolica Nm Gsm:041/544929 Zbašnik Toni.Balanco tudi ni problem poravnat,snemi ročko in ročico (sklope-pr.zavore) na balanco natakneš eno daljšo cev in jo poravnaš brez problema seveda,če ni v balanci že falt ali zlomljena takrat pa je potrebno zamenjat. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se pridruzujem pohvalam er5. Mogoce kaksen konj premalo, kar se pozna pri prehitevanju :evilgrin: .

lp

Slisal sem za en kit za ER5...

v bistvu bi ble premicne gredi od GPZ500,drugi auspuh sz kolektorji pa keihin fergazer...neki konjickov vec ziher zrihtanih!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Slisal sem za en kit za ER5...

v bistvu bi ble premicne gredi od GPZ500,drugi auspuh sz kolektorji pa keihin fergazer...neki konjickov vec ziher zrihtanih!

Montiraj dyno-jet in navrtaj izpuh, pa fertik. Razlika občutna. Da bi pa neke mastne denarje metal stran, da bi bolj šel.., zakaj? Raje se malo doda, pa kupi er-6.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Slisal sem za en kit za ER5...

v bistvu bi ble premicne gredi od GPZ500,drugi auspuh sz kolektorji pa keihin fergazer...neki konjickov vec ziher zrihtanih!

Za kit ne vem. Ampak mislim, da bi bilo dosti dela in kar nekaj denarja. Menjava odmičnih gredi, menjava vplinjačev (v najboljšem primeru samo diz), brušenje pokrova celindra (gpz ima večjo kompresijo kot er), nastavitve vžiga in še kaj. Mislim da je potem boljše prek ebaya kupiti gpzjevo mašino+vplinjače+zračno komoro in vse skupaj vgraditi v er. Ampak motofrikov nasvet je še najboljši...dynojet, filtri in izpuh.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Montiraj dyno-jet in navrtaj izpuh, pa fertik. Razlika občutna. Da bi pa neke mastne denarje metal stran, da bi bolj šel.., zakaj? Raje se malo doda, pa kupi er-6.

...sploh nimam ER5ke! :whistle:

Jo ima punca od prijatelja in seveda ja ta zbrskal ven da obstaja ta kit...

baje da so celo tekli "trofejo ER5"!!!

Drugace pa zakaj bi treba brusit cilinder ce menjas le odmicne gredi?!

Tudi ce bi dali visokokompresijske bate(obstajajo sploh?!) ti ni treba brusit...seveda moras vzet bat v isit meri kot original!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Drugace pa zakaj bi treba brusit cilinder ce menjas le odmicne gredi?!

Mislil je nižanje glave za večjo kompresijo. To je bolj socialna metoda, v kombinaciji z ostrejšimi gredmi od gpz-ja se znajo bati pa ventili srečat. Če že, rajši namenske visokokompresijske bate, ali pa kar celo ne preveč zdihano mašino od gpz za par sto evrov in v najslabšem primeru daš originalno nazaj gor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pokrov čega??? :worship:

Glavo celindra. Moja napaka;) Brusit zato, ker se tako lahko poveča kompresija. Ali pa drugačne bate. Čeprav kasneje praviš, da se zaradi ostrejših gredi hod (upam, da je izraz ustrezen, če ne me popravi) bata poveča, tako da se očitno kompresija tudi poveča. No, če je tako, potem ni potrebno menjevati batov ali brusiti glave, vsekakor pa vem, da ima po podatkih gpz večjo kompresijo kot er.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če daš ostrejše odmične gredi, se ventili prej in hitreje odprejo in dalj časa so odprti. Na kompresijo pa nima vpliva.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če daš ostrejše odmične gredi, se ventili prej in hitreje odprejo in dalj časa so odprti. Na kompresijo pa nima vpliva.

Simisi nerazumem zakaj pišeš ostrejše,spremeni se samo kot in čas odprtja ventilov.Sicer pa niso ostrejše,če dobro pogledaš so celo bolj tope-niso tako špičaste kot navadne.

Ps. drugače pa moje skromno mnenje-nepočenjajte tega s friziranjem to je samo potrata denarja raje prodaš motor dodaš te stroške friziranja in si kupiš močnejši motor. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ps. drugače pa moje skromno mnenje-nepočenjajte tega s friziranjem to je samo potrata denarja raje prodaš motor dodaš te stroške friziranja in si kupiš močnejši motor. :whistle:

Tut jst se tu popolnoma strinjam. Se mi zdi da ma ER-ka glede na "slabe" zavore že dovolj konj. Ne pozabt, da je zadaj boben spredaj pa sam en disk. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Simisi nerazumem zakaj pišeš ostrejše,spremeni se samo kot in čas odprtja ventilov.Sicer pa niso ostrejše,če dobro pogledaš so celo bolj tope-niso tako špičaste kot navadne.

To je izraz in ne izraža dejanske oblike odmične ampak bolj kakšen vpliv ima na agregat. Grebeni so pa daljši oz višji, z bolj strmim kotom odpiranja pa bolj topim vrhom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tut jst se tu popolnoma strinjam. Se mi zdi da ma ER-ka glede na "slabe" zavore že dovolj konj. Ne pozabt, da je zadaj boben spredaj pa sam en disk. :whistle:

..si poskusil zamenjati hidravlično cev za opleteno? Ne bo ti žal. Resda ne bo zaviral, kot Ninja, ampak razlika je pa neverjetna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..si poskusil zamenjati hidravlično cev za opleteno? Ne bo ti žal. Resda ne bo zaviral, kot Ninja, ampak razlika je pa neverjetna.

Imam že nekaj časa to v planu, pa še ni blo prave motivacije. :blush:

Bom ob priliki. Me res zanima, če je taka razlika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!