Skoči na vsebino

Izpuhi - predelave, prilagoditev, vzdrževanje, deli, splošno...


speed

Priporočene objave

Lahko, da bi malo pomagalo ja, poskusi pa boš videl.. Saj ni treba takoj spreminjat nastavitve štandgasa, enostavno odpri toliko plina, da bo motor laufal na malenkost višjih vrtljajih in boš videl, če se stvar kaj popravi.. Če je bolje, potem na ta nivo nastaviš štandgas, pa je.. Seveda pa ni treba pretiravat.. Če začne mirno laufat šele pri opazno višjih vrtljajih, potem je normalno nesmiselno tako visoko nastavljat štandgas :) Po filingu, pa boš videl kako pa kaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče bi se če bi imel štandgas 100rpm nižje.. Včasih je samo malenkost potrebno, da motor, ko je hladen ne dela čisto tekoče. Lahko pa vse skupaj pride bolj do izraza zaradi powercommanderja, ki ga ima gsx600. Lahko pa, da ima tudi kakšne druge modifikacije na motorju, glede na to da gre za bivši motor dirkača.

Skratka natunane mašine, pa naj bodo motorji, avti ali pa kaj drugega se zelo pogosto zaganjajo v prostem teku in ne tečejo lepo. To je zato, ker so optimirane, da dajo iz sebe svoj maximum na višjih delovnih vrltljajih ob segretem motorju, ni pa nujno da te nastavitve ustrezajo, ko mašina laufa v prostem teku.

Lahko je pa res enostavno kaj za nastavit. Če te tako skrbi oz moti to, pelji nekam kamor se spoznajo na nastavljanje motorjev s powercommanderji in naj ti probajo naložit drugačno mapo. Lahko pa si tudi sam priklopiš motor na laptop in po netu ponajdeš kakšne druge nastavitve in probaš.

LP

To bi bile moje besede...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem pred kratki zamenjal lonec (sm nataknu LeoVinceja), pa mi krasno dela al mam z al pa brez DBkillerja. A imaš zamenjan samo lonec al celoten sistem? Ker pri celotnem sistemu vem da je potrebno prenastavit frgazarje al pa elektriko...

Če imaš pa samo športen lonec, pol pa ne vem....mogoče ni za tvoj model :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pri mojem kawasakiju zephyrju 750 se je nekaj dni nazaj pojavil tak plehnat-ropotajoč zvok. Ko potolčeš po eni od krivin se oglaša čisto drugače kot ostale tri. Zgleda, da je notranjost (ker so krivine prevlečene z ?kromom?) tiste krivine šla po gobe, verjetno zarjavela. Kaj narediti? Pozna kdo koga, ki bi zrihtal kolko tolko poceni stvar?

Hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zanima me kje se da dobit volno ki je v roru. al je to lahko navadna steklena volna za izolacije

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zanima me kje se da dobit volno ki je v roru. al je to lahko navadna steklena volna za izolacije

Tud taka steklena volna ki je za izolacije je v redu...je pa tista ki je namenska za izpuhe nekoliko drugačna...samo jst bi nabasal kr navadno za izolacije če bi bil na tvojem mestu...(oz jo uporabljam :rolleyes:) po nekem času itak vsako skur ...

Popravljeno . Popravil Fabo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tud taka steklena volna ki je za izolacije je v redu...je pa tista ki je namenska za izpuhe nekoliko drugačna...samo jst bi nabasal kr navadno za izolacije če bi bil na tvojem mestu...(oz jo uporabljam :rolleyes:) po nekem času itak vsako skur ...

imam na men sopraznit izpuh na gsx-r600 tem novem ko ima mali rorček. in me je strahda če ga bom samo spraznil da bo preglasen zato bom še potem v notranjosti naredil sloj volne. prikližno koliko debeline mi priporočate

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

....samo jst bi nabasal kr navadno za izolacije če bi bil na tvojem mestu...(oz jo uporabljam :rolleyes:) po nekem času itak vsako skur ...

No, tega pa jest nebi naredu : :winkiss: Ker bi s časoma ostal brez volne, k bi ti jo spluval ven .) In ne, ni dobra vsaka volna (steklena al pa kamena) :closedeyes:

@Norc16: V Louis-u kupi keramično volno (notri sta dve vrsti, ena za okol perforacije, je mal močnejša, druga za dušilec nabasat) Pa ne boš nič falil ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam, tisti kit iz Louisa je pomoje kar ok. Navadno volno za izolacijo pa takoj skuri :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da ne zmeče takoj volne ven, imajo nekateri original športni dušilci čez perforacijo najprej navite kot nekakšne inox ostružke (špeno) in nato še drobno inox mrežico, ki špeno skupaj drži. Šele potem pride ena plast volne spet ovita z mrežico in druga volna kot polnilo preostalega prostora. Pri takem zaporedju je obstojnost polnila zagotovljena, glasnosti pa bistveno ne spremeni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

imam na men sopraznit izpuh na gsx-r600 tem novem ko ima mali rorček.

Pa ti veš kako je original ror narejen?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zanima me če kdo pozna koga ko se ukvarja z predelavo izpuhov. da si ga nebom sam celega zjebal

men so ga predelali pri Tertineku iz mb (Nova vas)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Žiujo

Mi lahko kdo pomaga ,kje in kako naj dobim papirje za homologacijo izpuha za Yamaho TDM 850. mam sicer izpuh SACHAL pa nimam papirjeu Niti ni serijske številke na roru :headbang:

Rori so sicer starejše izdelave.

Kaj nej nardim?

post-19202-1208199266_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Problem !!! :headbang:

Zanima me kaj naj naredim. Imam športne izpuhe za Yamaha TDM 850 nimam pa papirjev za homologacijo, niti na topih ni serijske številke. izpuhi so Sachal-ovi.

Kaj se da tukaj naredit?

post-19202-1208200020_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!