Jump to content

Izpuhi - predelave, prilagoditev, vzdrževanje, deli, splošno...


speed

Recommended Posts

Živjo,

no, zdaj za homologacijo rabim Potrdilo o strokovni vgradnji odobrenega dela na vozilo.  Avspuh sem itak sam našravfal gor, ni ravno neko super zahtevno delo, zato bi (če se da) prosil, če mi lahko kdo pove, kje bi to potrdilo lahko podpisali? Ali mora biti ravno moto servis ali je OK vsak avto servis? Če je treba, lahko pridem tudi z motorjem, ne bi pa dajal zdaj avspuha dol, pa potem nekomu plačeval, da ga spet da gor.

Lahko mi seveda pošljete tudi na ZS.


Hvala in LP!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • simonsi

    70

  • Jure

    69

  • OKigor

    31

  • HyperJack

    30

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ne potrebuješ servisa. Lahko rešiš z Tehničnim poročilom o predelavi vozila, ki je nekaj € dražji (cca. 30€- 40€) kot pa potrdilo o strokovni vgradnji. 

Če si iz LJ, pojdi z mopedom do Avto Krka pri ATET rentacarju. S seboj imej navodila za montažo, če jih imaš ter certifikat. Prijazni fantje ti bodo dal list papirja za izpolnit, poslikali moped in pos terminal za potrdilo :) meni uspelo tako 3x.

Edited by mladench
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ne vem če se je kaj spremenilo ali so postali bolj striktni ali imam pač slabe veze, ampak povsod hočejo potrdilo. Mi lahko kdo svetuje kam naj grem po to potrdilo? Ni problema, plačam pol ure dela če je treba, ampak bi rad to zrihtal.

Hvala in LP

Link to comment
Share on other sites

Še dodatek: na servisih pravijo, da morajo računat montažo, ker jih preverja davčna na podlagi potrdil iz homologacij, in če nimajo odprtega delovnega naloga itd, plačajo kazen. Torej je potrdilo 50€...

Link to comment
Share on other sites

pred 2 urami, Mahne76 pravi:

Še dodatek: na servisih pravijo, da morajo računat montažo, ker jih preverja davčna na podlagi potrdil iz homologacij, in če nimajo odprtega delovnega naloga itd, plačajo kazen. Torej je potrdilo 50€...

jah lej..plačaj. Loh se pogajaš al pa plačaš..potrdilo o strokovni vgradnji pač rabiš. Če si nabavil aftermarket rok, ar pomeni, mal lepši izgled in mogoče večji FI lukne, plačaj še to. Drgač boš pa polcajem plačal :D

 

Link to comment
Share on other sites

Ni mi šlo toliko za to, da moram plačat (čeprav se mi zdi 50 vseeno malo preveč), ampak dejansko nisem našel nobenega, ki bi mi to potrdilo dal. No, zdaj je ratalo, tako da upam da je konec s tem.

Link to comment
Share on other sites

Ja, tako pač jet, tudi jaz sem plačal za avto strokovno vgradnjo. čeprav jaz povarim na enakem nivoju (ali bolje) moj kolega pa 3x boljše, samo ne jaz ne on ne moreva poštemplat papirja. (kako vem da bi jaz bolje povaril, po 1 letu je padu dol izpušni lonec, ko jaz povarim, ni nujno var 100% tesen, ampak drži ko moj kolega povari... je var zadnja stvar ki ostane ko že vse ostalo zgnije :D )

Drugače pa.. je recimo minimalna cena nekje okoli 35 za uro dela oz. da se splača nekemu mehaniku ali inštalaterju dat sploh račun. 22% pobere država, nekaj še kakšno računovodstvo, prispevki... in neto ostane malo. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 months later...
  • 1 year later...

Po cesti vidim veliko motorjev s kompletnim alternativnim izpuhom. Kako taki motorji grejo čez tehničnega? A jih ljudje vsakič pred tehničnim montirajo stran? Razumem prvih nekaj let ko je motor nov in ni treba na tehničnega.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Markisan said:

Po cesti vidim veliko motorjev s kompletnim alternativnim izpuhom. Kako taki motorji grejo čez tehničnega? A jih ljudje vsakič pred tehničnim montirajo stran? Razumem prvih nekaj let ko je motor nov in ni treba na tehničnega.

Zakaj bi montiral stran, če je homologacija urejena?  Vsaj vse, ki jih jaz poznam, imajo to urejeno. 

Link to comment
Share on other sites

pred 17 minutami, Pajk pravi:

Zakaj bi montiral stran, če je homologacija urejena?  Vsaj vse, ki jih jaz poznam, imajo to urejeno. 

Veliko jih vidim da na krivinah nimajo katalizatorja. Ravno zadnjič sem videl S1000R brez tiste grde posode. Kolikor mi je znano to ni homologirano za na cesto.

Link to comment
Share on other sites

To pa zato, ker na tehničnem pri motorjih ne merijo izpušne pline. Vsaj v Postojni še ne merijo. Ne vem kako je drugod ampak predvidevam, da je isto. Do kdaj bo tako, pa bog ti ga vedi. 

Link to comment
Share on other sites

pred 13 minutami, Pajk pravi:

To pa zato, ker na tehničnem pri motorjih ne merijo izpušne pline. Vsaj v Postojni še ne merijo. Ne vem kako je drugod ampak predvidevam, da je isto. Do kdaj bo tako, pa bog ti ga vedi. 

Kaj pa glasnost?

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Markisan said:

Kaj pa glasnost?

Tudi glasnosti ne merijo. Pa ponavadi, če je homologacija urejena, potem je s tem tudi glasnost v okviru zakona. Če tuli, še ne pomeni, da presega decibele. 

Link to comment
Share on other sites

pred 3 minutami, Pajk pravi:

Tudi glasnosti ne merijo. Pa ponavadi, če je homologacija urejena, potem je s tem tudi glasnost v okviru zakona. Če tuli, še ne pomeni, da presega decibele. 

Torej namontiraš komplet izpuh, lonec + krivine. Homologiraš samo lonec. Na tehničnem greš čez ker homologacijo imaš, krivin pa noben ne ugotovi ker ne merijo izpušnih plinov niti glasnosti. Če te ne ustavi policaj maš mir.

Link to comment
Share on other sites

pred 2 minutami, bajkr88 pravi:

Policajev ne zanima homologacija... Če se bo drlo in ti grejo merit... Boš parkiru in plaču.....

No saj ravno zato sprašujem. Namreč nisem še imel motorja ki nebi bil glasnejši če sem zamenjal krivine, tudi če je lonec ostal zadušen. In zato mi je zanimivo koliko takih vidim na cesti.

Link to comment
Share on other sites

pred 3 minutami, Pajk pravi:

Z loncem in dušilcem se da vsaki krivini zmanjšat decibele, da bojo po črki zakona. 

Kaj da še zmanjšaš lukno. Pri EURO5 je že tako taka k včas na avtomatiku.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Pozdrav.

Imam problem, ker sta v eni izpušni cevi originalega izpuha za Hondo CB750K dve luknjici cca 3mm. Zanima me ali se da zadevo sanirati in če se da rabim naslov mojstra, ki bi to uredil.

Pri iskanju preko Googla mi ne najde nobenega mojstra na tem področju. Glede na to da so izpušne cevi kromane, mi je trenutno važno samo da se zavari luknji, potem bom že našel mojstre za kromanje.

Hvala za vse niformacije

Link to comment
Share on other sites

pred 47 minutami, brko pravi:

Pozdrav.

Imam problem, ker sta v eni izpušni cevi originalega izpuha za Hondo CB750K dve luknjici cca 3mm. Zanima me ali se da zadevo sanirati in če se da rabim naslov mojstra, ki bi to uredil.

Pri iskanju preko Googla mi ne najde nobenega mojstra na tem področju. Glede na to da so izpušne cevi kromane, mi je trenutno važno samo da se zavari luknji, potem bom že našel mojstre za kromanje.

Hvala za vse niformacije

mogoče se kaj v tej temi najde.

Link to comment
Share on other sites

54 minutes ago, brko said:

Pozdrav.

Imam problem, ker sta v eni izpušni cevi originalega izpuha za Hondo CB750K dve luknjici cca 3mm. Zanima me ali se da zadevo sanirati in če se da rabim naslov mojstra, ki bi to uredil.

Pri iskanju preko Googla mi ne najde nobenega mojstra na tem področju. Glede na to da so izpušne cevi kromane, mi je trenutno važno samo da se zavari luknji, potem bom že našel mojstre za kromanje.

Hvala za vse niformacije

Varilca rabis, ni nujno da je mojster za avspuhe. Rezervar mi je lepo povaril igor, analog motors.
 

Ce so pregniti, bo vsako krpanje kratkega veka. 
 

https://www.davidsilverspares.co.uk/CB750K2-FOUR-1972/part_188989/

 

iskreno, sem mislil da je drazje. 

Link to comment
Share on other sites

Na spletu piše da Anlog Motros varijo samo plastiko. Jutri pokličem pa preverim če delajo tudi na izpuhih..

Hvala za info.

Link to comment
Share on other sites

Pravkar, brko pravi:

Na spletu piše da Anlog Motros varijo samo plastiko. Jutri pokličem pa preverim če delajo tudi na izpuhih..

Hvala za info.

Igor je kul. Svoje čase je šraufal in servisiral klasične bajke (iz 80ih in 90ih), pa kakšnega je tudi predelal... Bo kar prava oseba, da ga pokličeš.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!