Skoči na vsebino

Kawasaki ER5


Jacky

Priporočene objave

Če ima kdo doma kawo er 5 in digitalni fotoaparat, ga/jo bom prosil naslednje: naj odpre pokrov rezervoarja za gorivo (samo odpre, nič odšraufa) in poslika spodnjo stran pokrovčka, potem pa fotografijo objavi tukaj ali mi jo pošlje na pm. Seveda ne morem z ničemer poplačati usluge (razen piva, če se s tisto osebo kdaj srečam), a bom nadvse hvaležen.

Te slike ti nebo dosti pomagale, važno je kako je v notranjosti sestavljen pokrovček, namreč takrat ko nastaja podtlak mora skozi majhno luknjico spustiti noter zrak in ravno tako, če nastane v tanku tlak mora spustiti tlak ven pod določenim pritiskom.To pa zato, če bi npr. polno natankal(hladnega benzina) in bi po tankanju dal motor na sonce in če nebi določeno količino izpustilo ven bi lahko prišlo do deformacije tanka.Na ER-6-n kar začne piskat, ko stoji motor na soncu sploh, če je tank bolj povn. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To s piskanjem se je tudi meni dogajalo pri prejšnjem motorju, je bilo kar malo moteče občasno :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Speedseeker: Hvala ti, imaš pivo v dobrem.

Brumer: Te fotke mi bodo pomagele v toliko, ker nisem bil popolnoma prepričan, kako je obrnjen tisti kovinski obroč bronaste barve. Na srečo sem ga, kot vidim po fotki, prav obrnil ... a sta dve možnosti in z obema se da pokrovček zapreti:)

Ja, imaš prav, notranjost je najbolj pomembna, vendar je to že takšna reč, da ne bom uporabnikov foruma s tem gnjavil. Bom šel h kakšnemu prodajalcu&serviserju kawasakijev in povprašal za katalog z deli. Tam mislim, da je prikazan tudi razstavljen pokrovček rezervarja. To bi bila še najbolj elegantna in enostavna možnost ... ga potofkam in potem pregledam svojega.

P.S.: Prej, ko še nisem zajebal pokrovčka, je tudi meni piskalo na vročini. Zdaj je tiho, kar seveda pomeni, da ni vse ok. Ampak je bilo pa smešno, sploh na kakšnem parkplacu in potem je folk gledal kaj se dogaja:)

Popravljeno . Popravil Avatar
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Da se mal v naši temi oglasim :)

No tud pri meni je napočil čas za zamenjavo obeh gum. Videla sem da se pohvalili gume Bridgestone BT45, Dunlop GT501, Metzeler Lasertec in Heidenau gume, take da se sedaj odločam med temi. Rabim kakšen nasvet pri izbiri gum, kje naj jih kupim in kdo naj mi jih zmontira.

Sem pa še začetnica kar se tiče vožnje z motorjem, tako da me zanima če bi mi katere od zgoraj naštetih sploh ustrezale.

Lp. B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da se mal v naši temi oglasim :)

No tud pri meni je napočil čas za zamenjavo obeh gum. Videla sem da se pohvalili gume Bridgestone BT45, Dunlop GT501, Metzeler Lasertec in Heidenau gume, take da se sedaj odločam med temi. Rabim kakšen nasvet pri izbiri gum, kje naj jih kupim in kdo naj mi jih zmontira.

Sem pa še začetnica kar se tiče vožnje z motorjem, tako da me zanima če bi mi katere od zgoraj naštetih sploh ustrezale.

Če ti denar ne igra preveč vloge ne sprašuj in si kupi Metzelerke in neboš nikoli več vozila drugih gum. Moja žena je imela na ER-5 vedno metzelerke samo zdaj vozi ER-6-n in sem ji pred kratkim zamenjal originalne z Metzeler Roadteck. :whistle:

Ps.Z metzelerko boš naredila vsaj 30% več kilometrov kot z katerokoli drugo. :hmm:

Popravljeno . Popravil Brumer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No malce sem si ogledala Metzelerke, pa me zanima kaj je razlika med oznakama 110/70 -17 TL 54S in 110/70 -17 TL 54H.

Kaj tukaj sploh pomenita S in H? Pri zadnjih gumah pa 62S in 62H.

Upam da sem sploh gledala prave gume...

Lp. B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tejch: Vseeno je ali vzameš gume z oznako S ali H, ker več kot 180 z ERjem tako ali tako ne boš vozila. Na tem motorju sem imel že Dunlop Arrowmax, Heidenau in zdaj Michelin Pilot Active. Arrowmax se mi nekako ni dopadel, slab oprijem. Heidenau so kar dobre, poceni, čeprav zadnja ni zdržala več kot 12000 km. Je pa sprednja zdržala do 20000. Michelink pa nimam dolgo, tako da težko povem kaj konkretnega. Na suhem držijo zelo dobro in tudi dober občutek imam med vožnjo. Bomo videli kako dolgo zdržijo.

Za ostale: Uspel sem pravilno sestaviti pokrov za gorivo (sem vzporedno razstavil in sestavil z enim "nedotaknjenim" pokrovom od ER5). Kaj vem, vožnja je še vedno tako tako. Mora biti nekaj z gorivom. Namreč, ko motor čez noč pustim pri miru, mi potem prvih nekaj kilometrov lepo teče ... brez vibracij. Potem pa vleče nekoliko slabše in vibracije so malce bolj občutne. Imam občutek, da prvih nekaj kilometrov naredi okej, ker je v plovcih nekaj viška goriva, potem se to istroši, novo pa ne prihaja tako pogosto kot bi moralo. Kaj drugega si niti ne znam predstavljati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No malce sem si ogledala Metzelerke, pa me zanima kaj je razlika med oznakama 110/70 -17 TL 54S in 110/70 -17 TL 54H.

Kaj tukaj sploh pomenita S in H? Pri zadnjih gumah pa 62S in 62H.

Kot ti je bilo že rečeno S so do 180 Km/h in še cenejše so kot H gume!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Probaj en krog ali dva s priprtim pokrovom kestla, pa boš takoj videl če je to problem.

Hja, zdi se mi že, da je nekaj malega razlike, če je pokrov priprt. Ampak to je čudno, ker sem ga sestavil čisto pravilno ... saj sem imel pred seboj en okej pokrov in sem šel korak za korakom. Mora biti nekaj drugega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja, zdi se mi že, da je nekaj malega razlike, če je pokrov priprt. Ampak to je čudno, ker sem ga sestavil čisto pravilno ... saj sem imel pred seboj en okej pokrov in sem šel korak za korakom. Mora biti nekaj drugega.

Probaj tako da daš pipco na pri in izmeri kolido minut+(sek)potrebuješ da natočiš npr.1 liter benzina in nato izmeri na drugem ER-5 in razlike praktično nesme biti.Če pa je iztočena količina enaka potem se spravi na vplinjače še posebej dobro preglej membrane da nima kakšno majhno luknjico in nivo goriva naj bo v obeh vplinjačih enak.

Ps: še tole enkrat meri količino iztočenega benzina z odprtim tankom in enkrat z zaprtim pri obeh motorjih.

Popravljeno . Popravil Brumer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men so metzeler zmontirali pri Elisi, kjer sm jih tudi naročil. Zaenkrat-po 2.000km, sem zelo zadovoljen

Super to vedet :D no jst sm jih naročila na gume-direkt, tako da jih mam drug teden enkrat za dobit, pa enga majstra v okolici morm še najdt, da mi jih zmontira.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Probaj tako da daš pipco na pri in izmeri kolido minut+(sek)potrebuješ da natočiš npr.1 liter benzina in nato izmeri na drugem ER-5 in razlike praktično nesme biti.Če pa je iztočena količina enaka potem se spravi na vplinjače še posebej dobro preglej membrane da nima kakšno majhno luknjico in nivo goriva naj bo v obeh vplinjačih enak.

Ps: še tole enkrat meri količino iztočenega benzina z odprtim tankom in enkrat z zaprtim pri obeh motorjih.

Brumer, tvoj nasvet je dober in bi ga z veseljem upošteval, ko bi imel pri sebi še kakšnega ERja za eksperimentirati. Tisto, da sem dobil pokrovček za primerjavo, je bila srečna izjema. Imam pa eno drugo idejo ... ampak najprej moram vedeti, kam gredo vse štiri cevi, ki so priključene na pipo za gorivo. Dve povezujeta rezervoar (on in res), ena gre zagotovo v vplinjače (dotok goriva), kaj pa četrta?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koliko vam pa zdržijo metzelerke na ER5? Jaz sem pri 12 tisoč in ima zadnja po sredi samo še ca 1,5mm profila- bo to že za zamenjat, ane?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj pa četrta?

verjetno nekam na sesalni kolektor za vakumsko pipico.

Koliko vam pa zdržijo metzelerke na ER5? Jaz sem pri 12 tisoč in ima zadnja po sredi samo še ca 1,5mm profila- bo to že za zamenjat, ane?

Ni vse v profilu. Če je guma že trda, nesigurna in/ali trikotna/kvadratna, je fajn zamenjat četudi še ni čisto plešasta.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni vse v profilu. Če je guma že trda, nesigurna in/ali trikotna/kvadratna, je fajn zamenjat četudi še ni čisto plešasta.

Ne, drugače teče lepo, gre lepo v ovinek, ne trese in ne drsi...sicer pa nima bit kaj stara/trda, je od lani, pa metzelerka je.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

verjetno nekam na sesalni kolektor za vakumsko pipico.

No, če je tako, potem lahko snamem tisto cev, ki gre iz pipe proti vplinjačem. Zakurblam motor in vidim kako na "on" ali "res" teče ... vžgal sicer ne bo, ampak ob zaganjanju bi sesalni kolektor vseeno moral delati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, če je tako, potem lahko snamem tisto cev, ki gre iz pipe proti vplinjačem. Zakurblam motor in vidim kako na "on" ali "res" teče ... vžgal sicer ne bo, ampak ob zaganjanju bi sesalni kolektor vseeno moral delati.

Če to (vakum) cevko snameš takrat ni vacuma(od vsisne cevi) in benzin zapre motor bo sicer laufal ampak samo dokler bo benzina v vergazerju na PRI pa teče brez vakuma OK.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koliko vam pa zdržijo metzelerke na ER5? Jaz sem pri 12 tisoč in ima zadnja po sredi samo še ca 1,5mm profila- bo to že za zamenjat, ane?

Samo vozi in vživaj - saj nova guma ima SAMO 2,5 mm prifila!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

V svoji širokosrčnosti bom delil z vami nekaj ugotovitev, do katerih sem se v teh dneh prikopal, in ki utegnejo koristiti voznikom ER5, pa tudi drugih (starejših) motorjev. Pred časom smo razpravljali o (ne)učinkovitosti čistil za vplinjače, ki se zlijejo v rezervoar za gorivo. Eno takšno reč sem poizkusil in kot se vidi nekaj objav nazaj, sem bil navdušen. Toda z vsakim dnem je bil blagodejni učinek manj opazen in kmalu je bilo vse po starem. Ta vikend sem sklenil, da je dovolj tega sranja, žrtvoval preveč svojega časa, snel vplinjače, jih razstavil, očistil, spihal, sestavil in namestil na motor (tole zadnje je zajebano opravilo). Potem sem pognal motor po cesti in v svoje veselje ugotovil, da dela tipy topy (tako kot mora). Ergo: čistila za vplinjače, ki se zlijejo v bencin, so - po mojem utemeljenem mnenju - nateg oziroma koristijo v zelo omejenem (in kratkotrajnem) obsegu.

Drugo spoznanje se nanaša na bobnasto zavoro, ki mi že dolgo časa ni prijemala tako kot bi morala. Poizkusil sem marsikaj, od zategovanja, nategovanja, nastavljanja hoda stopalke, mazanja vzmeti, čiščenja zavornih ploščic, vse je bilo (dolgoročno) zaman. Potem sem snel okvirček, ki drži stopalke in se prikopal do osi, na katero je pritrjena stopalka za zavoro. Sem razstavil in ugotovil, da je notranjost čisto izsušena. Os sem namazal z mastjo, vse sestavil in preizkusil. Bolje, toda še vedno ne čisto vredu. Potem pa sem razstavil cel boben, ven izvlekel čeljust, vzmeti, os, ki premika čeljust, vse to dobro obrisal (skratka, boben je bil razstavljen na prafaktorje), namazal os, ki premika čeljust, kaveljčke na vzmeteh in tisti del čeljusti, ki se dotika osi (ne ploščic!). In res, zdaj zavora deluje kakor nova. Perfektno, boljše kot sprednja (tudi tam se bom očitno moral lotiti čeljusti).

Imam eno vprašanje za tiste, ki ste brkljali po vplinjačih na ERki: za koliko obratov ste obrnili "pilot screws" (vijaka, ki regulirata zrak)? Jaz sem za 1 1/4, kakor piše v Haynesovem priročniku. Ampak je na voljo še dodaten +- 1/4, tako da bom najbrž dodal 1/4. Ima kdo kakšne izkušnje?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A mogoče kdo ve, kje bi se dalo dobit kakšne rabljene rezervne dele za ER5? Poznate mogoče koga ki iz tujine vozi dele razbitih motorjev?

Ene par stvari imam za zamenjat na motorju, pa bi me novi deli preveč stali....

Lp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!