Skoči na vsebino

Kawasaki ER5


Jacky

Priporočene objave

Firma STP ima en kup aditivov, ki jih vliješ v gorivo, za čiščeneje rezervarja, vplinjačev, izgorevalnega prostora... Mal poglej po stelažah na kaki večji črpalki...

Pa ti aditivi pomagajo? Da niso zgolj nateg?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če fergija še nisi odpiral, ti to odsvetujem...drugače pa z aditivi je tako...eni pravijo da delajo, eni da ne, o tem je bilo na avtomobilizmu že miljon debat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No jest bom tko povedal... Sem s čopičem kar dobro kake stare vplinjače opral s temi aditivi... Torej verjetno delujejo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No jest bom tko povedal... Sem s čopičem kar dobro kake stare vplinjače opral s temi aditivi... Torej verjetno delujejo...

To so aditivi za dodat v gorivo(vlit v tank) in ne za čiščenje (odzunaj)vplinjačev.Ti aditivi so za čiščenje gareža v celotnem vsisnem in izpušnem sistemu nekateri so tudi za izboljšanje oktanske vrednosti kar pa je bolje natankat benzin npr:98 ali 100 okt.Za čiščenje vplinjačev je najboljše nitro razredčilo ali aceton samo pri acetonu je potrebmo mirkat, da ne pereš plastičnih delov ker razžre plastiko,pri nitro pa je potrebno pazit samo, da nepride na barvo. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom ob priliki kupil en tak aditiv za gorivo in ugotovil kako je s to zadevo: ali deluje ali pa je nateg. Seveda bom o ugotovitvah poročal:)

Se lahko ob nepravilno sestavljenem pokrovu za gorivo v rezervoarju ustvari podtlak, ki vpliva na dotok goriva v mašino? Ker se mi zdi, da sem nekaj zajebal pri razstavljanju in sestavljanju pokrova, pa motor bolj zamorjeno vleče, kadar je pokrov zaprt, kot kadar je odprt.

Phoebus: vplinjač na tomos a 35 sem že večkrat razstavil in uspešno sestavil, vendar je v primerjavi z ERjevim zelo enostaven. Zakaj odsvetuješ razstavljenje?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dragi fanjte..., spet se obračam na vas

še pomnite zgodbo nesrečnega vijaka...?

dobava traja že TRI tedne...

ali lahko, kljub temu, da sem vijak naročil, rečeno je bilo da bo v 8 delovnih dneh, maksimalno 10ih..., ali lahko kljub temu enostavno prekličem naročilo, ker bi ga dal nekomu delat vijak, pa ''fertik''. kaj lahko uporabim kot argument v trgovini? ker drugače smo do sedaj vedno korektno sodelovali...

zadeva je pa taka, danes imam zadnji dan, da podaljšam registracijo.... :unsure:

hvala za pomoč

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pomoje lahko prekličeš naročilo...povej jim da si našel hitrejšo rešitev in da nimaš več časa čakat...bodo že prodali tisti vijak.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dragi fanjte..., spet se obračam na vas

še pomnite zgodbo nesrečnega vijaka...?

dobava traja že TRI tedne...

ali lahko, kljub temu, da sem vijak naročil, rečeno je bilo da bo v 8 delovnih dneh, maksimalno 10ih..., ali lahko kljub temu enostavno prekličem naročilo, ker bi ga dal nekomu delat vijak, pa ''fertik''. kaj lahko uporabim kot argument v trgovini? ker drugače smo do sedaj vedno korektno sodelovali...

zadeva je pa taka, danes imam zadnji dan, da podaljšam registracijo.... :unsure:

hvala za pomoč

lp

Ko sem ga jaz "odtrgal", sem ga dobil takoj pri Yogiju v Vinski gori! :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ali lahko, kljub temu, da sem vijak naročil, rečeno je bilo da bo v 8 delovnih dneh, maksimalno 10ih..., ali lahko kljub temu enostavno prekličem naročilo, ker bi ga dal nekomu delat vijak, pa ''fertik''. kaj lahko uporabim kot argument v trgovini? ker drugače smo do sedaj vedno korektno sodelovali...

Vljudno jim razloži, da so že zelo prekoračili rok dobave, kar tebe načeloma ne bi motilo, ampak zdaj je sezona in bi se rad vozil (oz, če se ti ljubi blefirati, reci, da greš na morje z motorjem) - in da imaš seveda hitrejšo rešitev (izdelava vijaka po naročilu). Če ti bodo kaj srali, jim reci, da si do zdaj vedno dobro sodeloval z njimi in da si takšnega sodelovanja želiš tudi v naprej, zato upaš, da bodo razumeli tvojo situacijo. Če niti to ne zaleže jih pošlji v kurac:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Okej, rekel sem, da bom kupil en tak aditiv za gorivo, ki naj bi očistil sistem za gorivo. Rekel sem tudi, da bom o rezultatih poročal. Skratka, nabavil sem eno zadevo za 10 evrov (najdražja žal, a drugih v Louisu niso imeli ... zadnje čase imajo nekam prazne police) in 100 ml zlil v rezervoar. Bil sem skeptičen (kot vedno). A zadeva deluje. Po nekaj deset kilometrih se je občutno izboljšala odzivnost motorja, zmanjšale so se vibracije in tudi pospeški so postali nekoliko boljši. Ni sicer čudež, a je vseeno dosti boljše kot prej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...Skratka, nabavil sem eno zadevo za 10 evrov (najdražja žal, a drugih v Louisu niso imeli ... zadeva deluje...

Katero? TOLE?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po nasvetu nekoga, ki o tovrstnih zadevah ve več kot jaz, redno privoščim svojemu mopedu dozo tega sredstva v prvi pomladanski tank. Škodi menda ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ampak še vedno nisem dobil odgovora na sledeče vprašanje: Zakaj motor vleče bolje (bolj živahno), če imam rezervoar za gorivo odprt (pokrov odprt) kakor če je zaprt? Tista cev, ki gre iz rezervoarja ven, menda služi za odlivanje odvečnega goriva? No, tista cev je čista. Mogoče pa ima kakšno vezo vakumska cev, ki povezuje pipo za gorivo in vplinjače. A kdo ve kaj o teh rečeh ali ne?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odgovor je relativno enostaven...če se prav spomnem si ti tisti ki je imel "težave" s pokrovčkom. Če pokrovček dihta, se noter naredi podtlak in bencin ne teče- očitno imaš "zamašeno luknjico" [oz. si ga narobe sestavil] v pokrovčku in tako ti zrak ne more zasesti volumna od iztečenega benza. (kako gre naprej veš sam- zaradi "vakuma" benz ne teče tako rad,...)

najhitrejša rešitev je da vzameš sveder za kovino, vsaj 8mm (še raje 10 da bo dovolj pretoka) in prevrtaš tank na vrhu :yea2:

(da me ne bo kdo jemal resno...)

Popravljeno . Popravil phoebus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odgovor je relativno enostaven...če se prav spomnem si ti tisti ki je imel "težave" s pokrovčkom. Če pokrovček dihta, se noter naredi podtlak in bencin ne teče- očitno imaš "zamašeno luknjico" [oz. si ga narobe sestavil] v pokrovčku in tako ti zrak ne more zasesti volumna od iztečenega benza. (kako gre naprej veš sam- zaradi "vakuma" benz ne teče tako rad,...)

Ja, na to sem tudi sam najprej pomislil. A sem nato še enkrat razdrl pokrovček in ven pobral kar nekaj komponent (tiste, za katere sem sumil, da sem jih mogoče narobe sestavil in ki lahko potencialno zaprejo dotok zraka). Zdaj bi moral zrak normalno prehajati iz/v rezervoarja, ampak še vedno je isto sranje ... zaprt pokrovček - slabši pospeški, odprt pokrovček - boljši pospeški.

In še nekaj. Če bi se v rezervoarju ustvaril podtlak, mar to ne pomeni, da bi motor na neki stopnji sam od sebe ugasnil, saj bi bil podtlak prevelik, da bi gorivo sploh prišlo do vplinjačev?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem, ugibam, ampak, a ma mogoče tle veze tle še a maš na PRI al maš na ON? PRI je na gravitacijo ane, ON pa na črpalko če se ne motm? :unsure: Mogoče, če je na pri, je že čist mal podtlaka dovolj da ne teče :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In še nekaj. Če bi se v rezervoarju ustvaril podtlak, mar to ne pomeni, da bi motor na neki stopnji sam od sebe ugasnil, saj bi bil podtlak prevelik, da bi gorivo sploh prišlo do vplinjačev?

Meni avto ni crknil, samo močno je "posesalo" ko sem snel pokrovček rezervoarja ko sem šel tankat :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem, ugibam, ampak, a ma mogoče tle veze tle še a maš na PRI al maš na ON? PRI je na gravitacijo ane, ON pa na črpalko če se ne motm? :unsure: Mogoče, če je na pri, je že čist mal podtlaka dovolj da ne teče :unsure:

Hm, mogoče imaš prav. Ampak nikdar nimam na PRI. Bom pa ob priliki poizkusil, mogoče bo kakšna razlika.

Meni avto ni crknil, samo močno je "posesalo" ko sem snel pokrovček rezervoarja ko sem šel tankat :naughty:

Vsekakor moram dobiti ali shemo pokrova za gorivo (da ga res čisto pravilno sestavim - da ne bo nobenega dvoma) ali najti koga, ki ima er5 in ga poprositi, da odvijači pokrovček in ga delno razstavi, vmes pa proces poslika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm, mogoče imaš prav. Ampak nikdar nimam na PRI. Bom pa ob priliki poizkusil, mogoče bo kakšna razlika.

Vsekakor moram dobiti ali shemo pokrova za gorivo (da ga res čisto pravilno sestavim - da ne bo nobenega dvoma) ali najti koga, ki ima er5 in ga poprositi, da odvijači pokrovček in ga delno razstavi, vmes pa proces poslika.

100% je napaka na pokrovčku, Kar se tiče PRI in ON če imaš na položaju ON je benzin odprt šele takrat, ko nastane podtlak v vsisni cevi. To pomeni,ko motor vgasneš se benzin takoj zapre(ni podtlaka) in nemore v primeru,da plovček zašteka benzin iztekati iz tanka.Na položaj PRI seda SAMO takrat, če je benzina popolnoma zmanjkalo ali če je motor dolgo stal in bi posledično benzin iz vergazerjev izhlapel in motor na ON nebi vžgal.Sicer pa mora biti VEDNO na ON.ER 5 nima črpalke za gorivo in benzin teče v vplinjače samo z prostim padom, namreč če bi imel črpalko, kot jo ima ER-6 bi ti z napačnim pokrovčkom že demoliralo tank kot to naredi večkrat pri avtomobilih. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

100% je napaka na pokrovčku, Kar se tiče PRI in ON če imaš na položaju ON je benzin odprt šele takrat, ko nastane podtlak v vsisni cevi. To pomeni,ko motor vgasneš se benzin takoj zapre(ni podtlaka) in nemore v primeru,da plovček zašteka benzin iztekati iz tanka.Na položaj PRI seda SAMO takrat, če je benzina popolnoma zmanjkalo ali če je motor dolgo stal in bi posledično benzin iz vergazerjev izhlapel in motor na ON nebi vžgal.Sicer pa mora biti VEDNO na ON.ER 5 nima črpalke za gorivo in benzin teče v vplinjače samo z prostim padom, namreč če bi imel črpalko, kot jo ima ER-6 bi ti z napačnim pokrovčkom že demoliralo tank kot to naredi večkrat pri avtomobilih. :hmm:

Hvala za pojasnilo. Si že kdaj razstavil pokrovček za gorivo pri ER5? Sprašujem zato, ker mi za nekaj delov ni čisto jasno kako gredo skupaj (dejansko je več možnosti:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ima kdo doma kawo er 5 in digitalni fotoaparat, ga/jo bom prosil naslednje: naj odpre pokrov rezervoarja za gorivo (samo odpre, nič odšraufa) in poslika spodnjo stran pokrovčka, potem pa fotografijo objavi tukaj ali mi jo pošlje na pm. Seveda ne morem z ničemer poplačati usluge (razen piva, če se s tisto osebo kdaj srečam), a bom nadvse hvaležen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!