070Alex Objavljeno Februar 17, 2008 Opozori Objavljeno Februar 17, 2008 tocno tega sm mel u mislih ja, hvala za slike. bom sel pa zadevo pogledat se v TC-ja.
_Fingi_ Objavljeno Februar 17, 2008 Opozori Objavljeno Februar 17, 2008 Ni problema :whistle: ce boš pa še kej potreboval , pa povej :beer2:
070Alex Objavljeno Februar 17, 2008 Opozori Objavljeno Februar 17, 2008 no se tole bom prasu. a zadaj pride prisraufano tam kjer sem označil s puščico al pride kako spodaj, ker na desni strani motorja te ploščice nimam. :hmm:
_Fingi_ Objavljeno Februar 17, 2008 Opozori Objavljeno Februar 17, 2008 (popravljeno) Če pogledaš 4 sliko, ki sem jo prilimal, boš vidu da je pod zicem zadej šeena nova ploščica, ki je drugače ni. Ta je tako oblikovana da potem pride pod plastikam ("uhelj" na vsaki strani), tako da se potem ke gor prišraufa. Dobiš to ploščico zravn, brez nje se pa ne da, ker ni nč druzga kamor bi lahko še pršraufu. Evo, tkole nekak zgleda: Popravljeno Februar 17, 2008. Popravil _Fingi_
070Alex Objavljeno Februar 17, 2008 Opozori Objavljeno Februar 17, 2008 no, to pa pojasni vse :D , zdaj moram samo se tak nosilec dobit pa bo :OK:
SF Objavljeno Februar 19, 2008 Opozori Objavljeno Februar 19, 2008 (popravljeno) Sej ti že skoz govorim, da ti jih prodam...)))) Tud tele slike niso merodajne, ker ima Alex letnik 99, tale je pa novi tip in ima nosilec čisto drugačen... Danes prilepim slikco pravega... Popravljeno Februar 19, 2008. Popravil SF
_Fingi_ Objavljeno Februar 19, 2008 Opozori Objavljeno Februar 19, 2008 Aja, nisem vedel... da ma on drug letnik, pa da se letniki med sabo tok razlikujejo. Naš je 2004 letnik :blush:
SF Objavljeno Februar 20, 2008 Opozori Objavljeno Februar 20, 2008 Kakor sem obljubil, le malo dlje je trajalo... torej nosilci za letnik 98, 99 in 00.
jernejL Objavljeno Februar 29, 2008 Opozori Objavljeno Februar 29, 2008 Živjo! Zanima me vaše mnenje o sledeči stvari... Pod sedežem je na zadnji strani pri orodju neka pregrada, na katero je pršraufan ročaj za sopotnika. Pod to pregrado se ne da zbasat prve pomoči, zato bi jo odrezal kakšen centimeter. Mislte, da je to pametno al se mi bo ročaj potem izpulil? Al pa bognedaj kaj hujšega. LP, jernej
RUKI Objavljeno Marec 16, 2008 Opozori Objavljeno Marec 16, 2008 Pozdrav! Včeraj sm bil s kolegom na furi (oba imava ER5) in sm na eni ravnici spustu bilanco. Najprej sekundo dve nč mau je nosilo v desno, pol pa je začela bilanca opletat levo in desno na polno. Pol je probou še kolega in pr njemu isto opleta na ful. A ima mogoče še kdo tako izkušnjo in kaj naj bi bil vzrok, ker kukr jest vem ko spustiš bilanco mora it ravno ajde mogoče mau desno al pa levo ne pa da začne tako opletat da te skoraj rukne po tleh Hvala. Ruki :naughty:
danci1973 Objavljeno Marec 16, 2008 Opozori Objavljeno Marec 16, 2008 Temu se reče 'shimmy', več pa najdeš z iskalnikom. Nekateri motorji so k temu bolj nagnjeni (recimo FZS600), drugi manj (na mojem se mi še ni zgodilo), na to pa vpliva mnogo faktorjev - če imaš kovček, kako so obrabljene gume, v kakšnem stanju so ležaji krmila, ... D.
Guest Brumer Objavljeno Marec 16, 2008 Opozori Objavljeno Marec 16, 2008 Pozdrav!Včeraj sm bil s kolegom na furi (oba imava ER5) in sm na eni ravnici spustu bilanco. Najprej sekundo dve nč mau je nosilo v desno, pol pa je začela bilanca opletat levo in desno na polno. Pol je probou še kolega in pr njemu isto opleta na ful. A ima mogoče še kdo tako izkušnjo in kaj naj bi bil vzrok, ker kukr jest vem ko spustiš bilanco mora it ravno ajde mogoče mau desno al pa levo ne pa da začne tako opletat da te skoraj rukne po tleh Hvala. Ruki :naughty: Samo križe dotegni pa bo stvar vredu,jaz sem to na ženinem ER-5 moral vsako leto zdaj ima ER-6-N pa ni več teh težav.Če si kje v bližini NM se lahko oglasiš pri meni pa to narediva v parih minutah sicer pa pojdi k mahaniku pa ti to dotege OK.
Trdič Objavljeno Marec 17, 2008 Opozori Objavljeno Marec 17, 2008 Pozdrav!Včeraj sm bil s kolegom na furi (oba imava ER5) in sm na eni ravnici spustu bilanco. Najprej sekundo dve nč mau je nosilo v desno, pol pa je začela bilanca opletat levo in desno na polno. Pol je probou še kolega in pr njemu isto opleta na ful. A ima mogoče še kdo tako izkušnjo in kaj naj bi bil vzrok, ker kukr jest vem ko spustiš bilanco mora it ravno ajde mogoče mau desno al pa levo ne pa da začne tako opletat da te skoraj rukne po tleh Hvala. Ruki :naughty: To je drugač pri vseh Er-5 (serijska napaka)!
Guest Brumer Objavljeno Marec 18, 2008 Opozori Objavljeno Marec 18, 2008 To je drugač pri vseh Er-5 (serijska napaka)! NI RES samo kot sem rekel križe dotegni in scentriraj prednjo gumo,ti garantiram,da motor tega nebo več delal.
zviki Objavljeno Marec 22, 2008 Opozori Objavljeno Marec 22, 2008 Lep pozdrav vsem. To temo berem že nekaj časa in sedaj je čas, da tudi sam kaj napišem. Torej. Danes sem pripeljal domov svoj prvi motor in to je seveda Er-5 :). Letnik 2005, na števcu ima 2200 km (če so realni pa ne vem), je ful ohranjen, praske ni vsaj od 3 parov oči sodeč nobene. Bom poslikal, ko bo seveda lepše vreme, ne pa ta kur*** sneg. Če seveda hoče kdo videt. Samo registrirat ga je še treba pa na kakšno luknjo v vremenu počakat. OK. Zdaj pa grem čakat na lepše vreme. Lp
dupijadi Objavljeno Marec 22, 2008 Opozori Objavljeno Marec 22, 2008 NI RES samo kot sem rekel križe dotegni in scentriraj prednjo gumo,ti garantiram,da motor tega nebo več delal. JE RES na mojem er-5 ne pomaga nobeno zategovanje križov, nobena guma, nobeno centriranje, še vedno belanca opleta, ampak meni dol visi za to opletanje in prav lepo uživam v čisto vsaki vožnji!
Guest Brumer Objavljeno Marec 23, 2008 Opozori Objavljeno Marec 23, 2008 JE RES na mojem er-5 ne pomaga nobeno zategovanje križov, nobena guma, nobeno centriranje, še vedno belanca opleta, ampak meni dol visi za to opletanje in prav lepo uživam v čisto vsaki vožnji! To ti jaz neverjamem, kajti žena je imela ta motor ca 7 let in vedno,ko je začel to delat sem dotegnil križe in stvar je bila vredu .Križe sigurno nisi dovolj dotegnil namreč moraš jih kar precej stegniti,dvigni prednje kolo ko štelaš in moraš na balanci čutiti kar malo upora potem ja šele vredu. :whistle:
Ice Objavljeno Marec 25, 2008 Opozori Objavljeno Marec 25, 2008 To ti jaz neverjamem, kajti žena je imela ta motor ca 7 let in vedno,ko je začel to delat sem dotegnil križe in stvar je bila vredu .Križe sigurno nisi dovolj dotegnil namreč moraš jih kar precej stegniti,dvigni prednje kolo ko štelaš in moraš na balanci čutiti kar malo upora potem ja šele vredu. :whistle: ?? mene so ucili, da nekega "upora" ne sme biti, ker je potem prevec zategnjeno. ta lezaj bi se naj prosto premikal, brez upora.
Cartman Objavljeno Marec 25, 2008 Opozori Objavljeno Marec 25, 2008 JE RES na mojem er-5 ne pomaga nobeno zategovanje križov, nobena guma, nobeno centriranje, še vedno belanca opleta, ampak meni dol visi za to opletanje in prav lepo uživam v čisto vsaki vožnji! Imaš mogoče namontiran kovček? Vozil sem Horneta, k je prow nemarno opletal, samo zaradi kovčka. (če nebi probal, najbrž nebi verjel)
Avatar Objavljeno Marec 26, 2008 Opozori Objavljeno Marec 26, 2008 Bolj kot so gume obrabljene, bolj opleta. Ko daš gor nove gume, je nekaj tisoč kilometrov spet vse v redu. Maska spredaj in kovček zadaj vsekakor vplivata na tresenje balance.
zviki Objavljeno April 1, 2008 Opozori Objavljeno April 1, 2008 V nedeljo sem šel na svojo prvo mini turo. Iz Dravograda proti Celovcu in preko novega mosta do Pliberka in nazaj (75 km). Sem čisti začetnik na motorju. Do zdaj imam 120 km, brez avto šole.Sem peljal ko po jajcih, samo je vsakič boljše. Rabim še ene par 1000 km. Forsirat pa tudi nočem. Eno prošnjo imam. A mi lahko kdo opiše postopek, kako odpreti izpuh oz. zvrtati luknje? A je treba dol vzet izpuh al kr začet vrtat? Hvala za odgovore.
tom Objavljeno April 1, 2008 Opozori Objavljeno April 1, 2008 Če se ne motim je v tej temi bolj na začetku tudi slika, kako izgleda prevrtan izpuuh na er5. Drugač pa ne rabiš snemat izpuha, vrtaš pa na zadnjem koncu, ko iz izpuha pride tanjša cev, okrog pa je še debelejša okrasna. vrtaš med tema obema cevema. Kolikšen premer svedra ti ne vem zdaj točno povedat, ali fi 6mm ali fi 8mm. Pa vsakič ko izvrtaš luknjo prižgi motor, da boš slišal kakšen je efekt. Ker pa nekaj luknjah je stvar že precej glasna.
motofrik Objavljeno April 2, 2008 Opozori Objavljeno April 2, 2008 Za začetek navrtaj okoli dve ali štiri luknje fi8 mm. Jaz sem imel osem lukenj fi8 mm. Kot je napisal Tom, po vsaki navrtani luknji ga vžgi, da ne bo kar naenkrat preglasen... Problemov s policaji pa zaradi glasnosti nisem imel.
slash83 Objavljeno April 7, 2008 Opozori Objavljeno April 7, 2008 Jaz mam tudi par vprašanj glede ER5. Verjetno ga bom nabavil ko prodam svoj Virago 125. Sem mel namen 535 Viraga al pa EN500 vzet, samo ko človek pogleda cene glede na letnike ga mine do chopperja :( No - zanima me kakšne so razlike pri modelih med 1998 - 2003? Tu nekje vmes bi namreč vzel(najraje 2000+ letnik). Na kaj je potrebno bit pozoren pri posameznih letnikih? Prodaja kateri motosvet-forumaš ER5? Tnx
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se