Skoči na vsebino

Kawasaki ER5


Jacky

Priporočene objave

A od GPZ 500 ne paše? Če paše, ga zna cela mašina koštat manj kot previjanje...

Popravljeno . Popravil SF
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A od GPZ 500 ne paše? Če paše, ga zna cela mašina koštat manj kot previjanje...

sej a niso iste mašine ? na oko so.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej a niso iste mašine ? na oko so.

Ja, v bistvu so enake mašine (okej, v notranjosti je nekaj razlik, zato ima gpz 10 konjev več od erke), reče se jim EX 500 (imajo jih gpz, er, kle in en). Mogoče dobiš kakšno rabljeno na ebayu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A od GPZ 500 ne paše? Če paše, ga zna cela mašina koštat manj kot previjanje...

Na EN500 gre od GPZ500. Ima kolega. Tako, da izgleda, da so nosilci enaki na vseh štirih (EN, ER, GPZ in KLE).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdi se mi, da je pri menjavi mašin potrebno menjati tudi vplinjače in airbox. Ker če npr. daš v ERko GPZjevo mašino, pa obdržiš ERjeve vplinjače, reč ne bo tekla optimalno (če sploh).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Včeraj sem zalaufal mašinco po mescu pa pol. Vžgal v prvo, zauga skoraj sploh ni rabil. Še vedno grmi kot poleti :). Spucal ketno, spucal celega. Čez vikend še akumulator odklopim, potem pa počakam na sonce, ga poslikam pa poskušam prodati. Kar škoda mi ga bo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj sem zalaufal mašinco po mescu pa pol. Vžgal v prvo, zauga skoraj sploh ni rabil. Še vedno grmi kot poleti :). Spucal ketno, spucal celega. Čez vikend še akumulator odklopim, potem pa počakam na sonce, ga poslikam pa poskušam prodati. Kar škoda mi ga bo.

Ne sekiraj se vsak nov motor je boljši od starega sploh,če se ti že v štartu dopade in ima še malo nove tehnologoije npr:elektronski vbrizg (poraba goriva manjša pri enaki kubaturi in večjih obremenitvah od 10 do 15%-tov),potem ABS,boljše vpetje zadnjega kolesa(mono vzmetenje),boljše zavore itd.itd.

Ps:motor pa čimprej prodaj in nepozabi prvi kupec je najboljši kupec ! :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Mene pa zanima vaše mnenje, koliko nastavit realno ceno za er5, letnik 97,

popravljen od padca (ličarsko in kleparsko vse OK) mal še popraskan po avspuhu in tačkah

sicer je bil pa pred padcem ful lepo vzdrževan, padec je bil lansko leto 200 km po servisu in menjavi gum, od takrat ni bil več vožen. Aja pa mankajo števci.

Koliko mislite da bi bila realna cena za prodajo, ker jaz sem pomoje mal zgubu veselje pa se zidava je v planu.

Lp

Popravljeno . Popravil Matej83
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

uhhh novi števci so koštal okrog 1500 mark če se dobr spomnem... V Louisu maš inštrumentov, keri bi pasal na ta motor kolikor hočeš, dobil zanj ne boš nič, je boljše ga vozit... Pri men dobiš nosilce za stranske kufre od Givija, pa maš za mal dnarja dober potovalnik za vsak dan...

Popravljeno . Popravil SF
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za jurja, kolikor bi dobil za nekompletnega -brez števcev, se bolj splača poslušati SF... Louis, 150 evrov za števce, pa vozit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čisto iz same radovednosti:

Kateri zadnji deli bi pasali vse na petko? Od drugih modelov. Zadek je namreč precej...neatraktiven.

Vem, da v teoriji paše vse na vse (z veliko švica :P ), ampak kateri zadki bi že "serijsko" pasali nanj?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj pa ti je tako neatraktivnega na njem? Če bi že kaj pasalo serijsko, dvomim da bi bilo toliko bolj atraktivno, če bi pasalo vse šrauf na šrauf.

Nosilec tablice naredi, male žmigle gor, luž zamenjaj z prozorno ali belo led, pa bo že malo boljše zgledalo vse skupaj...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čisto iz same radovednosti:

Kateri zadnji deli bi pasali vse na petko? Od drugih modelov. Zadek je namreč precej...neatraktiven.

Vem, da v teoriji paše vse na vse (z veliko švica :P ), ampak kateri zadki bi že "serijsko" pasali nanj?

Bi bilo kar malo preenostavno kar tako menjati zadke motorjev, se ti ne zdi? Že med letniki so razlike, kaj šele med firmami. Z malo truda pa se da vse. Odvisno v katero smer ga hočeš predelat. Že če v Louisu kupiš masko z dvema žarometoma, si ga precej spremenil. Ko sem ga jaz imel, mi je bilo na njemu vse všeč, le zadnji kovček sem dodal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima vaše mnenje, koliko nastavit realno ceno za er5, letnik 97,

Realno ceno si izračunaš in to za vsak motor takole:1-vo leto minus 15-20% od nove cene(nov R5 je takrat stal 8500 DM = 4250 EU za vsako naslednje leto odštej 5 %to je minus 55% sepravi tvoj motor,če bi bil kompleten in nikoli paden in redno servisiran bi bil vreden (4250 EU minus 70-75%) ca 1060 - 1275.Da prideš pri tvojem do realne cene moraš še odšteti ali popraviti vse poškodbe,ki si jih naštel seveda z originalnimi deli pa čeprav z starimi,ki jih kupiš ne Ebayu,kot ti je bilo že svetovano.

Najbolje v tvojem primiru bi bilo,da si motor malo popraviš in še kakšno sezono z njim potrpiš in potem nekomu prodaš-pošto-poto!!! :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
  • 2 tedne pozneje...

O zavorah je bilo že nekaj zapisanega, tako v tej temi kot drugje...

...tudi meni kot "amaterskemu vozniku" se zdi sprednja zavora OBČUTNO podhranjena. Pri nizkih hitrostih po dvorišču imam skoraj občutek da z malim pritiskom dosežem več učinka na zadnji (še enkrat, vožnja po dvorišču pri nekaj km/h ko ni takega prenosa teže naprej).

Sploh ko sva gor v dvoje se mi zdijo že kritične.

Pisali ste o tem da se splača dat gor druge zavorne cevi, da naj bi se bolj poznalo. Pa se to bolj pozna tako kot govorijo v temi o teh ceveh (večja natančnost), ali dejansko dosežeš kak učinek pri moči zaviranja? Koliko stane to za ER-5 (tudi koliko bi bil poseg pri kakem mehaniku...bremze so bremze, nebi dal to "kolegu")?

Sicer so zavore izpravne (niso na koncu pa da zdaj jamram kako slabo primerjo) :-)

Popravljeno . Popravil phoebus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sprednjo bremzlajtngo menjaj za oplaščeno. Presenečen boš nad učinkom zavor. Louis jih ima, -če se ne upaš sam menjat, pač pelješ na servis da ti jo zamenja in obenem menja zavorno olje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem ženinega ER-5-N zaradi zavor prodal.Motor je imel ca 25K kil. res,da je bilo samo še ca 1-2 mm oblog in mi je doma na dvorišču pri vožnji padla ven ena od ploščic ,če bi mi kdo to pripovedoval mu nebi verjel se pa to lahko zgodi pri tem modelu klešč,zato pazite nevozite z preveč obrabljenimi ploščicami.Ven pade lahko samo ena druga,pa je zazihrana. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Ta lonec gre na ERja? Je mogoče kje dobiti kromirane izpušne cevi za ta motor? Vem, da ima letnik 2005 kromirane, ampak mene zanima kakšna aftermarket varjanta. Aja, Motad prodaja 2v1 celoten izpušni sistem za ERja (cevi + lonec), cena je menda še kar normalna, ampak dizajn je grd da boli, zato ne pride v poštev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Remus vem da ma celoten sistem, pa Gianelli tut... samo cena pa tut ni glih majhna...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!