Skoči na vsebino

Kawasaki ER5


Jacky

Priporočene objave

Pozdrav!

Pocasi sem privlekel motor iz zimskega spanja in bi ga počasi pripravil na novo sezono.. Pozna kdo kaksnega dobrega in poceni serviserja, da mi da ven blokado, pa mal preveri ce je se kaj potrebno? - Lokacija ni tako zelo vazna - avto vozim na servis 80km stran (ce je majster dober je dober).

p.s. kaj mislite o odstranitvi blokade?

lp carli

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav!

Pocasi sem privlekel motor iz zimskega spanja in bi ga počasi pripravil na novo sezono.. Pozna kdo kaksnega dobrega in poceni serviserja, da mi da ven blokado, pa mal preveri ce je se kaj potrebno? - Lokacija ni tako zelo vazna - avto vozim na servis 80km stran (ce je majster dober je dober).

p.s. kaj mislite o odstranitvi blokade?

lp carli

Pojdi v Domzale (Elisa).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav!

Pocasi sem privlekel motor iz zimskega spanja in bi ga počasi pripravil na novo sezono.. Pozna kdo kaksnega dobrega in poceni serviserja, da mi da ven blokado, pa mal preveri ce je se kaj potrebno? - Lokacija ni tako zelo vazna - avto vozim na servis 80km stran (ce je majster dober je dober).

p.s. kaj mislite o odstranitvi blokade?

lp carli

Blokado,če lahko(zakonsko),potem čimprej ven saj navor bo enak samo končna bo malo višja,pa nese bat saj tudi brez blokade naš(od moje boljše polovice) ni šel več kot 175 Km/h.Ponavadi tle šaltamo v tretjo z močnejšimi motorji,pa policajev nesme bit. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, Virageca sem prodal :D

Sedaj pa pospešeno iščem ER5 od letnika 2001 naprej.

Našel sem enega ugodnega 2002 letnik s 22.000km. Vse je super na motorju - edino auspuh je malo sumljiv, kot je razvidno na sliki. Sem pa to "rjo" opazil že pri večih ER5. Lastnik mi jo je zbrusil na eni cevi, da je "dokazal" da je to samo zapečena umazanija in da gre dol. Je to vse ok z auspuhom? Kaj pa tam ko je varjen? Je to original tako?

Jutri grem s prikolico ga gledat (je kar daleč stran od mene) in če bo ok ga vzamem, tak da bi še prosil za kak nasvet čimprej - kaj naj pazim pri mašini, kje rad spusti hladilnik, olje, dihtunge,.... Na kaj naj pazim pri probni itd. itd.

TNX, pa držte pesti za dober nakup ;)

er5.jpg

Popravljeno . Popravil slash83
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, Virageca sem prodal :D

Sedaj pa pospešeno iščem ER5 od letnika 2001 naprej.

Našel sem enega ugodnega 2002 letnik s 22.000km. Vse je super na motorju - edino auspuh je malo sumljiv, kot je razvidno na sliki. Sem pa to "rjo" opazil že pri večih ER5. Lastnik mi jo je zbrusil na eni cevi, da je "dokazal" da je to samo zapečena umazanija in da gre dol. Je to vse ok z auspuhom? Kaj pa tam ko je varjen? Je to original tako?

Jutri grem s prikolico ga gledat (je kar daleč stran od mene) in če bo ok ga vzamem, tak da bi še prosil za kak nasvet čimprej - kaj naj pazim pri mašini, kje rad spusti hladilnik, olje, dihtunge,.... Na kaj naj pazim pri probni itd. itd.

TNX, pa držte pesti za dober nakup ;)

er5.jpg

To ni rja, to gre dol že s cunjo in vodo!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No - hvala za en odgovor ;)

Vglavnem, ER-5 je doma! :D

je zamenjal kraj bivanja iz Gorenjske za Štajersko.

2002 letnik, 1.reg 04/2003, 22.000km, potrjena servisna knjiga, 25kw v prometni - 37 v realnosti :D :D :D, temno vijolčne metalik barve, zaščita motorja...

Kupljen v Kranju na AH Panigaz za 2000€ :o :D

Pa gumo sem kar kupil zadnjo spotoma nazaj v LJ - Michelin Pilot Active za 82€, jutri pa še na registracijo, potem pa veselo na vožnjo! Se slišimo če bom kaj rabil :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predvidevam da na ON, vsaj jas sem imel skozi na on, rezerva tako veš kaj je, PRI - ko motor dolgo stoji -zimsko spanje itd daš iz on na pri.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prosim nujno mi pomagajte. kako je zaprt bencin na er-5. kot kaže slika: kam mora bit puščica obrjena ?

Nima posebne pozicije za zaprto. V bistvu bo avtomatsko zaprto, če je motor ugasnjen in je tisto stikalo nastavljeno bodisi na on bodisi na res. Samo nikar ne imej na pri! Če bo na pri, te zna teči bencin ven.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ok, hvala! bom kr na ON pustil

Na ON je benzin zaprt(s pomočjo vackum membrane) in ko ga zaverglaš nastane v vsisni cevi podtlak in membrana na pipici sama odpre benzin,seveda kot je bilo že povedano,če motor dolgo stoji ali,če porabiš benzin do konca,potem pri prvem zagonu obvezno daj na PRI tako da benzin takoj nateče v vergazerje,ko pa motor vžgeš daš spet na on.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni.

Na ER-5 bi moral menjati sprednjo gumo, ki gre proti koncu. Na servisu mi priporocajo Dunlop Qualifier (po forumu vidim, da jo kar pohvalite). Zadnja guma je Michelin Macadam in sem jo dobil na motorju cisto novo (kupil sem ga lani jeseni, do zdaj pa naredil nekaj cez 1800km). Je pa dimenzij 130/90/17, torej 2 cm previsoka - to sem ugotovil sele danes.

Kolega mi je rekel, da bi bilo pametno menjati obe, ceprav je zadnja se dobra. Prvic zato, da sta od iste firme, drugic pa, ker ni pravih mer. Zanima me, kaj menite vi. V motorizmu sem zacetnik, tako da sam ne vem, kaj bi bilo najboljse.

Ce menjam obe, katero gumo mi za ta motor priporocate za zadnjo? Isti kolega pravi, da naj za obe vzamem Metzeler. Kaj menite?

Kaksne kvalitete je sploh Michelin Macadam?

Na gumah nocem sparat, ker se hocem udobno in varno peljat, sploh hocem biti pa sproscen in zaupat v gume.

Hvala za mnenja

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni.

Na ER-5 bi moral menjati sprednjo gumo, ki gre proti koncu. Na servisu mi priporocajo Dunlop Qualifier (po forumu vidim, da jo kar pohvalite). Zadnja guma je Michelin Macadam in sem jo dobil na motorju cisto novo (kupil sem ga lani jeseni, do zdaj pa naredil nekaj cez 1800km). Je pa dimenzij 130/90/17, torej 2 cm previsoka - to sem ugotovil sele danes.

Kolega mi je rekel, da bi bilo pametno menjati obe, ceprav je zadnja se dobra. Prvic zato, da sta od iste firme, drugic pa, ker ni pravih mer. Zanima me, kaj menite vi. V motorizmu sem zacetnik, tako da sam ne vem, kaj bi bilo najboljse.

Ce menjam obe, katero gumo mi za ta motor priporocate za zadnjo? Isti kolega pravi, da naj za obe vzamem Metzeler. Kaj menite?

Kaksne kvalitete je sploh Michelin Macadam?

Na gumah nocem sparat, ker se hocem udobno in varno peljat, sploh hocem biti pa sproscen in zaupat v gume.

Hvala za mnenja

lp

jaz bi ti priporočal dat obojne enake firme in seveda mer ki so priporočene za ta motocikel...glede qualifirk je tako, da so dokaj športne gume za ta motocikel, jaz jih imam namreč na zx-6r sem pa z njimi zelo zadovoljen zaenkrat...zaj odvisno kak voziš, če voziš kar fajn športno je vredi met kake qualifirke ja, če pa malo manj športno pa bi jaz na tvojem mestu vzel kakšno bolj sport touring gumo, ki so bolj primerne za ta motocikel, in se ti ne bodo tako hitro obrabljale...v mislih imam kakšno dunlop roadsmart, ali metzeler z6...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

??

mene so ucili, da nekega "upora" ne sme biti, ker je potem prevec zategnjeno.

ta lezaj bi se naj prosto premikal, brez upora.

Takole piše v servisnem navodilu za moj moped:

STEERING TENSION ADJUSTMENT

Check the steering movement in the following procedure .

By supporting the motorcycle with a jack, lift the front wheel

until it is off the floor by 20 - 30 mm (0 .8 - 1 .2 in) .

Check to make sure that the cables and wire harnesses are

properly routed .

• With the front wheel in the straight ahead state, hitch the

spring scale (special tool) on one handlebar grip end as

shown in the figure and read the graduation when the handlebar

starts moving . Do the same on the other grip end .

Initial force : 200 - 500 grams

. . 09940-92720: Spring scale

• If the initial force read on the scale when the handlebar starts

turning is either too heavy or too light, adjust it till it satisfies

the specification .

Sicer si zdaj težko predstavljam, ali je 200-500 gramov malo ali dosti, a čisto 'prosto' le ni. Tudi za Suzuki GS500 in Yamaho FZ6 je ista procedura in 200-500g.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz bi ti priporočal dat obojne enake firme in seveda mer ki so priporočene za ta motocikel...glede qualifirk je tako, da so dokaj športne gume za ta motocikel, jaz jih imam namreč na zx-6r sem pa z njimi zelo zadovoljen zaenkrat...zaj odvisno kak voziš, če voziš kar fajn športno je vredi met kake qualifirke ja, če pa malo manj športno pa bi jaz na tvojem mestu vzel kakšno bolj sport touring gumo, ki so bolj primerne za ta motocikel, in se ti ne bodo tako hitro obrabljale...v mislih imam kakšno dunlop roadsmart, ali metzeler z6...

Lani jeseni sem tudi naredil izpit, to je moj prvi motor in teh 1800 km edinih z motorji v zivljenju. Ce bom fajn sportno vozil, se bojim, da bodo to tudi moje zadnje gume. :rolleyes:

Skratka, zacetnisko.

Kolikor sem gledal, obstajajo Qualifier in Qualifier RR. Je mogoce RR sportna guma, Qualifier pa ne? Ce bi se samo hitreje obrabljala, drzala pa dobro, potem se ne bi pritozeval, razen, ce je s svojim nacinom ne bom ogrel na delovno temperaturo, potem pa jasno ta guma ni zame.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lani jeseni sem tudi naredil izpit, to je moj prvi motor in teh 1800 km edinih z motorji v zivljenju. Ce bom fajn sportno vozil, se bojim, da bodo to tudi moje zadnje gume. :rolleyes:

Skratka, zacetnisko.

Kolikor sem gledal, obstajajo Qualifier in Qualifier RR. Je mogoce RR sportna guma, Qualifier pa ne? Ce bi se samo hitreje obrabljala, drzala pa dobro, potem se ne bi pritozeval, razen, ce je s svojim nacinom ne bom ogrel na delovno temperaturo, potem pa jasno ta guma ni zame.

lp

qualifier je supersport guma, vendar namenjena bolj za cestno uporabo , qualifier rr, pa je predvsem za na pisto, ima tudi manj profila, ter se tudi težje segreje...pravtako RR mislim, da celo ni street legal, nisem pa ziher...skratka, RR je bolj guma za na pisto kot pa za na cesto, kot začetniku ti jo odsvetujem...jaz bi ti glede na to da si začetnik, in tudi nimaš nekega brutalnega motorja, svetoval raje kako sport touring gumo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A mogoče kdo ve kje se na Er5 naštela štand gas. Sm šu dvakrat če own.manual pa ne najdem.

Ko se moto segreje, oz. ko izklopim čok, komaj laufa, in ko hočem dat gas doskrat crkne, preden potegne skoraj vgasne. Mislim da je štandgas, pa vi? :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

qualifier je supersport guma, vendar namenjena bolj za cestno uporabo , qualifier rr, pa je predvsem za na pisto, ima tudi manj profila, ter se tudi težje segreje...pravtako RR mislim, da celo ni street legal, nisem pa ziher...skratka, RR je bolj guma za na pisto kot pa za na cesto, kot začetniku ti jo odsvetujem...jaz bi ti glede na to da si začetnik, in tudi nimaš nekega brutalnega motorja, svetoval raje kako sport touring gumo...

ne blodi...in ne nabijaj s posti če nimaš pojma...žal malo grob način ampak boš še koga s svojimi nepoznavalskimi izjavami zavedel. Pa naj ti razčistim nekaj pojmov:

1:obe gumi, tako qualifier kot qualifier rr sta legalni gumi za na cesto...

2.obe imata približno enako globino profila

3.segrevalni čas obeh pnevmatik je približno isti ter relaitvno kratek, tako da glede tega se sploh ni za bat. Recimo 10 daljših zavojev v 3km in guma je približno ugreta.

4.Razlika pri qualifier rr je, da ima sredico tršo, stranice gume pa mehkejše, kar omogoča daljšo življensko dobo gume ter zelo dober oprijem v ovinkih. Qualifier navadna tega nima in je iz ene zmesi, tako da bo guma zdržala manj. Posledično pa se zaradi večje športnosti qulifier rr ne pregreje tako hitro kot qualifier, vendar to ti kot začetniku ne bi smelo igrati vloge

5.zakaj odlično gumo odsvetovati začetniku???...qualifier rr se res zelo dobro drži ceste in ravno zaradi tega jo priporočam začetniku. Poleg tega pa bo zaradi trše sredice zdržala dlje, saj začetnik dosti več uporablja sredico gume kot stranice...vkolikor nisi tipični začetnik, še toliko bolje, nad gumo boš navdušen.

6.in by the mimo, gume za pisto so recimo dunlop gp209, medtem ko so qualifier ter qualifier rr bolj ali manj namenjene za na cesto.

Moje mnenje, če finance dopuščajo, vzemi qualifier rr ali pa michelin pilot, vkolikor si drznejši na cesti, čeprav z er-5 ni prveč pametno iti v extreme. Življenska doba gume bo daljša. Če ti življenska doba ni tolko pomembna, vzemi navadno qualifier...zgrešil ne boš z nobeno

Če si bolj umirjen voznik, vzemi sport touring gumov alla bridgestone bt021 al pa dunlop sportroad...

Srečno!

B)

Popravljeno . Popravil axilon
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolikor vem, ima er5 bolj hrenovkaste gume in s tem se drastično omeji izbor gum, tako da razne kvalifajrke odpadejo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne roadsport, ampak roadsmart sm mislu...tiskarski škrat

hja mere so dokaj majhne...130 zadaj in 100 spredaj če se ne motm...bo mogu pa pogledat kak izbor ma na voljo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne blodi...in ne nabijaj s posti če nimaš pojma...žal malo grob način ampak boš še koga s svojimi nepoznavalskimi izjavami zavedel. Pa naj ti razčistim nekaj pojmov:

1:obe gumi, tako qualifier kot qualifier rr sta legalni gumi za na cesto...

2.obe imata približno enako globino profila

3.segrevalni čas obeh pnevmatik je približno isti ter relaitvno kratek, tako da glede tega se sploh ni za bat. Recimo 10 daljših zavojev v 3km in guma je približno ugreta.

4.Razlika pri qualifier rr je, da ima sredico tršo, stranice gume pa mehkejše, kar omogoča daljšo življensko dobo gume ter zelo dober oprijem v ovinkih. Qualifier navadna tega nima in je iz ene zmesi, tako da bo guma zdržala manj. Posledično pa se zaradi večje športnosti qulifier rr ne pregreje tako hitro kot qualifier, vendar to ti kot začetniku ne bi smelo igrati vloge

5.zakaj odlično gumo odsvetovati začetniku???...qualifier rr se res zelo dobro drži ceste in ravno zaradi tega jo priporočam začetniku. Poleg tega pa bo zaradi trše sredice zdržala dlje, saj začetnik dosti več uporablja sredico gume kot stranice...vkolikor nisi tipični začetnik, še toliko bolje, nad gumo boš navdušen.

6.in by the mimo, gume za pisto so recimo dunlop gp209, medtem ko so qualifier ter qualifier rr bolj ali manj namenjene za na cesto.

Moje mnenje, če finance dopuščajo, vzemi qualifier rr ali pa michelin pilot, vkolikor si drznejši na cesti, čeprav z er-5 ni prveč pametno iti v extreme. Življenska doba gume bo daljša. Če ti življenska doba ni tolko pomembna, vzemi navadno qualifier...zgrešil ne boš z nobeno

Če si bolj umirjen voznik, vzemi sport touring gumov alla bridgestone bt021 al pa dunlop sportroad...

Srečno!

B)

ja najboljše da si kar slajkarce da gor na er-5 :headbang: ...ti pametnjakovič, če še nisi slišal obstajajo gume za supersport motorje, sport touring motorje in tako dalje, ni to kar tako brezveze, je tudi pogojeno z načinom vožnje, ampak niso zastonj v manualu za določen motor predpisani tipi gume...in qualifier RR na er-5 nima kaj delat, ker so prešportne gume za ta motor, sploh pa za začetnika, ki dvomim da bo zvozo gumo od roba do roba...in qualifier RR ne bo zdržala dlje kot kaka sport touring guma, ki je namenjena za ta motor...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!