trojan69 Objavljeno Februar 4, 2011 Opozori Objavljeno Februar 4, 2011 Tud jst sem razmišljel o čem takem. Je kak trik pri lepljenju folije? pa kolk temperature kej zdrži? Drugač pa-lepo
eraser70 Objavljeno Februar 4, 2011 Opozori Objavljeno Februar 4, 2011 Tud jst sem razmišljel o čem takem. Je kak trik pri lepljenju folije? pa kolk temperature kej zdrži? Drugač pa-lepo do 150 stopinj, trika pa ni , da se lepo lepit, se ne gužva ker je dokaj debela (0,8mm),pač strpnost ....tukaj še lahko pogledaš kako sem še tank preobleko
Bmflar Objavljeno Februar 5, 2011 Opozori Objavljeno Februar 5, 2011 Če kdo ni siguren v svoje znanje in izkušnje z menjavo polnila , mu lahko jaz zamenjam volno v izpuhih , pa ne s tervolom ali kakšnimi drugimi aftermarket derivati , ki jih po par mesecih spiha ven ali pa jih zbuta na konec izpuha . Pozdravljen, mene pa zanima kje se da nabaviti to volno, oziroma pri mojem dušilcu je bil kot nekakšen filc okoli dušilca ....
Bmflar Objavljeno Februar 5, 2011 Opozori Objavljeno Februar 5, 2011 Takole, sem zadevo poslikal .... V rorih imam take dušilce kot so na sliki. Če prav razumem, je potrebno te dušilce oviti s filcem ( kje ga lahko nabavim ) in privijačiti nazaj. S kakšnim trakom lahko oviješ to volno oziroma filc ? Ali je kaka druga možnost, da se malo zniža decibele ? Najlepše se zahvaljujem za odgovore.... Zvok je sicer dober ampak vseeno preglasen, človek ima slab občutek, še posebaj v bližini plavih ;-)
trojan69 Objavljeno Februar 5, 2011 Opozori Objavljeno Februar 5, 2011 Louis.de, poviješ pa lahko kar z ličarskim trakom. Tist rumen ˝papirnat˝. P.S.-jst raje kot filc uporabljem volno. Se mi zdi da bol duši, oz. ustvari nižji glas izpuha. res pa da to pri vrstnem 4 SS agregatu, nevem kako bi izpadlo pr HD.
Fantocci Objavljeno Marec 16, 2011 Opozori Objavljeno Marec 16, 2011 Mislim na tisti del cevi iz motorja do dušilcev, ki so pri nekaterih prav grdo počrneli ali celo zarjaveli. Moji so zaenkrat še svetli in bi rad, da čimbolj taki tudi ostanejo. Sigurno ni dobro motor na mestu preveč terat v obrate, ker se s tem cev pregreva, pa je niti piš zraka ne more malce ohladit... Še kaj drugega, da se to prepreči? Kakšno mazanje z bilo čim verjetno odpade? Pips in SCORPIONS 1 1
Demon Objavljeno Marec 16, 2011 Opozori Objavljeno Marec 16, 2011 Mislim na tisti del cevi iz motorja do dušilcev, ki so pri nekaterih prav grdo počrneli ali celo zarjaveli. Moji so zaenkrat še svetli in bi rad, da čimbolj taki tudi ostanejo. Sigurno ni dobro motor na mestu preveč terat v obrate, ker se s tem cev pregreva, pa je niti piš zraka ne more malce ohladit... Še kaj drugega, da se to prepreči? Kakšno mazanje z bilo čim verjetno odpade? Hmmmm, kaj pa vem. Če te pač moti jih redno čisti in poliraj, tako da rje in umazanije potem neboš imel gor, ampak barvo bodo pa vseeno zamenjali zaradi temperature. Namazat pa jih nimaš žal s čem, vse kar boš namazal gor, se bo zažgalo, zapeklo, tako da bodo potem še grše. Sharko, hilton, Pips in 1 other 3 1
dejcx Objavljeno Marec 16, 2011 Opozori Objavljeno Marec 16, 2011 jaz sem v luisu nabavil tale sprej http://www.louis.de/_20ae01b2f6d3245c8c00c24aee7e3632c8/index.php?topic=artnr&artnr=10004155 ražrlo mi je vso rjo in umazanijo,sdej se čist neki druga sveti ,sam pošpricaš na mrzo auspuh,pustiš tam 3-5 min in opereš z vodo,sam vidiš kako se naredi pena okoli umazanije Fantocci, brbranka in Kor13 2 1
T Objavljeno Marec 16, 2011 Opozori Objavljeno Marec 16, 2011 Mislim na tisti del cevi iz motorja do dušilcev, ki so pri nekaterih prav grdo počrneli ali celo zarjaveli. Moji so zaenkrat še svetli in bi rad, da čimbolj taki tudi ostanejo. Sigurno ni dobro motor na mestu preveč terat v obrate, ker se s tem cev pregreva, pa je niti piš zraka ne more malce ohladit... Še kaj drugega, da se to prepreči? Kakšno mazanje z bilo čim verjetno odpade? Predvsem pomaga če nam zaupaš kateri motor, ali pa vsaj iz česa so krivine... Bremzer 1
Dare1 Objavljeno Marec 16, 2011 Opozori Objavljeno Marec 16, 2011 Nimaš šans, da bi ostali svetli, vsi rori porumenijo zaradi temperature. Je pa to zgolj površinsko, ker če malo spoliraš, spet prideš do srebrnega sijaja. Dejstvo je, da moraš za vzdrževanje rumenega sijaja rore redno čistiti, ampak pozor, preden zaženeš motor moraš z njih vse dobro obrisati, vsako maščobo, polirno pasto ipd, ker v nasprotnem se zažge gor. Proces čiščenja res zanemarjenih rorov: Umazanijo zbrusiš z brusnim papirjem (600-800), nato spoliraš z Purol-om (v Merkurju za 2 evra)in fino obrišeš. Dela za dve uri, ampak sveti se pa lepo. brbranka, Wakasaki, DAMI34 in 1 other 3 1
Fantocci Objavljeno Marec 16, 2011 Opozori Objavljeno Marec 16, 2011 Predvsem pomaga če nam zaupaš kateri motor, ali pa vsaj iz česa so krivine... Če je to važno: gre za Yamaho MT-03 Cevi pa niso čisto svetle, ampak malo bolj sivkaste barve:
k0ci Objavljeno Marec 16, 2011 Opozori Objavljeno Marec 16, 2011 rjavijo??? prvič slišim da bi inox rjavel je pa res da postne rjavkast oz. rumen s časom zaradi temperaturnih nihanj, ampak tisto rjavo ni rja, samo barvo dobi, tako kot titan dobi mavrično barvo
Dare1 Objavljeno Marec 16, 2011 Opozori Objavljeno Marec 16, 2011 rjavijo??? prvič slišim da bi inox rjavel je pa res da postne rjavkast oz. rumen s časom zaradi temperaturnih nihanj, ampak tisto rjavo ni rja, samo barvo dobi, tako kot titan dobi mavrično barvo Tudi jaz sem tako mislil, vendar je dejstvo, da je rjava samo čisto tanka zgornja plast (s poliranjem prideš do srebrne barve). Torej gre dejansko za oksidacijo na površini.
Fantocci Objavljeno Marec 16, 2011 Opozori Objavljeno Marec 16, 2011 (popravljeno) rjavijo??? prvič slišim da bi inox rjavel je pa res da postne rjavkast oz. rumen s časom zaradi temperaturnih nihanj, ampak tisto rjavo ni rja, samo barvo dobi, tako kot titan dobi mavrično barvo Tudi inox lahko zarjavi, če ni dovolj kvaliteten, sem že videl tudi to... za kakšen kitajski inox jaz ne bi dal roke v ogenj. Najbolj kvaliteten inox je ponavadi iz marine programa. Popravljeno Marec 16, 2011. Popravil Fantocci
T Objavljeno Marec 16, 2011 Opozori Objavljeno Marec 16, 2011 Kot seveda vsi veste obstaja Inoxa ogromno vrst... Magnetni nemagnetni, takšni ki rjavijo in taksni ki ne. Cevi na serijskih motorjih so iz (velikokrat)ne najkvalitetnejsega inoxa. Da postane srebrn, je več moznosti: Poliranje (Svetlece) Brušenje z krpicami (MAT) Kislinjenje (Mat tezko doseci enakomerno povrsino) Peskanje (Mat na sliki) Pa se kaj se najde... Kor13, DRVOWP in Bremzer 2 1
Arriba Objavljeno Marec 16, 2011 Opozori Objavljeno Marec 16, 2011 ko se pri mojem zapeče kakšna svinjarija na kolektorje sunem v kuhinji gltzi gobico ali pa prav gobico za čiščenje inox posode in nekaj prila pa zdrgnem in oplahnem...... brbranka in daneb 1 1
tucko Objavljeno Marec 18, 2011 Opozori Objavljeno Marec 18, 2011 (popravljeno) Pri meni so koletorji že kar konkretno rjavi. Zanima me kako naj se lotim sanacije Popravljeno Marec 18, 2011. Popravil tucko
danci1973 Objavljeno Marec 18, 2011 Opozori Objavljeno Marec 18, 2011 Prava rešitev za koletorje je keramična prevleka ('ceramic coating').... Žal še nisem našel izvajalca teh zadev v Sloveniji (ali vsaj kje blizu Slovenije), v USA ali UK pa se mi ravno ne pošilja... Performance Coatings Jet Hot Zircotec D. brbranka 1
tucko Objavljeno Marec 18, 2011 Opozori Objavljeno Marec 18, 2011 Prava rešitev za koletorje je keramična prevleka ('ceramic coating').... Žal še nisem našel izvajalca teh zadev v Sloveniji (ali vsaj kje blizu Slovenije), v USA ali UK pa se mi ravno ne pošilja... Performance Coatings Jet Hot Zircotec D. To so sigurno dobre rešitve. Najcenejša opcija se mi zdi , če bi tole jaz mal pošmitglal, pa s temperaturno pobarval. Ne vem pa kako bi se to obneslo, ker leti voda in svinarija s ceste direktno v krivine.
Guest Ajdemi Popuši Objavljeno Marec 18, 2011 Opozori Objavljeno Marec 18, 2011 Hm .. če takole brzinsko pomislim, koliko nesnage prispeva v okolje že sam proizvajalec motocikla, potem pa še mi v življenski dobi samega motocikla (cca. 10 let) samo za good-look porabimo še enkrat toliko kemije .. Kdaj ste pa nazadnje očistili kolektorje na osebnem avtu ? Pa se z njim najbrž več prevažate, kot pa z motociklom ! Zaključek: eno je mazanje verige, ker je to NUJNO potrebno, drugo je pa nepotrebna kozmetika ! Če bi 'Mati Narava' znala prebirat in pisat na ta forum, bi vas precej okarala ! brbranka in daneb 1 1
tucko Objavljeno Marec 18, 2011 Opozori Objavljeno Marec 18, 2011 Hm .. če takole brzinsko pomislim, koliko nesnage prispeva v okolje že sam proizvajalec motocikla, potem pa še mi v življenski dobi samega motocikla (cca. 10 let) samo za good-look porabimo še enkrat toliko kemije .. Kdaj ste pa nazadnje očistili kolektorje na osebnem avtu ? Pa se z njim najbrž več prevažate, kot pa z motociklom ! Zaključek: eno je mazanje verige, ker je to NUJNO potrebno, drugo je pa nepotrebna kozmetika ! Če bi 'Mati Narava' znala prebirat in pisat na ta forum, bi vas precej okarala ! Sam razlika med auspuhom pri avtu al pa pri motorju je v ceni kar konktetna, tako da je moje mišlenje, da je trebe zadevo popravit, ker prejšnjim lastnikom ni bilo mar.
danci1973 Objavljeno Marec 18, 2011 Opozori Objavljeno Marec 18, 2011 To so sigurno dobre rešitve. Najcenejša opcija se mi zdi , če bi tole jaz mal pošmitglal, pa s temperaturno pobarval. Ne vem pa kako bi se to obneslo, ker leti voda in svinarija s ceste direktno v krivine. To sem jaz tudi poskusil, pa se ne obnese. D. brbranka in tucko 1 1
Bojč Objavljeno Marec 18, 2011 Opozori Objavljeno Marec 18, 2011 Daleč najboljše sredstvo za vzdrževanje rajfnkov je desno zapestje. pies: uspešno čiščenje želim.
sayo Objavljeno Marec 18, 2011 Opozori Objavljeno Marec 18, 2011 Mene zanima kako bi se držal emajl na kolektorjih, na kuhinjskih posodah dobro drži
Bremzer Objavljeno Marec 18, 2011 Opozori Objavljeno Marec 18, 2011 Najboljše je če so krivine iz titana, jih lepo z šamponom opereš pred zimskim spanjem pošpricaš z silikon sprejem in so po 5-tih letih enake kot so bile na novem.Je pa res, da je vodni hladilnik pred krivinami in voda ne šprica direkt na krivine ! Dobro rešitev imajo čoperji,ker imajo skoraj vsi dvojne krivine,zunanja kromirana notranja pa je železna! maco47 in SCORPIONS 1 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se