Skoči na vsebino

Olje za pomfri - bio dizel?


Osama

Priporočene objave

Jaz imam GOLF IV 1.9 SDI, 98, s klasično boš pumpo - torej ni sistem pumpa/diza.

Avta nebi predeloval, bi pa zato rajši mešal rastlinsko olje/dizel v razmerju največ pol/pol ali pač 1/3 olja / 2/3 dizla. To bi moralo rešiti tudi vse težave z gostejšimi komponentami (živalske maščobe, kakavovo maslo itd.), saj bi se vse stopilo v dizlu. Zadeva bi morala biti samo dobro prefiltrirana in rešena vode.

Lani sem se poleti vozil vozil ca 50:50. Enkrat (ali pa nekajkrat po malem) mi je v tank ušlo nekaj živalske maščobe. Zabilo mi je mrežico, ki je bila v rezervoarju na cevi. Mrežico sem odstranil in namestil predfilter, tak ki je olje za gorilec za centralne peči. Tudi tega mi je ene dvakrat zabilo.

Zgleda da nafta ne topi živalske maščobe.

glede SDIja, pojdi na fmso.de, izberi farzeugDatenBank, in poišči svoj avto, pa preberi mnenja drugih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

Z mojo Xantijo 1.9TD letnik 99, sem naredil prvih 500 km na 100% (novo) rastlinsko olje. Zaenkrat ga še kupujem v TUŠu po 165sit/l, dogovarjam pa se za večjo količino, po okoli 130sit/l.

Imam 1tank sistem+ predpumpa, mi pa še nekaj stvari manjka(vsaj pred zimo bi rad naredil elektro grelec olja, ter še en vodni izmenjevalec, ki bo grel olje, kljub tmu da ima xantija že serijsko ogrevan filter).

Mrzla mašina se pri laufanju na štandgasu malo zaganja (ca 100 do 200 obratov gor-dol)

Verjetno bomo šobe naštelali na višji tlak in malo zamaknili pumpo, da bo malo prej vbrizgnila.

Vžiga normalno, tudi pri ca 0 stopinjah ni problema.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

spet se mal javljam...

Xantia ima 5.000 km na rastlinsko olje. zadnjih 3.600 km na odpadno.

Toplotni izmenjevalec je vgrajen.

Šobe še niso nastavljene na višji tlak=>mrzel motor se na 100% olje zaganja=>zato tankam zraven 10-20% nafte ali biodizla.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Konec mojih možnosti za rastlinsko olje - kupil sme namreč novega TDI-ja, in na prvi strani knjige piše, da ni za biodizel. (najbrže gre za ekološka prizadevanja tovarne...)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glede SDIja, pojdi na fmso.de, izberi farzeugDatenBank, in poišči svoj avto, pa preberi mnenja drugih.

Fantje, če je tam moj avto vpisan, to pomeni da gre na olje? Tam piše PÖL pa procenti zraven, pri mojem je 80-100%

Kaj to pomeni?

Aja, avto je Fiat Tipo 1.9TD(66KW/90KM)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje, če je tam moj avto vpisan, to pomeni da gre na olje? Tam piše PÖL pa procenti zraven, pri mojem je 80-100%

Kaj to pomeni?

Aja, avto je Fiat Tipo 1.9TD(66KW/90KM)

PÖL=PflanzenÖl=rastlinsko olje. torej koliko % olja meša poleg nafte.

Če je tam vpisan, še ne pomeni, da bo dolgo šel na olje. .)

Imaš tudi take, ki pišejo, da avto z npr Lucasovo pumpo super dela brez predelave, potem pa pogledaš podrobneje in viidš, da vozi šele 2000 km na olje. Tak podatek je neuporaben. Treba je gledat take, ki so naredili 20k km ali več. btw: lucas pumpa ni primerna za olje.

Po elsbettovem(ewww.elsbett.de) katalogu so imeli vsi 66kw tipoti boscheve pumpe, zato ni problema. Vseeno preveri, če je res boscheva.

Če so vredu grelne svečke, šobe in kompresija, nebi smel imet večjih problemov.

Malo si preberi kaj je potrebno predelat. Če boš za test skuril 10 litrov olja iz trgovine brez predelave, potem ne bo panika, na daljše obdobje brez predelave pa odsvetujem.(že vidim "kupim boschpumpo za tipo 1.9TD" :P )

nekaj malega sem spesnil tudi tule

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

PÖL=PflanzenÖl=rastlinsko olje. torej koliko % olja meša poleg nafte.

Če je tam vpisan, še ne pomeni, da bo dolgo šel na olje. .)

Imaš tudi take, ki pišejo, da avto z npr Lucasovo pumpo super dela brez predelave, potem pa pogledaš podrobneje in viidš, da vozi šele 2000 km na olje. Tak podatek je neuporaben. Treba je gledat take, ki so naredili 20k km ali več. btw: lucas pumpa ni primerna za olje.

Po elsbettovem(ewww.elsbett.de) katalogu so imeli vsi 66kw tipoti boscheve pumpe, zato ni problema. Vseeno preveri, če je res boscheva.

Če so vredu grelne svečke, šobe in kompresija, nebi smel imet večjih problemov.

Malo si preberi kaj je potrebno predelat. Če boš za test skuril 10 litrov olja iz trgovine brez predelave, potem ne bo panika, na daljše obdobje brez predelave pa odsvetujem.(že vidim "kupim boschpumpo za tipo 1.9TD" :P )

nekaj malega sem spesnil tudi tule

Aha, samo če bi mešal olje recimo 50-50 z navadno nafto bi blo dobro za daljše obdobje? Ker fora je v tem da ma avto že 300.000km in 13let je star... Dela kot nov, razen turbine ki se ko jest vozm mal pregreva :D

Ma to je itak predvidena menjava čez par 50.000km, če ne prej... nebi rad kaj zjebal, ker je avto družinski, ampak če se da to ceneje vozt in brez nekih posledic hudih... Why not :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Težko rečem, kaj se bo zgodilo pri 50:50, nimam takih izkušenj.

Jaz bi vseeno dodal izmenjevalec.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Zanimiva tema

No zanima me kaj pa performans se je srpemenil al isto kleple ko prej?

Pod nizkimi obrati mu malo navora manjka.

Drugače ne opazim kakih razlik.

Se je pa poraba dvignila za 5-10%.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Dobrih 10.000 km na olje, večinoma odpadno.

Zaenkrat nič nepričakovanega.

V prihodnosti enkrat bo treba predihtat boschpumpo, ker semering pri jermenici malo spušča.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

Xantia po 20.000 km na (odpadno) olje še vedno živi. :D

Spuščal mi je semering na gredi boschpumpe. Sem jo dal komplet obnovit, da bo mir.

Šobe sem tudi menjal, in jih dal nastavit na 250Bar (original je 175)

Ob teh "zimskih" temperaturah še vedno brez problema gre na odpadnega z dodatkom 10-20% nafte. Je pa treba malo pazit, da tankam samo tekočega.

V nivo pa tankam tudi napol gosto olje, ker imam 2tank sistem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Zanimiva tema... in mi je dala mislit... :D

Imam Volvota 340 Diesel (1597 ccm, 40kW), 180.000 km. Kako bi se obneslo, če bi staro olje iz fritez prefiltriral skozi staro brisačo npr., mešal 50:50 z dizlom in tankal v totalno nepredelan avto?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimiva tema... in mi je dala mislit... :D

Imam Volvota 340 Diesel (1597 ccm, 40kW), 180.000 km. Kako bi se obneslo, če bi staro olje iz fritez prefiltriral skozi staro brisačo npr., mešal 50:50 z dizlom in tankal v totalno nepredelan avto?

Najprej preveri, če imaš boschevo pumpo. Če ne najdeš BOSCH napisov, poglej, kakšen je visokotlačni del, to je tam, kjer so prišraufane 4 lajtnge, ki gredo na šobe. Če je štirioglat komad, je boscheva, če je okrogel, je lucas.

Če ni boscheva, pozabi vse skupaj.

glede filtriranja pa boš z brisačo bolj slabo filtriral, ker je olje gosto.

Če si kje blizu CE regije, mi pošlji eno zasebno sporočilo, pa se zmeniva in se oglasiš mimo, bo bolj enostavno, kot po forumu pisat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Videl na angleški odaji FIFTH GEAR, ko je model v prazen tank (rezerva) nalil 20l starega rastlinskega olja. Imel je pa enega starega mercedeza z velik km in se je normalno pelu dokler ni pokuru vsega. Tud filtriru ga ni velik, ker so ble vidne usedline v posodi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 mesecev pozneje...

Xantia ima 35k km na olje. Zaenkrat brez težav, povezanih dirktno z oljem.

V krškem pa bo jutri srečanje vozil na rastlinsko olje

Posvet o rabi obnovljivih virov energije v prometu

in

Prvi slovenski zbor vozil na rastlinska olja 2007

21. september 2007 od 9.30 naprej

Terminski plan dogajanja:

http://users.volja.net/ladaniva/olje/program_olje.doc

Gre kak motosvetovc?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
  • 3 mesecev pozneje...

Živjo

Domam mam enga golfiča dvojko pa je zdele glih 20 let star pa 200K km. Mašina je čist dobra, nč mastna tud olje ne pušča. Mam pa olja 3000 litru kurilnga, pa dost enga friteznga k majo kolegi gostilno pa ga majo zmerej preveč.

Pa bi lahku jst tu olje nalil notr u golfiča al bi ga mogu kej več predelovat, k avto je k pušlc voz pa zdej tud dost k sm ga jst u roke dubu.

Se da kaku kurilca razbarvat. Tam sm vidu de ga sonce razbarva, pa je to dovolj če mu samo barvo poberemo al je potreben še kakšen dodaten ukrep?

Hvala za odgovor.

" k bom velk pa k bom mu dnar bom pa golfa 2 kupu"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Razbarvat-tudi če se ga da, te lahko še vedno odkrijejo. Če imaš tako količino se verjetno splača če parkrat plačaš kazen :D

Kokr vem je olje priporočljivo mešat...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 let pozneje...
  • 3 let pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!