Skoči na vsebino

Izpuhi - predelave, prilagoditev, vzdrževanje, deli, splošno...


speed

Priporočene objave

Živjo,

no, zdaj za homologacijo rabim Potrdilo o strokovni vgradnji odobrenega dela na vozilo.  Avspuh sem itak sam našravfal gor, ni ravno neko super zahtevno delo, zato bi (če se da) prosil, če mi lahko kdo pove, kje bi to potrdilo lahko podpisali? Ali mora biti ravno moto servis ali je OK vsak avto servis? Če je treba, lahko pridem tudi z motorjem, ne bi pa dajal zdaj avspuha dol, pa potem nekomu plačeval, da ga spet da gor.

Lahko mi seveda pošljete tudi na ZS.


Hvala in LP!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne potrebuješ servisa. Lahko rešiš z Tehničnim poročilom o predelavi vozila, ki je nekaj € dražji (cca. 30€- 40€) kot pa potrdilo o strokovni vgradnji. 

Če si iz LJ, pojdi z mopedom do Avto Krka pri ATET rentacarju. S seboj imej navodila za montažo, če jih imaš ter certifikat. Prijazni fantje ti bodo dal list papirja za izpolnit, poslikali moped in pos terminal za potrdilo :) meni uspelo tako 3x.

Popravljeno . Popravil mladench
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Ne vem če se je kaj spremenilo ali so postali bolj striktni ali imam pač slabe veze, ampak povsod hočejo potrdilo. Mi lahko kdo svetuje kam naj grem po to potrdilo? Ni problema, plačam pol ure dela če je treba, ampak bi rad to zrihtal.

Hvala in LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še dodatek: na servisih pravijo, da morajo računat montažo, ker jih preverja davčna na podlagi potrdil iz homologacij, in če nimajo odprtega delovnega naloga itd, plačajo kazen. Torej je potrdilo 50€...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Mahne76 pravi:

Še dodatek: na servisih pravijo, da morajo računat montažo, ker jih preverja davčna na podlagi potrdil iz homologacij, in če nimajo odprtega delovnega naloga itd, plačajo kazen. Torej je potrdilo 50€...

jah lej..plačaj. Loh se pogajaš al pa plačaš..potrdilo o strokovni vgradnji pač rabiš. Če si nabavil aftermarket rok, ar pomeni, mal lepši izgled in mogoče večji FI lukne, plačaj še to. Drgač boš pa polcajem plačal :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni mi šlo toliko za to, da moram plačat (čeprav se mi zdi 50 vseeno malo preveč), ampak dejansko nisem našel nobenega, ki bi mi to potrdilo dal. No, zdaj je ratalo, tako da upam da je konec s tem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, tako pač jet, tudi jaz sem plačal za avto strokovno vgradnjo. čeprav jaz povarim na enakem nivoju (ali bolje) moj kolega pa 3x boljše, samo ne jaz ne on ne moreva poštemplat papirja. (kako vem da bi jaz bolje povaril, po 1 letu je padu dol izpušni lonec, ko jaz povarim, ni nujno var 100% tesen, ampak drži ko moj kolega povari... je var zadnja stvar ki ostane ko že vse ostalo zgnije :D )

Drugače pa.. je recimo minimalna cena nekje okoli 35 za uro dela oz. da se splača nekemu mehaniku ali inštalaterju dat sploh račun. 22% pobere država, nekaj še kakšno računovodstvo, prispevki... in neto ostane malo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
  • 4 mesecev pozneje...
  • 1 leto pozneje...

Po cesti vidim veliko motorjev s kompletnim alternativnim izpuhom. Kako taki motorji grejo čez tehničnega? A jih ljudje vsakič pred tehničnim montirajo stran? Razumem prvih nekaj let ko je motor nov in ni treba na tehničnega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, Markisan said:

Po cesti vidim veliko motorjev s kompletnim alternativnim izpuhom. Kako taki motorji grejo čez tehničnega? A jih ljudje vsakič pred tehničnim montirajo stran? Razumem prvih nekaj let ko je motor nov in ni treba na tehničnega.

Zakaj bi montiral stran, če je homologacija urejena?  Vsaj vse, ki jih jaz poznam, imajo to urejeno. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 minutami, Pajk pravi:

Zakaj bi montiral stran, če je homologacija urejena?  Vsaj vse, ki jih jaz poznam, imajo to urejeno. 

Veliko jih vidim da na krivinah nimajo katalizatorja. Ravno zadnjič sem videl S1000R brez tiste grde posode. Kolikor mi je znano to ni homologirano za na cesto.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To pa zato, ker na tehničnem pri motorjih ne merijo izpušne pline. Vsaj v Postojni še ne merijo. Ne vem kako je drugod ampak predvidevam, da je isto. Do kdaj bo tako, pa bog ti ga vedi. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 minutami, Pajk pravi:

To pa zato, ker na tehničnem pri motorjih ne merijo izpušne pline. Vsaj v Postojni še ne merijo. Ne vem kako je drugod ampak predvidevam, da je isto. Do kdaj bo tako, pa bog ti ga vedi. 

Kaj pa glasnost?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 minute ago, Markisan said:

Kaj pa glasnost?

Tudi glasnosti ne merijo. Pa ponavadi, če je homologacija urejena, potem je s tem tudi glasnost v okviru zakona. Če tuli, še ne pomeni, da presega decibele. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Pajk pravi:

Tudi glasnosti ne merijo. Pa ponavadi, če je homologacija urejena, potem je s tem tudi glasnost v okviru zakona. Če tuli, še ne pomeni, da presega decibele. 

Torej namontiraš komplet izpuh, lonec + krivine. Homologiraš samo lonec. Na tehničnem greš čez ker homologacijo imaš, krivin pa noben ne ugotovi ker ne merijo izpušnih plinov niti glasnosti. Če te ne ustavi policaj maš mir.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, bajkr88 pravi:

Policajev ne zanima homologacija... Če se bo drlo in ti grejo merit... Boš parkiru in plaču.....

No saj ravno zato sprašujem. Namreč nisem še imel motorja ki nebi bil glasnejši če sem zamenjal krivine, tudi če je lonec ostal zadušen. In zato mi je zanimivo koliko takih vidim na cesti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Pajk pravi:

Z loncem in dušilcem se da vsaki krivini zmanjšat decibele, da bojo po črki zakona. 

Kaj da še zmanjšaš lukno. Pri EURO5 je že tako taka k včas na avtomatiku.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Pozdrav.

Imam problem, ker sta v eni izpušni cevi originalega izpuha za Hondo CB750K dve luknjici cca 3mm. Zanima me ali se da zadevo sanirati in če se da rabim naslov mojstra, ki bi to uredil.

Pri iskanju preko Googla mi ne najde nobenega mojstra na tem področju. Glede na to da so izpušne cevi kromane, mi je trenutno važno samo da se zavari luknji, potem bom že našel mojstre za kromanje.

Hvala za vse niformacije

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 47 minutami, brko pravi:

Pozdrav.

Imam problem, ker sta v eni izpušni cevi originalega izpuha za Hondo CB750K dve luknjici cca 3mm. Zanima me ali se da zadevo sanirati in če se da rabim naslov mojstra, ki bi to uredil.

Pri iskanju preko Googla mi ne najde nobenega mojstra na tem področju. Glede na to da so izpušne cevi kromane, mi je trenutno važno samo da se zavari luknji, potem bom že našel mojstre za kromanje.

Hvala za vse niformacije

mogoče se kaj v tej temi najde.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

54 minutes ago, brko said:

Pozdrav.

Imam problem, ker sta v eni izpušni cevi originalega izpuha za Hondo CB750K dve luknjici cca 3mm. Zanima me ali se da zadevo sanirati in če se da rabim naslov mojstra, ki bi to uredil.

Pri iskanju preko Googla mi ne najde nobenega mojstra na tem področju. Glede na to da so izpušne cevi kromane, mi je trenutno važno samo da se zavari luknji, potem bom že našel mojstre za kromanje.

Hvala za vse niformacije

Varilca rabis, ni nujno da je mojster za avspuhe. Rezervar mi je lepo povaril igor, analog motors.
 

Ce so pregniti, bo vsako krpanje kratkega veka. 
 

https://www.davidsilverspares.co.uk/CB750K2-FOUR-1972/part_188989/

 

iskreno, sem mislil da je drazje. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na spletu piše da Anlog Motros varijo samo plastiko. Jutri pokličem pa preverim če delajo tudi na izpuhih..

Hvala za info.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, brko pravi:

Na spletu piše da Anlog Motros varijo samo plastiko. Jutri pokličem pa preverim če delajo tudi na izpuhih..

Hvala za info.

Igor je kul. Svoje čase je šraufal in servisiral klasične bajke (iz 80ih in 90ih), pa kakšnega je tudi predelal... Bo kar prava oseba, da ga pokličeš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!